motorosgabor Elküldve Október7, 2018 Megoszt Elküldve Október7, 2018 On 2018. 10. 05. at 22:03, flali írta: Kár, hogy a B16XER nem láncos. Örülök, hogy érdemben hozzá tudtál szólni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kajla83 Elküldve December1, 2018 Megoszt Elküldve December1, 2018 Sziasztok. 2012-es évjáratú 1.4 turbos Opel Astra J tulajdonosa vagyok. Sajnos a napokban elkezdett világítani a motordiagnosztika lámpa. Szerelőnk kiolvasta a hibakódot: P0171. Többféle probléma jelentkezhet ezalatt a hibakód alatt. Esetleg tudnátok segíteni, hogy első körben mit ellenőriztessek le?! Köszönöm a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bécigyerek Elküldve Március13, 2019 Megoszt Elküldve Március13, 2019 (edited) Sziasztok! Vadonatúj 1.4 turbos benzines Astra tulajdonosa vagyok.Az lenne a kerdesem,hogy barki aki zsir ujan jutott hozza ehhez a tipushoz,mikent emlekszik vissza a motor hangjara?Tulkepp 0 kilometerrel (szamszerint 7) hoztam el de full olyan hangja van mint egy dizelnek, morgos,meglehetosen mely es relative hangos (nem a hidrotoke csattogos dizel zorejre gondolok ami a hasznaltautok paraja szokott lenni).A tesztautot vezetve feltunt hogy hangosabb mint pl a 13 eves japan autome de valahogy nem ilyen karakterisztikaju hangra emlekszem,persze siman lehet tevedek.Mas is tapasztalta ezt?Ez a normalis hajngja ezeknek a kocsiknak?Valahol olvastam, hogy ez halkulhat majd idovel,egyelore meg jocskan bejaratos.Masik kerdesem:hallott mar valaki arrol,hogy az opeleknel is van lehetoseg visszaallitani a kilomter orat 0-ra egy bizonyos km szamig?(rokonom x markaszerzvizben melozik,naluk 300ig vissza tudjak allitani es tesztautokat szoktak visszanyomni..krva gaz de mindegy). Módosítva Március13, 2019 : Bécigyerek Link to comment Megosztás: More sharing options...
BalazsLorincz Elküldve Március20, 2019 Megoszt Elküldve Március20, 2019 Sziasztok! Boldog gtc tulajdonos lettem komoly 2 napja. Az autó 2012-es, A14NET motor kódú. Egy tapasztalati kérdésem lenne a kuplung pedálnak csak nálam van holt játéka(kB 2-3cm)? Lehet ki van kicsit lazulva? Köszönöm a válaszokat/segítséget Link to comment Megosztás: More sharing options...
AstraJ140 Elküldve Április19, 2019 Megoszt Elküldve Április19, 2019 Sziasztok! A14NET motor. Az a jelenség, növekvő gyakoriság mellett, hogy az elektronikus kézifék ellenőrzésére figyelmeztető (sárga, nem piros) lámpa menet közben fel-felvillan vagy másodpercekig világít, majd elalszik. Talán mintha gyorsításkor gyakrabban jelentkezne. Amúgy a kéziféknek semmi baja, teljesen normálisan működik, szóval ez valami más lesz. Valakinek ötlete esetleg? Köszönöm előre is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
AstraJ140 Elküldve Április19, 2019 Megoszt Elküldve Április19, 2019 On 2019. 03. 20. at 8:53, BalazsLorincz írta: Sziasztok! Boldog gtc tulajdonos lettem komoly 2 napja. Az autó 2012-es, A14NET motor kódú. Egy tapasztalati kérdésem lenne a kuplung pedálnak csak nálam van holt játéka(kB 2-3cm)? Lehet ki van kicsit lazulva? Köszönöm a válaszokat/segítséget Nálam nincs. Link to comment Megosztás: More sharing options...
L.Fazakas Elküldve Július24, 2019 Megoszt Elküldve Július24, 2019 On 2015. 04. 07. at 7:27, kokoabc írta: További különbség az előző autóhoz képest, hogy ebben nincs gépháztető szigetelés. Ez eredetileg nincs benne, vagy csak az enyémből hiányzik? Nem tudom, valójában mennyire kell oda az a (hő vagy hang)szigetelés, de az enyémben van. (nemrég vettem 1,4-es Turbo). Régen a Skodámban volt, no meg volt olyasmi a Suzukiban. Az Astra G-ben viszont NEM! Link to comment Megosztás: More sharing options...
L.Fazakas Elküldve Július24, 2019 Megoszt Elküldve Július24, 2019 On 2019. 04. 19. at 19:16, AstraJ140 írta: Nálam nincs. Már eleve és egyáltalán - milyen ezekben a kuplung? Bowdewnes vagy hidraulikus? Ha csak bowdenes, hol lehetne rajta állítani, mert nálam egy kissé mintha magasan fogna ... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alientwo Elküldve Július25, 2019 Megoszt Elküldve Július25, 2019 On 2019. 04. 19. at 19:06, AstraJ140 írta: Sziasztok! A14NET motor. Az a jelenség, növekvő gyakoriság mellett, hogy az elektronikus kézifék ellenőrzésére figyelmeztető (sárga, nem piros) lámpa menet közben fel-felvillan vagy másodpercekig világít, majd elalszik. Talán mintha gyorsításkor gyakrabban jelentkezne. Amúgy a kéziféknek semmi baja, teljesen normálisan működik, szóval ez valami más lesz. Valakinek ötlete esetleg? Köszönöm előre is. Elkoptak a féktárcsák és a feknyergek dugattyuinak teljesen ki kell mozdulniuk, hogy a betéteket hozzányomjak a tarcsakhoz - ergo több fekolaj kell a mukodeshez annak a szintjelzoje pedig villantja a kézifék lámpáját. Hacsak nem tényleg fekolaj fogyás vagy kézi érzékelő probléma. De a tapasztalat ue. volt nálam is egy másik markanal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
totya3 Elküldve Szeptember1, 2019 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2019 Sziasztok! Opel astra j sports tourer benzines A16XER 1598 cm3 85 kW típusú autóm van 2014-es. Nekem eddig izzókon kívül többször volt a vízhőfokkal problémám! Nem tudom pontosan de trafó vagy termosztát cserém volt 3 évesen 150.000 km-nél. Rá egy évre amikor hidegen elindultam és 3000 felé emelkedett a fordulat, a hőmérő felfelé haladt 110 fokig, levettem a gázról a lábam (visszaállt) és mintha mi sem történt volna működött minden rendesen. Nem vittem el szerelőhöz csak megkérdeztem, hogy mi lehet ez, a válasz az volt hogy vagy termosztát vagy előtte utána van egy szonda, amik produkálhatnak ilyen esetet! Majd 1-2 hónap után eltűnt a probléma (ez hogy??), 1 éven keresztül normálisan működött minden (ugyanúgy használtam az autót). Most a semmiből 40-50 km megtétele után felforrt, a víz a mutató 110 foknál. Megálltam tartály kupak lassan letekerve, mert bugyogott ki belőle a forró víz, 10 perc alatt megnyugodott, majd mentem vele még aznap teljesen kihűlt motorral 70-80 km, ami alatt semmi probléma nem volt. Valószínűleg ereszt valahol a hűtővíz, mert teljesen fel volt töltve és most a tartály felénél volt a víz szintje. (megyek szerelőhöz az tuti) 1 kérdésem, hogy a hűtővíz folyamatos csökkenése, gondolom ilyenkor nyomás csökkenés is van a rendszerben, okozhat felforrt vizet? 2 kérdésem, hogy találkoztatok ilyen problémával, esetleg lehet ez széria hiba, valamelyik alkatrész minősége okozhatja ezt? Előre is köszönöm a válaszokat! Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alientwo Elküldve Szeptember5, 2019 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2019 1.4 turbo nem csinált nálam ilyet és vízfolyás sincs. (minimális volt, de volt egy hajszálrepedés a termosztátházon/csere/ majd a víztartályon/csere/ cserénél két vízcső csere is volt. - ezeket érdemes csekkolni) Ha csak félig fogy a víz nem szabadna forrnia. Így tippre : vízpumpa nem megy rendesen, rosszabb tipp: hengerfejes az autó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
totya3 Elküldve Szeptember16, 2019 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2019 Köszi a választ Alientwo! Termosztát csere megoldotta a kérdést, csak az a baj, hogy két éven belül ez már a második. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mishi78 Elküldve Október20, 2019 Megoszt Elküldve Október20, 2019 Sziasztok. Segítséget kérnék. 2015 ös astrám van. 1.6 benzin. Rángatni kezdet, most olyan mintha nem menne valamelyik henger. Én trafó sorra tippelek csak nem értem hogy miért jelent meg az ESP SERVICE hiba kód? A segítséget előre is köszönöm Mishi Link to comment Megosztás: More sharing options...
viktor88cs Elküldve November25, 2019 Megoszt Elküldve November25, 2019 Sziasztok! Adott egy Opel Astra J 2010-es 1.6-os Selection. Tavaly június elején vettük 145000km-rel most van benne 160000km azóta volt termosztát csere, motor olajfolyás amit megcsináltak most meg a vízcső a motor és a tartály között eldurrant. Egy Opel szervizhez szoktam vinni ami távolabb esik tőlem mert eddig elégedett voltam velük de a vízcső miatt kénytelen voltam a közelebbibe menni mert folyt a víz. Ott már egyszer voltam az olajfolyás miatt amire a csávó 2-3 per lámpával való nézegetés után azt mondta motorcsere amit azzal indokolt hogyha megcsinálja neki garanciásan kell visszaadnia mert hogy szerinte lehet hogy motorkarosodás van. És most a vízcső miatt megint azt mondta. És mivel teljesen tanácstalan meg hozzá nem értő vagyok így nem tom hogy igaza lehet-e? Honnan tudhatom hogy tényleg motorkáros a kocsi? Van esetleg bármi jele? Vagy mindenképp szét kellene kapni és úgy látni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kingblue Elküldve November25, 2019 Megoszt Elküldve November25, 2019 (edited) 17 perce, viktor88cs írta: Sziasztok! Adott egy Opel Astra J 2010-es 1.6-os Selection. Tavaly június elején vettük 145000km-rel most van benne 160000km azóta volt termosztát csere, motor olajfolyás amit megcsináltak most meg a vízcső a motor és a tartály között eldurrant. Egy Opel szervizhez szoktam vinni ami távolabb esik tőlem mert eddig elégedett voltam velük de a vízcső miatt kénytelen voltam a közelebbibe menni mert folyt a víz. Ott már egyszer voltam az olajfolyás miatt amire a csávó 2-3 per lámpával való nézegetés után azt mondta motorcsere amit azzal indokolt hogyha megcsinálja neki garanciásan kell visszaadnia mert hogy szerinte lehet hogy motorkarosodás van. És most a vízcső miatt megint azt mondta. És mivel teljesen tanácstalan meg hozzá nem értő vagyok így nem tom hogy igaza lehet-e? Honnan tudhatom hogy tényleg motorkáros a kocsi? Van esetleg bármi jele? Vagy mindenképp szét kellene kapni és úgy látni? Szia.Hát azért rámondani egyből valamira hogy motorcsere elég merész dolog.Én azt javaslom hogy vidd el másik szakihoz aki talán lát is nemcsak néz illetve gondolkodni is képes. Egyébként milyen cső durrant el?Motor és a kiegyenlitő tartály között?Vízzel nem volt eddig gond?Viz forralás stb.Túlzott melegedés viz fogyás . Ezt így innen távgyógyászatilag nehéz lesz megmondani de több szem többet lát alapon keress fel másik szerelőt. Módosítva November25, 2019 : kingblue Link to comment Megosztás: More sharing options...
L.Fazakas Elküldve November26, 2019 Megoszt Elküldve November26, 2019 On 2015. 04. 07. at 7:27, kokoabc írta: További különbség az előző autóhoz képest, hogy ebben nincs gépháztető szigetelés. Ez eredetileg nincs benne, vagy csak az enyémből hiányzik? Az enyémben (még a nyáron vettem használtan) gyárilag van gépháztető szigetelés. Igaz, egy kissé sérült (például mintha felrobbant volna alatta az akkumulátor), ámde nagyon sokan azt mondták az ismerőseim közül - az autóm mellett állva egyszerűen nem lehet hallani, hogy jár-e benne a motor. Tehát - az a szigetelés szerintem valamit használ. A Suzuki-mban például szintén volt, de akkoriban még egyáltalán nem zavart, hogy az a szigetelés ott van avagy nincs, és hogy csakis a motorzajt, avagy csupán hőt szigetel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kingblue Elküldve November26, 2019 Megoszt Elküldve November26, 2019 34 perce, L.Fazakas írta: Az enyémben (még a nyáron vettem használtan) gyárilag van gépháztető szigetelés. Igaz, egy kissé sérült (például mintha felrobbant volna alatta az akkumulátor), ámde nagyon sokan azt mondták az ismerőseim közül - az autóm mellett állva egyszerűen nem lehet hallani, hogy jár-e benne a motor. Tehát - az a szigetelés szerintem valamit használ. A Suzuki-mban például szintén volt, de akkoriban még egyáltalán nem zavart, hogy az a szigetelés ott van avagy nincs, és hogy csakis a motorzajt, avagy csupán hőt szigetel. Jó régi kommentre válaszoltál de az valóban igaz hogy az utolsó szériás G astrákból már ki-ki spórolták a gépháztető paplant.Helye megvan patentek helye is csak kispórolták belőle.De amugy jó dolog utólag is bontőba belehet szerezni aztán felrakni.Zajszigetelő főleg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vole16 Elküldve November30, 2019 Megoszt Elküldve November30, 2019 On 2017. 06. 30. at 14:28, opelos balázs írta: mi ez a hang merre keressük a hibát Sziasztok! Full vak vagyok ezekhez a fórumokhoz,de nekem is van egy astra j-m és ugyanezt a hangot produkálja mint opelos balázsé!! Opelos balázs kérlek segíts,neked megoldódott a probléma?? Nekem már kicseréltek kb mindent,szelepfedél,generátor,szíjak stb...és még mindig nyikorog!!! Lécci segíts! Köszi előre is Link to comment Megosztás: More sharing options...
kijan Elküldve Február3, 2020 Megoszt Elküldve Február3, 2020 Nem tudom megtaláltátok-e a hibát, de egy Youtube videóban főtengely szimmering cserével orvosolják a problémát. Ott Chevy Cruze de elvileg ugyanaz a motor. https://www.youtube.com/watch?v=uT3EE9x4htI Link to comment Megosztás: More sharing options...
kijan Elküldve Február3, 2020 Megoszt Elküldve Február3, 2020 Sziasztok! Azt szeretném megtudni, hogy 1.4 turbo motor (A14NET) vezérlés oldali főtengely szimering cseréjéhez meg kell-e bontani a vezérlést? Ha esetleg valakinek van márkaszervízes tapasztalata ezzel a hibával, érdekelne, hogy mennyiért csinálták meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bela01 Elküldve Április17, 2020 Megoszt Elküldve Április17, 2020 On 2020. 02. 03. at 19:16, kijan írta: Nem tudom megtaláltátok-e a hibát, de egy Youtube videóban főtengely szimmering cserével orvosolják a problémát. Ott Chevy Cruze de elvileg ugyanaz a motor. https://www.youtube.com/watch?v=uT3EE9x4htI Szia nagyon köszönöm szépen a videó segítséget ès a videó linkjét.Ugyn ez volt a problémám az autóval .Kicseréltem a szimeringet és megszünt a probléma. Link to comment Megosztás: More sharing options...
EmTé2 Elküldve Május6, 2020 Megoszt Elküldve Május6, 2020 Sziasztok. Remélem jó helyre írom a problémám. Adott egy Opel Astra J 1.6 2010.-es A16XER motorkódú autóm. Az okoskeréknek már rendesen volt hangja így cserélve lett benne mind a kettő okoskerék, mindkettő szolenoid szelep, komplett vezérlés, friss olaj(gyári). 100km után ismét dobott hibát. Először csak P0011 utána már társult hozzá a P0014.-es hibakód is. Szívó oldalról enyhe kopogást is lehet hallani. A kérdésem, hogy valaki járt e hasonlóan és tud nekem segíteni a problémában. Előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Május8, 2020 Megoszt Elküldve Május8, 2020 On 2020. 05. 06. at 10:03, EmTé2 írta: Sziasztok. Remélem jó helyre írom a problémám. Adott egy Opel Astra J 1.6 2010.-es A16XER motorkódú autóm. Az okoskeréknek már rendesen volt hangja így cserélve lett benne mind a kettő okoskerék, mindkettő szolenoid szelep, komplett vezérlés, friss olaj(gyári). 100km után ismét dobott hibát. Először csak P0011 utána már társult hozzá a P0014.-es hibakód is. Szívó oldalról enyhe kopogást is lehet hallani. A kérdésem, hogy valaki járt e hasonlóan és tud nekem segíteni a problémában. Előre is köszönöm! Regisztrálj a facen az astra j csoportba ott biztos kapsz rá választ. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Livi Elküldve Szeptember13, 2020 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2020 On 2019. 07. 24. at 7:52, L.Fazakas írta: Nem tudom, valójában mennyire kell oda az a (hő vagy hang)szigetelés, de az enyémben van. (nemrég vettem 1,4-es Turbo). Régen a Skodámban volt, no meg volt olyasmi a Suzukiban. Az Astra G-ben viszont NEM! Abban is van csak az első generációsokban tuti!!!!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
harmincas Elküldve Április21, 2021 Megoszt Elküldve Április21, 2021 Üdv. Nemrég vettem egy A16XER motorkódú Astrát. Azt szeretném tudni, hogy a vezérlést hány km-enként (vagy milyen időszakonként) kell cserélni. Elnézést, ha volt már a téma, keresgéltem, de nem találtam meg az infót. Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts