forumadmin Elküldve Április2, 2013 Elküldve Április2, 2013 2.0i 8V C20NE 1998 OHC hengerenkénti injektor 115LE/5200 170Nm/2600 GSi 2.0i 16V C20XE 1998 DOHC hengerenkénti injektor 150LE/6000 196Nm/4800 GSi 1.8i 16V C18XE 1794 DOHC hengerenkénti injektor125Le/5600 168Nm/4800 GSi 2.0i 16V X20XEV 1998 DOHC hengerenkénti injektor 136Le/5600 185Nm/4000 GSi
FPepe Elküldve Április2, 2013 Elküldve Április2, 2013 1.8-as is volt, ha jól tévedek (vagy csak Kadettben?) :rolleyes:
Lanti Elküldve Április2, 2013 Elküldve Április2, 2013 a topicról meg is jött a kedvem a GSI-zéshez :) kár hogy vacak idő van :(
Dáwid Elküldve Április2, 2013 Elküldve Április2, 2013 a topicról meg is jött a kedvem a GSI-zéshez :) kár hogy vacak idő van :( szép idöben se tapad meg, csak így legalább kevésbé kopik a kaucsuk :D
Alex75 Elküldve Április5, 2013 Elküldve Április5, 2013 1.8-as is volt, ha jól tévedek (vagy csak Kadettben?) :rolleyes: Jól tévedsz... :) F Astrában volt. 1.8 GSI c18xe 92kW(125Le)/5600 168Nm/4800 1
derrr Elküldve Május14, 2013 Elküldve Május14, 2013 Sziasztok! Nekem egy 91'-es C20XE-m van és egy nagy felújítás után (hengerfejet nem vettük le, egyébként kb. minden tömítés és szimmering cserélve) azzal a problémával találkoztam hogy magas az alapjárat (fülre 1500 körül) és nem is esik vissza. Nem rég vettem szóval nem vagyok még zseni benne Motronic 2.5-ös elektronika és rotoros a gyújtáselosztó. Ugyanekkor a gyári műszerfalat kicserélték és amit próbáltam fordulatszámmérős műszerfalat belerakni, nem méri a fordulatot, tudja valaki, hogy hova kéne és mit bekötni?
Thomas132 Elküldve Február23, 2014 Elküldve Február23, 2014 Sziasztok. Keresnék eladó Astra F GSi első üléspárt. Egy mód van rá akkor jó állapotú érdekelne elsősorban. Fényképet ha lehet akkor erre az email címre várnék: thomas132@freemail.hu Köszönöm. Üdv. Tamás
Factis Elküldve Október31, 2014 Elküldve Október31, 2014 Üdv ! Új vagyok ! Nem tud valaki esetleg jó hengerfejet c20xe-re ?
Edvinnyo Elküldve Január16, 2017 Elküldve Január16, 2017 Sziasztok! GSI vásárlásnál mire kell oda figyelni? (150 lovas változat)
Gelko Elküldve Január16, 2017 Elküldve Január16, 2017 Legjobban talán a kasztnira, mert azt a legdrágább javítani. Mindenképpen nézzetek alá....szokásos helyek...(tankbetöltő,kerékív,küszöb stb)
Edvinnyo Elküldve Január29, 2017 Elküldve Január29, 2017 És motorban? Vagy ha csörög-zörög akkor szar ha nem akkor jó? :D 260.000 kilóméterrel egyébként már necces?
forumadmin Elküldve Február1, 2017 Szerző Elküldve Február1, 2017 Ez most komoly? Motort, autót GSI-t nem km futásra vegyél hanem állapotra.... vidd el egy szervize nézesd át! Kérj egy tételes hibalistát a látottak alapján. Avval már tudsz számolni. Igen a kaszni fogja meghatározni hidd el a döntésed... a futóművet, kopó alkatrészek könnyebb orvosolni. A motor is fontos persze.., ha jól hajtották, akkor már volt hengerfejes stb (pörgős, sportos.) Kétféle hengerfejjel készült Cosworth és Kolben-schmidt. Utobbi érzékenyebb, de mindet szét lehet tépni. Minden info a neten Jót csak nagyon drágán fogsz találni. A 260ezer meg a km. órában van. Kitudja mennyi volt amikor az országba került... 10 éve is izgalmas kihívás volt egy C20xe GSi ez mostanra semmit nem változott , sőt Ne feledd GSi-t nézzél, lakatolni tuti kell,majd (a motor javítást lehet ezalatt megúszod) Fék és egyéb kopóalkatrészeket is számolhatod. Érdemes lehet, mert egyre kevesebb van. De komoly kitartás és pénzmag kell hozzá. Ne dönts az első mellett. A tudatos autóvásárlás összes egyéb szabálya itt is érvényes.
Recommended Posts