forumadmin Elküldve Április2, 2013 Megoszt Elküldve Április2, 2013 2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Április2, 2013 Megoszt Elküldve Április2, 2013 :icon13: Link to comment Megosztás: More sharing options...
forumadmin Elküldve Május15, 2013 Szerző Megoszt Elküldve Május15, 2013 Vélemények?: Eladó Astra G OPC Eladó Astra G OPC Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vktr Elküldve Május15, 2013 Megoszt Elküldve Május15, 2013 X20XER sokat fogyaszt, de viszont nem megy :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Május15, 2013 Megoszt Elküldve Május15, 2013 az ezüstöt nagyon régen árulják... nincs már rajta a nagy szárny.. kis recaro ülések vannak benne, pedig az opc1-be a nagy recaro az nagyon szimpatikus ülés... svájc, nem annyira egyszerű forgalomba helyezni... feketét 1.3rol hirdették.. szép, de csak szivó, sacc 12körül fogyaszt Link to comment Megosztás: More sharing options...
forumadmin Elküldve Május23, 2013 Szerző Megoszt Elküldve Május23, 2013 A "csak" szívó azt jelenti nem megy az úgy ahogy kénne:) No, akkor: http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_2.0_16v_opc_sport_opc-6906149 Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Május23, 2013 Megoszt Elküldve Május23, 2013 Na, ez meg egy szénné húzott szívó OPC, ha lehet még nagyobb fogyasztással és a turbóhoz képest kisebb nyomatékkal (ráadásul érdekes színben). Igazából aki teljesítményt akar Astrából annak a Z20LET-nél nemigen van jobb választás, csak az a baj hogy 90%-uk agyon van hajtva és turbócseréért kiáltanak (és ha már lúd akkor LEH turbó H Astrából), szóval nem olcsóak ami a karbantartást illeti... Link to comment Megosztás: More sharing options...
forumadmin Elküldve Május27, 2013 Szerző Megoszt Elküldve Május27, 2013 Pl a szívó nem lehet jó csak "autókázni" ? Mennyivel lehet jobb egy X20XEV-es Astra G-nél, ha jobb egyáltalán? Kb olyan mint a Z22SE? Vagy azt sem szabad venni, mert erre elég egy Z18XE ? Astra G-vel nem sok tapasztalatom van (ezért kérdezem), csak az alap motorokkal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Május27, 2013 Megoszt Elküldve Május27, 2013 Valamennyivel biztos jobb, ha már egyszer X20XEV-t elég gyakran szokták felfejleszteni X20XER-re... (csak egy C18XE tengely, chip meg leömlő kell hozzá, és kész is az X20XER, ezzel a tengellyel csak a szelepemelés mértéke marad el kicsit a gyári X20XER-től) Sztem autókázni teljesen jó, de mivel a motor ily módon viszonylag könnyen felfejleszthető, külsőleg meg a szívó OPC gyakorlatilag nem tartalmaz semmi különlegeset (a lökhárítók és a tükrök is a sima G Astráé, nem úgy mint a Turbo OPC-nál), ha nem ragaszkodsz a sportos belsőhöz, akkor lehet jobban megéri egy X20XEV Astrát venni... azokból nagyobb a választék és nagyobb eséllyel találni nem széthajtott példányt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Május27, 2013 Megoszt Elküldve Május27, 2013 Valamennyivel biztos jobb, ha már egyszer X20XEV-t elég gyakran szokták felfejleszteni X20XER-re... (csak egy C18XE tengely, chip meg leömlő kell hozzá, és kész is az X20XER, ezzel a tengellyel csak a szelepemelés mértéke marad el kicsit a gyári X20XER-től) Sztem autókázni teljesen jó, de mivel a motor ily módon viszonylag könnyen felfejleszthető, külsőleg meg a szívó OPC gyakorlatilag nem tartalmaz semmi különlegeset (a lökhárítók és a tükrök is a sima G Astráé, nem úgy mint a Turbo OPC-nál), ha nem ragaszkodsz a sportos belsőhöz, akkor lehet jobban megéri egy X20XEV Astrát venni... azokból nagyobb a választék és nagyobb eséllyel találni nem széthajtott példányt. Szivon is opc tukor van. Elso lokoson a koptato is csak erre a modellre jellemzo. Rajta van a szarny is. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Május27, 2013 Megoszt Elküldve Május27, 2013 Opsz, a szárnyat kifelejtettem, de szvsz nem nagy dolog pótolni, másolat kb. minden sarkon van belőle... A tükör és a koptató viszont nekem is új infó, eddig nem tudtam. Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
forumadmin Elküldve Május30, 2013 Szerző Megoszt Elküldve Május30, 2013 Köszönöm a segítséget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Május30, 2013 Megoszt Elküldve Május30, 2013 kár, hogy a turbo-s opc már nem a szivó nagy recaroival szerelték! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Június3, 2013 Megoszt Elküldve Június3, 2013 Valamennyivel biztos jobb, ha már egyszer X20XEV-t elég gyakran szokták felfejleszteni X20XER-re... (csak egy C18XE tengely, chip meg leömlő kell hozzá, és kész is az X20XER, ezzel a tengellyel csak a szelepemelés mértéke marad el kicsit a gyári X20XER-től) Sztem autókázni teljesen jó, de mivel a motor ily módon viszonylag könnyen felfejleszthető, külsőleg meg a szívó OPC gyakorlatilag nem tartalmaz semmi különlegeset (a lökhárítók és a tükrök is a sima G Astráé, nem úgy mint a Turbo OPC-nál), ha nem ragaszkodsz a sportos belsőhöz, akkor lehet jobban megéri egy X20XEV Astrát venni... azokból nagyobb a választék és nagyobb eséllyel találni nem széthajtott példányt. Azért az átlag autókhoz képest nem rossz... ;) Igaza van Gábornak, inkább egy megkímélt x20xev, viszonylag kis költségvetéssel közel x20xer szintre lehet hozni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
forumadmin Elküldve Június11, 2013 Szerző Megoszt Elküldve Június11, 2013 Eladó, ASTRA G OPC TURBO Nem ismerem az autót (kereskedőt sem), de beraktam:), hátha ide téved majd a leendő tulaj. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Június11, 2013 Megoszt Elküldve Június11, 2013 svájcba árulták, nemrég ezt az autot.. eleje kicsit törve volt Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Július27, 2013 Megoszt Elküldve Július27, 2013 Valamennyivel biztos jobb, ha már egyszer X20XEV-t elég gyakran szokták felfejleszteni X20XER-re... (csak egy C18XE tengely, chip meg leömlő kell hozzá, és kész is az X20XER, ezzel a tengellyel csak a szelepemelés mértéke marad el kicsit a gyári X20XER-től) Sztem autókázni teljesen jó, de mivel a motor ily módon viszonylag könnyen felfejleszthető, külsőleg meg a szívó OPC gyakorlatilag nem tartalmaz semmi különlegeset (a lökhárítók és a tükrök is a sima G Astráé, nem úgy mint a Turbo OPC-nál), ha nem ragaszkodsz a sportos belsőhöz, akkor lehet jobban megéri egy X20XEV Astrát venni... azokból nagyobb a választék és nagyobb eséllyel találni nem széthajtott példányt. mennyi pontosan a C18XE szelepemelése? az X20XER mintha 10,6 mm-re emlékeznék. csak a tengely a különbség a hengerfejben az X20XEV-hez képest? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Július27, 2013 Megoszt Elküldve Július27, 2013 X20XEV tengely szelepemelése 9.2mm, a C18XE-é meg 10.2. Még mindig nem X20XER szint, de közelebb áll hozzá. Viszont állítólag fehér holló ritkaságú a C18XE tengely. Külön senki nem akarja eladni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Július27, 2013 Megoszt Elküldve Július27, 2013 szia Gabi! köszi az infót! az XER-nek a szívósora, meg mindene azonos? mindössze a tengely tehet arról, hogy van plusz 24 paci? oké, 7000-ig forog, de a csúcsteljesítmény valamivel biztos lejjebb van. azon agyalok, hogy XEV-t vagy XER motorost kéne venni pályanaphoz, ha nem akarok komoly motortuningot. futómű, minden azonos, semmi értelme az XER-nek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Július27, 2013 Megoszt Elküldve Július27, 2013 .. semmi értelme .... Voszi! A végén leírtad az egészet... úgy sincs időd rá... :D :D :omg: Link to comment Megosztás: More sharing options...
nyuszmusz Elküldve Július27, 2013 Megoszt Elküldve Július27, 2013 köszi :D de egfyszer még lehet! :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Július27, 2013 Megoszt Elküldve Július27, 2013 szia Gabi! köszi az infót! az XER-nek a szívósora, meg mindene azonos? mindössze a tengely tehet arról, hogy van plusz 24 paci? oké, 7000-ig forog, de a csúcsteljesítmény valamivel biztos lejjebb van. azon agyalok, hogy XEV-t vagy XER motorost kéne venni pályanaphoz, ha nem akarok komoly motortuningot. futómű, minden azonos, semmi értelme az XER-nek? Úgy tűnik igen. A hengerfej és a szívósor azonos (cikkszám szerint is), a leömlő viszont különbözik, ráadásul az egyedi a szívó OPC-nél, semelyik másik motoré nem jó hozzá, csak az X20XER-é. Érdekes viszont hogy a dugattyúk és a főtengely cikkszám szerint különböznek, pedig a sűrítés a két motornak ugyanakkora, ahogy a furat és a lökethossz is. Talán a dugattyúk kialakításában lehet a különbség (a nagyobb szelepnyitás miatt?), lehet hogy ez kompenzálható a jól megírt chippel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Július28, 2013 Megoszt Elküldve Július28, 2013 Tehàt akkor leömlő dugó főtengely vezműtengely. Így màr vilibb. X20xer motor jó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Július28, 2013 Megoszt Elküldve Július28, 2013 Hajtókar azonos? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Július28, 2013 Megoszt Elküldve Július28, 2013 Ááá...nem. Az is más cikkszámon van, de itt sem értem mi indokolja a különbséget, ahogy a főtengelynél sem, ha egyszer azonos a két motor lökethossza és a sűrítési viszony is. Dugattyúnál még elfogadtam hogy esetleg a dugattyútető kialakítása miatt, de itt? Hacsak az nem hogy más (fordulatszámtűrőbb) anyagból van, mert az XER motor pörgősebb, mind a maximális teljesítményét, mind pedig a nyomatékát magasabb fordulaton adja le mint az XEV. Ja igen: a hajtókarcsapágy is más, gondolom ugyanezért. De sztem hétköznapi használatra elmegy ez az épített motor az XEV dugattyújával, hajtókarával és főtengelyével is, az ember úgysem pörgeti mindig 6500-on (itt adja le az XER a legnagyobb teljesítményét). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts