forumadmin Elküldve Május15, 2013 Szerző Elküldve Május15, 2013 Vélemények?: Eladó Astra G OPC Eladó Astra G OPC
Lanti Elküldve Május15, 2013 Elküldve Május15, 2013 az ezüstöt nagyon régen árulják... nincs már rajta a nagy szárny.. kis recaro ülések vannak benne, pedig az opc1-be a nagy recaro az nagyon szimpatikus ülés... svájc, nem annyira egyszerű forgalomba helyezni... feketét 1.3rol hirdették.. szép, de csak szivó, sacc 12körül fogyaszt
forumadmin Elküldve Május23, 2013 Szerző Elküldve Május23, 2013 A "csak" szívó azt jelenti nem megy az úgy ahogy kénne:) No, akkor: http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_2.0_16v_opc_sport_opc-6906149
tgabika76 Elküldve Május23, 2013 Elküldve Május23, 2013 Na, ez meg egy szénné húzott szívó OPC, ha lehet még nagyobb fogyasztással és a turbóhoz képest kisebb nyomatékkal (ráadásul érdekes színben). Igazából aki teljesítményt akar Astrából annak a Z20LET-nél nemigen van jobb választás, csak az a baj hogy 90%-uk agyon van hajtva és turbócseréért kiáltanak (és ha már lúd akkor LEH turbó H Astrából), szóval nem olcsóak ami a karbantartást illeti...
forumadmin Elküldve Május27, 2013 Szerző Elküldve Május27, 2013 Pl a szívó nem lehet jó csak "autókázni" ? Mennyivel lehet jobb egy X20XEV-es Astra G-nél, ha jobb egyáltalán? Kb olyan mint a Z22SE? Vagy azt sem szabad venni, mert erre elég egy Z18XE ? Astra G-vel nem sok tapasztalatom van (ezért kérdezem), csak az alap motorokkal.
tgabika76 Elküldve Május27, 2013 Elküldve Május27, 2013 Valamennyivel biztos jobb, ha már egyszer X20XEV-t elég gyakran szokták felfejleszteni X20XER-re... (csak egy C18XE tengely, chip meg leömlő kell hozzá, és kész is az X20XER, ezzel a tengellyel csak a szelepemelés mértéke marad el kicsit a gyári X20XER-től) Sztem autókázni teljesen jó, de mivel a motor ily módon viszonylag könnyen felfejleszthető, külsőleg meg a szívó OPC gyakorlatilag nem tartalmaz semmi különlegeset (a lökhárítók és a tükrök is a sima G Astráé, nem úgy mint a Turbo OPC-nál), ha nem ragaszkodsz a sportos belsőhöz, akkor lehet jobban megéri egy X20XEV Astrát venni... azokból nagyobb a választék és nagyobb eséllyel találni nem széthajtott példányt.
spzoli Elküldve Május27, 2013 Elküldve Május27, 2013 Valamennyivel biztos jobb, ha már egyszer X20XEV-t elég gyakran szokták felfejleszteni X20XER-re... (csak egy C18XE tengely, chip meg leömlő kell hozzá, és kész is az X20XER, ezzel a tengellyel csak a szelepemelés mértéke marad el kicsit a gyári X20XER-től) Sztem autókázni teljesen jó, de mivel a motor ily módon viszonylag könnyen felfejleszthető, külsőleg meg a szívó OPC gyakorlatilag nem tartalmaz semmi különlegeset (a lökhárítók és a tükrök is a sima G Astráé, nem úgy mint a Turbo OPC-nál), ha nem ragaszkodsz a sportos belsőhöz, akkor lehet jobban megéri egy X20XEV Astrát venni... azokból nagyobb a választék és nagyobb eséllyel találni nem széthajtott példányt. Szivon is opc tukor van. Elso lokoson a koptato is csak erre a modellre jellemzo. Rajta van a szarny is. 1
tgabika76 Elküldve Május27, 2013 Elküldve Május27, 2013 Opsz, a szárnyat kifelejtettem, de szvsz nem nagy dolog pótolni, másolat kb. minden sarkon van belőle... A tükör és a koptató viszont nekem is új infó, eddig nem tudtam. Köszi.
Lanti Elküldve Május30, 2013 Elküldve Május30, 2013 kár, hogy a turbo-s opc már nem a szivó nagy recaroival szerelték!
Alex75 Elküldve Június3, 2013 Elküldve Június3, 2013 Valamennyivel biztos jobb, ha már egyszer X20XEV-t elég gyakran szokták felfejleszteni X20XER-re... (csak egy C18XE tengely, chip meg leömlő kell hozzá, és kész is az X20XER, ezzel a tengellyel csak a szelepemelés mértéke marad el kicsit a gyári X20XER-től) Sztem autókázni teljesen jó, de mivel a motor ily módon viszonylag könnyen felfejleszthető, külsőleg meg a szívó OPC gyakorlatilag nem tartalmaz semmi különlegeset (a lökhárítók és a tükrök is a sima G Astráé, nem úgy mint a Turbo OPC-nál), ha nem ragaszkodsz a sportos belsőhöz, akkor lehet jobban megéri egy X20XEV Astrát venni... azokból nagyobb a választék és nagyobb eséllyel találni nem széthajtott példányt. Azért az átlag autókhoz képest nem rossz... ;) Igaza van Gábornak, inkább egy megkímélt x20xev, viszonylag kis költségvetéssel közel x20xer szintre lehet hozni...
forumadmin Elküldve Június11, 2013 Szerző Elküldve Június11, 2013 Eladó, ASTRA G OPC TURBO Nem ismerem az autót (kereskedőt sem), de beraktam:), hátha ide téved majd a leendő tulaj.
Lanti Elküldve Június11, 2013 Elküldve Június11, 2013 svájcba árulták, nemrég ezt az autot.. eleje kicsit törve volt
voszi Elküldve Július27, 2013 Elküldve Július27, 2013 Valamennyivel biztos jobb, ha már egyszer X20XEV-t elég gyakran szokták felfejleszteni X20XER-re... (csak egy C18XE tengely, chip meg leömlő kell hozzá, és kész is az X20XER, ezzel a tengellyel csak a szelepemelés mértéke marad el kicsit a gyári X20XER-től) Sztem autókázni teljesen jó, de mivel a motor ily módon viszonylag könnyen felfejleszthető, külsőleg meg a szívó OPC gyakorlatilag nem tartalmaz semmi különlegeset (a lökhárítók és a tükrök is a sima G Astráé, nem úgy mint a Turbo OPC-nál), ha nem ragaszkodsz a sportos belsőhöz, akkor lehet jobban megéri egy X20XEV Astrát venni... azokból nagyobb a választék és nagyobb eséllyel találni nem széthajtott példányt. mennyi pontosan a C18XE szelepemelése? az X20XER mintha 10,6 mm-re emlékeznék. csak a tengely a különbség a hengerfejben az X20XEV-hez képest?
tgabika76 Elküldve Július27, 2013 Elküldve Július27, 2013 X20XEV tengely szelepemelése 9.2mm, a C18XE-é meg 10.2. Még mindig nem X20XER szint, de közelebb áll hozzá. Viszont állítólag fehér holló ritkaságú a C18XE tengely. Külön senki nem akarja eladni.
voszi Elküldve Július27, 2013 Elküldve Július27, 2013 szia Gabi! köszi az infót! az XER-nek a szívósora, meg mindene azonos? mindössze a tengely tehet arról, hogy van plusz 24 paci? oké, 7000-ig forog, de a csúcsteljesítmény valamivel biztos lejjebb van. azon agyalok, hogy XEV-t vagy XER motorost kéne venni pályanaphoz, ha nem akarok komoly motortuningot. futómű, minden azonos, semmi értelme az XER-nek?
Atommanó Elküldve Július27, 2013 Elküldve Július27, 2013 .. semmi értelme .... Voszi! A végén leírtad az egészet... úgy sincs időd rá... :D :D :omg:
tgabika76 Elküldve Július27, 2013 Elküldve Július27, 2013 szia Gabi! köszi az infót! az XER-nek a szívósora, meg mindene azonos? mindössze a tengely tehet arról, hogy van plusz 24 paci? oké, 7000-ig forog, de a csúcsteljesítmény valamivel biztos lejjebb van. azon agyalok, hogy XEV-t vagy XER motorost kéne venni pályanaphoz, ha nem akarok komoly motortuningot. futómű, minden azonos, semmi értelme az XER-nek? Úgy tűnik igen. A hengerfej és a szívósor azonos (cikkszám szerint is), a leömlő viszont különbözik, ráadásul az egyedi a szívó OPC-nél, semelyik másik motoré nem jó hozzá, csak az X20XER-é. Érdekes viszont hogy a dugattyúk és a főtengely cikkszám szerint különböznek, pedig a sűrítés a két motornak ugyanakkora, ahogy a furat és a lökethossz is. Talán a dugattyúk kialakításában lehet a különbség (a nagyobb szelepnyitás miatt?), lehet hogy ez kompenzálható a jól megírt chippel.
voszi Elküldve Július28, 2013 Elküldve Július28, 2013 Tehàt akkor leömlő dugó főtengely vezműtengely. Így màr vilibb. X20xer motor jó.
tgabika76 Elküldve Július28, 2013 Elküldve Július28, 2013 Ááá...nem. Az is más cikkszámon van, de itt sem értem mi indokolja a különbséget, ahogy a főtengelynél sem, ha egyszer azonos a két motor lökethossza és a sűrítési viszony is. Dugattyúnál még elfogadtam hogy esetleg a dugattyútető kialakítása miatt, de itt? Hacsak az nem hogy más (fordulatszámtűrőbb) anyagból van, mert az XER motor pörgősebb, mind a maximális teljesítményét, mind pedig a nyomatékát magasabb fordulaton adja le mint az XEV. Ja igen: a hajtókarcsapágy is más, gondolom ugyanezért. De sztem hétköznapi használatra elmegy ez az épített motor az XEV dugattyújával, hajtókarával és főtengelyével is, az ember úgysem pörgeti mindig 6500-on (itt adja le az XER a legnagyobb teljesítményét).
Recommended Posts