forumadmin Elküldve Március28, 2013 Megoszt Elküldve Március28, 2013 Dízelmotorok Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csibiruki Elküldve Július7, 2013 Megoszt Elküldve Július7, 2013 Tudna segíteni valaki abban, hogy az Insigniánál (1,9 disel) mikor kell vezérműszíjat cserélni? 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Július7, 2013 Megoszt Elküldve Július7, 2013 Hogy mi? Az Insigniában kétezres dízelmotorok voltak, nem 1.9-esek... abból viszont nem kevés (motorkód szerint hatféle). Írj egy pontos motorkódot (forgalmiban benne van, a motorszámnál), akkor könnyebb lesz megfejteni a kérdést. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csibiruki Elküldve Július8, 2013 Megoszt Elküldve Július8, 2013 Hogy mi? Az Insigniában kétezres dízelmotorok voltak, nem 1.9-esek... abból viszont nem kevés (motorkód szerint hatféle). Írj egy pontos motorkódot (forgalmiban benne van, a motorszámnál), akkor könnyebb lesz megfejteni a kérdést. Bocsánat, nem is 1,9-es, hanem 1956 cm3, a motorkód: A20DTH. Köszönöm!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Július9, 2013 Megoszt Elküldve Július9, 2013 Azt írják hogy a vezérműszíj-csere intervalluma függhet a kiadástól és területileg eltérő lehet, de általánosan 150000km vagy 10 év (amelyik előbb letelik) az A20DTH motornál. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csibiruki Elküldve Július10, 2013 Megoszt Elküldve Július10, 2013 Köszönöm az infót! Sajnos lett egy újabb gondom! Azt vettem észre, hogy időközönként 1-1 dl vizet kell utántölteni az autóba és pár csepp volt mindig alatta. Elvittem szerelőhöz és kiderült, hogy a kipufogógáz hűtőnél valami müanyag csésze (olyan, mint egy tejfölös doboz) el van repedve (állítólag tipushiba). Tud valaki ebben segíteni nekem? Lehet ezt külön kapni? 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
folty Elküldve Augusztus29, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2013 Köszönöm az infót! Sajnos lett egy újabb gondom! Azt vettem észre, hogy időközönként 1-1 dl vizet kell utántölteni az autóba és pár csepp volt mindig alatta. Elvittem szerelőhöz és kiderült, hogy a kipufogógáz hűtőnél valami müanyag csésze (olyan, mint egy tejfölös doboz) el van repedve (állítólag tipushiba). Tud valaki ebben segíteni nekem? Lehet ezt külön kapni? Az a szerkentyű csak egyben kapható kb.300 eFt. A vezérmű szíjat 68 eKm-nél kicseréltettem, mert a vízpumpa kidőlt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
sangreal Elküldve Október24, 2014 Megoszt Elküldve Október24, 2014 Sziasztok! Nekem is csipegette a hűtővizet! Először csak keveset de aztán 1 hét alatt 1-2 decit kellett után töltenem! Elvittem szerelőhöz és kiderült hogy a szívósornál ki van törve egy darabka. Hiába tesz be új tömítést nem ér semmit! Most új szívósor kerül be! Tud valaki árat mondani 2008-as 131LE Insigniához menyi a szívósor? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti1987 Elküldve Június18, 2015 Megoszt Elküldve Június18, 2015 Sziasztok. Segítséget kérnék. Adott egy 2009es Insignia, 160 lovas kombi. Tavaly nyáron a pályán hazafelé kiírt egy hibakódot,és letiltott az elektronika. kb 80al tudtam hazajönni 200 kmről. Márkaszervízben AGR szelepet cseréltek,az fosott be. Plusz turbócső is öreg volt,az is csere. 150ezres mutatvány. Rá 1 hétre újra kifele menet németbe. Szöveg: Vigye szervizbe az autót. Erő elment a kocsiból. Visszavittem,hátha valamit elrontottak. Átnézték, laptopon látták a hibát,amikor előjött. "Turbó túltöltés" volt a gond. Ott akkor nem tudtuk újra előhozni. Nem tudtak mit mondani rá. Azóta minden németbe utazáskor előjön,egyszer minimum.(kb havonta) Ilyenkor elmegy az erő a kocsiból. Egy ujraindítás után megjavul. A hiba nagyobb terhelésnél jön elő. Pl domb, 160-170 km/h. Márkaszervizben azóta cseréltek egy turbó nyomás szabályzót. De a hiba ugyan az. Nincs ötletük. Másik 3 szerviz se tud rá mit mondani. A hiba mindig látszik laptopon"Turbó túltöltés" szöveggel. Azt mondják szervizben,talán a turbó rossz,de nem biztos.(kb 600 lenne) Nem akarok elsőre beleugrani... Valakinek akármi ötlet? Köszönöm előre is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
peti89 Elküldve Január1, 2016 Megoszt Elküldve Január1, 2016 Üdv. Van olyan Insignia motor, ami vezérműlánccal működik? Link to comment Megosztás: More sharing options...
lengyi Elküldve Május27, 2016 Megoszt Elküldve Május27, 2016 Sziasztok! Segítséget kérnék, véleményetekre lennék kíváncsi. Autó csere előtt állok és két típus maradt a listámon, Zafira Tourer és az Insignia. MIndkettőt használtan venném kb. 3 évesen. Zafirából csak dieselt lehet találni, Insigniából van benzines is. Az éves km adagom (kb. 15e km) nem indokolja a dieselt. Szóval amire kíváncsi lennék: amennyi rosszat lehet hallani mindenhol a mai dieselekről szabad-e megvenni egy 120e-t futott cdti-t (már ha valós), tapasztalatok alapján mikor és milyen problémák jöhetnek elő? Az Insigniákban levő 1.4 Turbo motorról milyen tapasztalatotok van (fogyasztás, hibák)? Papíron jól hangzik a 140 Le, a valóságban is az? Nyilván nem sportkocsi, nem is az kell, de a nagyobb súlyt is elbírja? Egy 90 lovas Astrából ülnék át, legtöbbször családdal megyek, szóval legtöbbször nyugisan vezetek 100-as tempóval, csak kb. ha havonta 1x élvezkednék vele, mikor egyedül megyek. Köszönök minden hozzászólást! Link to comment Megosztás: More sharing options...
opdes Elküldve Május3, 2018 Megoszt Elküldve Május3, 2018 Jó napot. Lassan 3 hónapja szervízrôl-szervízbe vittem az insignia A20DTH 2.0 131 autom. Lényegre térve a probléma. Indulásnál 20 fok fölötti külső hőmérsékletnél a motor csörömpôlô hangot ad, kettesbe váltva nagyobb gazadásnál szintén csúnya hangot ad a motor. Erőtlen a motor indlásnál. Jelzem nincs hibakód. 20 fok alatt szépen megy, szépen jár a motor. 20 fok fölött csörömpöl. Sorrendben diagnózis szerint: Porlasztók - 4 új - helyzet változatlan. Légtômegmérô csere, ugyanaz. Magasnyomás szenzor csere, fél évig jó volt, újabb szenzor csere - biztos megoldja - ugyanúgy csinál. Mi okozhatja a gondot? A segítségeteket kérem. Köszönöm szépen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
scherdan Elküldve Március27, 2019 Megoszt Elküldve Március27, 2019 Sziasztok! Olyan gondom lenne! Pár napja kezdődöt ez a jelenség! A motor térből alapjáraton morgó hang halható! kisebb gáz adásnál abba marad! Hosszas útnál ez a jelenség megszünik egy két hétre utánna előjön ismét. Turbónyomás vákum szelepre gyanakszom den nem biztos! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csuba Elküldve Május31, 2019 Megoszt Elküldve Május31, 2019 Sziasztok! Tanácsot szeretnék kérni egy 2011 es 2L dízel automata insignia feltehetően váltó hibával kapcsolatosan. Az automata váltóm amikor vált 5 ből 4 be akkor picit ránt az kocsin de csak akkor ha a motor hideg. Ha felmelegszik a motor akkor ez a hiba eltünik és a váltás szépen kisímul, viszont elő jön egy másik hiba. Ha hirtelen engedem fel a féket és lépek a gázra akkor nem indul az autó csak egy másodperces késéssel és akkor meg is rántja. Váltó olaj volt cserélve benne. Köszönöm előre is a segítséget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsozso87 Elküldve Január31, 2020 Megoszt Elküldve Január31, 2020 (edited) Sziasztok! Izzítógyertya cserével kapcsolatban szeretnék tanácsot, csere előtt állok, a kérdésem lenne hogy az újak beszerelése előtt kötelező-e a furat tisztítása?Egy Insigniáról lenne szó, a gyertya pedig M9X1.0 ,amihez gyakorlatilag alig van elérhető speciális tisztító, ami meg van az horror ár Szóval ha csak cserélem tisztítás nélkül lehet gond? Módosítva Január31, 2020 : zsozso87 Link to comment Megosztás: More sharing options...
djmousies Elküldve Május5, 2020 Megoszt Elküldve Május5, 2020 On 2018. 05. 03. at 8:03, opdes írta: Jó napot. Lassan 3 hónapja szervízrôl-szervízbe vittem az insignia A20DTH 2.0 131 autom. Lényegre térve a probléma. Indulásnál 20 fok fölötti külső hőmérsékletnél a motor csörömpôlô hangot ad, kettesbe váltva nagyobb gazadásnál szintén csúnya hangot ad a motor. Erőtlen a motor indlásnál. Jelzem nincs hibakód. 20 fok alatt szépen megy, szépen jár a motor. 20 fok fölött csörömpöl. Sorrendben diagnózis szerint: Porlasztók - 4 új - helyzet változatlan. Légtômegmérô csere, ugyanaz. Magasnyomás szenzor csere, fél évig jó volt, újabb szenzor csere - biztos megoldja - ugyanúgy csinál. Mi okozhatja a gondot? A segítségeteket kérem. Köszönöm szépen. Szia hasonló problémával küszködök én is. Sikerült valamit találni ami megoldja a problémát? köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gyolbi Elküldve Június19, 2021 Megoszt Elküldve Június19, 2021 On 5/5/2020 at 1:20 PM, djmousies said: Szia hasonló problémával küszködök én is. Sikerült valamit találni ami megoldja a problémát? köszi Szia. Sikerült ezzel valamit előre haladni... ugyanez a probléma van nekem is. Köszi előre is Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts