Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Dízel motorral kapcsolatos problémák, kérdések


forumadmin

Recommended Posts

  • 3 months later...

Hogy mi?

Az Insigniában kétezres dízelmotorok voltak, nem 1.9-esek... abból viszont nem kevés (motorkód szerint hatféle).

Írj egy pontos motorkódot (forgalmiban benne van, a motorszámnál), akkor könnyebb lesz megfejteni a kérdést.

Bocsánat, nem is 1,9-es, hanem 1956 cm3, a motorkód: A20DTH. Köszönöm!!!

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm az infót! Sajnos lett egy újabb gondom! Azt vettem észre, hogy időközönként 1-1 dl vizet kell utántölteni az autóba és pár csepp volt mindig alatta. Elvittem szerelőhöz és kiderült, hogy a kipufogógáz hűtőnél valami müanyag csésze (olyan, mint egy tejfölös doboz) el van repedve (állítólag tipushiba). Tud valaki ebben segíteni nekem? Lehet ezt külön kapni?

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

  • 1 month later...

Köszönöm az infót! Sajnos lett egy újabb gondom! Azt vettem észre, hogy időközönként 1-1 dl vizet kell utántölteni az autóba és pár csepp volt mindig alatta. Elvittem szerelőhöz és kiderült, hogy a kipufogógáz hűtőnél valami müanyag csésze (olyan, mint egy tejfölös doboz) el van repedve (állítólag tipushiba). Tud valaki ebben segíteni nekem? Lehet ezt külön kapni?

Az a szerkentyű csak egyben kapható kb.300 eFt.

A vezérmű szíjat 68 eKm-nél kicseréltettem, mert a vízpumpa kidőlt.

Link to comment
Megosztás:

  • 1 year later...

Sziasztok! Nekem is csipegette a hűtővizet! Először csak keveset de aztán 1 hét alatt 1-2 decit kellett után töltenem! Elvittem szerelőhöz és kiderült hogy a szívósornál ki van törve egy darabka. Hiába tesz be új tömítést nem ér semmit! Most új szívósor kerül be! Tud valaki árat mondani 2008-as 131LE Insigniához menyi a szívósor?

Link to comment
Megosztás:

  • 7 months later...

Sziasztok. Segítséget kérnék. Adott egy 2009es Insignia, 160 lovas kombi.

Tavaly nyáron a pályán hazafelé kiírt egy hibakódot,és letiltott az elektronika. kb 80al tudtam hazajönni 200 kmről. Márkaszervízben AGR szelepet cseréltek,az fosott be. Plusz turbócső is öreg volt,az is csere. 150ezres mutatvány.

Rá 1 hétre újra kifele menet németbe. Szöveg: Vigye szervizbe az autót. Erő elment a kocsiból. Visszavittem,hátha valamit elrontottak. Átnézték, laptopon látták a hibát,amikor előjött. "Turbó túltöltés" volt a gond. Ott akkor nem tudtuk újra előhozni. Nem tudtak mit mondani rá. Azóta minden németbe utazáskor előjön,egyszer minimum.(kb havonta) Ilyenkor elmegy az erő a kocsiból. Egy ujraindítás után megjavul. A hiba nagyobb terhelésnél jön elő. Pl domb, 160-170 km/h. Márkaszervizben azóta cseréltek egy turbó nyomás szabályzót. De a hiba ugyan az. Nincs ötletük. Másik 3 szerviz se tud rá mit mondani. A hiba mindig látszik laptopon"Turbó túltöltés" szöveggel. Azt mondják szervizben,talán a turbó rossz,de nem biztos.(kb 600 lenne) Nem akarok elsőre beleugrani...

Valakinek akármi ötlet? Köszönöm előre is!

Link to comment
Megosztás:

  • 6 months later...
  • 4 months later...

Sziasztok!

Segítséget kérnék, véleményetekre lennék kíváncsi.

Autó csere előtt állok és két típus maradt a listámon, Zafira Tourer és az Insignia. MIndkettőt használtan venném kb. 3 évesen. Zafirából csak dieselt lehet találni, Insigniából van benzines is. Az éves km adagom (kb. 15e km) nem indokolja a dieselt. Szóval amire kíváncsi lennék: amennyi rosszat lehet hallani mindenhol a mai dieselekről szabad-e megvenni egy 120e-t futott cdti-t (már ha valós), tapasztalatok alapján mikor és milyen problémák jöhetnek elő? Az Insigniákban levő 1.4 Turbo motorról milyen tapasztalatotok van (fogyasztás, hibák)? Papíron jól hangzik a 140 Le, a valóságban is az? Nyilván nem sportkocsi, nem is az kell, de a nagyobb súlyt is elbírja? Egy 90 lovas Astrából ülnék át, legtöbbször családdal megyek, szóval legtöbbször nyugisan vezetek 100-as tempóval, csak kb. ha havonta 1x élvezkednék vele, mikor egyedül megyek.

Köszönök minden hozzászólást!

Link to comment
Megosztás:

  • 1 year later...

Jó napot.

Lassan 3 hónapja szervízrôl-szervízbe vittem az insignia A20DTH 2.0 131 autom. Lényegre térve a probléma.

Indulásnál 20 fok fölötti külső hőmérsékletnél a motor csörömpôlô hangot ad, kettesbe váltva nagyobb gazadásnál szintén csúnya hangot ad a motor. Erőtlen a motor indlásnál. Jelzem nincs hibakód. 20 fok alatt szépen megy, szépen jár a motor. 20 fok fölött csörömpöl.

Sorrendben diagnózis szerint: Porlasztók - 4 új - helyzet változatlan. Légtômegmérô csere, ugyanaz. Magasnyomás szenzor csere, fél évig jó volt, újabb szenzor csere - biztos megoldja - ugyanúgy csinál.

Mi okozhatja a gondot? A segítségeteket kérem.

Köszönöm szépen.

Link to comment
Megosztás:

  • 10 months later...

Sziasztok! Olyan gondom lenne! Pár napja kezdődöt ez a jelenség! A motor térből alapjáraton morgó hang halható! kisebb gáz adásnál abba marad! Hosszas útnál ez a jelenség megszünik egy két hétre utánna előjön ismét. Turbónyomás vákum szelepre gyanakszom den nem biztos!

 

Link to comment
Megosztás:

  • 2 months later...

Sziasztok!

Tanácsot szeretnék kérni egy 2011 es 2L dízel automata insignia feltehetően váltó hibával kapcsolatosan.

Az automata váltóm amikor vált 5 ből 4 be akkor picit ránt az kocsin de csak akkor ha a motor hideg. Ha felmelegszik a motor akkor ez a hiba eltünik és a váltás szépen kisímul, viszont elő jön egy másik hiba. Ha hirtelen engedem fel a féket és lépek a gázra akkor nem indul az autó csak egy másodperces késéssel és akkor meg is rántja. Váltó olaj volt cserélve benne.

Köszönöm előre is a segítséget.

 

Link to comment
Megosztás:

  • 7 months later...

Sziasztok!

Izzítógyertya cserével kapcsolatban szeretnék tanácsot, csere előtt állok, a kérdésem lenne hogy az újak beszerelése előtt kötelező-e a furat tisztítása?Egy Insigniáról lenne szó, a gyertya pedig M9X1.0 ,amihez gyakorlatilag alig van elérhető speciális tisztító, ami meg van az horror ár :( Szóval ha csak cserélem tisztítás nélkül lehet gond?

Módosítva : zsozso87
Link to comment
Megosztás:

  • 3 months later...
On 2018. 05. 03. at 8:03, opdes írta:

Jó napot.

Lassan 3 hónapja szervízrôl-szervízbe vittem az insignia A20DTH 2.0 131 autom. Lényegre térve a probléma.

Indulásnál 20 fok fölötti külső hőmérsékletnél a motor csörömpôlô hangot ad, kettesbe váltva nagyobb gazadásnál szintén csúnya hangot ad a motor. Erőtlen a motor indlásnál. Jelzem nincs hibakód. 20 fok alatt szépen megy, szépen jár a motor. 20 fok fölött csörömpöl.

Sorrendben diagnózis szerint: Porlasztók - 4 új - helyzet változatlan. Légtômegmérô csere, ugyanaz. Magasnyomás szenzor csere, fél évig jó volt, újabb szenzor csere - biztos megoldja - ugyanúgy csinál.

Mi okozhatja a gondot? A segítségeteket kérem.

Köszönöm szépen.

Szia hasonló problémával küszködök én is. Sikerült valamit találni ami megoldja a problémát? köszi

Link to comment
Megosztás:

  • 1 year later...
Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.