Giulio Elküldve Április12, 2013 Elküldve Április12, 2013 Mostanában 3 teljes tank átlagában is 5.9 l lett az átlagunk,tényleges tankolt mennyiség alapján.A BC 6.2l átlagot jelez. <_< Semmiképp nem mondanám takarékosnak a gépet,de nem is vállalhatatlan ez a fogyi.Továbbra is elégedettek vagyunk 1mással :evilgrin:
gjakab Elküldve Április16, 2013 Elküldve Április16, 2013 Sziasztok, Egyelőre még csak nézegetem a gépeket, de jó lenne tudni 1-2 dolgot. Nekem 1.6H Caravan 115LE-s van, a nyomatékarány alapján (H - 115LE: max. 115Nm, J - 120LE/140LE: max. 200Nm) rendben van, ha figyelembe veszem, mennyivel nehezebb a J Astra. Ami versenyez egymással: 1.4ST Turbo 120LE vs. 1.4ST Turbo 140LE. Ha jól olvastam az adatlapot, akkor a motor ugyanaz (1.4), nyomaték ugyanaz (200Nm) csak míg a 140LE-s 4900-as fordulatig adja le a max. nyomatékot, addig a 120LE-s csak 4200-ig. - Az autópályán 130km/h körül mennyit forog a motor? - Van akkor még elég nyomaték, hogy esetleg 130-ról gyorsítsak egy kicsit? - Arról van tapasztalat, hogy esetleg működik egy tuning, amivel utólag fel lehet pörgetni 140LE-re? Gondolnám ez nem probléma, mivel minden azonos, csak más software karakterisztika van beállítva (ilyet olvastam a BMW 114i-nél is). Előre is köszönöm a választ.
camaron Elküldve Április16, 2013 Elküldve Április16, 2013 Sziasztok, Egyelőre még csak nézegetem a gépeket, de jó lenne tudni 1-2 dolgot.Nekem 1.6H Caravan 115LE-s van, a nyomatékarány alapján (H - 115LE: max. 115Nm, J - 120LE/140LE: max. 200Nm) rendben van, ha figyelembe veszem, mennyivel nehezebb a J Astra. Ami versenyez egymással: 1.4ST Turbo 120LE vs. 1.4ST Turbo 140LE.Ha jól olvastam az adatlapot, akkor a motor ugyanaz (1.4), nyomaték ugyanaz (200Nm) csak míg a 140LE-s 4900-as fordulatig adja le a max. nyomatékot, addig a 120LE-s csak 4200-ig. - Az autópályán 130km/h körül mennyit forog a motor?- Van akkor még elég nyomaték, hogy esetleg 130-ról gyorsítsak egy kicsit?- Arról van tapasztalat, hogy esetleg működik egy tuning, amivel utólag fel lehet pörgetni 140LE-re? Gondolnám ez nem probléma, mivel minden azonos, csak más software karakterisztika van beállítva (ilyet olvastam a BMW 114i-nél is). Előre is köszönöm a választ.És miért is kell gondolkozni? Mert 40E a különbség a két motor ára között? Tuningműhelynél a 3szorosát hagynád ott a programozásért. Vagy alkudjál még kicsit, hogy beleférj a keretbe. :) 1
gjakab Elküldve Április19, 2013 Elküldve Április19, 2013 És miért is kell gondolkozni? Mert 40E a különbség a két motor ára között? Tuningműhelynél a 3szorosát hagynád ott a programozásért. Vagy alkudjál még kicsit, hogy beleférj a keretbe. :) Amiatt gondolkozom, ha veszek, akkor külföldön kell bejelenteni a kocsit, ez a +20LE évente kb. 40eFt-al több teljesítményadót jelent, tehát 5 év alatt kb. 200eFt plusz kiadás, miközben a gép ugyanaz. Természetes az autó árkülönbsége nem igazán befolyásoló, mert egy 5.5MFt-os autónál 40eFt nem tétel.
camaron Elküldve Április19, 2013 Elküldve Április19, 2013 Amiatt gondolkozom, ha veszek, akkor külföldön kell bejelenteni a kocsit, ez a +20LE évente kb. 40eFt-al több teljesítményadót jelent, tehát 5 év alatt kb. 200eFt plusz kiadás, miközben a gép ugyanaz.Természetes az autó árkülönbsége nem igazán befolyásoló, mert egy 5.5MFt-os autónál 40eFt nem tétel.Ja értem. Hát igen, az ár 1% kb. a különbség a motorok között. De arról nincs még infó, hogy ezt vki meg tudná hekkelni. Egyik fórumtárs érdeklődött már az Autokorbelnél chiptuning ügyben, állítólag ők tudnak már buherálni a vezérléssel, esetleg kérdezz rá náluk, mit tudnak tenni az érdekedben.
Mc-elek Elküldve Április19, 2013 Elküldve Április19, 2013 most mennyi egy 140lovas autóra a teljesítmény adó?? én a 250lóra fizetek évi 55eft ... és második sávban vagyok akkor hogyan lehet +40e ??? http://www.autotanacsado.com/kalkulator/teljesitmenyado-gepjarmuado_kalkulator/?evjarat=2013&kw=&ps=140&calc=1
Giulio Elküldve Április19, 2013 Elküldve Április19, 2013 Én 35500ft ot fizetek a 140 lovasra. Amúgy szinte biztos más a 140 es turbója-változó-mint a 120asé-fix. geo-,onnét a telj. különbség,az előző t.benyás autómnál is igy volt 120 vs 150 lóerős verzió. j Astra ból 120 lovast nem vennék tutkó,a 140 min. kell.
ladislaw Elküldve Április19, 2013 Elküldve Április19, 2013 180 lóra (1.6T)nekem 55900ft/év a "teljesítményadó",amit szerintem korrektebb lenne vagyonadónak hívni,mert minél újabb(drágább)az autód annál többet fizetsz.Kicsit néztem,amikor az öreg 100 lovas Opelom megszokott 10 ezres díja után kijött ez az összeg.De sajna kell a plusz lóerő,a majd másfélszeres pluszsúly miatt.Ez az össszeg akkor is pofátlanság szerintem,egy alsó-közép kat. autóhoz.
Livi Elküldve Szeptember2, 2013 Elküldve Szeptember2, 2013 Azt írták a Tc-n hogy ezek az új Opel motorok mármint a SIDIk sem lesznek olyan jók legalábbis fogyasztásban sokat kérnek szóval ezért a jövőben lehet hogy nem Opel lesz a következő kocsim meg hát ugye a súlyuk se könnyű!Meg nem érzik olyan erősnek az új motorokat se például egy 170 lóvasat csak 140 lovasnak éreznek szóval megint nem sikerült maradandót alkotni sajnos!
Giulio Elküldve Szeptember5, 2013 Elküldve Szeptember5, 2013 Ne is vegyél J Astrat :icon1: valóságos benzinfaló mind :D nekem is az 1.4T aut. van,a fogyija goromba,6L alá csak nagyon ritkán megy,meg xarul is mennek,200 felett alig akar menni :D
ladislaw Elküldve Szeptember5, 2013 Elküldve Szeptember5, 2013 Én is mindenkit lebeszélnék a J Astráról,zabál(gyors),nehéz(nem nyeklik és csavarodik),úgyhogy figyelem :régi 1.6 T-t meg PLÁNE NE VEGYEN SENKI !! Így nem jövök saját magammal szembe percenként,mint egy Swiftes,és szeretném,ha ez így is maradna. (200 felett az enyém is,mint a csiga :icon1:,te Giulio,mi nagyon át lettünk b...va .)
Giulio Elküldve Szeptember6, 2013 Elküldve Szeptember6, 2013 Igy igaz,átvágtak....4lityis fogyi helyett 2 littyóval több a papi,turbóbenyás autónál ez katasztrófa,200 után mint a tetű,nem akar menni. Ne vegyetek J Astrat.Pont elég ha nekünk az van. Pözsót,Renyót vegyetek,azzal sosem fogtok unatkozni/szerviz/ vagy tescos audit/skoda/ LOL
hzcs Elküldve Szeptember10, 2013 Elküldve Szeptember10, 2013 Végülis igaza van, az 50 lovas supermotóm után én is csak 30nak érzem az autót :D
barics Elküldve Október8, 2013 Elküldve Október8, 2013 Mennyivel drágább egyébként a Maxx Motion 95 és 100,mint a sima 95-ös? Azt hiszem 10 Ft-al drágább a max95. Az én off G on Astrám kerek 0.5L-el fogyaszt kevesebbet az M95-ből mint egyéb kutas 95-ösből. Még a sima OMV95-ös is jobb de nem fél literrel.
Giulio Elküldve Október26, 2013 Elküldve Október26, 2013 Múlt héten leugrottak a 17 es gurigák és felpattantak a 205/55/16 téliek. Az autó szebb nem lett velük :icon1: viszont egy gyenge chip :D hatását érezni póverben :icon1: Ja,fogyiban mint ahogy tapasztaltam tavaly is -3 dl.Most 6l alatt elvan o.úton.... Azé" jobban szeretném ha a 17 es lenne rajta.....
hzcs Elküldve November1, 2013 Elküldve November1, 2013 A G Astrán a téligumival nekem is kevesebb volt jóval a fogyasztás, ennél viszont semmi különbség nincsen fogyasztásban (rádaásul az óra is többet csal ezekkel, mert kisebb a kerék. GPS szerinti 90, az autónál 97.
RCsaba Elküldve Március4, 2014 Elküldve Március4, 2014 Nemrég váltam egy Astra J GTC 1.6 Turbo boldog tulajdonosává, nálam a fogyasztás moderált és előrelátó vezetési stílussal 7,5 liter körül alakul, rövid etapokon, húzósabban 8,5 és afelett. Nem fukarkodom a jó üzemanyaggal, 98 AGIP, vagy OMW 100 MaxxMotion megy bele, esetleg LUKOIL 98.
gjakab Elküldve Március10, 2014 Elküldve Március10, 2014 most mennyi egy 140lovas autóra a teljesítmény adó?? én a 250lóra fizetek évi 55eft ... és második sávban vagyok akkor hogyan lehet +40e ??? http://www.autotanacsado.com/kalkulator/teljesitmenyado-gepjarmuado_kalkulator/?evjarat=2013&kw=&ps=140&calc=1 Ausztria...120LE: 481€/év, 140LE: 594€/év, azaz 110€/év a különbség. +16.66% teljesítmény és +24% adó hozzá...
imy Elküldve December19, 2014 Elküldve December19, 2014 Nekem most az 1.7D-nél (A17DTR) ~6.9l-re jött ki az első fogyasztás. MOL kúton tankoltam. Most az OMV-nél töltöttem meg sima diesellel. Erre kíváncsi leszek. Az OMV extrább dieselje a MaxMotion amúgy jobb? És árban menyivel drágább? Mert azt nem néztem. :)
RCsaba Elküldve Január16, 2015 Elküldve Január16, 2015 Nekem most az 1.7D-nél (A17DTR) ~6.9l-re jött ki az első fogyasztás. MOL kúton tankoltam. Most az OMV-nél töltöttem meg sima diesellel. Erre kíváncsi leszek. Az OMV extrább dieselje a MaxMotion amúgy jobb? És árban menyivel drágább? Mert azt nem néztem. :) Körülbelül 30 Ft-tal és a Maxxmotion Diesel, valamint a 100-as egyenesen Schwechatból jön. Hogy ez jó vagy rossz, mindenki döntse el saját maga... :D Én a GTC-be csak 100 MM-t öntök. Ott már nem mindegy, hogy 95 vagy 100 oktán. 1
imy Elküldve Január16, 2015 Elküldve Január16, 2015 Körülbelül 30 Ft-tal és a Maxxmotion Diesel, valamint a 100-as egyenesen Schwechatból jön. Hogy ez jó vagy rossz, mindenki döntse el saját maga... :D Én a GTC-be csak 100 MM-t öntök. Ott már nem mindegy, hogy 95 vagy 100 oktán. Én most fogyasztom ki a tankot, amikor már jelez, akkor majd töltök bele MaxxMotion dieselt.
imy Elküldve Január18, 2015 Elküldve Január18, 2015 Én most fogyasztom ki a tankot, amikor már jelez, akkor majd töltök bele MaxxMotion dieselt. Kapott Maxxmotion dieselt... De amikor már sárgán világít a lámpa, aki el felejt tankolni, az vak, és süket... Csipog, sárga lámpa a szintjelzőnél, a piros elején van, a középkijelzőre kiírja, és a Navi is jelzi, és felajánlja a benzinkutak keresését. :D
RCsaba Elküldve Január19, 2015 Elküldve Január19, 2015 Kapott Maxxmotion dieselt... De amikor már sárgán világít a lámpa, aki el felejt tankolni, az vak, és süket... Csipog, sárga lámpa a szintjelzőnél, a piros elején van, a középkijelzőre kiírja, és a Navi is jelzi, és felajánlja a benzinkutak keresését. :D Akkor érdekes, ha villog is, onnatól max. 30-40km hatótáv. Nem sokszor fogyasztom le eddig, de mostanság a csökkenő benzinár miatt néha mégis... :D Majd írj a tapasztalatokról! Tudom, hogy kvázi placebo hatás, de ki tudja, a diselek jól reagálnak a premium nyálra. Halkabb járás, jobb gázreakció, kissé csökkenő fogyasztás.
imy Elküldve Január20, 2015 Elküldve Január20, 2015 Akkor érdekes, ha villog is, onnatól max. 30-40km hatótáv. Nem sokszor fogyasztom le eddig, de mostanság a csökkenő benzinár miatt néha mégis... :D Majd írj a tapasztalatokról! Tudom, hogy kvázi placebo hatás, de ki tudja, a diselek jól reagálnak a premium nyálra. Halkabb járás, jobb gázreakció, kissé csökkenő fogyasztás. Szerencsére ez csak világított. Azért fogyasztottam le, hogy prémium üzemanyag legyen benne. ;) Majd megírom mit tapasztaltam, meg majd amúgy is látszani fog az aláírásomban a fogyasztás. ;)
Alientwo Elküldve Január20, 2015 Elküldve Január20, 2015 Szerencsére ez csak világított. Azért fogyasztottam le, hogy prémium üzemanyag legyen benne. ;) Majd megírom mit tapasztaltam, meg majd amúgy is látszani fog az aláírásomban a fogyasztás. ;) Itt egy teszt épp a témában :) http://totalcar.hu/magazin/technika/2015/01/20/fogyasztasmeres_premium_vs._normal_gazolaj_vs._etolaj/
Recommended Posts