Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Ezt találtam: http://webshop.molnarautogaz.hu/kat-aeb/aeb-160-emulator-autogaz-lpg-cng,gazuto-foldgaz

Érdemes lehet használtban is megnézni.

Bár többféle is létezik, ezt a legegyszerűbb bekötni, mert gyárilag BOSCH csati van rajta, szóval csak az injektorok közé kell kötni, és kész.

Igazából ez fölösleges egy kicsit, mivel a C20NE párban vezérli a befecskendezőket, bőven elég lenne az AEB163, biztosan rendelhető ez is, talán olcsóbb:

Végül rajzon nézve a dolgot:

Azért mielőtt megveszed, nézesd át valahol hogy tényleg így vannak-e a dolgok ahogy én feltételeztem ;)

Ezt aszem szerelőre hagyom , nem vagyok benne ennyire jártas :blink: De biztos az idegeire megyek mert nem tágítok míg jó nem lesz :D

Módosítva : utazó
Link to comment
Megosztás:

Srácok kellene egy kis segítség kicseréltem a kilóméteróra spirált , de nem jó sajnos :blush:

Elkezdett kattogó hangot adni már kis sebességnél is , lehet vele csinálni valamit ? :huh:

Biztos hogy jól a helyére tetted?

Egyébként az utángyártottból szinte mind kattog.

Ezt aszem szerelőre hagyom , nem vagyok benne ennyire jártas :blink: De biztos az idegeire megyek mert nem tágítok míg jó nem lesz :D

Az a dolga, hogy megcsinálja az autót, olyanra, ahogy az a gyárból kijött. Aki k*rvának áll, ne sírjon ha.... :D

Link to comment
Megosztás:

  • 3 weeks later...

Vízhőfokom 20km-es uton tartós70-100km/h sem megy fel 90C-ra csak a kék sáv és a 90C között ál!

Termosztát?

Milyen termosztát kell a isuzuba? Az gondolom hogy wahler ,mert mindenki csak ezt a márkát mondja ,csak nem tudom milyen nyitási hőmérsékletű kell!

Módosítva : opelnils
Link to comment
Megosztás:

Vízhőfokom 20km-es uton tartós70-100km/h sem megy fel 90C-ra csak a kék sáv és a 90C között ál!

Termosztát?

Milyen termosztát kell a isuzuba? Az gondolom hogy wahler ,mert mindenki csak ezt a márkát mondja ,csak nem tudom milyen nyitási hőmérsékletű kell!

Ha jól rémlik akkor 85 fok körüli kell.

Bárdinál is van 85 és 88-as.

Link to comment
Megosztás:

Én ezeket találtam!

Köszönöm.

Inkább az érdekelne ,hogy a jelenség utalhat rossz termosztátra?

Igen, abszolút!

Úgy csinálja hogy melegszik melegszik, aztán eléri a 85 környékét majd visszaesik, vagy fel sem megy addig?

Állóhelyzetben vagy araszolásban felmegy, majd ha elindulsz a menetszél visszahűti?

Link to comment
Megosztás:

Hallo srácok!

nos van egy c corsa ami nem kap benzint. indítom de nem robban be, csak reszel.

- bizti jó,

- pót kulccsal sem megy (immobi.. is jó)

- hátul a szivattyúnál az áram odáig elmegy.

a szivattyú motor kusban van semmi hangot nem ad ki indítózáskor. a motornál a benzin szelepnél egy csepp sem jön ki, ha megnézem.

a tankban van benya!

egyik este hazaértem megálltam a ház előtt, egy óra múlva már nem indult. reggel semmi baja (megy mint az álom). este ismét megállt, BETOLTAM és ment. reggel semmi, be se lehetet húzni.

most itt tartok.

jól sejtem, hogy a szivattyú motor állt be?

Nagyon szépen köszönöm, ha tudtok ötletelni.

Link to comment
Megosztás:

Hallo srácok!

nos van egy c corsa ami nem kap benzint. indítom de nem robban be, csak reszel.

- bizti jó,

- pót kulccsal sem megy (immobi.. is jó)

- hátul a szivattyúnál az áram odáig elmegy.

a szivattyú motor kusban van semmi hangot nem ad ki indítózáskor. a motornál a benzin szelepnél egy csepp sem jön ki, ha megnézem.

a tankban van benya!

egyik este hazaértem megálltam a ház előtt, egy óra múlva már nem indult. reggel semmi baja (megy mint az álom). este ismét megállt, BETOLTAM és ment. reggel semmi, be se lehetet húzni.

most itt tartok.

jól sejtem, hogy a szivattyú motor állt be?

Nagyon szépen köszönöm, ha tudtok ötletelni.

Szia!

Ez A Vectra topic, de most eltekintve ettől, elég esélyes hogy beállt a üzemanyagpumpa.

Link to comment
Megosztás:

Igen, abszolút!

Úgy csinálja hogy melegszik melegszik, aztán eléri a 85 környékét majd visszaesik, vagy fel sem megy addig?

Állóhelyzetben vagy araszolásban felmegy, majd ha elindulsz a menetszél visszahűti?

A kiemelt rész a jelemző.

Mutatónak hihetek akkor úgy max 80c-ig megy fel. Nagyrészt ott marad, de néha elindul lefelé.

Link to comment
Megosztás:

A kiemelt rész a jelemző.

Mutatónak hihetek akkor úgy max 80c-ig megy fel. Nagyrészt ott marad, de néha elindul lefelé.

Vegyél 1 beszúrható húshőmérőt, benyomod / rászorítod a lamellákhoz a hűtőn és megsasolod a hőmérsékletet. Pontosabb mint a mutató.

Esetleg digitális hőmérős multiméter is jó.

Link to comment
Megosztás:

Az miért van, hogy mostanában kezd Ikarus hangja lenni a váltónak? Eleve akkor is hangos, mikor indítás után üresbe ráengedem a kuplungot, viszont egyre többször veszem észre menetközben is azt a klasszikus huhogós hangot. Olaj van benne elég, és jóminőségű is.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

kitakarítottam az alapjárati motoromat és azóta ha beindítom a kocsit olyan 1500-2000 között van az alap járat és ha megyek vele akkor pedig leáll a motor ha egy kereszteződésnél fékezek és nem nyomom a gázt...

ez mitől lehet?

köszönöm előre is

Nagyon fals szívás gyanús a dolog... Tuti minden visszakerült a helyére?

Előtte jó volt?

Link to comment
Megosztás:

Meg is oldódott a probléma elmentem dolgozni 2500-2700as alapjárattal és lefulladásokkal tarkítva. Mondom hazajövök hátha felkelt a szerelő... megálltam a boltnál leállítom kijöttem beindítottam és mint a doxa...

Azóta semmi gond minden szépen jár :D de köszönöm szépen a segítséget passz hogy mi baja volt:D

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Egy hónapja lett cserélve a váltótartóbakom. Hans Preis márka került bele(már bánom,de nagyon)

Az autó úgy rezonál mint egy tank. Ez elötte nem volt. Szerelő azt mondta majd összeérik a többi alkatrésszel. Azót kb 1000km mentem! Semmi változás! Az alapjáratot muszáj volt 1000-e emelnem mert így kibírható valahogy.

Most veszek gyári Opel bakot. A kérdésem az lenne, hogy valóban le kell hozzá venni a bölcsőt? A szerelőnél le volt véve. Persze kompletten fel lett ujítva a futómű is! De a szerelő mondta hogy mindenképpen le kelett volna venni a bölcsőt mert máskép nem cserélhető.Nem lehet hozzá férni a csavarokhoz. Mondjuk ha jól láttam a bak csavarjai alul vannak,az tuti ki jön. A másik hosszú csavar ami a váltóba megy azt nem tudom!

IGAZ EZ???

Aknába lecserélhető lenne? Végül is 3db csavar fogja! Valaki csinált már ilyet házilag?

Link to comment
Megosztás:

Egy hónapja lett cserélve a váltótartóbakom. Hans Preis márka került bele(már bánom,de nagyon)

Az autó úgy rezonál mint egy tank. Ez elötte nem volt. Szerelő azt mondta majd összeérik a többi alkatrésszel. Azót kb 1000km mentem! Semmi változás! Az alapjáratot muszáj volt 1000-e emelnem mert így kibírható valahogy.

Most veszek gyári Opel bakot. A kérdésem az lenne, hogy valóban le kell hozzá venni a bölcsőt? A szerelőnél le volt véve. Persze kompletten fel lett ujítva a futómű is! De a szerelő mondta hogy mindenképpen le kelett volna venni a bölcsőt mert máskép nem cserélhető.Nem lehet hozzá férni a csavarokhoz. Mondjuk ha jól láttam a bak csavarjai alul vannak,az tuti ki jön. A másik hosszú csavar ami a váltóba megy azt nem tudom!

IGAZ EZ???

Aknába lecserélhető lenne? Végül is 3db csavar fogja! Valaki csinált már ilyet házilag?

Nekem úgy rémlik a legutóbbi bontásból, hogy a kasznitól nem fér ki a csavar. Mi is barbárkodtunk és kitéptük a gumiból a fenébe.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.