utazó Elküldve Február16, 2014 Megoszt Elküldve Február16, 2014 Várj! Most fék hibakódokat (A-K pont) vagy motor hibakódokat (A- B) olvastál ki? A fék kiolvasásánál nem a MIL lámpa fog villogni, hanem az ABS lámpa. Amikor simán összekötés nélkül gyújtásra teszed akkor világít az elején mindkét lámpád? Eddig fel se tünt gyújtásnál se villan a motor lámpa ellenőrzésre se , kimehetett az égő :blush: Remélem nem tart sokból szétszedni a műszerfalat :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Február17, 2014 Megoszt Elküldve Február17, 2014 Eddig fel se tünt gyújtásnál se villan a motor lámpa ellenőrzésre se , kimehetett az égő :blush: Remélem nem tart sokból szétszedni a műszerfalat :blink: Hát igen, sajnos ez egy régi trükk az eladósorba kerülő autóknál. Így javítják a világító MIL lámpát :( 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
utazó Elküldve Február17, 2014 Megoszt Elküldve Február17, 2014 Hát igen, sajnos ez egy régi trükk az eladósorba kerülő autóknál. Így javítják a világító MIL lámpát :( Jelentem sikeresen túlvagyok a műszerfal szétszerelésen :D Kilóméter óra kiszedve , hiányzó motorlámpa izzó beszerezve-belerakva. Közben vettem 3400-ért ( :o ) spirált is mert volt már hangja . Végezetül összeraktam és hibakód kiólvasás újratöltve :D Először az alap 12 működik a rendszer , utánna a 31 Nincsen fordulatszámjel (motor nem megy) ezen kívül semmi :icon1: Esetleg járó motornál is nézzem meg vagy nem szükséges? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Február17, 2014 Megoszt Elküldve Február17, 2014 Jelentem sikeresen túlvagyok a műszerfal szétszerelésen :D Kilóméter óra kiszedve , hiányzó motorlámpa izzó beszerezve-belerakva. Közben vettem 3400-ért ( :o ) spirált is mert volt már hangja . Végezetül összeraktam és hibakód kiólvasás újratöltve :D Először az alap 12 működik a rendszer , utánna a 31 Nincsen fordulatszámjel (motor nem megy) ezen kívül semmi :icon1: Esetleg járó motornál is nézzem meg vagy nem szükséges? Akkor sajnos beletrafáltam ha hiányzott :( Gratula a műtétért :D Szerintem ha menet közben nem fog világítani, akkor további teendőd nincsen :) :icon13: 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
utazó Elküldve Február17, 2014 Megoszt Elküldve Február17, 2014 Akkor sajnos beletrafáltam ha hiányzott :( Gratula a műtétért :D Szerintem ha menet közben nem fog világítani, akkor további teendőd nincsen :) :icon13: Mentem is vele egy teszt kört , nem világít :icon13: Még egy kérdésem lenne mióta fűtőradiátort cseréltek elég sok jelzőlámpám életre kelt , bár nemtudom mi az összefüggés <_< Van már sorban: - ablakmosó folyadékszint visszajelző. -hűtőfolyadék szint visszajelző -Hásó féklámpa visszajelző. -hátsó világítás visszajelző. És van még fékhez: Egy kopás visszajelző : ami világít mert nem kopásjelzőset találtam bele , és a kábele is törött mind a két oldalon. - Most következik a kérdésem a visszajelző lámpa bal oldalán van mégegy fék visszajelző lámpa , ami világít mindaddig mig nem használom a féket . De nem tudom mi célt szolgál , ebben esetleg segítenél? :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Február17, 2014 Megoszt Elküldve Február17, 2014 Mentem is vele egy teszt kört , nem világít :icon13: Még egy kérdésem lenne mióta fűtőradiátort cseréltek elég sok jelzőlámpám életre kelt , bár nemtudom mi az összefüggés <_< Van már sorban: - ablakmosó folyadékszint visszajelző. -hűtőfolyadék szint visszajelző -Hásó féklámpa visszajelző. -hátsó világítás visszajelző. És van még fékhez: Egy kopás visszajelző : ami világít mert nem kopásjelzőset találtam bele , és a kábele is törött mind a két oldalon. - Most következik a kérdésem a visszajelző lámpa bal oldalán van mégegy fék visszajelző lámpa , ami világít mindaddig mig nem használom a féket . De nem tudom mi célt szolgál , ebben esetleg segítenél? :icon1: Nah ez jó hír, hogy nem világít. Ez a radiátorcsere/lámpa gyulladás kicsit érdekes... Esetleg egy fényképet nem tudsz csinálni világító lámpákról? Nagyon fullos ez a verda elektronyiiika ügyileg :) Az én 95-ös CDX-emben sincs ennyi motyó :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Február17, 2014 Megoszt Elküldve Február17, 2014 Check Control. Jóóó kis cucc az. :D 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
utazó Elküldve Február17, 2014 Megoszt Elküldve Február17, 2014 Nah ez jó hír, hogy nem világít. Ez a radiátorcsere/lámpa gyulladás kicsit érdekes... Esetleg egy fényképet nem tudsz csinálni világító lámpákról? Nagyon fullos ez a verda elektronyiiika ügyileg :) Az én 95-ös CDX-emben sincs ennyi motyó :) Meg egy kis plusz a verdáról : 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Február17, 2014 Megoszt Elküldve Február17, 2014 - Most következik a kérdésem a visszajelző lámpa bal oldalán van még egy fék visszajelző lámpa , ami világít mindaddig mig nem használom a féket .De nem tudom mi célt szolgál , ebben esetleg segítenél? :icon1:Az a check control féklámpa ellenőrző része, és arra való hogy a vezetőülésből is meg tudj győződni róla hogy jó-e a féklámpád. Induláskor rá kell lépni a fékre, és ha ez a lámpa nem alszik el, akkor valamelyik féklámpaizzód nem világít. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Február17, 2014 Megoszt Elküldve Február17, 2014 Meg egy kis plusz a verdáról : Az igen :) Szép ki karácsonyfa :) Most kérdés hogy ezen érzékelők tényleg benne vannak e és ha igen akkor tényleg ők adják a riasztást? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Február17, 2014 Megoszt Elküldve Február17, 2014 Mentem is vele egy teszt kört , nem világít :icon13: Még egy kérdésem lenne mióta fűtőradiátort cseréltek elég sok jelzőlámpám életre kelt , bár nemtudom mi az összefüggés <_< Van már sorban: - ablakmosó folyadékszint visszajelző. -hűtőfolyadék szint visszajelző -Hásó féklámpa visszajelző. -hátsó világítás visszajelző. És van még fékhez: Egy kopás visszajelző : ami világít mert nem kopásjelzőset találtam bele , és a kábele is törött mind a két oldalon. - Most következik a kérdésem a visszajelző lámpa bal oldalán van mégegy fék visszajelző lámpa , ami világít mindaddig mig nem használom a féket . De nem tudom mi célt szolgál , ebben esetleg segítenél? :icon1: Na szégyelljed összemagad, demoströgtönazonnal! :D Hát milyen dolog már hogy van check controlod is? :D Mondjuk érdekes, hogy lámpamagasságállítód meg nincs. Az még az én GL-emben is van. Ahogy a kollega mondja, az a féklámpa ellenőrzésére szolgál. Ha nincs rendben vele valami, akkor nem alszik ki a fék lenyomása után sem. Hasznos holmi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Február17, 2014 Megoszt Elküldve Február17, 2014 (edited) Leginkább a villanyos olaj meg hűtőfolyadék szintjelzőt irigylem belőle :D Ahogy a kollega mondja, az a féklámpa ellenőrzésére szolgál. Ha nincs rendben vele valami, akkor nem alszik ki a fék lenyomása után sem. Hasznos holmi. Egy olyan áramkörön már gondolokozom régebb óta, ami minden fékezésnél ellenőrzi a féklámpát, illetve ha van akkor az utánfutó féklámpáját is. Magyarán szólva akkor jelez, ha nem 2*21W vagy nem 4*21W a felvett teljesítmény. Módosítva Február17, 2014 : Bundee Link to comment Megosztás: More sharing options...
utazó Elküldve Február18, 2014 Megoszt Elküldve Február18, 2014 Jött a feketeleves munkába menet , már tudom miért nem volt a motor kontroll lámpában égő :icon7: Ha menet közben átváltok gázra folyamatosan világít :blush: Kiolvastam gázüzemen járó motornál a hibát ami a 25-ös versenyző. Ami ez vagyon : 25 Injektor 1 – feszültség magas. Lehetséges ez? És ezen mit is kell pontosan érteni. De ez csak is gázhasználat közben van. Bár visszagondolva gondoltam nem lesz tiszta az autó , mert keresztbe a bal sárvédőhöz volt beépítve a tartály. Nem az ülés mögé azt már mi rakattuk a helyére. :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Február18, 2014 Megoszt Elküldve Február18, 2014 Jött a feketeleves munkába menet , már tudom miért nem volt a motor kontroll lámpában égő :icon7: Ha menet közben átváltok gázra folyamatosan világít :blush: Kiolvastam gázüzemen járó motornál a hibát ami a 25-ös versenyző. Ami ez vagyon : 25 Injektor 1 – feszültség magas. Lehetséges ez? És ezen mit is kell pontosan érteni. De ez csak is gázhasználat közben van. Bár visszagondolva gondoltam nem lesz tiszta az autó , mert keresztbe a bal sárvédőhöz volt beépítve a tartály. Nem az ülés mögé azt már mi rakattuk a helyére. :blush: Akkor sajnos meg is van a magyarázat, hogy miért volt kivéve az izzó. Mivel a gázinjektorok dolgoznak olyankor és gyári injektorok nem dolgoznak, ezért dobja a magas feszültség dolgot. Sajnos ez a szett így működik. Cimbi B Vekijénél ezt már valahogy kiküszöböli a gáz elektronikája. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Február18, 2014 Megoszt Elküldve Február18, 2014 Valószínűleg nem a gázszetthez eredetileg való injektor emulátort használták a benyós injektorok lekapcsolására, hanem pl egyszerűen egy relét ami megszakítja az injektorok tápvezetékét és azért dobja ezt a hibakódot. A másik amit ki fog dobni, az a lambdaszonda alacsony/magas értéke. Erre az okosabb gázvezérlők pl. Loveco, adnak egy hamis lambdajelet amit a benzines vezérlő megeszik, amíg a gázos használja a szonda eredeti jelét. Sajnos a gázműhelyek nagytöbbségében elég favágó módszereket alkalmaznak az ilyenek megoldására, pedig ottvan rá a jól kitalált gyári rendszer. Neked mi van beépítve? Jött a feketeleves munkába menet , már tudom miért nem volt a motor kontroll lámpában égő :icon7: Ha menet közben átváltok gázra folyamatosan világít :blush: Kiolvastam gázüzemen járó motornál a hibát ami a 25-ös versenyző. Ami ez vagyon : 25 Injektor 1 – feszültség magas. Lehetséges ez? És ezen mit is kell pontosan érteni. De ez csak is gázhasználat közben van. Bár visszagondolva gondoltam nem lesz tiszta az autó , mert keresztbe a bal sárvédőhöz volt beépítve a tartály. Nem az ülés mögé azt már mi rakattuk a helyére. :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Február18, 2014 Megoszt Elküldve Február18, 2014 Nekem az tetszett a legjobban, mikor anno még a másik fórumon az egyik kartács hozott be kintről egy gyárilag benzingázos A vecit, ami úgy jött le a futószalagról, de itthon nem ismerték el, mert az úgy nem jó, be kellett rakasson egy utólagos kókány szettet... Ezért (se) szeretem a gázt, mindig valami kókányolás a vége. Link to comment Megosztás: More sharing options...
utazó Elküldve Február19, 2014 Megoszt Elküldve Február19, 2014 Valószínűleg nem a gázszetthez eredetileg való injektor emulátort használták a benyós injektorok lekapcsolására, hanem pl egyszerűen egy relét ami megszakítja az injektorok tápvezetékét és azért dobja ezt a hibakódot. A másik amit ki fog dobni, az a lambdaszonda alacsony/magas értéke. Erre az okosabb gázvezérlők pl. Loveco, adnak egy hamis lambdajelet amit a benzines vezérlő megeszik, amíg a gázos használja a szonda eredeti jelét. Sajnos a gázműhelyek nagytöbbségében elég favágó módszereket alkalmaznak az ilyenek megoldására, pedig ottvan rá a jól kitalált gyári rendszer. Neked mi van beépítve? Remélem nem baj ha képen mutatom meg milyen rendszer , annyira nem értek hozzá :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Február19, 2014 Megoszt Elküldve Február19, 2014 (edited) Ilyenre gondoltam, ez hasonló cucc mint ami az enyémbe van. Azt mondjuk nem látom, hogy hová van bevezetve végül a szívórészbe. Ahogy nézem elég furán vannak kötözgetve a dolgok bár a C20NE motorterét nem ismerem. Azok a sorkapcsos meg lopós dolgok viszont nem túl bizalomgerjesztőek :S Ha nemtaláltál mást, akkor szinte biztos hogy nem a gyári injektor leválasztóval van megoldva a rendszer és azért dobja a hibakódot. Ami pozitív, hogy bennevan a léptetőmotoros szabályozó. Hogy megy gázzal és mennyit fogyaszt? Remélem nem baj ha képen mutatom meg milyen rendszer , annyira nem értek hozzá :blush: ... Módosítva Február19, 2014 : hening Képpel idézés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
utazó Elküldve Február19, 2014 Megoszt Elküldve Február19, 2014 Ilyenre gondoltam, ez hasonló cucc mint ami az enyémbe van. Azt mondjuk nem látom, hogy hová van bevezetve végül a szívórészbe. Ahogy nézem elég furán vannak kötözgetve a dolgok bár a C20NE motorterét nem ismerem. Azok a sorkapcsos meg lopós dolgok viszont nem túl bizalomgerjesztőek :S Ha nemtaláltál mást, akkor szinte biztos hogy nem a gyári injektor leválasztóval van megoldva a rendszer és azért dobja a hibakódot. Ami pozitív, hogy bennevan a léptetőmotoros szabályozó. Hogy megy gázzal és mennyit fogyaszt? Jól megy gázzal nem is fogyszt 7.5-nél többet , de akkor már erőteljesen taposom a szemét :D Azt a csokis megoldás szükséges volt útközben ment szét a hűtőfolyadék szint visszajelző kábele , anyósnál meg csak ezt találtam :blush: Gázzal annyi problémám van , nem sok van a tartályban akkor alapjáraton le áll. Ha pl. a lámpánál vagy kereszteződésben megállok . Innyektor leválasztó hogy néz ki , adnál képet és meglesem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Február19, 2014 Megoszt Elküldve Február19, 2014 Általában ugyanolyan vagy hasonló dobozban van mint a Lovecos cucc. A motorvezérlő és az injektorok közé van kötve, és amikor gázon jár az autó, akkor lekapcsolja az injektorokat, és elhiteti a motorvezérlővel hogy márpedig rajta van. Valami ilyesmi:http://img01.aprod.hu/images_aprodhu/21858157_1_644x461_gaz-szett-pitagorasz-4cil-emulator-elado-xx-kerulet.jpg Érdekes amit írsz, mert nekem amikor már érezni kigyorsításnál hogy fogy a gáz és hörög, alapjáraton még nagyon sokáig képes menni utána. Érdemes lenne egy jóhírű gázos szakműhellyel átnézetni/beállíttatni a kocsit. Nekem 8-körül eszik, bár én nem sajnálom tőle a gázt :P Jól megy gázzal nem is fogyszt 7.5-nél többet , de akkor már erőteljesen taposom a szemét :D Azt a csokis megoldás szükséges volt útközben ment szét a hűtőfolyadék szint visszajelző kábele , anyósnál meg csak ezt találtam :blush: Gázzal annyi problémám van , nem sok van a tartályban akkor alapjáraton le áll. Ha pl. a lámpánál vagy kereszteződésben megállok . Innyektor leválasztó hogy néz ki , adnál képet és meglesem? 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
utazó Elküldve Február20, 2014 Megoszt Elküldve Február20, 2014 (edited) Általában ugyanolyan vagy hasonló dobozban van mint a Lovecos cucc. A motorvezérlő és az injektorok közé van kötve, és amikor gázon jár az autó, akkor lekapcsolja az injektorokat, és elhiteti a motorvezérlővel hogy márpedig rajta van. Valami ilyesmi:http://img01.aprod.hu/images_aprodhu/21858157_1_644x461_gaz-szett-pitagorasz-4cil-emulator-elado-xx-kerulet.jpg Érdekes amit írsz, mert nekem amikor már érezni kigyorsításnál hogy fogy a gáz és hörög, alapjáraton még nagyon sokáig képes menni utána. Érdemes lenne egy jóhírű gázos szakműhellyel átnézetni/beállíttatni a kocsit. Nekem 8-körül eszik, bár én nem sajnálom tőle a gázt :P Persze akarom átnézetni a rendszert csak kedvem nincs pont hozzá(anyagi :blush: ) Azt az injektor leválasztót meg meglesem , köszi a képet. Megnéztem én nem találtam semmi ilyen leválasztó alkalmatosságot vagy nagyon eldugták :blush: De gondolom ha lenne az injektor sor közelében kellene lennie. :o Ez nálad hová van rakva? Módosítva Február20, 2014 : utazó Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Február20, 2014 Megoszt Elküldve Február20, 2014 Puskin is megmondta már... :D Jaja, valahol az injektorok tájékán kellene lennie. Az enyémben nincs (mert kispórolták) de szerencsére a Multec nem szól érte. Az átkapcsolást meg motorfék üzemben szoktam intézni, így nincs rángatás meg fulladás, meg az injektor meghajtó tranyója sem kap egy lórúgást. Nem egy-két órát töltöttem el a gyári leírás szerinti bekötéssel, meg a finomhangolással, de megérte! ;) Persze akarom átnézetni a rendszert csak kedvem nincs pont hozzá(anyagi :blush: ) Azt az injektor leválasztót meg meglesem , köszi a képet. Megnéztem én nem találtam semmi ilyen leválasztó alkalmatosságot vagy nagyon eldugták :blush: De gondolom ha lenne az injektor sor közelében kellene lennie. :o Ez nálad hová van rakva? Link to comment Megosztás: More sharing options...
utazó Elküldve Február20, 2014 Megoszt Elküldve Február20, 2014 Puskin is megmondta már... :D Jaja, valahol az injektorok tájékán kellene lennie. Az enyémben nincs (mert kispórolták) de szerencsére a Multec nem szól érte. Az átkapcsolást meg motorfék üzemben szoktam intézni, így nincs rángatás meg fulladás, meg az injektor meghajtó tranyója sem kap egy lórúgást. Nem egy-két órát töltöttem el a gyári leírás szerinti bekötéssel, meg a finomhangolással, de megérte! ;) Milyen árban van , és hol találok leírást? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Február20, 2014 Megoszt Elküldve Február20, 2014 Ezt találtam: http://webshop.molnarautogaz.hu/kat-aeb/aeb-160-emulator-autogaz-lpg-cng,gazuto-foldgaz Érdemes lehet használtban is megnézni. Bár többféle is létezik, ezt a legegyszerűbb bekötni, mert gyárilag BOSCH csati van rajta, szóval csak az injektorok közé kell kötni, és kész. Igazából ez fölösleges egy kicsit, mivel a C20NE párban vezérli a befecskendezőket, bőven elég lenne az AEB163, biztosan rendelhető ez is, talán olcsóbb: Végül rajzon nézve a dolgot: Azért mielőtt megveszed, nézesd át valahol hogy tényleg így vannak-e a dolgok ahogy én feltételeztem ;) Milyen árban van , és hol találok leírást? 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
utazó Elküldve Február21, 2014 Megoszt Elküldve Február21, 2014 Srácok kellene egy kis segítség kicseréltem a kilóméteróra spirált , de nem jó sajnos :blush: Elkezdett kattogó hangot adni már kis sebességnél is , lehet vele csinálni valamit ? :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts