utazó Elküldve Február16, 2014 Elküldve Február16, 2014 Várj! Most fék hibakódokat (A-K pont) vagy motor hibakódokat (A- B) olvastál ki? A fék kiolvasásánál nem a MIL lámpa fog villogni, hanem az ABS lámpa. Amikor simán összekötés nélkül gyújtásra teszed akkor világít az elején mindkét lámpád? Eddig fel se tünt gyújtásnál se villan a motor lámpa ellenőrzésre se , kimehetett az égő :blush: Remélem nem tart sokból szétszedni a műszerfalat :blink:
Thor Elküldve Február17, 2014 Elküldve Február17, 2014 Eddig fel se tünt gyújtásnál se villan a motor lámpa ellenőrzésre se , kimehetett az égő :blush: Remélem nem tart sokból szétszedni a műszerfalat :blink: Hát igen, sajnos ez egy régi trükk az eladósorba kerülő autóknál. Így javítják a világító MIL lámpát :( 1
utazó Elküldve Február17, 2014 Elküldve Február17, 2014 Hát igen, sajnos ez egy régi trükk az eladósorba kerülő autóknál. Így javítják a világító MIL lámpát :( Jelentem sikeresen túlvagyok a műszerfal szétszerelésen :D Kilóméter óra kiszedve , hiányzó motorlámpa izzó beszerezve-belerakva. Közben vettem 3400-ért ( :o ) spirált is mert volt már hangja . Végezetül összeraktam és hibakód kiólvasás újratöltve :D Először az alap 12 működik a rendszer , utánna a 31 Nincsen fordulatszámjel (motor nem megy) ezen kívül semmi :icon1: Esetleg járó motornál is nézzem meg vagy nem szükséges?
Thor Elküldve Február17, 2014 Elküldve Február17, 2014 Jelentem sikeresen túlvagyok a műszerfal szétszerelésen :D Kilóméter óra kiszedve , hiányzó motorlámpa izzó beszerezve-belerakva. Közben vettem 3400-ért ( :o ) spirált is mert volt már hangja . Végezetül összeraktam és hibakód kiólvasás újratöltve :D Először az alap 12 működik a rendszer , utánna a 31 Nincsen fordulatszámjel (motor nem megy) ezen kívül semmi :icon1: Esetleg járó motornál is nézzem meg vagy nem szükséges? Akkor sajnos beletrafáltam ha hiányzott :( Gratula a műtétért :D Szerintem ha menet közben nem fog világítani, akkor további teendőd nincsen :) :icon13: 1
utazó Elküldve Február17, 2014 Elküldve Február17, 2014 Akkor sajnos beletrafáltam ha hiányzott :( Gratula a műtétért :D Szerintem ha menet közben nem fog világítani, akkor további teendőd nincsen :) :icon13: Mentem is vele egy teszt kört , nem világít :icon13: Még egy kérdésem lenne mióta fűtőradiátort cseréltek elég sok jelzőlámpám életre kelt , bár nemtudom mi az összefüggés <_< Van már sorban: - ablakmosó folyadékszint visszajelző. -hűtőfolyadék szint visszajelző -Hásó féklámpa visszajelző. -hátsó világítás visszajelző. És van még fékhez: Egy kopás visszajelző : ami világít mert nem kopásjelzőset találtam bele , és a kábele is törött mind a két oldalon. - Most következik a kérdésem a visszajelző lámpa bal oldalán van mégegy fék visszajelző lámpa , ami világít mindaddig mig nem használom a féket . De nem tudom mi célt szolgál , ebben esetleg segítenél? :icon1:
Thor Elküldve Február17, 2014 Elküldve Február17, 2014 Mentem is vele egy teszt kört , nem világít :icon13: Még egy kérdésem lenne mióta fűtőradiátort cseréltek elég sok jelzőlámpám életre kelt , bár nemtudom mi az összefüggés <_< Van már sorban: - ablakmosó folyadékszint visszajelző. -hűtőfolyadék szint visszajelző -Hásó féklámpa visszajelző. -hátsó világítás visszajelző. És van még fékhez: Egy kopás visszajelző : ami világít mert nem kopásjelzőset találtam bele , és a kábele is törött mind a két oldalon. - Most következik a kérdésem a visszajelző lámpa bal oldalán van mégegy fék visszajelző lámpa , ami világít mindaddig mig nem használom a féket . De nem tudom mi célt szolgál , ebben esetleg segítenél? :icon1: Nah ez jó hír, hogy nem világít. Ez a radiátorcsere/lámpa gyulladás kicsit érdekes... Esetleg egy fényképet nem tudsz csinálni világító lámpákról? Nagyon fullos ez a verda elektronyiiika ügyileg :) Az én 95-ös CDX-emben sincs ennyi motyó :)
utazó Elküldve Február17, 2014 Elküldve Február17, 2014 Nah ez jó hír, hogy nem világít. Ez a radiátorcsere/lámpa gyulladás kicsit érdekes... Esetleg egy fényképet nem tudsz csinálni világító lámpákról? Nagyon fullos ez a verda elektronyiiika ügyileg :) Az én 95-ös CDX-emben sincs ennyi motyó :) Meg egy kis plusz a verdáról : 1
tgabika76 Elküldve Február17, 2014 Elküldve Február17, 2014 - Most következik a kérdésem a visszajelző lámpa bal oldalán van még egy fék visszajelző lámpa , ami világít mindaddig mig nem használom a féket .De nem tudom mi célt szolgál , ebben esetleg segítenél? :icon1:Az a check control féklámpa ellenőrző része, és arra való hogy a vezetőülésből is meg tudj győződni róla hogy jó-e a féklámpád. Induláskor rá kell lépni a fékre, és ha ez a lámpa nem alszik el, akkor valamelyik féklámpaizzód nem világít. 1
Thor Elküldve Február17, 2014 Elküldve Február17, 2014 Meg egy kis plusz a verdáról : Az igen :) Szép ki karácsonyfa :) Most kérdés hogy ezen érzékelők tényleg benne vannak e és ha igen akkor tényleg ők adják a riasztást?
wookie Elküldve Február17, 2014 Elküldve Február17, 2014 Mentem is vele egy teszt kört , nem világít :icon13: Még egy kérdésem lenne mióta fűtőradiátort cseréltek elég sok jelzőlámpám életre kelt , bár nemtudom mi az összefüggés <_< Van már sorban: - ablakmosó folyadékszint visszajelző. -hűtőfolyadék szint visszajelző -Hásó féklámpa visszajelző. -hátsó világítás visszajelző. És van még fékhez: Egy kopás visszajelző : ami világít mert nem kopásjelzőset találtam bele , és a kábele is törött mind a két oldalon. - Most következik a kérdésem a visszajelző lámpa bal oldalán van mégegy fék visszajelző lámpa , ami világít mindaddig mig nem használom a féket . De nem tudom mi célt szolgál , ebben esetleg segítenél? :icon1: Na szégyelljed összemagad, demoströgtönazonnal! :D Hát milyen dolog már hogy van check controlod is? :D Mondjuk érdekes, hogy lámpamagasságállítód meg nincs. Az még az én GL-emben is van. Ahogy a kollega mondja, az a féklámpa ellenőrzésére szolgál. Ha nincs rendben vele valami, akkor nem alszik ki a fék lenyomása után sem. Hasznos holmi.
Bundee Elküldve Február17, 2014 Elküldve Február17, 2014 (edited) Leginkább a villanyos olaj meg hűtőfolyadék szintjelzőt irigylem belőle :D Ahogy a kollega mondja, az a féklámpa ellenőrzésére szolgál. Ha nincs rendben vele valami, akkor nem alszik ki a fék lenyomása után sem. Hasznos holmi. Egy olyan áramkörön már gondolokozom régebb óta, ami minden fékezésnél ellenőrzi a féklámpát, illetve ha van akkor az utánfutó féklámpáját is. Magyarán szólva akkor jelez, ha nem 2*21W vagy nem 4*21W a felvett teljesítmény. Módosítva Február17, 2014 : Bundee
utazó Elküldve Február18, 2014 Elküldve Február18, 2014 Jött a feketeleves munkába menet , már tudom miért nem volt a motor kontroll lámpában égő :icon7: Ha menet közben átváltok gázra folyamatosan világít :blush: Kiolvastam gázüzemen járó motornál a hibát ami a 25-ös versenyző. Ami ez vagyon : 25 Injektor 1 – feszültség magas. Lehetséges ez? És ezen mit is kell pontosan érteni. De ez csak is gázhasználat közben van. Bár visszagondolva gondoltam nem lesz tiszta az autó , mert keresztbe a bal sárvédőhöz volt beépítve a tartály. Nem az ülés mögé azt már mi rakattuk a helyére. :blush:
Thor Elküldve Február18, 2014 Elküldve Február18, 2014 Jött a feketeleves munkába menet , már tudom miért nem volt a motor kontroll lámpában égő :icon7: Ha menet közben átváltok gázra folyamatosan világít :blush: Kiolvastam gázüzemen járó motornál a hibát ami a 25-ös versenyző. Ami ez vagyon : 25 Injektor 1 – feszültség magas. Lehetséges ez? És ezen mit is kell pontosan érteni. De ez csak is gázhasználat közben van. Bár visszagondolva gondoltam nem lesz tiszta az autó , mert keresztbe a bal sárvédőhöz volt beépítve a tartály. Nem az ülés mögé azt már mi rakattuk a helyére. :blush: Akkor sajnos meg is van a magyarázat, hogy miért volt kivéve az izzó. Mivel a gázinjektorok dolgoznak olyankor és gyári injektorok nem dolgoznak, ezért dobja a magas feszültség dolgot. Sajnos ez a szett így működik. Cimbi B Vekijénél ezt már valahogy kiküszöböli a gáz elektronikája.
Bundee Elküldve Február18, 2014 Elküldve Február18, 2014 Valószínűleg nem a gázszetthez eredetileg való injektor emulátort használták a benyós injektorok lekapcsolására, hanem pl egyszerűen egy relét ami megszakítja az injektorok tápvezetékét és azért dobja ezt a hibakódot. A másik amit ki fog dobni, az a lambdaszonda alacsony/magas értéke. Erre az okosabb gázvezérlők pl. Loveco, adnak egy hamis lambdajelet amit a benzines vezérlő megeszik, amíg a gázos használja a szonda eredeti jelét. Sajnos a gázműhelyek nagytöbbségében elég favágó módszereket alkalmaznak az ilyenek megoldására, pedig ottvan rá a jól kitalált gyári rendszer. Neked mi van beépítve? Jött a feketeleves munkába menet , már tudom miért nem volt a motor kontroll lámpában égő :icon7: Ha menet közben átváltok gázra folyamatosan világít :blush: Kiolvastam gázüzemen járó motornál a hibát ami a 25-ös versenyző. Ami ez vagyon : 25 Injektor 1 – feszültség magas. Lehetséges ez? És ezen mit is kell pontosan érteni. De ez csak is gázhasználat közben van. Bár visszagondolva gondoltam nem lesz tiszta az autó , mert keresztbe a bal sárvédőhöz volt beépítve a tartály. Nem az ülés mögé azt már mi rakattuk a helyére. :blush:
wookie Elküldve Február18, 2014 Elküldve Február18, 2014 Nekem az tetszett a legjobban, mikor anno még a másik fórumon az egyik kartács hozott be kintről egy gyárilag benzingázos A vecit, ami úgy jött le a futószalagról, de itthon nem ismerték el, mert az úgy nem jó, be kellett rakasson egy utólagos kókány szettet... Ezért (se) szeretem a gázt, mindig valami kókányolás a vége.
utazó Elküldve Február19, 2014 Elküldve Február19, 2014 Valószínűleg nem a gázszetthez eredetileg való injektor emulátort használták a benyós injektorok lekapcsolására, hanem pl egyszerűen egy relét ami megszakítja az injektorok tápvezetékét és azért dobja ezt a hibakódot. A másik amit ki fog dobni, az a lambdaszonda alacsony/magas értéke. Erre az okosabb gázvezérlők pl. Loveco, adnak egy hamis lambdajelet amit a benzines vezérlő megeszik, amíg a gázos használja a szonda eredeti jelét. Sajnos a gázműhelyek nagytöbbségében elég favágó módszereket alkalmaznak az ilyenek megoldására, pedig ottvan rá a jól kitalált gyári rendszer. Neked mi van beépítve? Remélem nem baj ha képen mutatom meg milyen rendszer , annyira nem értek hozzá :blush:
Bundee Elküldve Február19, 2014 Elküldve Február19, 2014 (edited) Ilyenre gondoltam, ez hasonló cucc mint ami az enyémbe van. Azt mondjuk nem látom, hogy hová van bevezetve végül a szívórészbe. Ahogy nézem elég furán vannak kötözgetve a dolgok bár a C20NE motorterét nem ismerem. Azok a sorkapcsos meg lopós dolgok viszont nem túl bizalomgerjesztőek :S Ha nemtaláltál mást, akkor szinte biztos hogy nem a gyári injektor leválasztóval van megoldva a rendszer és azért dobja a hibakódot. Ami pozitív, hogy bennevan a léptetőmotoros szabályozó. Hogy megy gázzal és mennyit fogyaszt? Remélem nem baj ha képen mutatom meg milyen rendszer , annyira nem értek hozzá :blush: ... Módosítva Február19, 2014 : hening Képpel idézés.
utazó Elküldve Február19, 2014 Elküldve Február19, 2014 Ilyenre gondoltam, ez hasonló cucc mint ami az enyémbe van. Azt mondjuk nem látom, hogy hová van bevezetve végül a szívórészbe. Ahogy nézem elég furán vannak kötözgetve a dolgok bár a C20NE motorterét nem ismerem. Azok a sorkapcsos meg lopós dolgok viszont nem túl bizalomgerjesztőek :S Ha nemtaláltál mást, akkor szinte biztos hogy nem a gyári injektor leválasztóval van megoldva a rendszer és azért dobja a hibakódot. Ami pozitív, hogy bennevan a léptetőmotoros szabályozó. Hogy megy gázzal és mennyit fogyaszt? Jól megy gázzal nem is fogyszt 7.5-nél többet , de akkor már erőteljesen taposom a szemét :D Azt a csokis megoldás szükséges volt útközben ment szét a hűtőfolyadék szint visszajelző kábele , anyósnál meg csak ezt találtam :blush: Gázzal annyi problémám van , nem sok van a tartályban akkor alapjáraton le áll. Ha pl. a lámpánál vagy kereszteződésben megállok . Innyektor leválasztó hogy néz ki , adnál képet és meglesem?
Bundee Elküldve Február19, 2014 Elküldve Február19, 2014 Általában ugyanolyan vagy hasonló dobozban van mint a Lovecos cucc. A motorvezérlő és az injektorok közé van kötve, és amikor gázon jár az autó, akkor lekapcsolja az injektorokat, és elhiteti a motorvezérlővel hogy márpedig rajta van. Valami ilyesmi:http://img01.aprod.hu/images_aprodhu/21858157_1_644x461_gaz-szett-pitagorasz-4cil-emulator-elado-xx-kerulet.jpg Érdekes amit írsz, mert nekem amikor már érezni kigyorsításnál hogy fogy a gáz és hörög, alapjáraton még nagyon sokáig képes menni utána. Érdemes lenne egy jóhírű gázos szakműhellyel átnézetni/beállíttatni a kocsit. Nekem 8-körül eszik, bár én nem sajnálom tőle a gázt :P Jól megy gázzal nem is fogyszt 7.5-nél többet , de akkor már erőteljesen taposom a szemét :D Azt a csokis megoldás szükséges volt útközben ment szét a hűtőfolyadék szint visszajelző kábele , anyósnál meg csak ezt találtam :blush: Gázzal annyi problémám van , nem sok van a tartályban akkor alapjáraton le áll. Ha pl. a lámpánál vagy kereszteződésben megállok . Innyektor leválasztó hogy néz ki , adnál képet és meglesem? 1
utazó Elküldve Február20, 2014 Elküldve Február20, 2014 (edited) Általában ugyanolyan vagy hasonló dobozban van mint a Lovecos cucc. A motorvezérlő és az injektorok közé van kötve, és amikor gázon jár az autó, akkor lekapcsolja az injektorokat, és elhiteti a motorvezérlővel hogy márpedig rajta van. Valami ilyesmi:http://img01.aprod.hu/images_aprodhu/21858157_1_644x461_gaz-szett-pitagorasz-4cil-emulator-elado-xx-kerulet.jpg Érdekes amit írsz, mert nekem amikor már érezni kigyorsításnál hogy fogy a gáz és hörög, alapjáraton még nagyon sokáig képes menni utána. Érdemes lenne egy jóhírű gázos szakműhellyel átnézetni/beállíttatni a kocsit. Nekem 8-körül eszik, bár én nem sajnálom tőle a gázt :P Persze akarom átnézetni a rendszert csak kedvem nincs pont hozzá(anyagi :blush: ) Azt az injektor leválasztót meg meglesem , köszi a képet. Megnéztem én nem találtam semmi ilyen leválasztó alkalmatosságot vagy nagyon eldugták :blush: De gondolom ha lenne az injektor sor közelében kellene lennie. :o Ez nálad hová van rakva? Módosítva Február20, 2014 : utazó
Bundee Elküldve Február20, 2014 Elküldve Február20, 2014 Puskin is megmondta már... :D Jaja, valahol az injektorok tájékán kellene lennie. Az enyémben nincs (mert kispórolták) de szerencsére a Multec nem szól érte. Az átkapcsolást meg motorfék üzemben szoktam intézni, így nincs rángatás meg fulladás, meg az injektor meghajtó tranyója sem kap egy lórúgást. Nem egy-két órát töltöttem el a gyári leírás szerinti bekötéssel, meg a finomhangolással, de megérte! ;) Persze akarom átnézetni a rendszert csak kedvem nincs pont hozzá(anyagi :blush: ) Azt az injektor leválasztót meg meglesem , köszi a képet. Megnéztem én nem találtam semmi ilyen leválasztó alkalmatosságot vagy nagyon eldugták :blush: De gondolom ha lenne az injektor sor közelében kellene lennie. :o Ez nálad hová van rakva?
utazó Elküldve Február20, 2014 Elküldve Február20, 2014 Puskin is megmondta már... :D Jaja, valahol az injektorok tájékán kellene lennie. Az enyémben nincs (mert kispórolták) de szerencsére a Multec nem szól érte. Az átkapcsolást meg motorfék üzemben szoktam intézni, így nincs rángatás meg fulladás, meg az injektor meghajtó tranyója sem kap egy lórúgást. Nem egy-két órát töltöttem el a gyári leírás szerinti bekötéssel, meg a finomhangolással, de megérte! ;) Milyen árban van , és hol találok leírást?
Bundee Elküldve Február20, 2014 Elküldve Február20, 2014 Ezt találtam: http://webshop.molnarautogaz.hu/kat-aeb/aeb-160-emulator-autogaz-lpg-cng,gazuto-foldgaz Érdemes lehet használtban is megnézni. Bár többféle is létezik, ezt a legegyszerűbb bekötni, mert gyárilag BOSCH csati van rajta, szóval csak az injektorok közé kell kötni, és kész. Igazából ez fölösleges egy kicsit, mivel a C20NE párban vezérli a befecskendezőket, bőven elég lenne az AEB163, biztosan rendelhető ez is, talán olcsóbb: Végül rajzon nézve a dolgot: Azért mielőtt megveszed, nézesd át valahol hogy tényleg így vannak-e a dolgok ahogy én feltételeztem ;) Milyen árban van , és hol találok leírást? 1
utazó Elküldve Február21, 2014 Elküldve Február21, 2014 Srácok kellene egy kis segítség kicseréltem a kilóméteróra spirált , de nem jó sajnos :blush: Elkezdett kattogó hangot adni már kis sebességnél is , lehet vele csinálni valamit ? :huh:
Recommended Posts