Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Mi ment szét,ha 40km/h fölött, de inkább 60km/h környékén kirakom üresbe,és úgy ráz az autó mintha legdurvább macskakövön mennék. Sebességben semmi! Elég szar érzés!

Alapjáraton ráz? Vagy a futóműből jön?

Elküldve

Azóta pontosítottam a jelenséget.

Erőteljes gyórsításkor csinálja csak,és főleg emelkedőnek. Meghajtom húzatom 2. 3. 4. kb 80-100km/h közt megyek majd lassítok,gázról le a láb, kuplung benyom, az autó úgy rángat mint ha 5.-be szeretnél 5km/h menni, és az autó leáll!!!

Szerelővel beszéltem(nem látta) hogy üzemanyag ellátás lessz a probléma. Azt mondja egyszerűen a gyorsításkor elfogy a nafta! (Bár tegnap már egy kicsit hosszabb, emelkedőn 3.-ba 40km/h nem akkart felmenni!!!!!!!!!)

Mondta hogy vegyem le a tanksapkát,mert lehet hogy vákumot szív.

Ma probáltam, így 2.-be 5000-ig pörgetve ment rendesen. Elötte nagyon harmat volt. Szerelő mondta hogy keressem meg a "szuszogót" a tankná,l mert lehet hogy a cső vége eltőmödött. Ez lehetséges,mert most lett alvázvédőzve!

Amúgy a légszűrőm is elég retkes, bár 1-éves csak. Most cserélek légszűrőt meg gázolajszűrőt.

Megmondanátok hol keressem a szuszogó csövét vagy valami ilyesmit???

Elküldve

Azóta pontosítottam a jelenséget.

Erőteljes gyórsításkor csinálja csak,és főleg emelkedőnek. Meghajtom húzatom 2. 3. 4. kb 80-100km/h közt megyek majd lassítok,gázról le a láb, kuplung benyom, az autó úgy rángat mint ha 5.-be szeretnél 5km/h menni, és az autó leáll!!!

Szerelővel beszéltem(nem látta) hogy üzemanyag ellátás lessz a probléma. Azt mondja egyszerűen a gyorsításkor elfogy a nafta! (Bár tegnap már egy kicsit hosszabb, emelkedőn 3.-ba 40km/h nem akkart felmenni!!!!!!!!!)

Mondta hogy vegyem le a tanksapkát,mert lehet hogy vákumot szív.

Ma probáltam, így 2.-be 5000-ig pörgetve ment rendesen. Elötte nagyon harmat volt. Szerelő mondta hogy keressem meg a "szuszogót" a tankná,l mert lehet hogy a cső vége eltőmödött. Ez lehetséges,mert most lett alvázvédőzve!

Amúgy a légszűrőm is elég retkes, bár 1-éves csak. Most cserélek légszűrőt meg gázolajszűrőt.

Megmondanátok hol keressem a szuszogó csövét vagy valami ilyesmit???

Fúrd át a tanksapkát egy 2-es fúróval.

Elküldve

Fúrd át a tanksapkát egy 2-es fúróval.

Régebben nekem is mindig szisszent a tankom mikor levettem a tanksapkát(elég rendesen) aztán átfúrtam én is. utána meg nem lehetett megmaradni az autóban menet közben olyan benzin szag jött be! :\ :D Bár az övé Diesel :)

Elküldve

Régebben nekem is mindig szisszent a tankom mikor levettem a tanksapkát(elég rendesen) aztán átfúrtam én is. utána meg nem lehetett megmaradni az autóban menet közben olyan benzin szag jött be! :\ :D Bár az övé Diesel :)

Én nem érzek semmi ilyet. :smartass:

Hibát hibával javítani? háááát....

Akkor szedje le az egész tankot, takarítsa ki a csöveket. Végül is el lehet vele baxni egy egész napot. <_<

Elküldve

Most jöttünk meg a balatonról.

A sapkát nem volt időm átfúrni.

B.almádiból veszprémbe van egy kb 4km-es emelkedő.Elég húzós!

2.-be pörgettem 4000-ig majd 3. 2500-on jött 60-70km/h. mondom naaa! Aztán éreztem hogy szép lassan fogy el az autó, hiába nyomatm egyre lassul,majd le is ált. Hagytam 2 percig pihenni,majd simán elindult. Ekkor már 2-be csak 2000-ig és 3-ba is csak 2000-ig pörgettem hazáig semmi gond nem is volt. Viszont érezhető volt 4.5.-be is egy pon,t ahonnan ha jobban nyomom már nem gyorsul tobább hanem ledadog.

A héten megnézetem szerelővel, kiváncsi vagyok mit mond!

Nem értek hozzá de a turbo nem lehet gond,már mint mikor kapcsol hány ezernél,vagy folyamatosan megy?

Elküldve

Most jöttünk meg a balatonról.

A sapkát nem volt időm átfúrni.

B.almádiból veszprémbe van egy kb 4km-es emelkedő.Elég húzós!

2.-be pörgettem 4000-ig majd 3. 2500-on jött 60-70km/h. mondom naaa! Aztán éreztem hogy szép lassan fogy el az autó, hiába nyomatm egyre lassul,majd le is ált. Hagytam 2 percig pihenni,majd simán elindult. Ekkor már 2-be csak 2000-ig és 3-ba is csak 2000-ig pörgettem hazáig semmi gond nem is volt. Viszont érezhető volt 4.5.-be is egy pon,t ahonnan ha jobban nyomom már nem gyorsul tobább hanem ledadog.

A héten megnézetem szerelővel, kiváncsi vagyok mit mond!

Nem értek hozzá de a turbo nem lehet gond,már mint mikor kapcsol hány ezernél,vagy folyamatosan megy?

Gázolajszűrőt mikor cseréltél? (ha még nem kérdezték, mert nem olvastam vissza)

Elküldve

Szűrőt tavaj,kb 5000km van benne és a légszűrőben is!!

Ezekkel fogjuk kezdeni szerintem hogy kicseréljük!

Az egy dolog, nekem volt részem már egy Jumper dobozosnál hasonló szituban, mentem vele semmi gond, jött az emelkedő és csak lassult, lassult, majd megállt. Nem indult az istenért sem, aztán egyszer csak igen, akkor toltam neki rendesen, majd megint, utána elindult és egész nap nem csinálta. Kicseréltük a gázolajszűrőt, azután semmi gond nem volt vele.

Elküldve

Szerelőtől jöttem.

Azt javasolta elsőnek gázoljajszűrő+légszűrő csere. Ha nem jó akkor, egy 2l flaskából direktbe kössem az adagóló elé. Így kiderül hogy a tanktól van e a hiba a szűrőig. Ha így is rossz akkor adagoló szervíz,hogy megmérjék rajta az átfolyást!

Remélem idág nem jut el a dolog!!!!

Elküldve

Szerelőtől jöttem.

Azt javasolta elsőnek gázoljajszűrő+légszűrő csere. Ha nem jó akkor, egy 2l flaskából direktbe kössem az adagóló elé. Így kiderül hogy a tanktól van e a hiba a szűrőig. Ha így is rossz akkor adagoló szervíz,hogy megmérjék rajta az átfolyást!

Remélem idág nem jut el a dolog!!!!

De akkor a vissza folyó ágat is kösd bele, mert pikk-pakk kiszippantya majd.

Elküldve

nem is tudom pontosan hova kéne írnom a kérdést, ezért felteszem itt. miért csinál olyat az autó, hogy üzem melegen indítás után rögtön le is áll. köv. indításnál adok gáz fröccsött, szépen felpörög, majd leállás határáig ujra visszaesik a fordulat, de már nem áll le.csak melegen.biztos h rossz helyre írtam, ezért sorry. köszi

  • 2 weeks later...
Elküldve

Elsőnek kellene egy motorkód, legjobb ha beírod az aláírásodba, akkor egyből látszik miről van szó.

Központisnál két csavar fogja (torx) az injektorházhoz, ki kell venni, és féktisztítóval, meg réz drót kefével meg lehet pucolni, esetleg áztatni.

  • Like 1
Elküldve

Elsőnek kellene egy motorkód, legjobb ha beírod az aláírásodba, akkor egyből látszik miről van szó.

Pótoltam. C20NE-ről van szó. Rákerestem a neten, hogy hogy néz ki maga a motor, de én ilyet nem találtam. (Az alap gond az, hogy ha bemelegedett, elejti az alapjáratot és leáll.)

Elküldve

Az mitől van hogy a kormánymű gumiharangjánál van 2repedés, és onnan szinte folyik a szervóolaj. Mert ott elvileg nem szabadna olajnak lennie nem? Javítható a kormánymű? (gondolom szimering ment ki) vagy csak komplett csere?? :\

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.