Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Üdv.

Ülések cseréjén gondolkodom, és a kérdés, hogy mekkora különbség van Astra F és Vectra A ülés között (hátsó üléssorra gondolok?

Annyi biztosan, hogy a felfogatás máshol van. ;)

Elküldve

Annyi biztosan, hogy a felfogatás máshol van. ;)

Köszönöm az info-t! :) Gondolkoztam és csak arra jutottam hogy be lesznek majd húzva... ugye elől recaro-k vannak, találni meg épet majdhogynem lehetetlen... :/ úgyhogy marad a kárpitos :)

Elküldve

Milyen kárpitod van? (amúgy az összes opel ülés recaro) :D

Amikor ősszel raktam fel az üléshuzatot, alul énis felfedeztem a Recaro cimkét :D

Elküldve

Köszönöm az info-t! :) Gondolkoztam és csak arra jutottam hogy be lesznek majd húzva... ugye elől recaro-k vannak, találni meg épet majdhogynem lehetetlen... :/ úgyhogy marad a kárpitos :)

Náluk érdemes megpróbálni:

http://ulesjavitas.hu/index.php

van rengetegféle gyári kárpitjuk, tehát az egy szem újrahúzott ülés nem fog eltérni a többitől ami az autóban van. Láttam általuk javított ülést, gyakorlatilag nem látszik rajta a javítás nyoma, ránézésre nem mondod meg hogy nem gyári.

Elküldve

Nah nagyjából eltűnt a torpanás, még valami mindig van néha néha, de már kb. le...rom.. Nem tudok vele mit csinálni, de olyan nyomatékszegénynek érzem, de csak ilyen 2500as fordulatig kb. Már nem tudom mit csináljak vele.. Olajat nem eszik egy cseppet sem amúgy, csak max. ha folyamat raccingosan megyek vele :D Vagy hozzászoktam már hogy ez ilyen, és nem érzem az erejét, vagy tényleg gyengébb, mint volt.. Régebben ezt soha nem éreztem rajta. De még mindig 4ezertől vadul meg, de ott nagyon nagyon jól megy, csak hát városba meg itt ott nem pörgethetem annyira. Lehet közrejátszik az utángyártott légtömegmérő is(HQ márka) Vagy a lambdaszonda: bontott, gyári, ~160ezer km van benne. Fogyasztása amúgy nagyon jó. Hosszútávon okosan menve simán kilehet hozni 5,5ből.

Elküldve

hello.

egy olyan kérdésem lenne hogy most cseréltem a kocsin levegőszűrő fedelet meg levegő csövet meg gyertyákat és azóta olyat csinál az autó hogy egyenletlen az alapjárat és ha megyek 2km-t 100 környékével elkezd rángatni városba is szintén ezt csinálja de ha szét nyomom a száját nagy nehezen felpörög 4e-ig és onnan megy frankon, meg egy főút melleit benzinkútról kikanyarodtam és erősen gyorsítottam pik pakk hozta is a 160at és ahogy visszalassítottam 100ra megint rángatott, hiába nyomok neki gázt csak jobban rángat...

Ma reggel pedig beindult járt kb fél percig leállt és azóta be sem indul...és alapjáraton is megy vagy 3 henger...

c20ne

És a motorhiba lámpa fel se villant 1x sem...

hibakód kiolvasásnak így lehet értelme?

Elküldve

Egyedi szívórész tervezésén gondolkodom. Ma megtettem egy lépést(C25XE 70mm belső átmérőjű) légtömegmérő. Bosch os légtömegmérő. De össze-vissza ugrált az alapjárat, és pörögni sem akart, meg fulladt 4ezernél. Szerintetek mi lehet a probléma? Talán ez a Siemens rendszer csak Siemens es cuccokat szeret? :S

Elküldve

Egyedi szívórész tervezésén gondolkodom. Ma megtettem egy lépést(C25XE 70mm belső átmérőjű) légtömegmérő. Bosch os légtömegmérő. De össze-vissza ugrált az alapjárat, és pörögni sem akart, meg fulladt 4ezernél. Szerintetek mi lehet a probléma? Talán ez a Siemens rendszer csak Siemens es cuccokat szeret? :S

Valószínűleg a szenzor karakterisztikája (akár az eltérő átmérő miatti sebességkülönbség, akár villamos szempontból) nem a te vezérlődhöz való.

Egy ilyen szintű befecskendezős motor tuningjába diagnosztika és gázelemző nélkül semmiképp nem fognék bele.

Bővebben itt olvashatsz erről: http://www.injektor.hu/index.jsp?id=2&main=125&akt=2

Elküldve

Egyedi szívórész tervezésén gondolkodom. Ma megtettem egy lépést(C25XE 70mm belső átmérőjű) légtömegmérő. Bosch os légtömegmérő. De össze-vissza ugrált az alapjárat, és pörögni sem akart, meg fulladt 4ezernél. Szerintetek mi lehet a probléma? Talán ez a Siemens rendszer csak Siemens es cuccokat szeret? :S

Az ECU valszeg nem megfelelően értelmezi a légtömegmérő jelét, nem valós értékekkel számol.

Elküldve

Az ECU valszeg nem megfelelően értelmezi a légtömegmérő jelét, nem valós értékekkel számol.

Hát nem tudom. Rendes csövezést se tudtam még neki csinálni sajnos. A lényeg az hogy szereztem V6 folytószelepházat is, abban meg pont akkora pillangó van, amekkorára az enyémet akarom bővíteni(64mm) hát kíváncsi leszek. De most megint visszatettem a 4bar os nyomásszabályzót, és sokkal nyomatékosabb lett a gép, és nem is fulladozik.Valszeg az injektorok is kevesek neki..

Elküldve

üdv valaki tudna segíteni abban, hogy miért párásodok veszett módon menetközben és állóhelyzetben egyaránt? valamint hogy kerülhet víz a szélvédő belsőfelére? köszi

Elküldve

üdv valaki tudna segíteni abban, hogy miért párásodok veszett módon menetközben és állóhelyzetben egyaránt? valamint hogy kerülhet víz a szélvédő belsőfelére? köszi

Nekem a radiátor volt lyukas, azért párásodtam :S

  • Like 1
Elküldve

hello!

kivillogtattam ma a kocsit és a 71-es hibát dobta ki Bemenő levegőhőmérséklet érzékelő- fesz. magas.ez mit jelent pontosan?hogy orvosolható?köszi

Elküldve

hello!

kivillogtattam ma a kocsit és a 71-es hibát dobta ki Bemenő levegőhőmérséklet érzékelő- fesz. magas.ez mit jelent pontosan?hogy orvosolható?köszi

Milyen motor van benn? Elvileg ez a szívócsőbe található érzékelő. Orvoslása: csere, vagy lehet a kábelja szar.

Elküldve

c20ne

közben találtam egy másik hibaforrás mert nagyon rossz volt az alapjáratom meg a gyorsulás is és az egyik gyertyakábelem men el sza..ni

most már jó az alapjárat meg a gyorsulás is.

Éz amúgy hogy veszem észre hogy valóban rossz e ez a léghőmérséklet mérő?

Elküldve

Na megoldódott a torpanásos problémám! :) Kicseréltem a gázállás érzékelőt egy bontottra. Most nagyon szépen megy, és az alapjárat is teljesen stabil!

Elküldve

Na megoldódott a torpanásos problémám! :) Kicseréltem a gázállás érzékelőt egy bontottra. Most nagyon szépen megy, és az alapjárat is teljesen stabil!

Gratula :D

  • 3 weeks later...
Elküldve

Na a gépem megint elkezdte a torpanást(2hete brutálisan) . Azt hittem ac pumpa(kicseréltem egy walbro-ra ami nyom mint a barom), semmi változás.. 4ezer alatt azt csinálta hogy odaléptem neki és teljesen betorpant, gondolkodott, aztán megindult. 4ezer felett van mikor jóvolt, van mikor darálva ment. és 5500fölött meg már alig megy. Eddig törölte mindig a fordulatszámmérőt ha padlóztam, és egyszerre kipörgött, most nem ez a helyzet. Visszafolyó ágat visszafújtam(nincs dugulás) Nyomásszabályzón kicseréltem a gumigyűrűket, injektorhidat kipucoltam, injektorokat kifújattam, gyújtáskockának a csatlakozóját megtisztítottam. Légszűrő tiszta, folytószelep tiszta, gyertyáknál benéztem, és az égéstér is fém tiszta!! (dugótető) De viszont arra lettem figyelmes, mikor kivettem a nyomásszabályzót az injektorhídból, akkora nyomás volt benn, hogy fellőtte az égig(meg pofámba az összes benzint) soha nem csinált ilyent. Alapjárati fogyasztásom(0,8liter/óra) Üzemmeleg motornál természetesen. Egy 2esbe való meghajtás után néztem a gyertyákat, és őzbarna mind a 4. Mi lehet a gond?? Én már tanácstalan vagyok teljesen :(

Elküldve

Na a gépem megint elkezdte a torpanást(2hete brutálisan) . Azt hittem ac pumpa(kicseréltem egy walbro-ra ami nyom mint a barom), semmi változás.. 4ezer alatt azt csinálta hogy odaléptem neki és teljesen betorpant, gondolkodott, aztán megindult. 4ezer felett van mikor jóvolt, van mikor darálva ment. és 5500fölött meg már alig megy. Eddig törölte mindig a fordulatszámmérőt ha padlóztam, és egyszerre kipörgött, most nem ez a helyzet. Visszafolyó ágat visszafújtam(nincs dugulás) Nyomásszabályzón kicseréltem a gumigyűrűket, injektorhidat kipucoltam, injektorokat kifújattam, gyújtáskockának a csatlakozóját megtisztítottam. Légszűrő tiszta, folytószelep tiszta, gyertyáknál benéztem, és az égéstér is fém tiszta!! (dugótető) De viszont arra lettem figyelmes, mikor kivettem a nyomásszabályzót az injektorhídból, akkora nyomás volt benn, hogy fellőtte az égig(meg pofámba az összes benzint) soha nem csinált ilyent. Alapjárati fogyasztásom(0,8liter/óra) Üzemmeleg motornál természetesen. Egy 2esbe való meghajtás után néztem a gyertyákat, és őzbarna mind a 4. Mi lehet a gond?? Én már tanácstalan vagyok teljesen :(

Ezt a tuning EEPROM-mal csinálja? Próbáltad esetleg a régivel?

Az, hogy a BC-d 0.8l/h-t ír ki, az a gyári üzemanyagnyomás esetén érvényes csak!

Elküldve

Ezt a tuning EEPROM-mal csinálja? Próbáltad esetleg a régivel?

Az, hogy a BC-d 0.8l/h-t ír ki, az a gyári üzemanyagnyomás esetén érvényes csak!

Megpróbálom majd kicserélni a nyomásszabályzót mert direktre rákötöttem az ac-t és nagyon nagyon erőlködik.

Elküldve

Na a gépem megint elkezdte a torpanást(2hete brutálisan) . Azt hittem ac pumpa(kicseréltem egy walbro-ra ami nyom mint a barom), semmi változás.. 4ezer alatt azt csinálta hogy odaléptem neki és teljesen betorpant, gondolkodott, aztán megindult. 4ezer felett van mikor jóvolt, van mikor darálva ment. és 5500fölött meg már alig megy. Eddig törölte mindig a fordulatszámmérőt ha padlóztam, és egyszerre kipörgött, most nem ez a helyzet. Visszafolyó ágat visszafújtam(nincs dugulás) Nyomásszabályzón kicseréltem a gumigyűrűket, injektorhidat kipucoltam, injektorokat kifújattam, gyújtáskockának a csatlakozóját megtisztítottam. Légszűrő tiszta, folytószelep tiszta, gyertyáknál benéztem, és az égéstér is fém tiszta!! (dugótető) De viszont arra lettem figyelmes, mikor kivettem a nyomásszabályzót az injektorhídból, akkora nyomás volt benn, hogy fellőtte az égig(meg pofámba az összes benzint) soha nem csinált ilyent. Alapjárati fogyasztásom(0,8liter/óra) Üzemmeleg motornál természetesen. Egy 2esbe való meghajtás után néztem a gyertyákat, és őzbarna mind a 4. Mi lehet a gond?? Én már tanácstalan vagyok teljesen :(

Nekem hidrotőke engedte el néha az olajat,ettől nem nyitott valamelyik szívószelep rendesen és betorpant,nem ment.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.