öcsibácsi Elküldve Március10, 2013 Megoszt Elküldve Március10, 2013 Üdv. Ülések cseréjén gondolkodom, és a kérdés, hogy mekkora különbség van Astra F és Vectra A ülés között (hátsó üléssorra gondolok? Annyi biztosan, hogy a felfogatás máshol van. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
psztamas Elküldve Március11, 2013 Megoszt Elküldve Március11, 2013 Annyi biztosan, hogy a felfogatás máshol van. ;) Köszönöm az info-t! :) Gondolkoztam és csak arra jutottam hogy be lesznek majd húzva... ugye elől recaro-k vannak, találni meg épet majdhogynem lehetetlen... :/ úgyhogy marad a kárpitos :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március11, 2013 Megoszt Elküldve Március11, 2013 Milyen kárpitod van? (amúgy az összes opel ülés recaro) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Március11, 2013 Megoszt Elküldve Március11, 2013 Milyen kárpitod van? (amúgy az összes opel ülés recaro) :D Amikor ősszel raktam fel az üléshuzatot, alul énis felfedeztem a Recaro cimkét :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Március11, 2013 Megoszt Elküldve Március11, 2013 Köszönöm az info-t! :) Gondolkoztam és csak arra jutottam hogy be lesznek majd húzva... ugye elől recaro-k vannak, találni meg épet majdhogynem lehetetlen... :/ úgyhogy marad a kárpitos :) Náluk érdemes megpróbálni: http://ulesjavitas.hu/index.php van rengetegféle gyári kárpitjuk, tehát az egy szem újrahúzott ülés nem fog eltérni a többitől ami az autóban van. Láttam általuk javított ülést, gyakorlatilag nem látszik rajta a javítás nyoma, ránézésre nem mondod meg hogy nem gyári. Link to comment Megosztás: More sharing options...
h.adam92 Elküldve Március11, 2013 Megoszt Elküldve Március11, 2013 Nah nagyjából eltűnt a torpanás, még valami mindig van néha néha, de már kb. le...rom.. Nem tudok vele mit csinálni, de olyan nyomatékszegénynek érzem, de csak ilyen 2500as fordulatig kb. Már nem tudom mit csináljak vele.. Olajat nem eszik egy cseppet sem amúgy, csak max. ha folyamat raccingosan megyek vele :D Vagy hozzászoktam már hogy ez ilyen, és nem érzem az erejét, vagy tényleg gyengébb, mint volt.. Régebben ezt soha nem éreztem rajta. De még mindig 4ezertől vadul meg, de ott nagyon nagyon jól megy, csak hát városba meg itt ott nem pörgethetem annyira. Lehet közrejátszik az utángyártott légtömegmérő is(HQ márka) Vagy a lambdaszonda: bontott, gyári, ~160ezer km van benne. Fogyasztása amúgy nagyon jó. Hosszútávon okosan menve simán kilehet hozni 5,5ből. Link to comment Megosztás: More sharing options...
karol001 Elküldve Március13, 2013 Megoszt Elküldve Március13, 2013 hello. egy olyan kérdésem lenne hogy most cseréltem a kocsin levegőszűrő fedelet meg levegő csövet meg gyertyákat és azóta olyat csinál az autó hogy egyenletlen az alapjárat és ha megyek 2km-t 100 környékével elkezd rángatni városba is szintén ezt csinálja de ha szét nyomom a száját nagy nehezen felpörög 4e-ig és onnan megy frankon, meg egy főút melleit benzinkútról kikanyarodtam és erősen gyorsítottam pik pakk hozta is a 160at és ahogy visszalassítottam 100ra megint rángatott, hiába nyomok neki gázt csak jobban rángat... Ma reggel pedig beindult járt kb fél percig leállt és azóta be sem indul...és alapjáraton is megy vagy 3 henger... c20ne És a motorhiba lámpa fel se villant 1x sem... hibakód kiolvasásnak így lehet értelme? Link to comment Megosztás: More sharing options...
h.adam92 Elküldve Március16, 2013 Megoszt Elküldve Március16, 2013 Egyedi szívórész tervezésén gondolkodom. Ma megtettem egy lépést(C25XE 70mm belső átmérőjű) légtömegmérő. Bosch os légtömegmérő. De össze-vissza ugrált az alapjárat, és pörögni sem akart, meg fulladt 4ezernél. Szerintetek mi lehet a probléma? Talán ez a Siemens rendszer csak Siemens es cuccokat szeret? :S Link to comment Megosztás: More sharing options...
karol001 Elküldve Március17, 2013 Megoszt Elküldve Március17, 2013 http://www.cserebere.hu/termek/msd-blaster-2-pn-8203-tuning-gyujtotrafo egy ilyennek lehet értelme? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Március17, 2013 Megoszt Elküldve Március17, 2013 Egyedi szívórész tervezésén gondolkodom. Ma megtettem egy lépést(C25XE 70mm belső átmérőjű) légtömegmérő. Bosch os légtömegmérő. De össze-vissza ugrált az alapjárat, és pörögni sem akart, meg fulladt 4ezernél. Szerintetek mi lehet a probléma? Talán ez a Siemens rendszer csak Siemens es cuccokat szeret? :S Valószínűleg a szenzor karakterisztikája (akár az eltérő átmérő miatti sebességkülönbség, akár villamos szempontból) nem a te vezérlődhöz való. Egy ilyen szintű befecskendezős motor tuningjába diagnosztika és gázelemző nélkül semmiképp nem fognék bele. Bővebben itt olvashatsz erről: http://www.injektor.hu/index.jsp?id=2&main=125&akt=2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Március18, 2013 Megoszt Elküldve Március18, 2013 Egyedi szívórész tervezésén gondolkodom. Ma megtettem egy lépést(C25XE 70mm belső átmérőjű) légtömegmérő. Bosch os légtömegmérő. De össze-vissza ugrált az alapjárat, és pörögni sem akart, meg fulladt 4ezernél. Szerintetek mi lehet a probléma? Talán ez a Siemens rendszer csak Siemens es cuccokat szeret? :S Az ECU valszeg nem megfelelően értelmezi a légtömegmérő jelét, nem valós értékekkel számol. Link to comment Megosztás: More sharing options...
h.adam92 Elküldve Március18, 2013 Megoszt Elküldve Március18, 2013 Az ECU valszeg nem megfelelően értelmezi a légtömegmérő jelét, nem valós értékekkel számol. Hát nem tudom. Rendes csövezést se tudtam még neki csinálni sajnos. A lényeg az hogy szereztem V6 folytószelepházat is, abban meg pont akkora pillangó van, amekkorára az enyémet akarom bővíteni(64mm) hát kíváncsi leszek. De most megint visszatettem a 4bar os nyomásszabályzót, és sokkal nyomatékosabb lett a gép, és nem is fulladozik.Valszeg az injektorok is kevesek neki.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
quemby Elküldve Március18, 2013 Megoszt Elküldve Március18, 2013 üdv valaki tudna segíteni abban, hogy miért párásodok veszett módon menetközben és állóhelyzetben egyaránt? valamint hogy kerülhet víz a szélvédő belsőfelére? köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Március18, 2013 Megoszt Elküldve Március18, 2013 üdv valaki tudna segíteni abban, hogy miért párásodok veszett módon menetközben és állóhelyzetben egyaránt? valamint hogy kerülhet víz a szélvédő belsőfelére? köszi Nekem a radiátor volt lyukas, azért párásodtam :S 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
karol001 Elküldve Március19, 2013 Megoszt Elküldve Március19, 2013 hello! kivillogtattam ma a kocsit és a 71-es hibát dobta ki Bemenő levegőhőmérséklet érzékelő- fesz. magas.ez mit jelent pontosan?hogy orvosolható?köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
h.adam92 Elküldve Március19, 2013 Megoszt Elküldve Március19, 2013 hello! kivillogtattam ma a kocsit és a 71-es hibát dobta ki Bemenő levegőhőmérséklet érzékelő- fesz. magas.ez mit jelent pontosan?hogy orvosolható?köszi Milyen motor van benn? Elvileg ez a szívócsőbe található érzékelő. Orvoslása: csere, vagy lehet a kábelja szar. Link to comment Megosztás: More sharing options...
karol001 Elküldve Március19, 2013 Megoszt Elküldve Március19, 2013 c20ne közben találtam egy másik hibaforrás mert nagyon rossz volt az alapjáratom meg a gyorsulás is és az egyik gyertyakábelem men el sza..ni most már jó az alapjárat meg a gyorsulás is. Éz amúgy hogy veszem észre hogy valóban rossz e ez a léghőmérséklet mérő? Link to comment Megosztás: More sharing options...
quemby Elküldve Március19, 2013 Megoszt Elküldve Március19, 2013 Nekem a radiátor volt lyukas, azért párásodtam :S hűtőfolyadék nem fogy :/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
karol001 Elküldve Március22, 2013 Megoszt Elküldve Március22, 2013 esetleg beázás? nekem is azért volt párás mindenem Link to comment Megosztás: More sharing options...
h.adam92 Elküldve Március22, 2013 Megoszt Elküldve Március22, 2013 Na megoldódott a torpanásos problémám! :) Kicseréltem a gázállás érzékelőt egy bontottra. Most nagyon szépen megy, és az alapjárat is teljesen stabil! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Március25, 2013 Megoszt Elküldve Március25, 2013 Na megoldódott a torpanásos problémám! :) Kicseréltem a gázállás érzékelőt egy bontottra. Most nagyon szépen megy, és az alapjárat is teljesen stabil! Gratula :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
h.adam92 Elküldve Április13, 2013 Megoszt Elküldve Április13, 2013 Na a gépem megint elkezdte a torpanást(2hete brutálisan) . Azt hittem ac pumpa(kicseréltem egy walbro-ra ami nyom mint a barom), semmi változás.. 4ezer alatt azt csinálta hogy odaléptem neki és teljesen betorpant, gondolkodott, aztán megindult. 4ezer felett van mikor jóvolt, van mikor darálva ment. és 5500fölött meg már alig megy. Eddig törölte mindig a fordulatszámmérőt ha padlóztam, és egyszerre kipörgött, most nem ez a helyzet. Visszafolyó ágat visszafújtam(nincs dugulás) Nyomásszabályzón kicseréltem a gumigyűrűket, injektorhidat kipucoltam, injektorokat kifújattam, gyújtáskockának a csatlakozóját megtisztítottam. Légszűrő tiszta, folytószelep tiszta, gyertyáknál benéztem, és az égéstér is fém tiszta!! (dugótető) De viszont arra lettem figyelmes, mikor kivettem a nyomásszabályzót az injektorhídból, akkora nyomás volt benn, hogy fellőtte az égig(meg pofámba az összes benzint) soha nem csinált ilyent. Alapjárati fogyasztásom(0,8liter/óra) Üzemmeleg motornál természetesen. Egy 2esbe való meghajtás után néztem a gyertyákat, és őzbarna mind a 4. Mi lehet a gond?? Én már tanácstalan vagyok teljesen :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Április13, 2013 Megoszt Elküldve Április13, 2013 Na a gépem megint elkezdte a torpanást(2hete brutálisan) . Azt hittem ac pumpa(kicseréltem egy walbro-ra ami nyom mint a barom), semmi változás.. 4ezer alatt azt csinálta hogy odaléptem neki és teljesen betorpant, gondolkodott, aztán megindult. 4ezer felett van mikor jóvolt, van mikor darálva ment. és 5500fölött meg már alig megy. Eddig törölte mindig a fordulatszámmérőt ha padlóztam, és egyszerre kipörgött, most nem ez a helyzet. Visszafolyó ágat visszafújtam(nincs dugulás) Nyomásszabályzón kicseréltem a gumigyűrűket, injektorhidat kipucoltam, injektorokat kifújattam, gyújtáskockának a csatlakozóját megtisztítottam. Légszűrő tiszta, folytószelep tiszta, gyertyáknál benéztem, és az égéstér is fém tiszta!! (dugótető) De viszont arra lettem figyelmes, mikor kivettem a nyomásszabályzót az injektorhídból, akkora nyomás volt benn, hogy fellőtte az égig(meg pofámba az összes benzint) soha nem csinált ilyent. Alapjárati fogyasztásom(0,8liter/óra) Üzemmeleg motornál természetesen. Egy 2esbe való meghajtás után néztem a gyertyákat, és őzbarna mind a 4. Mi lehet a gond?? Én már tanácstalan vagyok teljesen :(Ezt a tuning EEPROM-mal csinálja? Próbáltad esetleg a régivel?Az, hogy a BC-d 0.8l/h-t ír ki, az a gyári üzemanyagnyomás esetén érvényes csak! Link to comment Megosztás: More sharing options...
h.adam92 Elküldve Április13, 2013 Megoszt Elküldve Április13, 2013 Ezt a tuning EEPROM-mal csinálja? Próbáltad esetleg a régivel? Az, hogy a BC-d 0.8l/h-t ír ki, az a gyári üzemanyagnyomás esetén érvényes csak! Megpróbálom majd kicserélni a nyomásszabályzót mert direktre rákötöttem az ac-t és nagyon nagyon erőlködik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Április13, 2013 Megoszt Elküldve Április13, 2013 Na a gépem megint elkezdte a torpanást(2hete brutálisan) . Azt hittem ac pumpa(kicseréltem egy walbro-ra ami nyom mint a barom), semmi változás.. 4ezer alatt azt csinálta hogy odaléptem neki és teljesen betorpant, gondolkodott, aztán megindult. 4ezer felett van mikor jóvolt, van mikor darálva ment. és 5500fölött meg már alig megy. Eddig törölte mindig a fordulatszámmérőt ha padlóztam, és egyszerre kipörgött, most nem ez a helyzet. Visszafolyó ágat visszafújtam(nincs dugulás) Nyomásszabályzón kicseréltem a gumigyűrűket, injektorhidat kipucoltam, injektorokat kifújattam, gyújtáskockának a csatlakozóját megtisztítottam. Légszűrő tiszta, folytószelep tiszta, gyertyáknál benéztem, és az égéstér is fém tiszta!! (dugótető) De viszont arra lettem figyelmes, mikor kivettem a nyomásszabályzót az injektorhídból, akkora nyomás volt benn, hogy fellőtte az égig(meg pofámba az összes benzint) soha nem csinált ilyent. Alapjárati fogyasztásom(0,8liter/óra) Üzemmeleg motornál természetesen. Egy 2esbe való meghajtás után néztem a gyertyákat, és őzbarna mind a 4. Mi lehet a gond?? Én már tanácstalan vagyok teljesen :( Nekem hidrotőke engedte el néha az olajat,ettől nem nyitott valamelyik szívószelep rendesen és betorpant,nem ment. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts