Thor Elküldve Március1, 2013 Elküldve Március1, 2013 NGK BKR7EVX gyertyák miatt nem csinálhassa? :) Ha tényleg ez a hőértékű gyertya van benne, akkor nem túl szerencsés :) A Tiéd 2vel alacsonyabb a gyári specifikációtól: BKR5EIX Én ilyet raktam be most: BCPR5EIX (szinte ugyanaz mint a BKR5EIX).
Thor Elküldve Március1, 2013 Elküldve Március1, 2013 Ha a légszűrőbe vissza teszek minden szükítést, akkor finoman megy kis fordulaton, de viszont magas fordulaton halottabb a dolog :) Neked kell dönteni, hogy hogy hol szeretnéd használni a motort.
h.adam92 Elküldve Március2, 2013 Elküldve Március2, 2013 Neked kell dönteni, hogy hogy hol szeretnéd használni a motort. Vissza tettem minden szükítést a légszűrő házba, de kb. 20-30% os gázállásnál mindig torpanik bizonyos fordulatszámoknál..
Thor Elküldve Március2, 2013 Elküldve Március2, 2013 Vissza tettem minden szükítést a légszűrő házba, de kb. 20-30% os gázállásnál mindig torpanik bizonyos fordulatszámoknál.. Hagyj neki kis időt, hogy betanuljon.
Alex75 Elküldve Március3, 2013 Elküldve Március3, 2013 Hagyj neki kis időt, hogy betanuljon. Vagy resetelni, és utána tanulni...
Thor Elküldve Március3, 2013 Elküldve Március3, 2013 Vagy resetelni, és utána tanulni... Jaja :) Csont száraz a szelepfedél környéke... hihetetlen, hogy működik az a kis 1mm-es lyuk :)
h.adam92 Elküldve Március3, 2013 Elküldve Március3, 2013 Jaja :) Csont száraz a szelepfedél környéke... hihetetlen, hogy működik az a kis 1mm-es lyuk :) Bekötötted a pillangószelep utáni kartercsövet? :) Nekem kicsit az olajbeöntő környéke olajos, pedig új tömítés az olajbeöntő sapkán.
Thor Elküldve Március4, 2013 Elküldve Március4, 2013 Bekötötted a pillangószelep utáni kartercsövet? :) Nekem kicsit az olajbeöntő környéke olajos, pedig új tömítés az olajbeöntő sapkán. Bebizza és durvára nem bántam meg :) Sokkal rugalmasabb lett, csökkent az alapjárati fogyi is 1-2 decivel (0,9-1) és a vegyes fogyim is. 9,2-ről 7,7-re jött le a BC fogyija 380km alatt, pedig néha volt 180-ka is benne (átlagban tempós 120 volt) :) 50-60 között 4.ben 4,3-4,9 litert evett lakott területen belül. A gyertyák is nagyon jól muzsikálnak... 4.ben alapjáratról rángatás nélkül húz mint a barom (nah de ezt többször nem csináltam meg... szegény csapágyakat sajnáltam :) ) Durva nagyon... pedig bent van a katalizátor (egyedül a műanyag tüte hiányzik csak).
Thor Elküldve Március4, 2013 Elküldve Március4, 2013 Vissza tettem minden szükítést a légszűrő házba, de kb. 20-30% os gázállásnál mindig torpanik bizonyos fordulatszámoknál.. Közben agyaltam ezen a torpanáson. Szerintem magában a progiban van a "hiba"... Az első verziós programomban nekem is volt egy torpanás, de a Mester úgy eltüntette, mintha sose lett volna ott :)
psztamas Elküldve Március4, 2013 Elküldve Március4, 2013 Üdv. Ülések cseréjén gondolkodom, és a kérdés, hogy mekkora különbség van Astra F és Vectra A ülés között (hátsó üléssorra gondolok?
h.adam92 Elküldve Március4, 2013 Elküldve Március4, 2013 Bebizza és durvára nem bántam meg :) Sokkal rugalmasabb lett, csökkent az alapjárati fogyi is 1-2 decivel (0,9-1) és a vegyes fogyim is. 9,2-ről 7,7-re jött le a BC fogyija 380km alatt, pedig néha volt 180-ka is benne (átlagban tempós 120 volt) :) 50-60 között 4.ben 4,3-4,9 litert evett lakott területen belül. A gyertyák is nagyon jól muzsikálnak... 4.ben alapjáratról rángatás nélkül húz mint a barom (nah de ezt többször nem csináltam meg... szegény csapágyakat sajnáltam :) ) Durva nagyon... pedig bent van a katalizátor (egyedül a műanyag tüte hiányzik csak). Most én is visszakötöttem minden kartercsövet. Légszűrőház teljesen gyári, csak a rezonátor doboz nincsen fenn. Gyertyákat nem bántom, mert C20LET be is ilyeneket szoktak tenni, és állítólag ez tényleg nagyon jó(4000körül van darabja).
Thor Elküldve Március4, 2013 Elküldve Március4, 2013 Most én is visszakötöttem minden kartercsövet. Légszűrőház teljesen gyári, csak a rezonátor doboz nincsen fenn. Gyertyákat nem bántom, mert C20LET be is ilyeneket szoktak tenni, és állítólag ez tényleg nagyon jó(4000körül van darabja). Teszteld így egy darabig és nézd meg melyik tetszik jobban. A gyertyák pedig nem tökéletesek, csak max. brutál terhelésnél lennének azok, mivel alacsonyabb hőértékűek. Tudod, Simsonnál sem mindegy hogy 175, 225 vagy 275 van benne :) És itt is szépen látni hogy mindenre megvan az optimális választás:
h.adam92 Elküldve Március4, 2013 Elküldve Március4, 2013 Thor: így visszakötve a kartercsöveket valamit javult a helyzet. De még így sem tökéletes.. Viszont az alapjárat az eszméletlen stabil lett. Klímát rányomom szinte nem is mozdul a fordulatszám.
Thor Elküldve Március5, 2013 Elküldve Március5, 2013 Thor: így visszakötve a kartercsöveket valamit javult a helyzet. De még így sem tökéletes.. Viszont az alapjárat az eszméletlen stabil lett. Klímát rányomom szinte nem is mozdul a fordulatszám. Nah örülök :) Amúgy klímánál feltolja (+100-200) a fordulatot a nagyobb "ellenállás" miatt. Sajnos akkor lehet az lesz amit írtam feljebb, hogy a chipben van a rántás (ahogy nekem is volt).
karol001 Elküldve Március5, 2013 Elküldve Március5, 2013 hello! az alapjárati motort kell tisztítani vagy valami karbantartást csinálni rajta? nézegettem a kocsit és az alapjárati motortól a rövid gumicsövem szét volt szakadva és tiszta retek az alapjárati motor is belül.
h.adam92 Elküldve Március5, 2013 Elküldve Március5, 2013 Nah örülök :) Amúgy klímánál feltolja (+100-200) a fordulatot a nagyobb "ellenállás" miatt. Sajnos akkor lehet az lesz amit írtam feljebb, hogy a chipben van a rántás (ahogy nekem is volt). Visszatettem a gyári 3bar os nyomásszabályzót is. Most úgy néz ki elhagyta. :)
Alex75 Elküldve Március6, 2013 Elküldve Március6, 2013 Visszatettem a gyári 3bar os nyomásszabályzót is. Most úgy néz ki elhagyta. :) Teljesítményben mennyit változott így a végére?
Thor Elküldve Március6, 2013 Elküldve Március6, 2013 Visszatettem a gyári 3bar os nyomásszabályzót is. Most úgy néz ki elhagyta. :) Király :)
h.adam92 Elküldve Március6, 2013 Elküldve Március6, 2013 Teljesítményben mennyit változott így a végére? Hát igazából nem tudom. Szerintem egy nagyon nagyon minimálisat. De mintha sokkal nyomatékosabb lenne.
Thor Elküldve Március6, 2013 Elküldve Március6, 2013 Hát igazából nem tudom. Szerintem egy nagyon nagyon minimálisat. De mintha sokkal nyomatékosabb lenne. Mérni én sem mértem még a kütyüvel, de érzésre nálam is több a nyomaték :)
h.adam92 Elküldve Március6, 2013 Elküldve Március6, 2013 Mérni én sem mértem még a kütyüvel, de érzésre nálam is több a nyomaték :) Még valamikor most is bele torpan, de ha tényleg teljesen bemelegszik, és előtte meg is hajtom, akkor semmi torpanás. Arra lettem figyelmes, mikor odalépek neki, és torpan, akkor nem megy feljebb a pillanatnyi fogyasztás. Mikor elhagyja a torpanás akkor megy is feljebb szépen. Meg valamikor sokat kell neki tekerni hogy elinduljon. Lehet tényleg a gyertyák lesznek, mert 7es hőértékű, meg 1 pólusú. NGK BCP7EVX. külföldi fórumokon csak jót írnak róla, főleg turbós motorban! De előfordulhat az is, hogy az AC pumpa is szarakodik :S
wookie Elküldve Március6, 2013 Elküldve Március6, 2013 Azt értsd meg, hogy minden motornak megvan a megfelelő hozzávaló gyertyája. Attól mert valami jó egy sokkal erősebb feltöltött motorba, még közel sem biztos hogy jó lesz a tiedbe is, ami egy teljesen más konstrukció.
Thor Elküldve Március6, 2013 Elküldve Március6, 2013 Még valamikor most is bele torpan, de ha tényleg teljesen bemelegszik, és előtte meg is hajtom, akkor semmi torpanás. Arra lettem figyelmes, mikor odalépek neki, és torpan, akkor nem megy feljebb a pillanatnyi fogyasztás. Mikor elhagyja a torpanás akkor megy is feljebb szépen. Meg valamikor sokat kell neki tekerni hogy elinduljon. Lehet tényleg a gyertyák lesznek, mert 7es hőértékű, meg 1 pólusú. NGK BCP7EVX. külföldi fórumokon csak jót írnak róla, főleg turbós motorban! De előfordulhat az is, hogy az AC pumpa is szarakodik :S A gyertya rossz hőértéke főleg akkor lényeg, ha nem éri el az öntisztuló hőmérsékletét és emiatt szépen kokszos marad. Olyan mintha nem érezné hogy rálépsz a gázra?
h.adam92 Elküldve Március6, 2013 Elküldve Március6, 2013 A gyertya rossz hőértéke főleg akkor lényeg, ha nem éri el az öntisztuló hőmérsékletét és emiatt szépen kokszos marad. Olyan mintha nem érezné hogy rálépsz a gázra? Igen! De most meg egész délután jó volt, és este is. Mindegy. Néha kicsit többet kell tekertetni hogy elinduljon, de most egész jónak tűnik. Majd kiderül. Ha holnap is szarakodik, kap belevaló gyertyákat. Melyik is a belevaló??
Thor Elküldve Március7, 2013 Elküldve Március7, 2013 Ez a gyári ajánlás: BKR5EIX Nekem ez van benne (szinte ua.): BCPR5EIX-11 Névmutató: http://www.ngksparkplugs.com/techinfo/spark_plugs/partnumberkey.pdf
Recommended Posts