Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Nekem megint elkezdte az ugrálós témát a gép.. 2-3ba gyorsítok, és ilyen 2500-3500as fordulat tartományban ha 1ponton tartom a gázt, ahogy megy feljebb a fordulat, érzem hogy nem pörög fel egyenletesen, hanem bele-bele fullad 1-2 fordulatszám tartományban. Na ez mitől lehet?? :\ 4ezertől semmi gondom nincsen. De már van hogy 2ezres fordulatnál jelentkezik.

Elküldve

Nekem megint elkezdte az ugrálós témát a gép.. 2-3ba gyorsítok, és ilyen 2500-3500as fordulat tartományban ha 1ponton tartom a gázt, ahogy megy feljebb a fordulat, érzem hogy nem pörög fel egyenletesen, hanem bele-bele fullad 1-2 fordulatszám tartományban. Na ez mitől lehet?? :\ 4ezertől semmi gondom nincsen. De már van hogy 2ezres fordulatnál jelentkezik.

Valszeg beszabályoz a lambdaszonda, mivel már rég nem gyári a szívórészed (sem :) )

Ez élőadatokkal lehetne alátámasztani, csak kérdés hogy mennyire akarsz belemászni a témába.

Elküldve

Valszeg beszabályoz a lambdaszonda, mivel már rég nem gyári a szívórészed (sem :) )

Ez élőadatokkal lehetne alátámasztani, csak kérdés hogy mennyire akarsz belemászni a témába.

Hát belemásznék én szívesen, csak tudnám mitől van ez :S

Elküldve

Hát belemásznék én szívesen, csak tudnám mitől van ez :S

:)

Figyi, nekem 2 dolog változott a gyári szívórendszeren:

-A légszűrőház alatti csövet nem tudtuk visszarakni, mert annyira szétfoszlott a textil, hogy képtelenség volt.

-Átraktam a másik Vekibe a szűrőházban lévő műanyag tütét.

És tegnap sikerült kitakarítanom az a csonkot ami a pillangószelep alá vezeti be a kartergázt (1-1,5mm-es lyuk).

És még ez a "kis változtatás" is képes volt belepofázni az ECU kivezérelt progijába.

Először magasabb volt az alapjárat, nagyon harmonikus lett a városi használat. DE! Jött a 4. km után egy idegesítőnek mondható kis torpanás 2-2500 ről 60-70% gázállásnál.

Mivel ennyi km-t tettem meg, nem reprezentatív ennyi adat, de érdekesen működik ez az ECU-s miújság.

Azt sem tartom kizártnak hogy beleszólnak a tegnap berakott NGK BCPR5EIX-11 gyertyák is a képletbe. Majd kiderül ha szaporodnak a km-ek :)

Elküldve

:)

Figyi, nekem 2 dolog változott a gyári szívórendszeren:

-A légszűrőház alatti csövet nem tudtuk visszarakni, mert annyira szétfoszlott a textil, hogy képtelenség volt.

-Átraktam a másik Vekibe a szűrőházban lévő műanyag tütét.

És tegnap sikerült kitakarítanom az a csonkot ami a pillangószelep alá vezeti be a kartergázt (1-1,5mm-es lyuk).

És még ez a "kis változtatás" is képes volt belepofázni az ECU kivezérelt progijába.

Először magasabb volt az alapjárat és nagyon harmonikus lett a városi használat. DE! Jött a 4. km után egy idegesítőnek mondható kis torpanás 2-2500 ről 60-70% gázállásnál.

Mivel ennyi km-t tettem meg, nem reprezentatív ennyi adat, de érdekesen működik ez az ECU-s miújság.

Azt sem tartom kizártnak hogy beleszólnak a tegnap berakott NGK BCPR5EIX-11 gyertyák is a képletbe. Majd kiderül ha szaporodnak a km-ek :)

Update:

Az EGR szelepem nincs "levakolva", szóval még ez is beleszólhat a torpanásba... Megnézem majd ezt is.

Elküldve

:)

Figyi, nekem 2 dolog változott a gyári szívórendszeren:

-A légszűrőház alatti csövet nem tudtuk visszarakni, mert annyira szétfoszlott a textil, hogy képtelenség volt.

-Átraktam a másik Vekibe a szűrőházban lévő műanyag tütét.

És tegnap sikerült kitakarítanom az a csonkot ami a pillangószelep alá vezeti be a kartergázt (1-1,5mm-es lyuk).

És még ez a "kis változtatás" is képes volt belepofázni az ECU kivezérelt progijába.

Először magasabb volt az alapjárat és nagyon harmonikus lett a városi használat. DE! Jött a 4. km után egy idegesítőnek mondható kis torpanás 2-2500 ről 60-70% gázállásnál.

Mivel ennyi km-t tettem meg, nem reprezentatív ennyi adat, de érdekesen működik ez az ECU-s miújság.

Azt sem tartom kizártnak hogy beleszólnak a tegnap berakott NGK BCPR5EIX-11 gyertyák is a képletbe. Majd kiderül ha szaporodnak a km-ek :)

Update:

Az EGR szelepem nincs "levakolva", szóval még ez is beleszólhat a torpanásba... Megnézem majd ezt is.

Nekem a szívósorom teljesen ki van pucolva belül(fényesre) kartergázcső hengerfej felújítás óta nem is volt bekötve(az a kis cső se a pillangószelep alatt) az ott le van dugózva, ugyanúgy le van kötve a fojtószelepház melegítés is. fojtószelepházat fényesre felcsiszoltam, légszűrőház is teljesen nyitott(fentről ki van véve az a szívótölcsér, és az alsó részéről is lehúztam azt a szívó műanyagot. De viszont a gáz állás érzékelőt teljesen rá állítottam(hogy nagyobb gázállást érzékeljen) ez befolyásolhat??

Elküldve

Nekem a szívósorom teljesen ki van pucolva belül(fényesre) kartergázcső hengerfej felújítás óta nem is volt bekötve(az a kis cső se a pillangószelep alatt) az ott le van dugózva, ugyanúgy le van kötve a fojtószelepház melegítés is. fojtószelepházat fényesre felcsiszoltam, légszűrőház is teljesen nyitott(fentről ki van véve az a szívótölcsér, és az alsó részéről is lehúztam azt a szívó műanyagot. De viszont a gáz állás érzékelőt teljesen rá állítottam(hogy nagyobb gázállást érzékeljen) ez befolyásolhat??

Ez rengeteg változtatás :)

Szóval a kérdésed remélem költői volt :)

Az olajat 1000el tolja ki tömítéseknél ugye?

Elküldve

:)

Már kitolta és nincs benne olaj? :D

Akkor levezetted alulra a nagy k.g. csövet gondolom...

Meg a kicsit is! :) Persze le van vezetve mind2. Reinz es szelepfedél tömítésem van+tömítő paszta

Elküldve

Meg a kicsit is! :) Persze le van vezetve mind2. Reinz es szelepfedél tömítésem van+tömítő paszta

Sejtettem :)

Én bízok a kis cső erejében, hogy elvezeti az alapjárati fölös nyomást.

Amúgy mentem további 20km-t és teljesen eltűnt a fent említett torpanás.

Pont úgy történt amit mondtál Alex! Nyomatékosabb lett a katalizátor miatt (de értelemszerűen fent nem megy úgy)

kellett neki 90-100km, hogy megtanulja az értékeket az ECU.

Elküldve

Sejtettem :)

Én bízok a kis cső erejében, hogy elvezeti az alapjárati fölös nyomást.

Amúgy mentem további 20km-t és teljesen eltűnt a fent említett torpanás.

Pont úgy történt amit mondtál Alex! Nyomatékosabb lett a katalizátor miatt (de értelemszerűen fent nem megy úgy)

kellett neki 90-100km, hogy megtanulja az értékeket az ECU.

Van olyan kati, amellyel fent sem butulna el nagyon. Áramlásilag jobb, mint a gyári, lágyabbak az átmenetek benne, megfelelően nagy a be- és kimenet, 200 sejtes fémmagos... :icon13:

http://www.turbo-par...6800337f62c2b32

"Kicsit" olcsóbban...

http://www.ebay.de/itm/Magnaflow-Metall-Rennkat-Sportkat-200-Zeller-oval-60mm-M26-/300855919763?pt=DE_Autoteile&hash=item460c690493 Ezen már érdemes elgondolkodni...

Bár a kibelezett kati sima átmenő csővel tuti olcsóbb... :lipssealed: :icon1:

Elküldve

Van olyan kati, amellyel fent sem butulna el nagyon. Áramlásilag jobb, mint a gyári, lágyabbak az átmenetek benne, megfelelően nagy a be- és kimenet, 200 sejtes fémmagos... :icon13:

http://www.turbo-par...6800337f62c2b32

"Kicsit" olcsóbban...

http://www.ebay.de/i...=item460c690493 Ezen már érdemes elgondolkodni...

Bár a kibelezett kati sima átmenő csővel tuti olcsóbb... :lipssealed: :icon1:

Hát igazából én erre esküszöm :)

De tetszetősek ezek a SportKatik is :)

Elküldve

Hello!az mitől lehet hogy ma jó idő volt és ki akartam nyitni a tető ablakot de csak felfelé ment és amikor hátrafelé nyomom a gombot csak kattan de nem csinál semmit. lehuzza az ablakot hogy beférjen a helyére a kasztniba de onnan hátra nem megy egy centit sem

Elküldve

Hello!az mitől lehet hogy ma jó idő volt és ki akartam nyitni a tető ablakot de csak felfelé ment és amikor hátrafelé nyomom a gombot csak kattan de nem csinál semmit. lehuzza az ablakot hogy beférjen a helyére a kasztniba de onnan hátra nem megy egy centit sem

Nekem is ezt csinálja, de nálam olyan mintha csak az egyik oldalon húzná és azért akardna meg.

Elküldve

Thor: állítottam a gázállás érzékelőn, de most is torpan kis gázra is ha gyorsítok.. 2500as fordulat körül, és szakaszosan 4ezerig.. 4ezertől kis gázra is ugrik mint az állat..

Elküldve

Akkor én húznék egy lapot a 19re :)

Visszaraknék mindent a helyedben és tesztelném pár napig.

Aztán döntenék hogy melyik verzió (széria Vs. kibelezett) a jobb és használhatóbb.

Én nagyon nem bántam meg, hogy adtam még az ECUnak egy kis időt.

Városban, nyomatékból autózva sokkal harmonikusabb lett (semmi torpanás).

Elküldve

Akkor én húznék egy lapot a 19re :)

Visszaraknék mindent a helyedben és tesztelném pár napig.

Aztán döntenék hogy melyik verzió (széria Vs. kibelezett) a jobb és használhatóbb.

Én nagyon nem bántam meg, hogy adtam még az ECUnak egy kis időt.

Városban, nyomatékból autózva sokkal harmonikusabb lett (semmi torpanás).

Ha a légszűrőbe vissza teszek minden szükítést, akkor finoman megy kis fordulaton, de viszont magas fordulaton halottabb a dolog :)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.