Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
  On 2012. 05. 10. at 20:46, h.adam92 írta:

Síkolásnál csak annyi lesz leszedve amennyit kér a fej. És végleg C18XE tengelyek kerülnek be! Hétfőre itt is vannak, Thor nak üzenem hogy 10pénz+posta heves megyéből! :) De bordáskerekeket nem kapok hozzá. Remélem jó rá a gyári XEV kerék is.. Hát remélem nem kell chippelni..

Nekem megvannak a gyári c18xe kerekek, az enyémre sajnos nem volt jó, mivel behülyítette a jeladót. (G Astrában már más rendszer van, mint a korábbi xev-ben) Állítólag a nagyobb tengelyhez van fokolva. Egy F Astrás haveromnak is ilyen van, állítása szerint érezhető a különbség az xev kerekekhez képest. Ha kell, szólj!

Egyébként csatlakozom Vukihoz, Meg kell oldani a több üzemanyagot, esetleg egy emelt benzinnyomással. Haveromnál 0,2 lett az üzemanyag-nyomás emelve, nálam szoftveresen...

Elküldve
  On 2012. 05. 11. at 5:20, RAZERX írta:

Szép napot!

Kicseréltem a sebesség jeladót egy astrábol vettem ki ugyan olyan!

24 hiba kód megoldva jó lett!

Gratula! :)

Elküldve
  On 2012. 05. 10. at 20:46, h.adam92 írta:

...Hát remélem nem kell chippelni..

  On 2012. 05. 10. at 21:40, wookie írta:

...

Azért ilyen jellegű beavatkozásnál egy ilyen rendszernél, asszem a "chippelés" a minimum...

  On 2012. 05. 11. at 3:52, Alex75 írta:

...

Egyébként csatlakozom Vukihoz, Meg kell oldani a több üzemanyagot, ...

Kíváncsi leszek milyen lesz, de csatlakozom a srácokhoz, szerintem is kell valamiféle beavatkozás még.

Elküldve
  On 2012. 05. 11. at 3:52, Alex75 írta:

...Haveromnál 0,2 lett az üzemanyag-nyomás emelve...

A gyári szabályzó lett cserélve (vagy kiiktatva)?

Elküldve
  On 2012. 05. 11. at 3:52, Alex75 írta:

Nekem megvannak a gyári c18xe kerekek, az enyémre sajnos nem volt jó, mivel behülyítette a jeladót. (G Astrában már más rendszer van, mint a korábbi xev-ben) Állítólag a nagyobb tengelyhez van fokolva. Egy F Astrás haveromnak is ilyen van, állítása szerint érezhető a különbség az xev kerekekhez képest. Ha kell, szólj!

Egyébként csatlakozom Vukihoz, Meg kell oldani a több üzemanyagot, esetleg egy emelt benzinnyomással. Haveromnál 0,2 lett az üzemanyag-nyomás emelve, nálam szoftveresen...

Nálad a gyári XEV kerekeknek mi a száma? És a C18XE kerekek száma is érdekelne! :)

Elküldve
  On 2012. 05. 11. at 11:49, h.adam92 írta:

Nálad a gyári XEV kerekeknek mi a száma? És a C18XE kerekek száma is érdekelne! :)

A gyári xev-t nem tudom, le kellene hozzá bontanom a burkolatot. A c18xe-t majd megnézem 7végén.

Thor:

A gyári szabályzót babrálta meg, nevezetesen, a tetejét kicsit megrogyasztotta. Elég sufni, de működik. Én inkább egy állít6ó szabályzóra szavaznék... :)

Elküldve
  On 2012. 05. 11. at 16:52, Alex75 írta:

A gyári xev-t nem tudom, le kellene hozzá bontanom a burkolatot. A c18xe-t majd megnézem 7végén.

Thor:

A gyári szabályzót babrálta meg, nevezetesen, a tetejét kicsit megrogyasztotta. Elég sufni, de működik. Én inkább egy állít6ó szabályzóra szavaznék... :)

Ovális furatok vannak benne vagy karikák? Enyémen gyárilag ovális van, elvileg ilyen van gyári c18xe-n is(számok egyeznek, ebayen néztem..) Ugyanezt csináltam én is a nyomásszabályzóval.. 6os kisdugófej a tetejébe, benn a szabályzó a hídba, satuba rongyok közé befogtam, és ennyi.. :)

Elküldve
  On 2012. 05. 11. at 22:48, h.adam92 írta:
Ugyanezt csináltam én is a nyomásszabályzóval.. 6os kisdugófej a tetejébe, benn a szabályzó a hídba, satuba rongyok közé befogtam, és ennyi.. :)

Klasszikus megoldás, de így csak egyszer tudod állítani a benzinnyomást, vissza a gyári értékre már soha többet...

Elküldve
  On 2012. 05. 12. at 18:34, tgabika76 írta:

Klasszikus megoldás, de így csak egyszer tudod állítani a benzinnyomást, vissza a gyári értékre már soha többet...

Csak egy másik szabályzóval, de az van még1 :)

  • 1 month later...
  • 1 month later...
Elküldve

Üdv :)

Lenne egy kerdesem hozzatok, en sajnos pontos hibamegallapitasra nem jutottam!Hatha jart mar igy valaki egyszer, es tudja mi lehet a pontos hiba!Tehat akkor:

Adott egy 2.0 8V (C20NE) motor, egy 1992-es A Vectra-ban!Annyi vele a problema, h nyomja kifele az olajat...fent a szelepfedelnel is, mikor jar a motor szep lassan csurog kifele..nem tomites problema az biztos...menetkozbe 1-2 nap alatt kinyomott 4l olajat...sajnos nagyon pontosat ensem tudok mondani, ugyanis meg nincs nalam az auto, csak megnezni voltam..Kompressziot meg nemsikerult rajta mernem, de hang alapjan nagyon szepen, utemesen jar, gazra is szepen reagal...vizbe nem dolozik bele semmit, nemis forralja, folyamatosan uzemi homersekleten van...hidegen, melegen nagyon szepen indult!

Valakinek valami otlet esetleg, h mi lehet a baj?

Elküldve
  On 2012. 08. 13. at 19:54, Dj JocEe írta:

Üdv :)

Lenne egy kerdesem hozzatok, en sajnos pontos hibamegallapitasra nem jutottam!Hatha jart mar igy valaki egyszer, es tudja mi lehet a pontos hiba!Tehat akkor:

Adott egy 2.0 8V (C20NE) motor, egy 1992-es A Vectra-ban!Annyi vele a problema, h nyomja kifele az olajat...fent a szelepfedelnel is, mikor jar a motor szep lassan csurog kifele..nem tomites problema az biztos...menetkozbe 1-2 nap alatt kinyomott 4l olajat...sajnos nagyon pontosat ensem tudok mondani, ugyanis meg nincs nalam az auto, csak megnezni voltam..Kompressziot meg nemsikerult rajta mernem, de hang alapjan nagyon szepen, utemesen jar, gazra is szepen reagal...vizbe nem dolozik bele semmit, nemis forralja, folyamatosan uzemi homersekleten van...hidegen, melegen nagyon szepen indult!

Valakinek valami otlet esetleg, h mi lehet a baj?

Szerintem meg el van dugulva a kartergázkivezető cső !!!

Elküldve
  On 2012. 08. 14. at 6:05, wookie írta:

Túl sok kartergáz.

Enis arra tudok gondolni.Remelhetoleg igaz h csak a cso lesz eltomodve, vagy vhol csak egy dugulas lesz, es nagyobb bontas nelkul sikerul majd megoldanom :)

  • 4 weeks later...
Elküldve
  On 2012. 08. 15. at 21:39, Dj JocEe írta:

Enis arra tudok gondolni.Remelhetoleg igaz h csak a cso lesz eltomodve, vagy vhol csak egy dugulas lesz, es nagyobb bontas nelkul sikerul majd megoldanom :)

kipufogója nincs eldugulva?

Enyémen a hátsó dob volt eldugulva, akkor nyomott ki valamennyi olajat, bár nem ilyen mennyiségben, és erőtlen volt.

Elküldve

Sziasztok!

3 éve van v2000 nálam. Nem cserltem benne váltóolajat és szerintem nagyon rég óta senki. Tökéletesen működik(max egy kis nyelestengelycsapágy hang ) egyébként,csak karbantartás miatt gondoltam. Sokan állítják,hogy nem kell ebben cserélni,nincs leeresztő stb. Sokan meg,hogy minden autóban időnként cserélni kell. Mi az igazság a vectránál? F20 van benne..

Köszi

Elküldve
  On 2012. 09. 17. at 9:15, imiv2000 írta:

Sziasztok!

3 éve van v2000 nálam. Nem cserltem benne váltóolajat és szerintem nagyon rég óta senki. Tökéletesen működik(max egy kis nyelestengelycsapágy hang ) egyébként,csak karbantartás miatt gondoltam. Sokan állítják,hogy nem kell ebben cserélni,nincs leeresztő stb. Sokan meg,hogy minden autóban időnként cserélni kell. Mi az igazság a vectránál? F20 van benne..

Köszi

Én is cseréltem már 1x. Először mikor megvettem(3éve) most meg nemrég azért, mert féltengely gumiharangot cseréltem és ki kellettem húzni a váltóból. És akkor már legyen bele friss. Nekem F18 as váltó van, de ezen még szint ellenőrző sincsen.

Elküldve
  On 2012. 09. 17. at 9:15, imiv2000 írta:

Sziasztok!

3 éve van v2000 nálam. Nem cserltem benne váltóolajat és szerintem nagyon rég óta senki. Tökéletesen működik(max egy kis nyelestengelycsapágy hang ) egyébként,csak karbantartás miatt gondoltam. Sokan állítják,hogy nem kell ebben cserélni,nincs leeresztő stb. Sokan meg,hogy minden autóban időnként cserélni kell. Mi az igazság a vectránál? F20 van benne..

Köszi

Érdemes. Ez az "élettartam olaj" ez kb akkor igaz, ha az autó élettartamát 200.000-kmben maximáljuk.

Ebben is felgyűlik a kosz, a víz, meg fémreszelék, stb. Ugyanúgy ildomos cserélni időnként mint a motorolajat, persze nyilván nem olyan sűrűn.

Elküldve

Sziasztok! 1.7 td isuzu motor vezérlés csere: Miből milyet érdemes venni? Szíjra a gates-re gondoltam, feszítő+ vezető esetleg skf? Vagy szettben gates, neten nem találok külön a feszítő és vezetőnél pl gates-et, lehet a gates szettben a szíjon kívül más márka a másik kettő? Külön össze szedve kb. 5K-val lenne olcsóbb mint a szett, érdemes?

Elküldve

Ja még valami. Ilyen, hogyan lehetséges ugyan az a motor, egyedűl a motorszám 391-től a második, kedvezmény egyforma, de szinte az összes webshop-ban így van. A vízpumpánál értem, mert azzal jártam úgy, hogy az én autóm az A2 első darabjai közül kerülhetett ki és egyszer A1-hez valót hoztak nem lett jó, de azt külön szíj hajtja, de a vezérlésnél? Vagy a szettben lehet a feszítő, vezető, szíj nem ugyan az a márka, ha esetleg nem skf lenne minden? Mintha az első cikkszám arra utalna, mivel az nem azonos.

Vezérműszíj készlet jellemzői:

Gyártó: Skf

  • Rövid cikkszámok-> VKM 15213, VKM 25215
  • Motorszámig-> 551390
  • Motorkód-> 17 TD (ISUZU)
  • 25.022 HUF

  • Vezérműszíj készlet jellemzői:
    Gyártó: Skf
  • Rövid cikkszámok-> VKM 15215, VKM 25215
  • Motorszámtól-> 551391
  • Motorkód-> 17 TD (ISUZU)

  • 27.674 HUF

Elküldve

Közben utána néztem a két cikkszámnak a kettő között olyan eltérést találok, feszítőgörgő, hogy van egy olyan adat :W=28 az egyiknél, másiknál W=29 ez micsoda?
Elküldve
  On 2012. 09. 20. at 18:52, Bundee írta:

Vettetek már kipufogót Vectrára? Ha igen milyet és milyen árban? Mennyire tartósak az utángyáriak?

Ez a kérdés engem is érdekelne, mert lassan időszerű lesz sajnos.. :( Elsősorban a középdob cserés, de a hátsó is lassan..

Elküldve

Persze, 11 év alatt kellett párszor.

Volt bosal is, meg nem tom még mi. 2-3 év alatt lerohadt mind. Utóbb az elbontott 1.8-asé került fel, az asszem valami olasz, de meg nem mondom pontosan. Na az bírja már 5-6 éve. Mostanában fog majd az is széthullani. Kívülről még nem látszik, de mikor a multkor eltört a cső, belül már igen igen megkezdte a rozsda.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.