Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Tegnapi nap folyamán ki lett cserélve a komplett hátsó dobfékrendszer egy újra, viszont a kézifék még mindig nem a legtökéletesebb, bár rengeteget javult! A kérdésem az lenne hozzátok hogy a kézifékkötelet csak egy helyen lehet állítani?? :icon9: Szerelő barátom alánézett a kocsinak mert szerette volna beállítani nekem a féket. A probléma fő oka az hogy a jobb hátsó fékem előbb fog kéziféknél mint a bal. Gondoltuk beállítjuk a bal oldali bowdent azonban azt tapasztaltuk hogy mintha csak a jobb oldalit lehetne állítani s ennyi.. Lehetséges ez?? :icon11: :unsure: A kézifékkötelem mondjuk cserés is lett, ami a héten ki is lesz cserélve azonban a csere után jó lenne teljesen beállítani s ehhez kellene némi segítség! Előre is köszönöm nektek ha segítetek egy kis információval!

Elküldve

Tegnapi nap folyamán ki lett cserélve a komplett hátsó dobfékrendszer egy újra, viszont a kézifék még mindig nem a legtökéletesebb, bár rengeteget javult! A kérdésem az lenne hozzátok hogy a kézifékkötelet csak egy helyen lehet állítani?? :icon9: Szerelő barátom alánézett a kocsinak mert szerette volna beállítani nekem a féket. A probléma fő oka az hogy a jobb hátsó fékem előbb fog kéziféknél mint a bal. Gondoltuk beállítjuk a bal oldali bowdent azonban azt tapasztaltuk hogy mintha csak a jobb oldalit lehetne állítani s ennyi.. Lehetséges ez?? :icon11: :unsure: A kézifékkötelem mondjuk cserés is lett, ami a héten ki is lesz cserélve azonban a csere után jó lenne teljesen beállítani s ehhez kellene némi segítség! Előre is köszönöm nektek ha segítetek egy kis információval!

Szia!

Elöször is a kézifék bowdent teljesen alapra kell állítani tehát vissza teljesen hogy lazza legyen!

itt csak egy helyen bírsz állítani de úgy van megoldva hogy egyszere huza mind a két oldalt!

tehát ha alapra van állítva utána mind a két oldalon be kell álltani az automatát úgy hogy éppen súrolja a dobot mert sajna az autómat része opelnél nem tökéletes így kézzel kell beálitani! és utána állitod rá a kéziféket ha ezt jol csináltátok és jol fekszik fell a dobon abetét akkor tökéletes lessz!

Néha meg kell nyomkodni a féket állítás közben és így előrizgetni hogy jó vagy semm a felfekvés!

Elküldve

Szia!

Elöször is a kézifék bowdent teljesen alapra kell állítani tehát vissza teljesen hogy lazza legyen!

itt csak egy helyen bírsz állítani de úgy van megoldva hogy egyszere huza mind a két oldalt!

tehát ha alapra van állítva utána mind a két oldalon be kell álltani az automatát úgy hogy éppen súrolja a dobot mert sajna az autómat része opelnél nem tökéletes így kézzel kell beálitani! és utána állitod rá a kéziféket ha ezt jol csináltátok és jol fekszik fell a dobon abetét akkor tökéletes lessz!

Néha meg kell nyomkodni a féket állítás közben és így előrizgetni hogy jó vagy semm a felfekvés!

Hmm, értem! Köszi az infót! A fékbeállítás végülis akkor ezek szerint megvan, mert hogy pont ma ellenőriztük hogy mind a két fék olyan hogy nagyon-nagyon enyhén surolja a dobot! Akkor ezek szerint már csak a kézifék bowdennel kell "játszani" majd! Hétvégén úgy is újat kap s akkor majd meglátjuk hogy mit tudunk vele kezdeni! Köszi mégegyszer! :icon13: :)

Elküldve

Szia!

Elöször is a kézifék bowdent teljesen alapra kell állítani tehát vissza teljesen hogy lazza legyen!

itt csak egy helyen bírsz állítani de úgy van megoldva hogy egyszere huza mind a két oldalt!

tehát ha alapra van állítva utána mind a két oldalon be kell álltani az automatát úgy hogy éppen súrolja a dobot mert sajna az autómat része opelnél nem tökéletes így kézzel kell beálitani! és utána állitod rá a kéziféket ha ezt jol csináltátok és jol fekszik fell a dobon abetét akkor tökéletes lessz!

Néha meg kell nyomkodni a féket állítás közben és így előrizgetni hogy jó vagy semm a felfekvés!

A többmilliós bmw-n is kézzel kell beállítani. :) (a legtöbbön) Kényelmetlenebb ugyan, de ritkán kell megcsinálni, és kevésbé hajlamos a beállásra.
Elküldve

Helló skacok!

Megtudnátok mondani hogy milyen váltóolaj kell a vectrámba?

Motorkód: c20ne

89-es kiadású, 2000i, manuális 5 fokozatú,

Előre is köszi!!!

Elküldve

Pápá X20XEV.. Vezérlés elugrás forever.. Szívószelep 1ik sem mozdul.. Kár volt ma dícsérgetnem az autót hogy mennyire jó ez a motor..

Mikor, hol és milyenre volt cserélve a vezérlés? Amúgy részvétem... :(

Lefogazta, vagy a laza feszítő miatt ugrott el?

Elküldve

Mikor, hol és milyenre volt cserélve a vezérlés? Amúgy részvétem... :(

Lefogazta, vagy a laza feszítő miatt ugrott el?

én cseréltem a vezérlést még 189.000km nél, skf re, most van benn 225ezer. Szíj is feszes volt minden ponton, és annyit ugrott hogy a szívószelepeknek gatter..

Elküldve

én cseréltem a vezérlést még 189.000km nél, skf re, most van benn 225ezer. Szíj is feszes volt minden ponton, és annyit ugrott hogy a szívószelepeknek gatter..

Asszonyt autót dicsérni nem szabad!

Elküldve

én cseréltem a vezérlést még 189.000km nél, skf re, most van benn 225ezer. Szíj is feszes volt minden ponton, és annyit ugrott hogy a szívószelepeknek gatter..

De annak legalább 2 fognak kell lennie, mivel amikor vettem nekem is el volt rakva 1-1 fogat mindkét tengely és nem ért össze semmi.

Amúgy ez brutálisan kevés km. A vízpumpa mikor volt cserélve?

Elküldve

Pápá X20XEV.. Vezérlés elugrás forever.. Szívószelep 1ik sem mozdul.. Kár volt ma dícsérgetnem az autót hogy mennyire jó ez a motor..

Az ######a. Részvétem...

Nem akarom azt mondani hogy megmondtam, de mondtam hogy ne vegyél ecotec motort.

Elküldve

Az ######a. Részvétem...

Nem akarom azt mondani hogy megmondtam, de mondtam hogy ne vegyél ecotec motort.

Mert egy c20xe sose akadhatna össze mi? :D

Am egy cimborám faterjának is most szakadt a szíj xevben. 40e volt a vezérlésben.

Elküldve

Az ######a. Részvétem...

Nem akarom azt mondani hogy megmondtam, de mondtam hogy ne vegyél ecotec motort.

Figyi!

Szerintem butaság ennyire általánosítani. Nekünk 3 van a családban és nem bántam meg egy percig se (na jó amikor ki kellett cserélni mind a 16 szelepvezetőt, ott azért káromkodtam kicsit :) ). Oda kell figyelni erre is mint minden másik motorra. Ádámot nagyon sajnálom... nem tudom mi okozhatta ezt...

Elküldve

Mert egy c20xe sose akadhatna össze mi? :D

Am egy cimborám faterjának is most szakadt a szíj xevben. 40e volt a vezérlésben.

Ez biztos? Mert elszakadni ennyi km után... háááát... csak valami nagyon ratyi aftermarketes szíjnál lenne esély.

Nálunk azt mutatják a számok, hogy minőségi szettben cserélve (szíj, görgők, vízpumpa) vígan kibír 60000-et.

Elküldve

Ez biztos? Mert elszakadni ennyi km után... háááát... csak valami nagyon ratyi aftermarketes szíjnál lenne esély.

Nálunk azt mutatják a számok, hogy minőségi szettben cserélve (szíj, görgők, vízpumpa) vígan kibír 60000-et.

Szerelő a srác. Ő rakta be a saját faterjának. Talán ruville-t mondott. Kompletten volt cserélve minden.

Elküldve

Szerelő a srác. Ő rakta be a saját faterjának. Talán ruville-t mondott. Kompletten volt cserélve minden.

Az pedig nem rossz... :icon11:

Mondjuk a kivétel erősíti a szabályt... Bár ez Ádámot most nem annyira vigasztalja...

Elküldve

Figyi!

Szerintem butaság ennyire általánosítani. Nekünk 3 van a családban és nem bántam meg egy percig se (na jó amikor ki kellett cserélni mind a 16 szelepvezetőt, ott azért káromkodtam kicsit :) ). Oda kell figyelni erre is mint minden másik motorra. Ádámot nagyon sajnálom... nem tudom mi okozhatta ezt...

Jó, persze, most a szíjszakadás az pont nem motorfüggő, de ugye már kapásból az alkatrész is drágább bele, meg azért szerintem mindenki tudja aki opelezett már, hogy nem az ecotec a legjobban sikerült sorozat.

Elküldve

Jó, persze, most a szíjszakadás az pont nem motorfüggő, de ugye már kapásból az alkatrész is drágább bele, meg azért szerintem mindenki tudja aki opelezett már, hogy nem az ecotec a legjobban sikerült sorozat.

Nem egy C20NE az igaz, de azért én vállalhatónak érzem (ahogy a mellékelt ábra is mutatja). Nekem az előélete átkos, de nagyon... Ha akkor megkapta volna mindazt amit minden motornak meg kellene kapnia akkor néhány dologgal beljebb lennék, de nem bánom :) Ez az én keresztem :)

Amúgy ezt az előéletes dolgot általánosíthatjuk az összes motorra.

Elküldve

Valaki légyszíves segítsen mert fontos lenne!

Szerintem ilyet itt még nem nagyon csinált senki.

Brit fórumon találtam azt az infót, hogy nem lehet/érdemes felrakni.

Amúgy a két furat különbsége miatt nem lenne optimális az égéstér sem + a kipufogó is más, az sem garancia, hogy legózható.

Elküldve

Kösz a segítséget, már van másik fejem, ugyanúgy X20XEV, lesikoltatom minden oldalát, kicserélem benn a szelepszárszimeringeket, belesznek csiszolva a szelepek azt mehet fel.. :) THOR: viszont hozzád lenne egy nagyon nagy kérésem! :) Részletesen(képekkel, szöveggel, esetleg méretekkel) letudnád nekem írni hogyan faragtad rá x20xev talpra a C20XE leömlőt? Mivel mindegyik XEV öntvény kipusor teljesen elvan repedve, ezért xe leömlőt vettem. Köszikeee :))

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.