Clipi Elküldve Január21, 2012 Megoszt Elküldve Január21, 2012 Kimaradt pár nap. Sorry Tehát. Ott tartottam, hogy baj van. Ez szerencsére megoldódott csütörtök este. Megnéztük a szelephimbákat, mert azt mesélték opelos kolegák, hogyha baj lenne akkor is az törik elvileg először hogy védje(?) a szelepet és dugót. Kompressziót nem néztünk mert gyertyák és benzinellátás(relé kihúz) nélkül végülis szépen járt. Gyertyákat egyesével beraktuk és bekötöttük. Minden rendbe továbbra sincs durrogás/csüsszögés. Relé vissza és benzinnel próbáltuk. No az első pár fordulat iylesztő volt de stabilan 3 majd kis időre rá 4 hengerrel működött :-) Vót ööm bódottá. Hagytuk kicsit járni és elmentem vele próbakörre. Szépen melegedett. Fordulónál katalizátort megnéztem (sötétbe szerencsére) nem világít e vörösen a felgyülemlett üzemanyag miatt, de minden rendbe volt. Kicsi szaga volt de elmúlt. Visszafelé megnéztem szabályzáson is minden ok e. Azóta nem volt vele bajom, de legalább eljutottunk oda amiért gyakorlatilag le kellett mosatnom a motor alját. Az OLAJFOLYÁS. Végre megláttuk hogy honnan jön. a váltó és a motor összeeresztésénél az olajteknő tömítésnél. Pénteken vettem 1 tömítést + kipuff tömítést is, mert ahogy néztem levétele nélkül nem lehet levenni a teknőt. Kicseréljük jövő héten és akkor kiderül elég volt e csak ezt cserélni, vagy szívatni akar, és esetleg a főtengelynél folydogál. Bár a lendkerekem fullra száraz. Szóval nagyobb volt a füstje mint a lángja. JAH A LÉNYEG ! Vettem új rotort és gyertyákat is. NGK V-line 6 asszem. 1 pólusú. Hogy őszinte legyek, nem nagyon hallok változást. (elosztót használtra(jóra) cserélem ha elcserélem, ha megmarad akkor veszek újat.) Ismerősöm segített és 40% kedvezményt kaptam mindenre. így gyakorlatilag 5.000-ből megúsztam. (teknő töm+kipuff töm+gyertyák+rotor) jah és 3000 be fájt hogy átnézték a kocsit mert ugye nem indult. Végülis minden elektromos része szét lett húzva és hagytuk kiszáradni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Január22, 2012 Megoszt Elküldve Január22, 2012 Nekem meg olyan gondom van, mikor nyálkás, esős idő van megcsúszik a kuplung, egész nyáron mikor száraz idő volt semmi gond nem volt, most, hogy ilyen havas idő van megint elkezdte. Kérdés elképzelhető, hogy bekerül valahogy a kuplunghoz?:S Link to comment Megosztás: More sharing options...
Clipi Elküldve Január22, 2012 Megoszt Elküldve Január22, 2012 Nekem meg olyan gondom van, mikor nyálkás, esős idő van megcsúszik a kuplung, egész nyáron mikor száraz idő volt semmi gond nem volt, most, hogy ilyen havas idő van megint elkezdte. Kérdés elképzelhető, hogy bekerül valahogy a kuplunghoz?:S Megvan az alsó borító/védőlemezed a lendkeréknél? Rally-n mikor ilyen problémánk volt, nemcsak a trabinál de még az "A"-s(~120LE) Favoritnál is segített egy kis COLA :-) Hogy PEPSI vagy COCA az mindenkinek a saját izlése :-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Január24, 2012 Megoszt Elküldve Január24, 2012 Sziasztok! 1.6-os vectrába, milyen váltóolajat javasoltok? Kinek mi vált be? Eredetileg gyárit szerettem volna, de németben vagyok, és 11 eurót kicsit sokallok literjéért, mikor otthon ezerhatszázért meg lehet venni. Más olajat viszont tudok venni kedvezménnyel, de nem merek beletenni bármit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Január24, 2012 Megoszt Elküldve Január24, 2012 Nekem meg olyan gondom van, mikor nyálkás, esős idő van megcsúszik a kuplung, egész nyáron mikor száraz idő volt semmi gond nem volt, most, hogy ilyen havas idő van megint elkezdte. Kérdés elképzelhető, hogy bekerül valahogy a kuplunghoz?:S Sorry, de tuti nem a kerék kapar el? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Január24, 2012 Megoszt Elküldve Január24, 2012 Sziasztok! 1.6-os vectrába, milyen váltóolajat javasoltok? Kinek mi vált be? Eredetileg gyárit szerettem volna, de németben vagyok, és 11 eurót kicsit sokallok literjéért, mikor otthon ezerhatszázért meg lehet venni. Más olajat viszont tudok venni kedvezménnyel, de nem merek beletenni bármit. Ha jól rémlik a gyári GM váltóolaj 75W85 viszkozitású. Én gyárit tennék bele :) De ha találsz jó alternatívát, akkor hajrá! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Január24, 2012 Megoszt Elküldve Január24, 2012 ... Ez szerencsére megoldódott csütörtök este. ... :icon13: Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Január24, 2012 Megoszt Elküldve Január24, 2012 Sorry, de tuti nem a kerék kapar el? :) :) Tuti, mert úgy értem a nyálkás, latyakos időt, hogy ilyen idő van, aztán már száraz pár napra és, akkor is csinálja, eltelik kb. 1 hét és minden okés:S! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Január24, 2012 Megoszt Elküldve Január24, 2012 :) Tuti, mert úgy értem a nyálkás, latyakos időt, hogy ilyen idő van, aztán már száraz pár napra és, akkor is csinálja, eltelik kb. 1 hét és minden okés:S! Okés, bocsi a hülye kérdésért, csak mondom biztos ami biztos :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
psztamas Elküldve Január25, 2012 Megoszt Elküldve Január25, 2012 Sziasztok! Sajnálatos módon leömlőt kell cseréljek, mivel meg van repedve, a hőterelőlemez ami rajta van full rozsdás, szóval muszáj belevágnom a munkába lassacskán. Arról nem is beszélve, hogy kifúj, és eléggé idegesít. x20xev dolgozik a járművemben és olvastam olyat, hogy valaki rakott c20xe leömlőt az x20xev-re. Erről mi a véleményetek? Ha emlékezetem nem csal, az illető azt nyilatkozta, hogy a c20xe leömlővel alacsony fordulatszám tartományban nagyobb valamivel a nyomaték, fent meg erősebb. Felfogatási pontok ugyan olyanok lehetnek? Esetleg át kell alakítani valamit, hogy sikeres legyen a műtét? Elnézést ha esetleg "ostobaságokat" kérdezek :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Január25, 2012 Megoszt Elküldve Január25, 2012 Sziasztok! Sajnálatos módon leömlőt kell cseréljek, mivel meg van repedve, a hőterelőlemez ami rajta van full rozsdás, szóval muszáj belevágnom a munkába lassacskán. Arról nem is beszélve, hogy kifúj, és eléggé idegesít. x20xev dolgozik a járművemben és olvastam olyat, hogy valaki rakott c20xe leömlőt az x20xev-re. Erről mi a véleményetek? Ha emlékezetem nem csal, az illető azt nyilatkozta, hogy a c20xe leömlővel alacsony fordulatszám tartományban nagyobb valamivel a nyomaték, fent meg erősebb. Felfogatási pontok ugyan olyanok lehetnek? Esetleg át kell alakítani valamit, hogy sikeres legyen a műtét? Elnézést ha esetleg "ostobaságokat" kérdezek :) Nekem C20XE van fent. Sajnos nem egyszerű a dolog, mivel elég sokat kell alakítgatni. Összességében nagyon nem bántam meg, főleg azért mert így a repedezésnek is lőttek :) Nah és sokkal jobb lett a teljes fordulatszám tartományban. Nekem szerencsém volt, mert sógorom csinálta a teljes rendszer cseréjét, így olcsóbb volt. Ha nem akarsz teljes rendszert építtetni, akkor talán egyszerűbb és olcsóbb lenne EZ a megoldás. Egy régi telós kép: Link to comment Megosztás: More sharing options...
psztamas Elküldve Január25, 2012 Megoszt Elküldve Január25, 2012 Nekem C20XE van fent. Sajnos nem egyszerű a dolog, mivel elég sokat kell alakítgatni. Összességében nagyon nem bántam meg, főleg azért mert így a repedezésnek is lőttek :) Nah és sokkal jobb lett a teljes fordulatszám tartományban. Nekem szerencsém volt, mert sógorom csinálta a teljes rendszer cseréjét, így olcsóbb volt. Ha nem akarsz teljes rendszert építtetni, akkor talán egyszerűbb és olcsóbb lenne EZ a megoldás. Egy régi telós kép: https://lh4.googleus...7-30-01_702.jpg A rendszer építését igazából édesapámmal végeznénk el...ami érdekelne, hogy milyen átalakítások kellenek ahhoz, hogy sikeres legyen a másik leömlő beépítése? Mármint felfogatási pontok stb stb. Amúgy köszönöm a gyors választ :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Január25, 2012 Megoszt Elküldve Január25, 2012 A rendszer építését igazából édesapámmal végeznénk el...ami érdekelne, hogy milyen átalakítások kellenek ahhoz, hogy sikeres legyen a másik leömlő beépítése? Mármint felfogatási pontok stb stb. Amúgy köszönöm a gyors választ :) A legkomolyabb dolog, az a flansni áthegesztése (X20XEV talpát a C20XE csövére). A többit sajnos nem tudom, mivel nekem teljesen új lett a rendszer. Link to comment Megosztás: More sharing options...
psztamas Elküldve Január25, 2012 Megoszt Elküldve Január25, 2012 A legkomolyabb dolog, az a flansni áthegesztése (X20XEV talpát a C20XE csövére). A többit sajnos nem tudom, mivel nekem teljesen új lett a rendszer. Sajnos még várat magára ez a dolog 1-2 hetet, addig kitalálom, mi legyen a sorsa :) Köszi az infót! Link to comment Megosztás: More sharing options...
gagavectra Elküldve Január26, 2012 Megoszt Elküldve Január26, 2012 Üdv Mindenkinek!A segítségeteket szeretném kérni!Pár hete vettem egy c14se motoros astrát ment szépen minden hiba nélkül.pár napja a következőt produkálja hidegen teljesen normálisan megy aztán ahogy elkezd melegedni elkezd rángatózni(kicsit olyan mintha 3hengerezne de annál durvább)2000fordulat alatt nagyon kis gázálásnál is rángad 2000felett nagyobb gázra kezd el rángatózni,gyertyák,kábelek ok.Én üzemanyag ellátásra gyanakodok,lehet hülyeséget csináltam amikor a légszűrőház felöli oldalon kipucoltam a folytószelepházat féktisztítós rongyal,talán valami lerakódás bejutott az injektorba?Cseréltem benzinszűrőt,és spuri adalékot is nyomtam bele de nem javul egy kicsit se.Mit tudtok mondani erre?Előre is köszönöm aki veszi a fáradságot és segít nekem!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Január26, 2012 Megoszt Elküldve Január26, 2012 Az Astra topicban próbáld meg, mert Vectrában nem volt ilyen motor. :) Szerk.: Közben látom, hogy nem bíztad a véletlenre! Elég lett volna csak oda beírni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
citytrade Elküldve Január29, 2012 Megoszt Elküldve Január29, 2012 Udv mindenki. Van valaki akinek A vectra-ja van? Ha tudna valaki segiteni hogy erdemes-e ilyen autot venni azt megkoszonnem. Szia Én most vettem egy Vectra b 2,5 V6 -ot. Megvétel előtt nézegettem a BMW 525 Audi stb stb. De aztán erre esett a választás Oké egy BMW az egy BMW de a Vectra b első szélvédő 11.000.- fornit. Kormánygombfej 2,500 ft A teljes vezérműszíjcsere alkatrésszel együtt megállt 60.000.- forintból. Nagyon finom az amikor a v6 os motor elkezd huzni mint egy álat! És senki ne gondolja hogy 12 liter benzint fogyaszt! Én elég sportosan vezetek (de ésszel mert az kell ehez a motorhoz) s még soha nem ment 10 liter fölé! De ha esetleges jön egykét passat 2.0 pdti s japmizik akkor lefagy a mosoly az arcukról amikor sehol nincsenek! Nos számomra is meglepő hogy mennyire jo ez a kocsi bár be kell vallanom hogy az Én 2,5 kombim majdnem full extrás! Tehát kagyló sport ülések fütve leültetve gyárilag sport rugok gyárilag stb stb. tehát nem rossz! Ha vaszek autót legközelebb akkor csak sport változatott! OKé oké a környéken nincs aza a szerelő aki bevállalná szerelését de ez van! Most éppen azzal küzdök hogy a kipufogócsonkot valaki kicserélje! De ezt is meg fogom oldani! Ha esetleg tudd valaki profi fipufogo szerelőt akkor szóljon! A csonk már megvan de a munka még várja a megfelelő embert! Amugy jó pénzért eladó ez a kocsi is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Január29, 2012 Megoszt Elküldve Január29, 2012 Szia Én most vettem egy Vectra b 2,5 V6 -ot. Megvétel előtt nézegettem a BMW 525 Audi stb stb. De aztán erre esett a választás Oké egy BMW az egy BMW de a Vectra b első szélvédő 11.000.- fornit. Kormánygombfej 2,500 ft A teljes vezérműszíjcsere alkatrésszel együtt megállt 60.000.- forintból. Nagyon finom az amikor a v6 os motor elkezd huzni mint egy álat! És senki ne gondolja hogy 12 liter benzint fogyaszt! Én elég sportosan vezetek (de ésszel mert az kell ehez a motorhoz) s még soha nem ment 10 liter fölé! De ha esetleges jön egykét passat 2.0 pdti s japmizik akkor lefagy a mosoly az arcukról amikor sehol nincsenek! Nos számomra is meglepő hogy mennyire jo ez a kocsi bár be kell vallanom hogy az Én 2,5 kombim majdnem full extrás! Tehát kagyló sport ülések fütve leültetve gyárilag sport rugok gyárilag stb stb. tehát nem rossz! Ha vaszek autót legközelebb akkor csak sport változatott! OKé oké a környéken nincs aza a szerelő aki bevállalná szerelését de ez van! Most éppen azzal küzdök hogy a kipufogócsonkot valaki kicserélje! De ezt is meg fogom oldani! Ha esetleg tudd valaki profi fipufogo szerelőt akkor szóljon! A csonk már megvan de a munka még várja a megfelelő embert! Amugy jó pénzért eladó ez a kocsi is! Alig 7 éves hsz-re válaszoltál. Ám ez ne vegye el a kedved. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
citytrade Elküldve Január29, 2012 Megoszt Elküldve Január29, 2012 Alig 7 éves hsz-re válaszoltál. Ám ez ne vegye el a kedved. :icon1: Ja azt nem néztem! Még egy kicsit figyelnem kell de igyekszem! Nos továbbra keresek egy igazi szerelőt aki ki tudná cserélni a csonkot! G. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Clipi Elküldve Január29, 2012 Megoszt Elküldve Január29, 2012 A rendszer építését igazából édesapámmal végeznénk el...ami érdekelne, hogy milyen átalakítások kellenek ahhoz, hogy sikeres legyen a másik leömlő beépítése? Mármint felfogatási pontok stb stb. Amúgy köszönöm a gyors választ :) Én maszekban elég sok autóhoz gyártok flansni lemezt. lyukanként 1 ezrest szontam kérni. tehát egy sima 4 hengeres flansni 4.000 ft. A gyári kipufogó tömítésből szoktam kiindulni. A csövek beszerzése és a hegesztések a megrendelő feladata. Ha érdekel valakit szóljon. Privát üzenetben is lehet. Én egyébként sokallom a komplett leömlőért a 28.000 ft ot. Itt pécsett 20-ért csinálták nemrég... De ha te szerzed be és lehegeszted feléből kijössz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
psztamas Elküldve Február2, 2012 Megoszt Elküldve Február2, 2012 Én maszekban elég sok autóhoz gyártok flansni lemezt. lyukanként 1 ezrest szontam kérni. tehát egy sima 4 hengeres flansni 4.000 ft. A gyári kipufogó tömítésből szoktam kiindulni. A csövek beszerzése és a hegesztések a megrendelő feladata. Ha érdekel valakit szóljon. Privát üzenetben is lehet. Én egyébként sokallom a komplett leömlőért a 28.000 ft ot. Itt pécsett 20-ért csinálták nemrég... De ha te szerzed be és lehegeszted feléből kijössz. Ha aktuális lesz a dolog, szólok, de az az igazság, hogy most nem tudom mitévő legyek... Necces, de az lenne a legjobb, ha lenne valakinek elfekvőben egy x20xev leömlő... Keresgéltem és nem találtam bontóban. Még van egy hely, de ahhoz sem fűzök sok reményt :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Február3, 2012 Megoszt Elküldve Február3, 2012 Ha aktuális lesz a dolog, szólok, de az az igazság, hogy most nem tudom mitévő legyek... Necces, de az lenne a legjobb, ha lenne valakinek elfekvőben egy x20xev leömlő... Keresgéltem és nem találtam bontóban. Még van egy hely, de ahhoz sem fűzök sok reményt :( http://www.autoalkatresz.hu/talalatilista/MUFR1U5FIDIQEURY10QW7KA6CF051LTZJTP929RRYHIO585GJFP70SY3ATGHYGAI1C44T5PMS3QAHJLCM1JLREZ9HHYZQT5AISCZOJRDQL0ZWTYH3G1HTTZW247KA1A5P2ZJGM3H66MDODATOMO1RTQR2OK4L5ALYWR793Y2I7QPKU29RPZLYMMMG1KQ2R1M7PWA7JOR537MU0I6KHE Itt próbáltad már? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Február3, 2012 Megoszt Elküldve Február3, 2012 Én maszekban elég sok autóhoz gyártok flansni lemezt. lyukanként 1 ezrest szontam kérni. tehát egy sima 4 hengeres flansni 4.000 ft. A gyári kipufogó tömítésből szoktam kiindulni. A csövek beszerzése és a hegesztések a megrendelő feladata. Ha érdekel valakit szóljon. Privát üzenetben is lehet. Én egyébként sokallom a komplett leömlőért a 28.000 ft ot. Itt pécsett 20-ért csinálták nemrég... De ha te szerzed be és lehegeszted feléből kijössz. Pécsen hol? Talpastól, mindenestől? Olyat, amilyet a megrendelő szeretne? Link to comment Megosztás: More sharing options...
psztamas Elküldve Február3, 2012 Megoszt Elküldve Február3, 2012 http://www.autoalkat...7JOR537MU0I6KHE Itt próbáltad már? Találtam egy hírdetést még tegnap, meg is "rendeltem", úgyhogy jövőhét elején már meg is lesz :P Azért köszi szépen! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pint Elküldve Február5, 2012 Megoszt Elküldve Február5, 2012 Sziasztok! Szeretném a segítségeteket kérni! Van nekem egy 90-es évjáratú 2000-es benzines A Vectrám. Mostanában ahogy bejöttek ezek a nagyon hidegek, reggelente nem akar beindulni, eddig csak behúzással sikerült lelket verni bele. Szikra van rendesen, és amikor kivettem a gyertyákat, mindegyik benzines volt. A nap további részében hibátlanul indul akármennyit áll. Mi lehet a hiba oka? Előre is köszönöm a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts