Thor Elküldve December13, 2011 Elküldve December13, 2011 Alex75 írta: Nincs kirepedve a műanyag szívócső? Vagy lehet csak szétcsúszott valahol a szívócső.
HoloDoc Elküldve December14, 2011 Elküldve December14, 2011 Thor írta: Vagy lehet csak szétcsúszott valahol a szívócső. Én nem láttam semmi problémát, bár nem értek hozzá.Nagyon piszkálni nem akarom, még elrontok valamit.Szerelő nézte, ö se látta, de mikor "ráfeküdt" a szűrőházra, normálisabb lett a szívóhang.Remélem ma kiderül, megírom mi volt a gond.
Thor Elküldve December14, 2011 Elküldve December14, 2011 HoloDoc írta: Én nem láttam semmi problémát, bár nem értek hozzá.Nagyon piszkálni nem akarom, még elrontok valamit.Szerelő nézte, ö se látta, de mikor "ráfeküdt" a szűrőházra, normálisabb lett a szívóhang.Remélem ma kiderül, megírom mi volt a gond. Drukkolok :lol:
hening Elküldve December14, 2011 Elküldve December14, 2011 ady19 írta: Senki?? :lol: Bal féltengely mögött a váltó oldalán van egy csavar. 13-as kulcs"fogja". F13-on 2 cm-el a nyílás alatt kell lennie a szintnek.
Thor Elküldve December14, 2011 Elküldve December14, 2011 hening írta: Bal féltengely mögött a váltó oldalán van egy csavar. 13-as kulcs"fogja". F13-on 2 cm-el a nyílás alatt kell lennie a szintnek. "Ujjal benyúlok" módszerrel lehet ellenőrizni a szintet? Bár egyszerűbb egy imbuszkulcs rövidebb szárával megmérni :lol:
HoloDoc Elküldve December14, 2011 Elküldve December14, 2011 Thor írta: Drukkolok :lol: Köszönöm ;) Megszerettem a vekit, nem akarok csalódni benne.
hening Elküldve December14, 2011 Elküldve December14, 2011 Thor írta: "Ujjal benyúlok" módszerrel lehet ellenőrizni a szintet? Bár egyszerűbb egy imbuszkulcs rövidebb szárával megmérni :lol: Egyszerűbb, egy darab dróttal. Bár neked a 16-oson inkább szintben kell lenni.
Thor Elküldve December14, 2011 Elküldve December14, 2011 hening írta: Egyszerűbb, egy darab dróttal. Bár neked a 16-oson inkább szintben kell lenni. Most cseréltem le pár napja az olajat benne, mert hidegen brutál "kemény" és nehezen kapcsolható volt. Most tökéletes, de még ránézek a mostani szintre, hogy mennyi az annyi. (F18+)
RAZERX Elküldve December14, 2011 Elküldve December14, 2011 Alex75 írta: Ezen én is csodálkozom... A feszítőgörgő pont ezt hivatott kiküszöbölni. az egy dolog a feszito gorgo atol meg siman atugorhat hid el
hening Elküldve December14, 2011 Elküldve December14, 2011 Thor írta: Most cseréltem le pár napja az olajat benne, mert hidegen brutál "kemény" és nehezen kapcsolható volt. Most tökéletes, de még ránézek a mostani szintre, hogy mennyi az annyi. (F18+) Azon is. :lol:
HoloDoc Elküldve December14, 2011 Elküldve December14, 2011 Na hívott a szerelő ember. Azt mondja több sebből vérzik szegény autó.Nem jó(k) a gyújtás kábelek, nem megy valami egr szelep, és "el van vákumozva" az autó. Mindennel együtt 30 pénzt mondott a javításra alkatrészekkel együtt, és igy hibátlan lesz.Azt is tanácsolta, hogy cseréljem le a vezérlést, ki tudja mióta van benne, erre adott egy 40ezres ajánlatot.Ez igy reális?Én nem ismerem az árakat, de drágább mint a golfom, igaz abban 1.6 karbi van.
Alex75 Elküldve December14, 2011 Elküldve December14, 2011 HoloDoc írta: Na hívott a szerelő ember. Azt mondja több sebből vérzik szegény autó.Nem jó(k) a gyújtás kábelek, nem megy valami egr szelep, és "el van vákumozva" az autó. Mindennel együtt 30 pénzt mondott a javításra alkatrészekkel együtt, és igy hibátlan lesz.Azt is tanácsolta, hogy cseréljem le a vezérlést, ki tudja mióta van benne, erre adott egy 40ezres ajánlatot.Ez igy reális?Én nem ismerem az árakat, de drágább mint a golfom, igaz abban 1.6 karbi van. Mit jelent, h el van vákumozva? AGR-t le kell dugózni, tisztítás után, nem kell az... :lol: Gyújtókábel itt. Vezérlés mindenképp ajánlott. Alkatrészeknek itt utána tudsz kérdezni, kiszállítással is foglalkoznak. Szerintem jóval olcsóbb, mint 70000...
HoloDoc Elküldve December14, 2011 Elküldve December14, 2011 Alex75 írta: Mit jelent, h el van vákumozva? AGR-t le kell dugózni, tisztítás után, nem kell az... :lol: Gyújtókábel itt. Vezérlés mindenképp ajánlott. Alkatrészeknek itt utána tudsz kérdezni, kiszállítással is foglalkoznak. Szerintem jóval olcsóbb, mint 70000... Ha tudnám isten bizony leírnám mit jelent ;) Szó szerint ezt mondta.Nem tudom mit csinál az AGR szeleppel, ha nem kell akkor dobja ki bánom is én, egyébként mit is kéne annak csinálni? Majd megkérdezem az árakat a vezérlésre, mert a mostanit inkább kifizetem neki, csak legyen jó a kocsi.
öcsibácsi Elküldve December14, 2011 Elküldve December14, 2011 HoloDoc írta: Na hívott a szerelő ember. Azt mondja több sebből vérzik szegény autó.Nem jó(k) a gyújtás kábelek, nem megy valami egr szelep, és "el van vákumozva" az autó. Mindennel együtt 30 pénzt mondott a javításra alkatrészekkel együtt, és igy hibátlan lesz.Azt is tanácsolta, hogy cseréljem le a vezérlést, ki tudja mióta van benne, erre adott egy 40ezres ajánlatot.Ez igy reális?Én nem ismerem az árakat, de drágább mint a golfom, igaz abban 1.6 karbi van. Kábelcsere 10 perc. Egr-t lezárni, mert nem kell. 1 óra max. A vákuumcsöveket a helyére dugdosni 5 perc. (Esetleg cserélni, ha kirepedt a cső.) A gyújtáskábelen kívül mi is kell hozzá még? 1 db lemezke, meg egy kis kézügyesség. 30-ért bármikor megcsinálom neked. Ez 1 kicsit sok ezért a munkáért. A fele is sok. :lol: A vezérlés 25-ből megvan. A cseréért 15-öt kérni kicsit sok nekem. Mondjuk én ezeket mind megcsinálnám itthon, pedig nem vagyok autószerelő. ;)
ady19 Elküldve December14, 2011 Elküldve December14, 2011 hening írta: Bal féltengely mögött a váltó oldalán van egy csavar. 13-as kulcs"fogja". F13-on 2 cm-el a nyílás alatt kell lennie a szintnek. Köszönöm, megpróbálkozok vele! :lol: ;)
HoloDoc Elküldve December15, 2011 Elküldve December15, 2011 öcsibácsi írta: Kábelcsere 10 perc. Egr-t lezárni, mert nem kell. 1 óra max. A vákuumcsöveket a helyére dugdosni 5 perc. (Esetleg cserélni, ha kirepedt a cső.) A gyújtáskábelen kívül mi is kell hozzá még? 1 db lemezke, meg egy kis kézügyesség. 30-ért bármikor megcsinálom neked. Ez 1 kicsit sok ezért a munkáért. A fele is sok. :lol: A vezérlés 25-ből megvan. A cseréért 15-öt kérni kicsit sok nekem. Mondjuk én ezeket mind megcsinálnám itthon, pedig nem vagyok autószerelő. ;) Hidd el irigyellek is amiért otthon meg tudod oldani az ilyen dolgokat.Nekem se tudásom, se szerszámom az ilyen melóhoz.Elvileg annyit kér amennyit akar, ha tudom kifizetem mert kell a kocsi.De majd megkérdezem mit cserélt, hátha kihagyott valamit, és azért ilyen drága.
Thor Elküldve December16, 2011 Elküldve December16, 2011 Időben mennyi lehet a kormánymű kivétele? :lol:
öcsibácsi Elküldve December16, 2011 Elküldve December16, 2011 HoloDoc írta: Hidd el irigyellek is amiért otthon meg tudod oldani az ilyen dolgokat.Nekem se tudásom, se szerszámom az ilyen melóhoz.Elvileg annyit kér amennyit akar, ha tudom kifizetem mert kell a kocsi.De majd megkérdezem mit cserélt, hátha kihagyott valamit, és azért ilyen drága. Oké! Kíváncsian várom a fejleményeket. Meg, hogy mit is cserél ennyiért?
öcsibácsi Elküldve December16, 2011 Elküldve December16, 2011 Thor írta: Időben mennyi lehet a kormánymű kivétele? :lol: Neked biztos több mint nekem, mert sokkal kevesebb hely van a motorteredben. :) Én kb. 1.5-2 órát mondok, de dobj 1 képet a motortérről és elmorfondírozunk rajt, hogy mit is kell kiszedned ahhoz, hogy hozzáférj rendesen. ;)
öcsibácsi Elküldve December16, 2011 Elküldve December16, 2011 Thor írta: Miért is szerelnéd ki? Bajos? :lol:
Thor Elküldve December16, 2011 Elküldve December16, 2011 öcsibácsi írta: Miért is szerelnéd ki? Bajos? :lol: Felújítás... Úgy kopog mint a p*csa... De nem bántom, kibírt 256000-et és 16 évet. Van egy hely, garival felújítják fél nap alatt 35k-ért. Kiszedéshez kell a nőgyógyász kész. ;) Amiket láttam hogy bontani kell: -nyomtávrudak (2db csavar) -kormánymű 4 db csavarja -Kormányrúd Vs. kormánymű torx csavarja -és végül az olajcsövek... Csak ennyire van "zsúfoltság": Bár még mindig jobb mint a B Veki... :)
öcsibácsi Elküldve December16, 2011 Elküldve December16, 2011 Nekem olyan gondom akadt, hogy a szemből jobb oldali első lengéscsillapítót kézzel körbe tudom forgatni az anyánál fogva. :lol: A balost meg nem. Nem tetszik. ;)
öcsibácsi Elküldve December16, 2011 Elküldve December16, 2011 Ja, pár hete adtam el a fölös kormányművet. :lol:
Thor Elküldve December16, 2011 Elküldve December16, 2011 öcsibácsi írta: Nekem olyan gondom akadt, hogy a szemből jobb oldali első lengéscsillapítót kézzel körbe tudom forgatni az anyánál fogva. ;) A balost meg nem. Nem tetszik. :) Toronycsapágy salalalaaa :lol:
Thor Elküldve December16, 2011 Elküldve December16, 2011 öcsibácsi írta: Ja, pár hete adtam el a fölös kormányművet. :lol: Az még van a donorban, de az is már kotyog fel/le ;)
Recommended Posts