Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
  Thor írta:
Vagy lehet csak szétcsúszott valahol a szívócső.

Én nem láttam semmi problémát, bár nem értek hozzá.Nagyon piszkálni nem akarom, még elrontok valamit.Szerelő nézte, ö se látta, de mikor "ráfeküdt" a szűrőházra, normálisabb lett a szívóhang.Remélem ma kiderül, megírom mi volt a gond.

Elküldve
  HoloDoc írta:
Én nem láttam semmi problémát, bár nem értek hozzá.Nagyon piszkálni nem akarom, még elrontok valamit.Szerelő nézte, ö se látta, de mikor "ráfeküdt" a szűrőházra, normálisabb lett a szívóhang.Remélem ma kiderül, megírom mi volt a gond.

Drukkolok :lol:

Elküldve
  ady19 írta:
Senki?? :lol:

Bal féltengely mögött a váltó oldalán van egy csavar. 13-as kulcs"fogja". F13-on 2 cm-el a nyílás alatt kell lennie a szintnek.

Elküldve
  hening írta:
Bal féltengely mögött a váltó oldalán van egy csavar. 13-as kulcs"fogja". F13-on 2 cm-el a nyílás alatt kell lennie a szintnek.

"Ujjal benyúlok" módszerrel lehet ellenőrizni a szintet? Bár egyszerűbb egy imbuszkulcs rövidebb szárával megmérni :lol:

Elküldve
  Thor írta:
"Ujjal benyúlok" módszerrel lehet ellenőrizni a szintet? Bár egyszerűbb egy imbuszkulcs rövidebb szárával megmérni :lol:

Egyszerűbb, egy darab dróttal.

Bár neked a 16-oson inkább szintben kell lenni.

Elküldve
  hening írta:
Egyszerűbb, egy darab dróttal.

Bár neked a 16-oson inkább szintben kell lenni.

Most cseréltem le pár napja az olajat benne, mert hidegen brutál "kemény" és nehezen kapcsolható volt.

Most tökéletes, de még ránézek a mostani szintre, hogy mennyi az annyi. (F18+)

Elküldve
  Alex75 írta:
Ezen én is csodálkozom... A feszítőgörgő pont ezt hivatott kiküszöbölni.

az egy dolog a feszito gorgo atol meg siman atugorhat hid el

Elküldve
  Thor írta:
Most cseréltem le pár napja az olajat benne, mert hidegen brutál "kemény" és nehezen kapcsolható volt.

Most tökéletes, de még ránézek a mostani szintre, hogy mennyi az annyi. (F18+)

Azon is. :lol:

Elküldve

Na hívott a szerelő ember.

Azt mondja több sebből vérzik szegény autó.Nem jó(k) a gyújtás kábelek, nem megy valami egr szelep, és "el van vákumozva" az autó.

Mindennel együtt 30 pénzt mondott a javításra alkatrészekkel együtt, és igy hibátlan lesz.Azt is tanácsolta, hogy cseréljem le a vezérlést, ki tudja mióta van benne, erre adott egy 40ezres ajánlatot.Ez igy reális?Én nem ismerem az árakat, de drágább mint a golfom, igaz abban 1.6 karbi van.

Elküldve
  HoloDoc írta:
Na hívott a szerelő ember.

Azt mondja több sebből vérzik szegény autó.Nem jó(k) a gyújtás kábelek, nem megy valami egr szelep, és "el van vákumozva" az autó.

Mindennel együtt 30 pénzt mondott a javításra alkatrészekkel együtt, és igy hibátlan lesz.Azt is tanácsolta, hogy cseréljem le a vezérlést, ki tudja mióta van benne, erre adott egy 40ezres ajánlatot.Ez igy reális?Én nem ismerem az árakat, de drágább mint a golfom, igaz abban 1.6 karbi van.

Mit jelent, h el van vákumozva?

AGR-t le kell dugózni, tisztítás után, nem kell az... :lol:

Gyújtókábel itt.

Vezérlés mindenképp ajánlott. Alkatrészeknek itt utána tudsz kérdezni, kiszállítással is foglalkoznak.

Szerintem jóval olcsóbb, mint 70000...

Elküldve
  Alex75 írta:
Mit jelent, h el van vákumozva?

AGR-t le kell dugózni, tisztítás után, nem kell az... :lol:

Gyújtókábel itt.

Vezérlés mindenképp ajánlott. Alkatrészeknek itt utána tudsz kérdezni, kiszállítással is foglalkoznak.

Szerintem jóval olcsóbb, mint 70000...

Ha tudnám isten bizony leírnám mit jelent ;) Szó szerint ezt mondta.Nem tudom mit csinál az AGR szeleppel, ha nem kell akkor dobja ki bánom is én, egyébként mit is kéne annak csinálni?

Majd megkérdezem az árakat a vezérlésre, mert a mostanit inkább kifizetem neki, csak legyen jó a kocsi.

Elküldve
  HoloDoc írta:
Na hívott a szerelő ember.

Azt mondja több sebből vérzik szegény autó.Nem jó(k) a gyújtás kábelek, nem megy valami egr szelep, és "el van vákumozva" az autó.

Mindennel együtt 30 pénzt mondott a javításra alkatrészekkel együtt, és igy hibátlan lesz.Azt is tanácsolta, hogy cseréljem le a vezérlést, ki tudja mióta van benne, erre adott egy 40ezres ajánlatot.Ez igy reális?Én nem ismerem az árakat, de drágább mint a golfom, igaz abban 1.6 karbi van.

Kábelcsere 10 perc.

Egr-t lezárni, mert nem kell. 1 óra max.

A vákuumcsöveket a helyére dugdosni 5 perc. (Esetleg cserélni, ha kirepedt a cső.)

A gyújtáskábelen kívül mi is kell hozzá még? 1 db lemezke, meg egy kis kézügyesség.

30-ért bármikor megcsinálom neked. Ez 1 kicsit sok ezért a munkáért. A fele is sok. :lol:

A vezérlés 25-ből megvan. A cseréért 15-öt kérni kicsit sok nekem.

Mondjuk én ezeket mind megcsinálnám itthon, pedig nem vagyok autószerelő. ;)

Elküldve
  hening írta:
Bal féltengely mögött a váltó oldalán van egy csavar. 13-as kulcs"fogja". F13-on 2 cm-el a nyílás alatt kell lennie a szintnek.

Köszönöm, megpróbálkozok vele! :lol: ;)

Elküldve
  öcsibácsi írta:
Kábelcsere 10 perc.

Egr-t lezárni, mert nem kell. 1 óra max.

A vákuumcsöveket a helyére dugdosni 5 perc. (Esetleg cserélni, ha kirepedt a cső.)

A gyújtáskábelen kívül mi is kell hozzá még? 1 db lemezke, meg egy kis kézügyesség.

30-ért bármikor megcsinálom neked. Ez 1 kicsit sok ezért a munkáért. A fele is sok. :lol:

A vezérlés 25-ből megvan. A cseréért 15-öt kérni kicsit sok nekem.

Mondjuk én ezeket mind megcsinálnám itthon, pedig nem vagyok autószerelő. ;)

Hidd el irigyellek is amiért otthon meg tudod oldani az ilyen dolgokat.Nekem se tudásom, se szerszámom az ilyen melóhoz.Elvileg annyit kér amennyit akar, ha tudom kifizetem mert kell a kocsi.De majd megkérdezem mit cserélt, hátha kihagyott valamit, és azért ilyen drága.

Elküldve
  HoloDoc írta:
Hidd el irigyellek is amiért otthon meg tudod oldani az ilyen dolgokat.Nekem se tudásom, se szerszámom az ilyen melóhoz.Elvileg annyit kér amennyit akar, ha tudom kifizetem mert kell a kocsi.De majd megkérdezem mit cserélt, hátha kihagyott valamit, és azért ilyen drága.

Oké!

Kíváncsian várom a fejleményeket. Meg, hogy mit is cserél ennyiért?

Elküldve
  Thor írta:
Időben mennyi lehet a kormánymű kivétele? :lol:

Neked biztos több mint nekem, mert sokkal kevesebb hely van a motorteredben. :)

Én kb. 1.5-2 órát mondok, de dobj 1 képet a motortérről és elmorfondírozunk rajt, hogy mit is kell kiszedned ahhoz, hogy hozzáférj rendesen. ;)

Elküldve
  öcsibácsi írta:
Miért is szerelnéd ki? Bajos? :lol:

Felújítás... Úgy kopog mint a p*csa... De nem bántom, kibírt 256000-et és 16 évet.

Van egy hely, garival felújítják fél nap alatt 35k-ért.

Kiszedéshez kell a nőgyógyász kész. ;)

Amiket láttam hogy bontani kell:

-nyomtávrudak (2db csavar)

-kormánymű 4 db csavarja

-Kormányrúd Vs. kormánymű torx csavarja

-és végül az olajcsövek...

Csak ennyire van "zsúfoltság":

DSCF1301.jpg

Bár még mindig jobb mint a B Veki... :)

Elküldve
  öcsibácsi írta:
Nekem olyan gondom akadt, hogy a szemből jobb oldali első lengéscsillapítót kézzel körbe tudom forgatni az anyánál fogva. ;)

A balost meg nem. Nem tetszik. :)

Toronycsapágy salalalaaa :lol:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.