Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Vagy lehet csak szétcsúszott valahol a szívócső.

Én nem láttam semmi problémát, bár nem értek hozzá.Nagyon piszkálni nem akarom, még elrontok valamit.Szerelő nézte, ö se látta, de mikor "ráfeküdt" a szűrőházra, normálisabb lett a szívóhang.Remélem ma kiderül, megírom mi volt a gond.

Elküldve
Én nem láttam semmi problémát, bár nem értek hozzá.Nagyon piszkálni nem akarom, még elrontok valamit.Szerelő nézte, ö se látta, de mikor "ráfeküdt" a szűrőházra, normálisabb lett a szívóhang.Remélem ma kiderül, megírom mi volt a gond.

Drukkolok :lol:

Elküldve
Senki?? :lol:

Bal féltengely mögött a váltó oldalán van egy csavar. 13-as kulcs"fogja". F13-on 2 cm-el a nyílás alatt kell lennie a szintnek.

Elküldve
Bal féltengely mögött a váltó oldalán van egy csavar. 13-as kulcs"fogja". F13-on 2 cm-el a nyílás alatt kell lennie a szintnek.

"Ujjal benyúlok" módszerrel lehet ellenőrizni a szintet? Bár egyszerűbb egy imbuszkulcs rövidebb szárával megmérni :lol:

Elküldve
"Ujjal benyúlok" módszerrel lehet ellenőrizni a szintet? Bár egyszerűbb egy imbuszkulcs rövidebb szárával megmérni :lol:

Egyszerűbb, egy darab dróttal.

Bár neked a 16-oson inkább szintben kell lenni.

Elküldve
Egyszerűbb, egy darab dróttal.

Bár neked a 16-oson inkább szintben kell lenni.

Most cseréltem le pár napja az olajat benne, mert hidegen brutál "kemény" és nehezen kapcsolható volt.

Most tökéletes, de még ránézek a mostani szintre, hogy mennyi az annyi. (F18+)

Elküldve
Most cseréltem le pár napja az olajat benne, mert hidegen brutál "kemény" és nehezen kapcsolható volt.

Most tökéletes, de még ránézek a mostani szintre, hogy mennyi az annyi. (F18+)

Azon is. :lol:

Elküldve

Na hívott a szerelő ember.

Azt mondja több sebből vérzik szegény autó.Nem jó(k) a gyújtás kábelek, nem megy valami egr szelep, és "el van vákumozva" az autó.

Mindennel együtt 30 pénzt mondott a javításra alkatrészekkel együtt, és igy hibátlan lesz.Azt is tanácsolta, hogy cseréljem le a vezérlést, ki tudja mióta van benne, erre adott egy 40ezres ajánlatot.Ez igy reális?Én nem ismerem az árakat, de drágább mint a golfom, igaz abban 1.6 karbi van.

Elküldve
Na hívott a szerelő ember.

Azt mondja több sebből vérzik szegény autó.Nem jó(k) a gyújtás kábelek, nem megy valami egr szelep, és "el van vákumozva" az autó.

Mindennel együtt 30 pénzt mondott a javításra alkatrészekkel együtt, és igy hibátlan lesz.Azt is tanácsolta, hogy cseréljem le a vezérlést, ki tudja mióta van benne, erre adott egy 40ezres ajánlatot.Ez igy reális?Én nem ismerem az árakat, de drágább mint a golfom, igaz abban 1.6 karbi van.

Mit jelent, h el van vákumozva?

AGR-t le kell dugózni, tisztítás után, nem kell az... :lol:

Gyújtókábel itt.

Vezérlés mindenképp ajánlott. Alkatrészeknek itt utána tudsz kérdezni, kiszállítással is foglalkoznak.

Szerintem jóval olcsóbb, mint 70000...

Elküldve
Mit jelent, h el van vákumozva?

AGR-t le kell dugózni, tisztítás után, nem kell az... :lol:

Gyújtókábel itt.

Vezérlés mindenképp ajánlott. Alkatrészeknek itt utána tudsz kérdezni, kiszállítással is foglalkoznak.

Szerintem jóval olcsóbb, mint 70000...

Ha tudnám isten bizony leírnám mit jelent ;) Szó szerint ezt mondta.Nem tudom mit csinál az AGR szeleppel, ha nem kell akkor dobja ki bánom is én, egyébként mit is kéne annak csinálni?

Majd megkérdezem az árakat a vezérlésre, mert a mostanit inkább kifizetem neki, csak legyen jó a kocsi.

Elküldve
Na hívott a szerelő ember.

Azt mondja több sebből vérzik szegény autó.Nem jó(k) a gyújtás kábelek, nem megy valami egr szelep, és "el van vákumozva" az autó.

Mindennel együtt 30 pénzt mondott a javításra alkatrészekkel együtt, és igy hibátlan lesz.Azt is tanácsolta, hogy cseréljem le a vezérlést, ki tudja mióta van benne, erre adott egy 40ezres ajánlatot.Ez igy reális?Én nem ismerem az árakat, de drágább mint a golfom, igaz abban 1.6 karbi van.

Kábelcsere 10 perc.

Egr-t lezárni, mert nem kell. 1 óra max.

A vákuumcsöveket a helyére dugdosni 5 perc. (Esetleg cserélni, ha kirepedt a cső.)

A gyújtáskábelen kívül mi is kell hozzá még? 1 db lemezke, meg egy kis kézügyesség.

30-ért bármikor megcsinálom neked. Ez 1 kicsit sok ezért a munkáért. A fele is sok. :lol:

A vezérlés 25-ből megvan. A cseréért 15-öt kérni kicsit sok nekem.

Mondjuk én ezeket mind megcsinálnám itthon, pedig nem vagyok autószerelő. ;)

Elküldve
Bal féltengely mögött a váltó oldalán van egy csavar. 13-as kulcs"fogja". F13-on 2 cm-el a nyílás alatt kell lennie a szintnek.

Köszönöm, megpróbálkozok vele! :lol: ;)

Elküldve
Kábelcsere 10 perc.

Egr-t lezárni, mert nem kell. 1 óra max.

A vákuumcsöveket a helyére dugdosni 5 perc. (Esetleg cserélni, ha kirepedt a cső.)

A gyújtáskábelen kívül mi is kell hozzá még? 1 db lemezke, meg egy kis kézügyesség.

30-ért bármikor megcsinálom neked. Ez 1 kicsit sok ezért a munkáért. A fele is sok. :lol:

A vezérlés 25-ből megvan. A cseréért 15-öt kérni kicsit sok nekem.

Mondjuk én ezeket mind megcsinálnám itthon, pedig nem vagyok autószerelő. ;)

Hidd el irigyellek is amiért otthon meg tudod oldani az ilyen dolgokat.Nekem se tudásom, se szerszámom az ilyen melóhoz.Elvileg annyit kér amennyit akar, ha tudom kifizetem mert kell a kocsi.De majd megkérdezem mit cserélt, hátha kihagyott valamit, és azért ilyen drága.

Elküldve
Hidd el irigyellek is amiért otthon meg tudod oldani az ilyen dolgokat.Nekem se tudásom, se szerszámom az ilyen melóhoz.Elvileg annyit kér amennyit akar, ha tudom kifizetem mert kell a kocsi.De majd megkérdezem mit cserélt, hátha kihagyott valamit, és azért ilyen drága.

Oké!

Kíváncsian várom a fejleményeket. Meg, hogy mit is cserél ennyiért?

Elküldve
Időben mennyi lehet a kormánymű kivétele? :lol:

Neked biztos több mint nekem, mert sokkal kevesebb hely van a motorteredben. :)

Én kb. 1.5-2 órát mondok, de dobj 1 képet a motortérről és elmorfondírozunk rajt, hogy mit is kell kiszedned ahhoz, hogy hozzáférj rendesen. ;)

Elküldve
Miért is szerelnéd ki? Bajos? :lol:

Felújítás... Úgy kopog mint a p*csa... De nem bántom, kibírt 256000-et és 16 évet.

Van egy hely, garival felújítják fél nap alatt 35k-ért.

Kiszedéshez kell a nőgyógyász kész. ;)

Amiket láttam hogy bontani kell:

-nyomtávrudak (2db csavar)

-kormánymű 4 db csavarja

-Kormányrúd Vs. kormánymű torx csavarja

-és végül az olajcsövek...

Csak ennyire van "zsúfoltság":

DSCF1301.jpg

Bár még mindig jobb mint a B Veki... :)

Elküldve
Nekem olyan gondom akadt, hogy a szemből jobb oldali első lengéscsillapítót kézzel körbe tudom forgatni az anyánál fogva. ;)

A balost meg nem. Nem tetszik. :)

Toronycsapágy salalalaaa :lol:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.