Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Nekem Castrol volt a Golfban, kopogott, nem járt szépen, habosodott.Az Agip teljesen jó minden szempontbòl, nem is öntök bele mást.

Melyik fajta volt benne?

Elküldve
Sajnos nem emlékszem, azt tudom, hogy 10w40 ww minősítése volt.

Értem.

Párom Vekijében 10W40-es Magnatec van és semmi hasonlót nem tapasztaltam még (kopp-kopp-kopp).

Elküldve

Sziasztok!

Nekem is az Aral (10W-40) van most a gépben, és már elfogyott a teljes kanna... (5 000 km után)

Korábban Valvoline 10w-40-t használtam, és megmaradt a "felesleg" következő olajcseréig.

Nem mondom biztosra, hogy csak az olaj minősége miatt, de Aral használóként gondoltam jelzem...

(ja és mióta ezt használom, tiszta olaj a blokk külseje... sok helyen szivárog a tömítéseknél, pedig a Vv és az A is 10W-40 ;) )

Elküldve
Sziasztok!

Nekem is az Aral (10W-40) van most a gépben, és már elfogyott a teljes kanna... (5 000 km után)

Korábban Valvoline 10w-40-t használtam, és megmaradt a "felesleg" következő olajcseréig.

Nem mondom biztosra, hogy csak az olaj minősége miatt, de Aral használóként gondoltam jelzem...

(ja és mióta ezt használom, tiszta olaj a blokk külseje... sok helyen szivárog a tömítéseknél, pedig a Vv és az A is 10W-40 ;) )

Csak az sem mindegy, hogy félszintetikus vagy fullszintetikus az olaj.

Elküldve

Sziasztok!

Van információtok arról, hogy mennyiért lehet beszerezni egy jó állapotú bontott hengerfejet?

Már megint javításra szorul... ;)

Elküldve

További kérések ;)

Nem akad valakinek egy részletes listája a vezeték rendszer elemeiről (vízcsövek!) ('94 - 1,8)

Jól tudom, hogy a C18NZ-be nem kell feszítő görgő, mert a vízpumpa feszíti a vez.szíjat?

Előre is köszi!

B

Elküldve

Az enyémben sincs ilyen görgő, bár az 91-es.

További kérések ;)

Nem akad valakinek egy részletes listája a vezeték rendszer elemeiről (vízcsövek!) ('94 - 1,8)

Jól tudom, hogy a C18NZ-be nem kell feszítő görgő, mert a vízpumpa feszíti a vez.szíjat?

Előre is köszi!

B

Elküldve

Végre sikerült a Vectrát átiratni, nem volt egyszerü :lol:

Eddig nagyon szépen teszi a dolgát, megkapta a friss olajat, 4 új téli gumit felnivel.

Mivel 1.8-as, és rövid távon használom, kicsit tartottam a fogyasztástól, alaptalan volt aggódni ezen, olyan 7 körül eszik (még kicsit betegen is), ami szerintem elfogadható.

Azért probléma is van vele, igaz nem nagy baj, inkább bosszantó.

Olajcsere közben én gyertyákat nézegettem, hátha cserés valamelyik, kicsit egyenetlen az alapjárata.Bár jobban örültem volna ha ez derül ki, de mint kiderült, az egyik henger valamiért nem megy rendesen.Benzint kap, gyújtás van, kompresszió valami 14 ami elvileg jó.Mikor lehúztuk a gyrtyakábelt, szinte nem is változoztt az alapjárat, mintha 3 hengeres lenne a motor.Nagy gázadásra néha torpan is a kocsi, de utána megindul.

Mondtam szerelőnek legközelebb nézzük már meg mi lehet a gond, de szerinte szelep körül van a baj, és ha azt megbontjuk többe kerül a javítás mint amit most vesztek a többletfogyasztás miatt.

Esetleg valakinek ötlete mi lehet a gond?Nem zavaró a dolog, de akkor se igy kéne működnie, és ha van rá mód inkább megcsináltatom.

Elküldve
Végre sikerült a Vectrát átiratni, nem volt egyszerü :lol:

Eddig nagyon szépen teszi a dolgát, megkapta a friss olajat, 4 új téli gumit felnivel.

Mivel 1.8-as, és rövid távon használom, kicsit tartottam a fogyasztástól, alaptalan volt aggódni ezen, olyan 7 körül eszik (még kicsit betegen is), ami szerintem elfogadható.

Azért probléma is van vele, igaz nem nagy baj, inkább bosszantó.

Olajcsere közben én gyertyákat nézegettem, hátha cserés valamelyik, kicsit egyenetlen az alapjárata.Bár jobban örültem volna ha ez derül ki, de mint kiderült, az egyik henger valamiért nem megy rendesen.Benzint kap, gyújtás van, kompresszió valami 14 ami elvileg jó.Mikor lehúztuk a gyrtyakábelt, szinte nem is változoztt az alapjárat, mintha 3 hengeres lenne a motor.Nagy gázadásra néha torpan is a kocsi, de utána megindul.

Mondtam szerelőnek legközelebb nézzük már meg mi lehet a gond, de szerinte szelep körül van a baj, és ha azt megbontjuk többe kerül a javítás mint amit most vesztek a többletfogyasztás miatt.

Esetleg valakinek ötlete mi lehet a gond?Nem zavaró a dolog, de akkor se igy kéne működnie, és ha van rá mód inkább megcsináltatom.

Ha 14 a végnyomás, nem a szeleppel lesz baj. Néha egy gyertya-, gyújtókábel-, elosztófedél-, rotorcsere csodákra képes.

Elküldve
Ha 14 a végnyomás, nem a szeleppel lesz baj. Néha egy gyertya-, gyújtókábel-, elosztófedél-, rotorcsere csodákra képes.

Mint ahogy írtad is korábban. :lol:

Elküldve
Ha 14 a végnyomás, nem a szeleppel lesz baj. Néha egy gyertya-, gyújtókábel-, elosztófedél-, rotorcsere csodákra képes.

Bízom benne, hogy igazad lesz.Az ilyen dolgokat egyébként is szeretem cserélni ha nem vagyok biztos benne, hogy jó.

Akkor kábel, elosztó fedél, rotor, és gyertya csere.

Köszönöm a tippet, ha bejött leírom :lol:

Elküldve

Thor! Visszatérve a hibákra: nekem mostanság a légtömegmérő magas feszültséget dobálja ki.. Zsír új benne a légtömegmérő, de csak padlógáznál ha kiakarom nyomni a szemét akkor elkevesel anyagból és ezt szórja ki :lol: Ugyebár minden kartercső le van kötve a fojtószelepházról, így ami levegőt szív a motor, az mind átmegy a légtömegmérőn, +megvan nyitva a légszűrőházam is(elején az a vékonyka csatlakozó ami alulra rámegy a dobozra, lehúztam róla, meg belül volt egy tölcsér, azt is kivettem) szal lehet hogy kevés neki az anyag ;) meg szokta azt csinálni hogy 3ba gyorsítok és befullad a levegőtől a motor.. rángatózik, meg ilyenek.. Bár nemrég cseréltem üzemanyagszűrőt, ma veszek bele egy gyári GM et, meg tettem be még egy kis szűrőt az injektorok elé, lehet az is befolyásolja az üzemanyag ellátást..

Elküldve
Thor! Visszatérve a hibákra: nekem mostanság a légtömegmérő magas feszültséget dobálja ki.. Zsír új benne a légtömegmérő, de csak padlógáznál ha kiakarom nyomni a szemét akkor elkevesel anyagból és ezt szórja ki ;) Ugyebár minden kartercső le van kötve a fojtószelepházról, így ami levegőt szív a motor, az mind átmegy a légtömegmérőn, +megvan nyitva a légszűrőházam is(elején az a vékonyka csatlakozó ami alulra rámegy a dobozra, lehúztam róla, meg belül volt egy tölcsér, azt is kivettem) szal lehet hogy kevés neki az anyag :) meg szokta azt csinálni hogy 3ba gyorsítok és befullad a levegőtől a motor.. rángatózik, meg ilyenek.. Bár nemrég cseréltem üzemanyagszűrőt, ma veszek bele egy gyári GM et, meg tettem be még egy kis szűrőt az injektorok elé, lehet az is befolyásolja az üzemanyag ellátást..

Szerintem nem tetszik neki, hogy durván belerondítottál a szívórendszerbe :lol:

Sógornak akkor dobált hibát, amikor direktszűrő volt fent neki. Amint megkapta a gyári szűrőházat abbamaradt a jelenség. Szerintem gigasok levegőt kap és ezért sikít.

Elküldve
Szerintem nem tetszik neki, hogy durván belerondítottál a szívórendszerbe :lol:

Sógornak akkor dobált hibát, amikor direktszűrő volt fent neki. Amint megkapta a gyári szűrőházat abbamaradt a jelenség. Szerintem gigasok levegőt kap és ezért sikít.

Idáig nem csinálta, csak mostanság hogy hidegebb a levegő..

Elküldve
Akkor vak vagyok :P

Csatlakozom én is hozzád mert nem látom én sem hogy mit kell nézni! :lol: :) Szóval mind a ketten vakok vagyunk! ;) :)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.