Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Hát elég stabilnak nézem töltést még nem néztem a csövekkel meg az a helyzet hogy a szívótorokhoz ami megy az új az elötte lévő meg fém cső nemhiszem hogy gond van vele nemlátszik semmi rajta szívósor tömítés fogalmam sincs lehet azt is kicserélem holnap mert már énsem tudom ma még egy gyújtó trafó gyere lesz hátha az ver átt

Hát sajna ahogy írtam is, a C20XE blokkot annyira nem ismerem. X20XEV-nél már megvannak a rakoncátlankodásra hajlamos csövek, remélem Te is rálelsz a problémára!

Azért egy töltést mérnék a helyedben, mert volt anno OFFos autóval, hogy túltöltött és mindenféle elektromos parajelenséget produkált.

Link to comment
Megosztás:

Hát elég stabilnak nézem töltést még nem néztem a csövekkel meg az a helyzet hogy a szívótorokhoz ami megy az új az elötte lévő meg fém cső nemhiszem hogy gond van vele nemlátszik semmi rajta szívósor tömítés fogalmam sincs lehet azt is kicserélem holnap mert már énsem tudom ma még egy gyújtó trafó gyere lesz hátha az ver átt

Szívócső végét fogd be és próbáld meg úgy.Ha megáll egyből akkor nem szív falsot. Előfordul még azis hogy az injektorokon lévő gumigyűrűk elvannak öregedve és az mellett szív falsot. Esetleg koszos a pillangószelep ház és nem zár vissza rendesen a szelep. Vagy valamelyik vákumcső szarakodik. Esetleg fékrásegítő csöve. Lehet még akár rossz a pillangószelepház alatti tömítés is. Hajrá :lol:

Link to comment
Megosztás:

tegnap este már félig sötétbe de megkapta a 2 tömítés a pillangó szelep alá és fölé és teljeszen ki lett takarítva fénynél megnéztem tökéletesen zár és könnyen jár ha befogom az alapjárati motor csövét összeszippantja a csövet és megáll

Szívócső végét fogd be és próbáld meg úgy.Ha megáll egyből akkor nem szív falsot. Előfordul még azis hogy az injektorokon lévő gumigyűrűk elvannak öregedve és az mellett szív falsot. Esetleg koszos a pillangószelep ház és nem zár vissza rendesen a szelep. Vagy valamelyik vákumcső szarakodik. Esetleg fékrásegítő csöve. Lehet még akár rossz a pillangószelepház alatti tömítés is. Hajrá :lol:
Link to comment
Megosztás:

tegnap este már félig sötétbe de megkapta a 2 tömítés a pillangó szelep alá és fölé és teljeszen ki lett takarítva fénynél megnéztem tökéletesen zár és könnyen jár ha befogom az alapjárati motor csövét összeszippantja a csövet és megáll

De gondolom még mindig 1400, ugye?

Fogd fel úgy mint valami rajtprogram :lol:

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm a választ!

Közben adódott még egy probléma, ha indítom a kocsit úgy marad az önindító, folyton indít, akkor is ha leveszem a gyújtást és a kulcsot is kiveszem, le kell vennem az akksiról a sarut, hogy abbahagyja. Önindítónak nincs baja, mert néztük egy másikkal is ami tökéletes és azzal is ugyanezt produkálja. A gyújtáskapcsoló se ragad be, azt is megnéztük egy másikkal. Annyit tudtunk csinálni, hogy rámértünk és a gyújtáskapcsolóra ami rámegy csatlakozó, annak az 50-el jelzett lábán van áram folyton. Valakinek valami ötlete, hogy mi lehet a gond, illetve ez a (vastag, fekete-piros csíkkal)kábel az 50-el jelölt hova megy vagy honnan jön?

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm a választ!

Közben adódott még egy probléma, ha indítom a kocsit úgy marad az önindító, folyton indít, akkor is ha leveszem a gyújtást és a kulcsot is kiveszem, le kell vennem az akksiról a sarut, hogy abbahagyja. Önindítónak nincs baja, mert néztük egy másikkal is ami tökéletes és azzal is ugyanezt produkálja. A gyújtáskapcsoló se ragad be, azt is megnéztük egy másikkal. Annyit tudtunk csinálni, hogy rámértünk és a gyújtáskapcsolóra ami rámegy csatlakozó, annak az 50-el jelzett lábán van áram folyton. Valakinek valami ötlete, hogy mi lehet a gond, illetve ez a (vastag, fekete-piros csíkkal)kábel az 50-el jelölt hova megy vagy honnan jön?

Szerintem valami relé lesz a gond.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem valami relé lesz a gond.

Igen a egy relé volt a gond, megtaláltuk közben, jól elvan dugva, a műszerfal alatt a biztosíték tábla mögött volt egy kupac másik relé társaságában. Hallani, hogy kattan mikor indítok, de utána nem old le.

Ez az a relé:

FILE0093_www.kepfeltoltes.hu_.jpgFILE0094_www.kepfeltoltes.hu_.jpgFILE0095_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Link to comment
Megosztás:

Igen a egy relé volt a gond, megtaláltuk közben, jól elvan dugva, a műszerfal alatt a biztosíték tábla mögött volt egy kupac másik relé társaságában. Hallani, hogy kattan mikor indítok, de utána nem old le.

Ez az a relé:

Na örülök neki hogy meglett a hiba oka :D Amúgy szép a színe az autódnak!

Link to comment
Megosztás:

Ha már itt a reléknél tartunk, akkor megkérdezném én is, hogy ha be van kapcsolva a klíma, és nyomok egy padlót, akkor kattanik egy relé a bal lábamnál, ha elengedem a gázt padlóról akkor is. Mi lehet az? De csak klímával csinálja.

elméletileg padlóra le kell kapcsolja a klímát, de én az enyémnél még sosem hallottam... :D

Link to comment
Megosztás:

Amúgy szép a színe az autódnak!

Nem rég lett újrafényezve az egész, rézvörös gyöngymetál lett az új színe, suzukiknál van ilyen szín gyárilag.

Amúgy a klímánál nem tudja valaki, hogy a kapcsolóból pontosan hova is mennek a kábelek? Mert nekem is van klíma, de úgy vettük, hogy már nem volt jó benne akkor sem, most pedig hogy jobban nézegettem, a kompresszoron se látok semmilyen csatlakozót sem, csak az egyik csövön a kocsi bal oldalán a az akksi tartó alatt van egy fekete és egy piros csatlakozó szerű valami, de nem találtam olyan kábelt amit oda lehetne csatlakoztatni :S

Link to comment
Megosztás:

Nem erre szokták mondani Opeltomiék hogy "kolbászzsírmetál"? :D

Ezt még így nem hallottam. :P

A relére visszatérve ami miatt folyton indított a kocsi, kivettem és simán betudom indítani nélküle is a kocsit, ez így okés-e? Mert gondolom, hogy nem véletlenül van az a relé benne...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.