Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Hát elég stabilnak nézem töltést még nem néztem a csövekkel meg az a helyzet hogy a szívótorokhoz ami megy az új az elötte lévő meg fém cső nemhiszem hogy gond van vele nemlátszik semmi rajta szívósor tömítés fogalmam sincs lehet azt is kicserélem holnap mert már énsem tudom ma még egy gyújtó trafó gyere lesz hátha az ver átt

Hát sajna ahogy írtam is, a C20XE blokkot annyira nem ismerem. X20XEV-nél már megvannak a rakoncátlankodásra hajlamos csövek, remélem Te is rálelsz a problémára!

Azért egy töltést mérnék a helyedben, mert volt anno OFFos autóval, hogy túltöltött és mindenféle elektromos parajelenséget produkált.

Elküldve
Hát elég stabilnak nézem töltést még nem néztem a csövekkel meg az a helyzet hogy a szívótorokhoz ami megy az új az elötte lévő meg fém cső nemhiszem hogy gond van vele nemlátszik semmi rajta szívósor tömítés fogalmam sincs lehet azt is kicserélem holnap mert már énsem tudom ma még egy gyújtó trafó gyere lesz hátha az ver átt

Szívócső végét fogd be és próbáld meg úgy.Ha megáll egyből akkor nem szív falsot. Előfordul még azis hogy az injektorokon lévő gumigyűrűk elvannak öregedve és az mellett szív falsot. Esetleg koszos a pillangószelep ház és nem zár vissza rendesen a szelep. Vagy valamelyik vákumcső szarakodik. Esetleg fékrásegítő csöve. Lehet még akár rossz a pillangószelepház alatti tömítés is. Hajrá :lol:

Elküldve

tegnap este már félig sötétbe de megkapta a 2 tömítés a pillangó szelep alá és fölé és teljeszen ki lett takarítva fénynél megnéztem tökéletesen zár és könnyen jár ha befogom az alapjárati motor csövét összeszippantja a csövet és megáll

Szívócső végét fogd be és próbáld meg úgy.Ha megáll egyből akkor nem szív falsot. Előfordul még azis hogy az injektorokon lévő gumigyűrűk elvannak öregedve és az mellett szív falsot. Esetleg koszos a pillangószelep ház és nem zár vissza rendesen a szelep. Vagy valamelyik vákumcső szarakodik. Esetleg fékrásegítő csöve. Lehet még akár rossz a pillangószelepház alatti tömítés is. Hajrá :lol:
Elküldve
tegnap este már félig sötétbe de megkapta a 2 tömítés a pillangó szelep alá és fölé és teljeszen ki lett takarítva fénynél megnéztem tökéletesen zár és könnyen jár ha befogom az alapjárati motor csövét összeszippantja a csövet és megáll

De gondolom még mindig 1400, ugye?

Fogd fel úgy mint valami rajtprogram :lol:

Elküldve
A fojtószelep potenciométert nézted már (gondolom C20XE-nek is van :D )?

a nem DIS-es xe-nek csak kapcsolója van alapjárat/tőgázhoz. úgyhogy ha lehúzod, akkor pont a pedál vmilyen közbenső állását "látja" az ECU.

Elküldve
a nem DIS-es xe-nek csak kapcsolója van alapjárat/tőgázhoz. úgyhogy ha lehúzod, akkor pont a pedál vmilyen közbenső állását "látja" az ECU.

Köszi az infót, csak tippeltem, mivel a típus szinte teljesen ismeretlen és az XEV-ből indultam ki.

Elküldve

Köszönöm a választ!

Közben adódott még egy probléma, ha indítom a kocsit úgy marad az önindító, folyton indít, akkor is ha leveszem a gyújtást és a kulcsot is kiveszem, le kell vennem az akksiról a sarut, hogy abbahagyja. Önindítónak nincs baja, mert néztük egy másikkal is ami tökéletes és azzal is ugyanezt produkálja. A gyújtáskapcsoló se ragad be, azt is megnéztük egy másikkal. Annyit tudtunk csinálni, hogy rámértünk és a gyújtáskapcsolóra ami rámegy csatlakozó, annak az 50-el jelzett lábán van áram folyton. Valakinek valami ötlete, hogy mi lehet a gond, illetve ez a (vastag, fekete-piros csíkkal)kábel az 50-el jelölt hova megy vagy honnan jön?

Elküldve
Köszönöm a választ!

Közben adódott még egy probléma, ha indítom a kocsit úgy marad az önindító, folyton indít, akkor is ha leveszem a gyújtást és a kulcsot is kiveszem, le kell vennem az akksiról a sarut, hogy abbahagyja. Önindítónak nincs baja, mert néztük egy másikkal is ami tökéletes és azzal is ugyanezt produkálja. A gyújtáskapcsoló se ragad be, azt is megnéztük egy másikkal. Annyit tudtunk csinálni, hogy rámértünk és a gyújtáskapcsolóra ami rámegy csatlakozó, annak az 50-el jelzett lábán van áram folyton. Valakinek valami ötlete, hogy mi lehet a gond, illetve ez a (vastag, fekete-piros csíkkal)kábel az 50-el jelölt hova megy vagy honnan jön?

Szerintem valami relé lesz a gond.

Elküldve
Szerintem valami relé lesz a gond.

Igen a egy relé volt a gond, megtaláltuk közben, jól elvan dugva, a műszerfal alatt a biztosíték tábla mögött volt egy kupac másik relé társaságában. Hallani, hogy kattan mikor indítok, de utána nem old le.

Ez az a relé:

FILE0093_www.kepfeltoltes.hu_.jpgFILE0094_www.kepfeltoltes.hu_.jpgFILE0095_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Elküldve
Igen a egy relé volt a gond, megtaláltuk közben, jól elvan dugva, a műszerfal alatt a biztosíték tábla mögött volt egy kupac másik relé társaságában. Hallani, hogy kattan mikor indítok, de utána nem old le.

Ez az a relé:

Na örülök neki hogy meglett a hiba oka :D Amúgy szép a színe az autódnak!

Elküldve

Ha már itt a reléknél tartunk, akkor megkérdezném én is, hogy ha be van kapcsolva a klíma, és nyomok egy padlót, akkor kattanik egy relé a bal lábamnál, ha elengedem a gázt padlóról akkor is. Mi lehet az? De csak klímával csinálja.

Elküldve
Ha már itt a reléknél tartunk, akkor megkérdezném én is, hogy ha be van kapcsolva a klíma, és nyomok egy padlót, akkor kattanik egy relé a bal lábamnál, ha elengedem a gázt padlóról akkor is. Mi lehet az? De csak klímával csinálja.

elméletileg padlóra le kell kapcsolja a klímát, de én az enyémnél még sosem hallottam... :D

Elküldve
elméletileg padlóra le kell kapcsolja a klímát, de én az enyémnél még sosem hallottam... :D

Még én sem hallottam, de kipróbálom :P

Elküldve
Amúgy szép a színe az autódnak!

Nem rég lett újrafényezve az egész, rézvörös gyöngymetál lett az új színe, suzukiknál van ilyen szín gyárilag.

Amúgy a klímánál nem tudja valaki, hogy a kapcsolóból pontosan hova is mennek a kábelek? Mert nekem is van klíma, de úgy vettük, hogy már nem volt jó benne akkor sem, most pedig hogy jobban nézegettem, a kompresszoron se látok semmilyen csatlakozót sem, csak az egyik csövön a kocsi bal oldalán a az akksi tartó alatt van egy fekete és egy piros csatlakozó szerű valami, de nem találtam olyan kábelt amit oda lehetne csatlakoztatni :S

Elküldve
Nem erre szokták mondani Opeltomiék hogy "kolbászzsírmetál"? :D

Ezt még így nem hallottam. :P

A relére visszatérve ami miatt folyton indított a kocsi, kivettem és simán betudom indítani nélküle is a kocsit, ez így okés-e? Mert gondolom, hogy nem véletlenül van az a relé benne...

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.