Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Én meg mutatok tisztábbat:

De ha csak a belső csukló ment szétt akkor mákod van, veszel bontottat, kihúz-bedug verzió.

Azt nem mutatom meg, hogy az enyim hogy néz ki, de azt megmondom, hogy milyen! :lol:

F16! Az útmutatás alapján könnyebb felfedezni némi kapirgálás után. Mondjuk nálam az is nehezítette a keresést, hogy pont fölötte van a reduktor.

Elküldve
Én meg mutatok tisztábbat:

De ha csak a belső csukló ment szétt akkor mákod van, veszel bontottat, kihúz-bedug verzió.

És "mákom van"! :lol: Most futok egy-két kört a bontókban, hátha rövid időn belül orvosolható.

Elküldve
És "mákom van"! :lol: Most futok egy-két kört a bontókban, hátha rövid időn belül orvosolható.

Irtó nagy mákod van, a belső csukló ritkán megy szétt, sokkal kisebb az igénybevétele mint a külsőnek, én 5 ezer forintért vettem a bontott féltengelyt.

Elküldve
Drukkolok :lol:

Hát a "mákom van" kijelentés kicsit átértékelődött, már most :lol:

Belső féltengely csukló egyik boltban nincs, kompletten soha nem is volt.

Másik boltban utángyártott belső csukló 35 000.

Bontóban 9000.

A komplett váltót max 25 000-ért már megkapom!!!! :D

Őrület...

Elküldve
Hát a "mákom van" kijelentés kicsit átértékelődött, már most :lol:

Belső féltengely csukló egyik boltban nincs, kompletten soha nem is volt.

Másik boltban utángyártott belső csukló 35 000.

Bontóban 9000.

A komplett váltót max 25 000-ért már megkapom!!!! :lol:

Őrület...

Ezeket nézegettet már?Klikk. Nem beszélve arról, hogy a fétengely csere jóval egyszerűbb mint a váltócsere.

Elküldve
Ezeket nézegettet már?Klikk. Nem beszélve arról, hogy a fétengely csere jóval egyszerűbb mint a váltócsere.

Bontóból tudok csak belsőt 4-5000-ért, komplettet 8-9000-ért. Egy próbát talán megér.

Arról nem beszélve, hogy a bontó itt van Debrecenben :lol:

Azért köszi a tippet!

Elküldve
Bontóból tudok csak belsőt 4-5000-ért, komplettet 8-9000-ért. Egy próbát talán megér.

Arról nem beszélve, hogy a bontó itt van Debrecenben :lol:

Azért köszi a tippet!

Oké, de ha csak belső csuklót veszel akkor ahhoz kell új gumiharang is zsírral.

Elküldve
Bontóból tudok csak belsőt 4-5000-ért, komplettet 8-9000-ért. Egy próbát talán megér.

Arról nem beszélve, hogy a bontó itt van Debrecenben :lol:

Azért köszi a tippet!

Van valami olcsó bontó Debrecenben, Dáwidot kérdezd meg az Astrában, ő is onnan vesz ezt-azt. :D

Amúgy az Astra féltengely is jó bele. :lol:

Elküldve

Hello srácok érdeklődnék hogy c20xe nek mitől lehet magasabb az alapjárata ? már régóta ien de gondoltam hátha valakinek van valami ötlete.

cseréltem ecu-t hátha az sikerült egyet nagyon olcsón szereznem gyári chip el mert enyémbe már írt chip van,de semmit sem változott amúgy chip es ecuval stabilabb a járás azt vettem észre,

alapjáratit takarítottam meg amúgy van egy másik bele tettem azzal is ugyan az a tünet

hibát nemdob amúgy megy szépen csak kicsit zavaró computer szerint is magasabb nem csak az óra szerint mert ott is 1,1-1,2 l/h -t mutat alapjáraton meg 1300-1400 as fordulatot kb

esetleg valakinek valami ötlet?

köszönöm a segítséget előre is . :lol:

Elküldve
Hello srácok érdeklődnék hogy c20xe nek mitől lehet magasabb az alapjárata ? már régóta ien de gondoltam hátha valakinek van valami ötlete.

cseréltem ecu-t hátha az sikerült egyet nagyon olcsón szereznem gyári chip el mert enyémbe már írt chip van,de semmit sem változott amúgy chip es ecuval stabilabb a járás azt vettem észre,

alapjáratit takarítottam meg amúgy van egy másik bele tettem azzal is ugyan az a tünet

hibát nemdob amúgy megy szépen csak kicsit zavaró computer szerint is magasabb nem csak az óra szerint mert ott is 1,1-1,2 l/h -t mutat alapjáraton meg 1300-1400 as fordulatot kb

esetleg valakinek valami ötlet?

köszönöm a segítséget előre is . :lol:

Valahol falsot szív akkor :lol:

Elküldve
Ez nem biztos csak tippelek:P ha falsot szív nem lesz rosszabb a menet teljesítmény mivel a keverési arány nem lesz a legjobb?

Nem minden esetben lesz sokkal rosszabb, de most az alapproblémád a magas alapjárat, nem?

Elküldve

Vettem új motor hőfok jeladót

-kicseréltem a légtönegmérő és a szívótorok közötti gumicsövet

kapott másik alapjárati motort(Haveromé abba jó az enyém tökéletes enyémben az övétől semmi változás)

lambdaszonda csere Gyári Bosch

Ecu Gyári ,Chip es el is 1500 az alapjárat

azon kívül mi van még nemtudom :lol:

Elküldve
Vettem új motor hőfok jeladót

-kicseréltem a légtönegmérő és a szívótorok közötti gumicsövet

kapott másik alapjárati motort(Haveromé abba jó az enyém tökéletes enyémben az övétől semmi változás)

lambdaszonda csere Gyári Bosch

Ecu Gyári ,Chip es el is 1500 az alapjárat

azon kívül mi van még nemtudom :lol:

Az XE blokkot sajna annyira nem ismerem. A fordulat jelet a főtengely jeladójától veszi, nem? Ezzel minden rendben (csatija pl.)?

Elküldve
újabb csere megtörtént:P vákumdob cső+szelep csere hátha falsot szív változás semmi

Szívósor tömítése milyen állapotban lehet?

Nem látsz valami rendellenességet azokon a csöveken amiben jön a beszívott levegő?

Mekkora a töltésed (hány Volt)?

Stabil egyébként ez az 1400, vagy ingadozik kicsit?

Elküldve

Hát elég stabilnak nézem töltést még nem néztem a csövekkel meg az a helyzet hogy a szívótorokhoz ami megy az új az elötte lévő meg fém cső nemhiszem hogy gond van vele nemlátszik semmi rajta szívósor tömítés fogalmam sincs lehet azt is kicserélem holnap mert már énsem tudom ma még egy gyújtó trafó gyere lesz hátha az ver átt

Szívósor tömítése milyen állapotban lehet?

Nem látsz valami rendellenességet azokon a csöveken amiben jön a beszívott levegő?

Mekkora a töltésed (hány Volt)?

Stabil egyébként ez az 1400, vagy ingadozik kicsit?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.