Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

:)

Öcsibácsi !!! Azért te is nagy mágus vagy :D ha nem lennék "ennyire" okos öngyújtóval keresném :D)

Viccet félretéve: Jahh ma átnézem a verdát... nagyon idegesít az utastér benziszag

Ebben a verdában volt másik a motor? Ha igen, akkor milyen ?

Link to comment
Megosztás:

Igen c16nz volt ......... és c16nz lett........ (nem a képen lévő autóról beszélgetünk ezt nem rég vettem)

A képen lévő autóban: Y32SE motor döcögött

Jah értem :) Azt hittem valami más típus volt benne és lehet azért szórakozik az üa.nyomás, de akkor nem :D

Y32SE? A maga 218 lóerejével??? :D Ijjjjjjjha :D

Link to comment
Megosztás:

Jah értem :) Azt hittem valami más típus volt benne és lehet azért szórakozik az üa.nyomás, de akkor nem :D

Y32SE? A maga 218 lóerejével??? ;) Ijjjjjjjha :D

Y32SE = 218 gyári ló jahh és nem kelett sokat alakítani hozzá ("csak" a fél autót :D ) asszem a gyári adat a 160 KW valahol még megvan a forgalmi (ugyanis "elveszett") :lol:

Link to comment
Megosztás:

Mai nap beakartam tenni az 1.8t audinak az injektorait 395ccm@3bar, 456ccm@4bar, és 4lukú, de sajnos fél centivel rövidebb mint a gyári, így nemsikerült, pedig jó lett volna :) Szívócsonkból ami kiáll menetes rész ahova felfogatom az injektor hidat, abból tudtam volna levágni, de barmolni se akarok.. :S

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Fél éve vettem egy 1993-as C20NE- motorkodu Vectrat.

Olyan Problémám lenne hogy amikor beakarom inditani nem adja be a Check Engine lámpát és igy nem indul be.

Amit észrevettem hogy ha nem adja be a check engine-t akkor nem ad szikrát és az Ac pumpa se megy.

Amikor megvettem ilyet nem csinált , csak amikor bejött ez a meleg idö akkor kezdte el.

Hogy ha reggel inditom normálisan beindul, de ha megálok vele egy 10-15 percet akkor utánna nem adja be a Check Engine-t és nem indul.

Valakinek hasonló hiba vagy esetleg tudnátok segiteni hogy mit probáljak ki ?.

Link to comment
Megosztás:

Olyan gondom lenne hogy leállítás után az injektoroknál szisszen valami, és elengedi a nyomást. Benzin sehol sem folyik, injektorokon jók a tömítések, benzincsövek jók, nyomásszabályzón is új tömítések vannak. Lehet, hogy egyik injektor beragadt és befele kinyomja a nyomást? Nincs ötletem :S Ilyenkor kicsit nehezebben is indul az autó amúgy. Tegnap óta csinálja, Mióta kiszedtem az injektorokat.

Link to comment
Megosztás:

Mai nap beakartam tenni az 1.8t audinak az injektorait 395ccm@3bar, 456ccm@4bar, és 4lukú, de sajnos fél centivel rövidebb mint a gyári, így nemsikerült, pedig jó lett volna :) Szívócsonkból ami kiáll menetes rész ahova felfogatom az injektor hidat, abból tudtam volna levágni, de barmolni se akarok.. :S

Vegyél egy bontott injektorhidat és azt át tudod alakítani. megúszod egy-két ezresből.

Kíváncsi lennék az eredményre, hogy mit tud azzal az injektorral.

Egyszer már én is cseréltem injektort. Az a H Astra 1.8i injektora volt. Jól ment vele az autó de szerintem egy bő fél literrel többet evett. Vagy csak mert jobban nyomtam neki..... :D

Link to comment
Megosztás:

Az ellenőrzés mit takar nálad?

Pont az a bajuk ezeknek a reléknek hogy idővel elöregszik a forrasztás, hosszas használat után elmelegszik és nem érintkezik, olyankor nem indul/leáll az autó. Ha visszahűlt állapotában nézegeted, semmi kivetnivalót nem találsz rajta, még ha műszerrel kiméred, akkor is jónak tűnik, de melegen meg mégse jó. Nem véletlenül írtam hogy cseréld ki.

Eddig kétszer találkoztam hasonló problémával Calibrán, mindkétszer AC relé csere megoldotta a dolgot.

Link to comment
Megosztás:

Thor! X20XEV re nehéz felfaragni a C20XE hengerkénti leömlőjét?

Nehéz, vagyis nem egyszerű.

A gyári X20XEV talp le lett vágva és erre lett felhegesztve a C20XE leömlő (innen is le lett vágva a talp). És még a lambdát is be kell applikálni a rendszerbe.

Nekem a teljes rendszert cserélték sógorék anno (a katalizátor is szerelhető).

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok !

A fogyasztás töbletemre azt mondták hogy okozhatja a lambda szonda is...

Ha megállok és hátramagyek a kocsi mögé akkor érezni hogy kap anyagot bőven.

Ma kivettem megpucoltam, de még kell várni hogy változik e valami. Ezen kívűl 5let hogy mit pucoljak cseréljek?

Univerzális lambdaszondát érdemes e használni ?

Hibakódod nincs?

Mert a dús keveréket ki szokta jelezni.

Persze, ha még csak haldoklik a lambdád, akkor még nem 100%, hogy dobja a hibát.

A hibás katalizátortól is lehet benzinszagú.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok !

A fogyasztás töbletemre azt mondták hogy okozhatja a lambda szonda is...

Ha megállok és hátramagyek a kocsi mögé akkor érezni hogy kap anyagot bőven.

Ma kivettem megpucoltam, de még kell várni hogy változik e valami. Ezen kívűl 5let hogy mit pucoljak cseréljek?

Gyertyák, gy.kábelek rendben?

Nézesd meg a gyújtás, hogy jó helyen van-e?

Ill. méress kompresszót, ki tudja mi a helyzet belül. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ha a testkábel inditózás közbe forrósodik, úgy hogy eléggé szétolvad a szigetelés, és teljesen feltöltött állapotú akksi inditózás közbe alig tekeri az önindítót, akkor az önindító lehet a szar, zárlatos lehet a tekercs???

Őninditó csere megoldotta a problémát.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.