Thor Elküldve Augusztus5, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2011 :) Öcsibácsi !!! Azért te is nagy mágus vagy :D ha nem lennék "ennyire" okos öngyújtóval keresném :D) Viccet félretéve: Jahh ma átnézem a verdát... nagyon idegesít az utastér benziszag Ebben a verdában volt másik a motor? Ha igen, akkor milyen ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
POWERIVAN Elküldve Augusztus5, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2011 Ebben a verdában volt másik a motor? Ha igen, akkor milyen ? Igen c16nz volt ......... és c16nz lett........ (nem a képen lévő autóról beszélgetünk ezt nem rég vettem) A képen lévő autóban: Y32SE motor döcögött Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Augusztus5, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2011 Igen c16nz volt ......... és c16nz lett........ (nem a képen lévő autóról beszélgetünk ezt nem rég vettem) A képen lévő autóban: Y32SE motor döcögött Jah értem :) Azt hittem valami más típus volt benne és lehet azért szórakozik az üa.nyomás, de akkor nem :D Y32SE? A maga 218 lóerejével??? :D Ijjjjjjjha :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Augusztus5, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2011 A képen lévő autóban: Y32SE motor döcögött Ígértél pár képet arról a tuning verdáról. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
POWERIVAN Elküldve Augusztus5, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2011 Jah értem :) Azt hittem valami más típus volt benne és lehet azért szórakozik az üa.nyomás, de akkor nem :D Y32SE? A maga 218 lóerejével??? ;) Ijjjjjjjha :D Y32SE = 218 gyári ló jahh és nem kelett sokat alakítani hozzá ("csak" a fél autót :D ) asszem a gyári adat a 160 KW valahol még megvan a forgalmi (ugyanis "elveszett") :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
POWERIVAN Elküldve Augusztus5, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2011 Ígértél pár képet arról a tuning verdáról. :) Az a bay hogy csak a videot találtam meg, a képeket nem tom hol vannak de ha megtalálom ígérem felrakom !! Link to comment Megosztás: More sharing options...
h.adam92 Elküldve Augusztus12, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2011 Mai nap beakartam tenni az 1.8t audinak az injektorait 395ccm@3bar, 456ccm@4bar, és 4lukú, de sajnos fél centivel rövidebb mint a gyári, így nemsikerült, pedig jó lett volna :) Szívócsonkból ami kiáll menetes rész ahova felfogatom az injektor hidat, abból tudtam volna levágni, de barmolni se akarok.. :S Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bekker Elküldve Augusztus12, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2011 Sziasztok! Fél éve vettem egy 1993-as C20NE- motorkodu Vectrat. Olyan Problémám lenne hogy amikor beakarom inditani nem adja be a Check Engine lámpát és igy nem indul be. Amit észrevettem hogy ha nem adja be a check engine-t akkor nem ad szikrát és az Ac pumpa se megy. Amikor megvettem ilyet nem csinált , csak amikor bejött ez a meleg idö akkor kezdte el. Hogy ha reggel inditom normálisan beindul, de ha megálok vele egy 10-15 percet akkor utánna nem adja be a Check Engine-t és nem indul. Valakinek hasonló hiba vagy esetleg tudnátok segiteni hogy mit probáljak ki ?. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Augusztus13, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2011 Cserélj AC relét. Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Augusztus13, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2011 Sziasztok! Fél éve vettem egy 1993-as C20NE- motorkodu Vectrat. Hibakódod van? Itt 1 leírás, hogy tudod kiolvasni és értelmezni. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bekker Elküldve Augusztus13, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2011 Azabaj hogy ha nagy nehezen beis indul akkor utánna nem jelzi hogy hibája lenne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
h.adam92 Elküldve Augusztus13, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2011 Olyan gondom lenne hogy leállítás után az injektoroknál szisszen valami, és elengedi a nyomást. Benzin sehol sem folyik, injektorokon jók a tömítések, benzincsövek jók, nyomásszabályzón is új tömítések vannak. Lehet, hogy egyik injektor beragadt és befele kinyomja a nyomást? Nincs ötletem :S Ilyenkor kicsit nehezebben is indul az autó amúgy. Tegnap óta csinálja, Mióta kiszedtem az injektorokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
msanyesz Elküldve Augusztus13, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2011 Mai nap beakartam tenni az 1.8t audinak az injektorait 395ccm@3bar, 456ccm@4bar, és 4lukú, de sajnos fél centivel rövidebb mint a gyári, így nemsikerült, pedig jó lett volna :) Szívócsonkból ami kiáll menetes rész ahova felfogatom az injektor hidat, abból tudtam volna levágni, de barmolni se akarok.. :S Vegyél egy bontott injektorhidat és azt át tudod alakítani. megúszod egy-két ezresből. Kíváncsi lennék az eredményre, hogy mit tud azzal az injektorral. Egyszer már én is cseréltem injektort. Az a H Astra 1.8i injektora volt. Jól ment vele az autó de szerintem egy bő fél literrel többet evett. Vagy csak mert jobban nyomtam neki..... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bekker Elküldve Augusztus14, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2011 Cserélj AC relét. Ac relét ellenöriztem sajnos nem az a gondja. Ugyan ugy nem adja ki a Check Engine lámpát és nem indul a kocsi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Augusztus14, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2011 Az ellenőrzés mit takar nálad? Pont az a bajuk ezeknek a reléknek hogy idővel elöregszik a forrasztás, hosszas használat után elmelegszik és nem érintkezik, olyankor nem indul/leáll az autó. Ha visszahűlt állapotában nézegeted, semmi kivetnivalót nem találsz rajta, még ha műszerrel kiméred, akkor is jónak tűnik, de melegen meg mégse jó. Nem véletlenül írtam hogy cseréld ki. Eddig kétszer találkoztam hasonló problémával Calibrán, mindkétszer AC relé csere megoldotta a dolgot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bekker Elküldve Augusztus14, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2011 Ac relét ellenöriztem sajnos nem az a gondja. Ugyan ugy nem adja ki a Check Engine lámpát és nem indul a kocsi. Igazad volt :) mer kimértük ugy jónak tünt de ha öszekötötem a 2 lábát lön Beindult a kocsi. köszönöm a válaszod :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
h.adam92 Elküldve Augusztus16, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2011 Thor! X20XEV re nehéz felfaragni a C20XE hengerkénti leömlőjét? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Augusztus22, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2011 Thor! X20XEV re nehéz felfaragni a C20XE hengerkénti leömlőjét? Nehéz, vagyis nem egyszerű. A gyári X20XEV talp le lett vágva és erre lett felhegesztve a C20XE leömlő (innen is le lett vágva a talp). És még a lambdát is be kell applikálni a rendszerbe. Nekem a teljes rendszert cserélték sógorék anno (a katalizátor is szerelhető). Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Augusztus22, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2011 Sziasztok ! A fogyasztás töbletemre azt mondták hogy okozhatja a lambda szonda is... Ha megállok és hátramagyek a kocsi mögé akkor érezni hogy kap anyagot bőven. Ma kivettem megpucoltam, de még kell várni hogy változik e valami. Ezen kívűl 5let hogy mit pucoljak cseréljek? Univerzális lambdaszondát érdemes e használni ? Hibakódod nincs? Mert a dús keveréket ki szokta jelezni. Persze, ha még csak haldoklik a lambdád, akkor még nem 100%, hogy dobja a hibát. A hibás katalizátortól is lehet benzinszagú. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Augusztus22, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2011 Hibakódod nincs? Mert a dús keveréket ki szokta jelezni. Persze, ha még csak haldoklik a lambdád, akkor még nem 100%, hogy dobja a hibát. A hibás katalizátortól is lehet benzinszagú. Nálunk sem volt hibakód, mégis többet evett úgy 1,5 literrel :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Augusztus22, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2011 Nálunk sem volt hibakód, mégis többet evett úgy 1,5 literrel :D Nehéz a lábad. :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Augusztus22, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2011 Nehéz a lábad. :lol: :D Nem az enyém, Asszonykámé :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Augusztus23, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2011 Sziasztok ! A fogyasztás töbletemre azt mondták hogy okozhatja a lambda szonda is... Ha megállok és hátramagyek a kocsi mögé akkor érezni hogy kap anyagot bőven. Ma kivettem megpucoltam, de még kell várni hogy változik e valami. Ezen kívűl 5let hogy mit pucoljak cseréljek? Gyertyák, gy.kábelek rendben? Nézesd meg a gyújtás, hogy jó helyen van-e? Ill. méress kompresszót, ki tudja mi a helyzet belül. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
moti Elküldve Augusztus25, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2011 Ha a testkábel inditózás közbe forrósodik, úgy hogy eléggé szétolvad a szigetelés, és teljesen feltöltött állapotú akksi inditózás közbe alig tekeri az önindítót, akkor az önindító lehet a szar, zárlatos lehet a tekercs??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
moti Elküldve Augusztus26, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2011 Ha a testkábel inditózás közbe forrósodik, úgy hogy eléggé szétolvad a szigetelés, és teljesen feltöltött állapotú akksi inditózás közbe alig tekeri az önindítót, akkor az önindító lehet a szar, zárlatos lehet a tekercs??? Őninditó csere megoldotta a problémát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts