Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
  h.adam92 írta:
Inkább váltok valami sűrűbb olajra(0W40 vagy 5W40),

Azok az olajok nem sűrűbbek a 10W40-nél, csak hidegen jobban folynak és ezért könnyebben eldolgozza a pumpa.

A melegoldala (40) az ugyanaz. :D

Elküldve
  öcsibácsi írta:
Azok az olajok nem sűrűbbek a 10W40-nél, csak hidegen jobban folynak és ezért könnyebben eldolgozza a pumpa.

A melegoldala (40) az ugyanaz. :)

Ez teljesen így van, de neki most 5w30 van benne :D

Elküldve
  h.adam92 írta:
Thor: Hogyan csináltad hogy olyan könnyen kivetted azt a szelepet?

ÖÖÖ, rátettem a krovát és elfordítottam :D

Mi a gáz, miért nem sikerül?

Elküldve

Azon gondolkodom hogy a 30as olaj helyett 40es kéne, előbb aláfeküdtem megnézni azt a csavar(hát nemolyan egyszerű, mert ott a klímakompresszor, a motortartó bak, szíj) és tömítéseknél kicsit kicsapódott az a híg olaj. Szelepfedélnél a szivárgást már megoldottam tömítőpasztával(így ment el 3deci olaj) de amúgy azonkívül nem fogyott belőle, tehát csak külső tömítetlenség az oka h szivárog valamennyire:)

Elküldve
  h.adam92 írta:
Találtam amúgy méretpontos szűrőt armafilt márkába 1180ft ért, amibe bentvan ez a 2szelep.

Linket, vagy cikkszámot plíz :D

  h.adam92 írta:
Azon gondolkodom hogy a 30as olaj helyett 40es kéne, előbb aláfeküdtem megnézni azt a csavar(hát nemolyan egyszerű, mert ott a klímakompresszor, a motortartó bak, szíj) és tömítéseknél kicsit kicsapódott az a híg olaj. Szelepfedélnél a szivárgást már megoldottam tömítőpasztával(így ment el 3deci olaj) de amúgy azonkívül nem fogyott belőle, tehát csak külső tömítetlenség az oka h szivárog valamennyire:)

Én is gondolkodom, hogy most ejtem meg a Prolong kezelést, hátha "sűrűsít" rajta egy kicsit.

Elküldve
  Thor írta:
Linket, vagy cikkszámot plíz :D

Én is gondolkodom, hogy most ejtem meg a Prolong kezelést, hátha "sűrűsít" rajta egy kicsit.

Cikkszáma: Armafilt O77/90.3

Kövi olajcserén gondolkodom W5 márkájú 5W40 es olajon. Most lehet szidtok, LIDL be láttam, de API SM/CF minősítése van, és nem egy ismeretlen márka a W5 usában. 1000ft literje. Szerintem nem lehet olyan rossz..

Elküldve
  h.adam92 írta:
Kövi olajcserén gondolkodom W5 márkájú 5W40 es olajon. Most lehet szidtok, LIDL be láttam, de API SM/CF minősítése van, és nem egy ismeretlen márka a W5 usában. 1000ft literje. Szerintem nem lehet olyan rossz..

A gugli a barátod. :) Olvass róla 1 kicsit, de én csak a csomagtartóba tenném jól lezárt kupakkal. :D

Az asszony 1ik barátnéja vett ilyet az öreg Escortjába, mert vasárnap nem volt semmi más nyitva, a kúton meg ugye aranyáron mérik az olajat.

Szegény jármű elég zaklatott volt, mire innen felkocogott vele Bp-re.

Előtte is fogyott belőle az olaj, de ezt felzabálta nagy gyorsasággal. :)

Elküldve

Ja, a minősítésről annyit, hogy az ilyen gyanúsan olcsó termékek esetén összehasonlító próbát szoktam ejteni, hogy több címkén is ua. az szöveg van-e?

Vannak furcsa dolgok. :D

Elküldve
  öcsibácsi írta:
Ja, a minősítésről annyit, hogy az ilyen gyanúsan olcsó termékek esetén összehasonlító próbát szoktam ejteni, hogy több címkén is ua. az szöveg van-e?

Vannak furcsa dolgok. :D

A héten én is megvettem a Q8-as olajat, így jövő hónapban mehet az olajcsere! :) Csodát nem várok tőle mert gondolom nem sok változást lehet észrevenni, de azért valahogy mégis nyugodtabb a lelkiismeretem ha minőségi olaj van a kocsiban...

Elküldve
  öcsibácsi írta:
Nekem márc. elején lesz műszakis a masina, addigra ráncba lesz szedve és megkapja a szükséges cseréket is. :)

Úgy látom akkor mindenkinek lesz teendője az idei évre, nekem is jópár tervem van... Bár nekem hála istennek műszakira csak 2012-ben kell készülnöm! :D Jövő héten veszem meg én is az új nyári gummákat amit majd tavasszal rakatok fel! :) Ja és Barum lett a végső választás! :D

Elküldve
  Thor írta:
Előrefelé áll.

Huhh az a Mannfilteres cucc az nagyon király. Ha olyanod van, akkor nem kell pumpát cserélned :D

Thor, ezt én is akartam kérdezni. én látok egy nem kicsi csavart, viszont k*rva nehéz hozzáférni. ott van a klímapumpa konzolja, motortartó, meg a dobbetét egy része is belelóg a képbe. hogy bírtad ilyen egyszerűen leszedni?

tudnál esetleg egy képet csinálni róla, hogy biztos ugyanarra gondolunk-e?

http://www.vauxhall-car-parts.co.uk/acatal..._24406585N.html

ezen a képen a jobb oldali néz az autó eleje felé, az alatt van a rugó és a szelep?

köszi!

Elküldve

Megvan az olajszűrő! Összehasonlítottam a gyárival, és tökéletesen egyezik, még kb. 4-5ezer km és megtudom hogy működik-e.. :) Jah, és 850ft ért hozzájutottam :D

Elküldve
  h.adam92 írta:
Megvan az olajszűrő! Összehasonlítottam a gyárival, és tökéletesen egyezik, még kb. 4-5ezer km és megtudom hogy működik-e.. :) Jah, és 850ft ért hozzájutottam :D

Tavaszra keresek én is ilyen szelepes szűrőt. :)

Elküldve
  öcsibácsi írta:
Biztos ez kell hozzá? Nekem mindig mást dob ki. :D

Eredetileg 70es évekbeli citroenhez való, de méretileg egyezik az opeléval. Összehasonlítottam a gyárival és egyezik a 2szűrő. (annyi hogy ennek a szelepesnek 1milivel szélesebb a tömítőfelülete, de attól még ugyanúgy tömít:))

Elküldve
  öcsibácsi írta:
2 hónap.

Nekem is. Még várj vele, "hátha" nem lesz jó, de mondom összehasonlítottam a gyári szűrővel, és ugyanaz teljesen. De várj meg engemet.. "hátha".. :)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.