Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
A segítségeteket, tapasztalataitokat kérem!

1., keress egy bontott légtömegmérőt (lehetőleg olyat ami biztosan jó volt, először mondjuk kölcsönbe egy másik, működő autóból)

2., pucold ki az alapjárati motort és a rá menő gumicsöveket, de jó alaposan (lehet hogy elsőre nem fog sikerülni, próbálkozz többször)

3., a légtömegmérő (igazából asszem légmennyiségmérő, mert légtömegmérő a C20XE-ben van, és nem ugyanaz a kettő. Ugyanarra a célra szolgálnak, de más elven működnek) és a fojtószelepház közötti gumicsövet is cseréld ki, ne szigetelőszalagozd. Figyelj arra hogy tökéletesen ép legyen, mert egy egész kis lyukon is falslevegőt szívhat a motor, ami egyenetlen alapjáratot, nehéz indulást és összességében pont ugyanazokat a tüneteket eredményezheti amiket te is írtál.

Elküldve
1., keress egy bontott légtömegmérőt (lehetőleg olyat ami biztosan jó volt, először mondjuk kölcsönbe egy másik, működő autóból)

2., pucold ki az alapjárati motort és a rá menő gumicsöveket, de jó alaposan (lehet hogy elsőre nem fog sikerülni, próbálkozz többször)

3., a légtömegmérő (igazából asszem légmennyiségmérő, mert légtömegmérő a C20XE-ben van, és nem ugyanaz a kettő. Ugyanarra a célra szolgálnak, de más elven működnek) és a fojtószelepház közötti gumicsövet is cseréld ki, ne szigetelőszalagozd. Figyelj arra hogy tökéletesen ép legyen, mert egy egész kis lyukon is falslevegőt szívhat a motor, ami egyenetlen alapjáratot, nehéz indulást és összességében pont ugyanazokat a tüneteket eredményezheti amiket te is írtál.

:)

Elküldve

csináltak amugy karbis vectrát ? <_< énis jártam ugy hogy aszitték hogy karbis az enyém :) persze a c20xe karbis mikor több injektor van benne mint a srác fiestájába :D

Elküldve
csináltak amugy karbis vectrát ? <_< énis jártam ugy hogy aszitték hogy karbis az enyém :) persze a c20xe karbis mikor több injektor van benne mint a srác fiestájába :D

image380.jpg

Vagy:

Elküldve
:) jah hogy hogy lehet venni hozzá karbit :D de én gyárira gondoltam ami gyárilag ugy jött ki

Ezek tuti voltak:

14NV 1389 cc 55 kW (75 LE; 74 LE) @ 5600 rpm 108 Nm (80 £ · ft) @ 3000 rpm Karburátor SOHC 176 km / h (109 mph)

16SV 1598 cc 60 kW (82 LE, 80 LE) @ 5200 rpm 130 Nm (96 £ · ft) @ 2600 rpm Karburátor SOHC 178 km / h (111 mph)

18SV 1796 cc 66 kW (90 LE, 89 LE) @ 5400 rpm 148 Nm (109 £ · ft) @ 2800 rpm Karburátor SOHC 183 km / h (114 mph)

E18NVR 1796 cc 65 kW (88 LE, 87 LE) @ 5400 rpm 143 Nm (105 £ · ft) @ 2800 rpm Karburátor SOHC 182 km / h (113 mph)

Elküldve
Ezek tuti voltak:

14NV 1389 cc 55 kW (75 LE; 74 LE) @ 5600 rpm 108 Nm (80 £ · ft) @ 3000 rpm Karburátor SOHC 176 km / h (109 mph)

16SV 1598 cc 60 kW (82 LE, 80 LE) @ 5200 rpm 130 Nm (96 £ · ft) @ 2600 rpm Karburátor SOHC 178 km / h (111 mph)

18SV 1796 cc 66 kW (90 LE, 89 LE) @ 5400 rpm 148 Nm (109 £ · ft) @ 2800 rpm Karburátor SOHC 183 km / h (114 mph)

E18NVR 1796 cc 65 kW (88 LE, 87 LE) @ 5400 rpm 143 Nm (105 £ · ft) @ 2800 rpm Karburátor SOHC 182 km / h (113 mph)

Vááá egy ilyen karbis XE kell nekemis :)

Elküldve
Vááá egy ilyen karbis XE kell nekemis :)

<_<

Én is "ellennék" vele, de a fogyitól nem lennék elájulva, vagyis pont el lennék ájulva a mostanihoz képest :icon13:

Nah jó, de az a tipikus "Weber szívóhang" az megfizethetetlen (nem MasterCard reklám) :D

Tényleg, vajon hogy lehet egy ilyen Weberesítést megoldani?

Elküldve
<_<

Én is ellennék vele, de a fogyitól nem lennék elájulva, vagyis pont el lennék ájulva a mostanihoz képest :icon13:

Nah jó, de az a tipikus "Weber szívóhang" az megfizethetetlen (nem MasterCard reklám) :)

Tényleg, vajon hogy lehet egy ilyen Weberesítést megoldani?

Nekem már maga az, hogy karbi.. lehetne okoskodni vele sokmindent :D

Elküldve

:) Gyerekek mik elő nem kerülnek :D haver kadijába van egy 1.2 es <_< vadállad de ahhoz képest marhán megy egyik munkatársamnak meg van egy H astrája 1.6 16V de már minden baja van a motornak most volt hengerfej esztergálva de a hajtókarok meg maint kiderült :lol: belevernek a blokkba most 3 éves az autó a kadi meg már nem lesz 20 :icon13:

Elküldve
:icon13: Gyerekek mik elő nem kerülnek :lol: haver kadijába van egy 1.2 es -_- vadállad de ahhoz képest marhán megy egyik munkatársamnak meg van egy H astrája 1.6 16V de már minden baja van a motornak most volt hengerfej esztergálva de a hajtókarok meg maint kiderült ;) belevernek a blokkba most 3 éves az autó a kadi meg már nem lesz 20 B)

:D

Látod! Ezért nem kell nekem új verda :)

Ezt a korosztályt még szerelni is lehet :D Jah és a Polskiban a '82-es Fiat blokk több hónapnyi állás után is olyan egyenletesen jár mint a fene <_< Csak benzin legyen (a jó olaj benne 8000-ként cserélve).

Elküldve

Sziasztok!

Látom hülyeséget írtam, de nem értek hozzá, és rosszul emlékeztem, talán a srác katalizátort mondott. Ha kell belenyúlok a motorba, és kicserélem amit kell, csak mondja meg valaki, hogy mit :D

Ma találtam egy rendes szerelőt, persze lekopogom, mert majd fizetéskor, meg utólag derül ki igazán, hogy jó-e. Elsőre ő is a fent leírtakat mondta, de majd csak holnapra tud biztosat mondani, addig megnézi.

Idén műszakiztattam le, és valószínű, hogy két év múlva már nem megy át. Amúgy a motorral eddig nem nagyon volt gond, viszont az összes periféria okozott már gondot és általában kettesével:

volt dupladefektem, szakadó esőben szállt már el mindkét ablaktörlő, elment az elsőfék úgy hogy már a kézifék se akart igazán tartani, törték le mindkét visszapillantót, mindkét hátsó kerék felett megy tönkre a kaszni, akksim és a pótakku is egyszerre merül le, és a riasztó távirányítói is egyszerre mentek tönkre. Egyébként nem vagyok szerencsétlen, mással is megtörténik ez, csak náluk egyesével :)

Köszönöm az eddigi tippeket!

Elküldve
Sziasztok!

Látom hülyeséget írtam, de nem értek hozzá, és rosszul emlékeztem, talán a srác katalizátort mondott. Ha kell belenyúlok a motorba, és kicserélem amit kell, csak mondja meg valaki, hogy mit <_<

Ma találtam egy rendes szerelőt, persze lekopogom, mert majd fizetéskor, meg utólag derül ki igazán, hogy jó-e. Elsőre ő is a fent leírtakat mondta, de majd csak holnapra tud biztosat mondani, addig megnézi.

Idén műszakiztattam le, és valószínű, hogy két év múlva már nem megy át. Amúgy a motorral eddig nem nagyon volt gond, viszont az összes periféria okozott már gondot és általában kettesével:

volt dupladefektem, szakadó esőben szállt már el mindkét ablaktörlő, elment az elsőfék úgy hogy már a kézifék se akart igazán tartani, törték le mindkét visszapillantót, mindkét hátsó kerék felett megy tönkre a kaszni, akksim és a pótakku is egyszerre merül le, és a riasztó távirányítói is egyszerre mentek tönkre. Egyébként nem vagyok szerencsétlen, mással is megtörténik ez, csak náluk egyesével :D

Köszönöm az eddigi tippeket!

Sculy! Az X-aktákat újra meg kell nyitni.. :)

Elküldve
:D

Én is "ellennék" vele, de a fogyitól nem lennék elájulva, vagyis pont el lennék ájulva a mostanihoz képest <_<

Nah jó, de az a tipikus "Weber szívóhang" az megfizethetetlen (nem MasterCard reklám) :)

Tényleg, vajon hogy lehet egy ilyen Weberesítést megoldani?

Lényegébe, odavaló szivósor meg 2 karbi,, pár kisebb átalakitás, pár madzagot kiszedni, na meg utána aki be is állitja:)

De nem olcsó mulatság azért:/

Elküldve
Lényegébe, odavaló szivósor meg 2 karbi,, pár kisebb átalakitás, pár madzagot kiszedni, na meg utána aki be is állitja:)

De nem olcsó mulatság azért:/

Jaja, vágom, nem olcsó :)

Lada/Polski vonalon igen igen ismert a 40-es dupla Weber.

Hát tényleg kíváncsi lennék, hogy hogy muzsikálna a cucc :D

Elküldve
Jaja, vágom, nem olcsó :)

Lada/Polski vonalon igen igen ismert a 40-es dupla Weber.

Hát tényleg kíváncsi lennék, hogy hogy muzsikálna a cucc :D

Na meg a bogarak:D

Anno carstylingon volt eladó, gondolkoztam is rajta, de beláttam hogy tankolni nem lenne olcsó.

Tavaly volt nálunk egy dupla karbis 1.4es polo jol szedte a lábát, bár ott máshoz is volt nyulva.

Na de a lényeg kiprobálnék egy karbisvekit viszonyitás kép <_<

Elküldve
Na meg a bogarak:D

Anno carstylingon volt eladó, gondolkoztam is rajta, de beláttam hogy tankolni nem lenne olcsó.

Tavaly volt nálunk egy dupla karbis 1.4es polo jol szedte a lábát, bár ott máshoz is volt nyulva.

Na de a lényeg kiprobálnék egy karbisvekit viszonyitás kép <_<

:) :D

Elküldve
Sziasztok.Ma mértünk kompressziót a vekkerbe.Helyzet:7-9-9-5 Ezért nem indul igaz?

Az a baj hogy sajnos bontás nélkül nem nagyon lehet megtudni hol megy el a kompresszió:S Lehet csak a dugattyú gyűrűknél, de lehet hogy a szelepek nem zárnak rendesen.

Elküldve
Értem.Ha lessz rá időm leveszem a hengerfejet.Mert ugye akkor ez azért nem indul el.

Fejtetőre fordítod, és az égésterekbe(mind a 4be) nyomsz benzint, vársz 1percet. És amelyikből elfolyik, ott nem zárnak rendesen a szelepek:)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.