h.adam92 Elküldve Szeptember3, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2010 Vedd ki és nézd meg milyen állapotban van :D Vagy ha majd müszakis lesz úgyis megmondják mekkora az értéke, és ha nagyobb akkor csere :S Mert ha kiveszed és ránézel mit tudsz rajta megállapítani?^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
moti Elküldve Szeptember4, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2010 Mert ha kiveszed és ránézel mit tudsz rajta megállapítani?^_^ Nekem mutatott tanár egy égetett lamdba szondát, vagyis nem volt fényes aranyozott hanem voltak rajta égetett foltok Link to comment Megosztás: More sharing options...
msanyesz Elküldve Szeptember4, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2010 Mert ha kiveszed és ránézel mit tudsz rajta megállapítani?^_^ Az előző Vectrámban (C20NE) is meghalt a lambdaszonda. Mikor kivettük koromfekete volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
moti Elküldve Szeptember4, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2010 Az előző Vectrámban (C20NE) is meghalt a lambdaszonda. Mikor kivettük koromfekete volt. Akkor csak tanulok vmit mégis a suliba :D Off: hétfőtől péntekig gyakorlaton leszek ^_^ igaz hogy a Ford szalonba, de csak tanitsanak meg mindent :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
moti Elküldve Október3, 2010 Megoszt Elküldve Október3, 2010 Na végre lebontottam a fél müszerfalat, hogy kicseréljem az óraegységet. Még nem cseréltem ki mert most fogok a kék ledeket felcsiszolni. De előre kérdezek, hogy összeszerelésnél ne kelljen megállnom. Már ezelőtt is tapasztaltam hogy kézzel tudom mozgatni az egész müszerfalat, hol fogják a csavarok hogy átnézzem?? Véletlenül vkinek nincs olyan pedál felett levő müanyagot fogó patentok vagy mik, azok a nagy karikák, amit 90fokkal kellett elforgatni, mert hiányzik belőle 2, másik oldalon meg az csak felvan drotozva :S A km óra spirált, hogyan tudom kihúzni a motortérből, és mire kell odafigyelni, mert egyszerübb lesz úgy összerakni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Október4, 2010 Megoszt Elküldve Október4, 2010 Na végre lebontottam a fél müszerfalat, hogy kicseréljem az óraegységet. Még nem cseréltem ki mert most fogok a kék ledeket felcsiszolni. De előre kérdezek, hogy összeszerelésnél ne kelljen megállnom. Már ezelőtt is tapasztaltam hogy kézzel tudom mozgatni az egész müszerfalat, hol fogják a csavarok hogy átnézzem?? Véletlenül vkinek nincs olyan pedál felett levő müanyagot fogó patentok vagy mik, azok a nagy karikák, amit 90fokkal kellett elforgatni, mert hiányzik belőle 2, másik oldalon meg az csak felvan drotozva :S A km óra spirált, hogyan tudom kihúzni a motortérből, és mire kell odafigyelni, mert egyszerübb lesz úgy összerakni. Hát szerencsére az óraegységhez nem volt még szerencsém, így a felfogatási pontok nem mennek fejből. :) Így csináld-ban is van valami rajz, ha jól rémlik. Azokból a rögzítőkből sosem elég :D Valahogy mindig elkavarodik valahova... A spirált gondolom le kell kötni a váltóról és behúzod az utastérbe az óraegységgel együtt. A tűzfalnál figyelj a gumitömítésre, hogy jól rakd vissza (gummiharangba fűződ be a spirált) Link to comment Megosztás: More sharing options...
moti Elküldve Október4, 2010 Megoszt Elküldve Október4, 2010 Hát szerencsére az óraegységhez nem volt még szerencsém, így a felfogatási pontok nem mennek fejből. :) Így csináld-ban is van valami rajz, ha jól rémlik. Azokból a rögzítőkből sosem elég :D Valahogy mindig elkavarodik valahova... A spirált gondolom le kell kötni a váltóról és behúzod az utastérbe az óraegységgel együtt. A tűzfalnál figyelj a gumitömítésre, hogy jól rakd vissza (gummiharangba fűződ be a spirált) Nem az óraegység mozog, hanem az egész müszerfal, vezető oldalinál ha mozgatom, nagyon mozog, melyik csavar fogja, a csipogónál találtam egy kicsavart csavart, de nem tudom visszacsavarozni, ez foghatná az egészet? Olyan rögzitőket nem tudom honnan szerzek :S Nem fogom behúzni az utastérbe, csak egy kicsit, hogy betudjam majd rakni az óraegységbe, hogy tudom lekötni és lekötésnél vmire figyelni kell? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ady19 Elküldve Október4, 2010 Megoszt Elküldve Október4, 2010 Nem az óraegység mozog, hanem az egész müszerfal, vezető oldalinál ha mozgatom, nagyon mozog, melyik csavar fogja, a csipogónál találtam egy kicsavart csavart, de nem tudom visszacsavarozni, ez foghatná az egészet? Olyan rögzitőket nem tudom honnan szerzek :S Nem fogom behúzni az utastérbe, csak egy kicsit, hogy betudjam majd rakni az óraegységbe, hogy tudom lekötni és lekötésnél vmire figyelni kell? Na ez engem is nagyon érdekelne mert esedékes az óraegységben egy izzócserém, mert kiégett a vízhőfok mögötti részen (már így vettem az autót). Múltkor addig eljutottam hogy a kormány mögött mindent lebontottam de az órát már nem tudtam kihúzni! Azután mondtátok hogy a bowdent is ki kellett volna kötni de azt meg még nemigazán tudom hogy hogyan is kellene, hogyan tudom ezt kivitelezni!? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október5, 2010 Megoszt Elküldve Október5, 2010 Hát ha elég kicsi a kezed akkor be tudsz nyúlni az óra mögé (a szerelési könyvben pl. az van hogy szedd ki a biztosítéktáblát és onnan nyúlj föl), ott kitapogatod a spirált, és a rögzítőjét (egy rugós fül a spirál tövében) benyomod az óra felé, miközben az órát húzod kifelé/magad felé. Ha sehogy sem tudod kitapogatni a spirált mert mondjuk sehonnan sem fér be a kezed, akkor meg kösd le először a váltóról a motortérben (simán csak csavard le), utána kicsit kijjebb tudod húzni az órát és jobban hozzáférsz a hátuljához. Link to comment Megosztás: More sharing options...
moti Elküldve Október5, 2010 Megoszt Elküldve Október5, 2010 Hát ha elég kicsi a kezed akkor be tudsz nyúlni az óra mögé (a szerelési könyvben pl. az van hogy szedd ki a biztosítéktáblát és onnan nyúlj föl), ott kitapogatod a spirált, és a rögzítőjét (egy rugós fül a spirál tövében) benyomod az óra felé, miközben az órát húzod kifelé/magad felé. Ha sehogy sem tudod kitapogatni a spirált mert mondjuk sehonnan sem fér be a kezed, akkor meg kösd le először a váltóról a motortérben (simán csak csavard le), utána kicsit kijjebb tudod húzni az órát és jobban hozzáférsz a hátuljához. Én a bizti tábla felett nyúltam fel, de visszaszerelésnél, egyszerübb ha motortérben lekötöm. 1 csavar fogja akkor azt ki és húzzam fel és ennyi? Link to comment Megosztás: More sharing options...
moti Elküldve Október5, 2010 Megoszt Elküldve Október5, 2010 Este probáltam beinditani az autót elmenni tankolni és nem akart beindulni, pedig volt benne tudomásom szerint üzemanyag, akksi is lemerült, betolásra se indult, bikáztuk is úgy beröffent és leállt, majd mondja szomszéd hozzunk bele üzemanyagot, probáljuk meg, hoztunk bele és egyet nem fordult a henger beindult, utána alapjáraton járattam 5percig, hagyj melegedjen meg hagyj töltödjön az akkumlátor és indulok el 1-es nem akar menni, mint ha lefulladna vagy gyújtáshiba nemtudom :S utána 2es nem megy, utána kilőtte magát mint a golyó, útközbe néha néha akadozott meg ezt megint eljátszotta egy párszor. Vki találkozott már ilyen problémával?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Október6, 2010 Megoszt Elküldve Október6, 2010 Este probáltam beinditani az autót elmenni tankolni és nem akart beindulni, pedig volt benne tudomásom szerint üzemanyag, akksi is lemerült, betolásra se indult, bikáztuk is úgy beröffent és leállt, majd mondja szomszéd hozzunk bele üzemanyagot, probáljuk meg, hoztunk bele és egyet nem fordult a henger beindult, utána alapjáraton járattam 5percig, hagyj melegedjen meg hagyj töltödjön az akkumlátor és indulok el 1-es nem akar menni, mint ha lefulladna vagy gyújtáshiba nemtudom :S utána 2es nem megy, utána kilőtte magát mint a golyó, útközbe néha néha akadozott meg ezt megint eljátszotta egy párszor. Vki találkozott már ilyen problémával?? Aham... Kevés üzemanyag :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
h.adam92 Elküldve Október6, 2010 Megoszt Elküldve Október6, 2010 Este probáltam beinditani az autót elmenni tankolni és nem akart beindulni, pedig volt benne tudomásom szerint üzemanyag, akksi is lemerült, betolásra se indult, bikáztuk is úgy beröffent és leállt, majd mondja szomszéd hozzunk bele üzemanyagot, probáljuk meg, hoztunk bele és egyet nem fordult a henger beindult, utána alapjáraton járattam 5percig, hagyj melegedjen meg hagyj töltödjön az akkumlátor és indulok el 1-es nem akar menni, mint ha lefulladna vagy gyújtáshiba nemtudom :S utána 2es nem megy, utána kilőtte magát mint a golyó, útközbe néha néha akadozott meg ezt megint eljátszotta egy párszor. Vki találkozott már ilyen problémával?? Először is cseréld ki a tank alatt lévő üzemanyagszűrőt. Ha utána sem jó, szedd ki az ac-t, és az alján van egy finomszűrő, nézd meg nincs-e elmocskolódva:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Október7, 2010 Megoszt Elküldve Október7, 2010 Este probáltam beinditani az autót elmenni tankolni és nem akart beindulni, pedig volt benne tudomásom szerint üzemanyag, akksi is lemerült, betolásra se indult, bikáztuk is úgy beröffent és leállt, majd mondja szomszéd hozzunk bele üzemanyagot, probáljuk meg, hoztunk bele és egyet nem fordult a henger beindult, utána alapjáraton járattam 5percig, hagyj melegedjen meg hagyj töltödjön az akkumlátor és indulok el 1-es nem akar menni, mint ha lefulladna vagy gyújtáshiba nemtudom :S utána 2es nem megy, utána kilőtte magát mint a golyó, útközbe néha néha akadozott meg ezt megint eljátszotta egy párszor. Vki találkozott már ilyen problémával?? Fejlemény? Link to comment Megosztás: More sharing options...
moti Elküldve Október7, 2010 Megoszt Elküldve Október7, 2010 Fejlemény? Azóta nem használtam, mert gyakorlaton vagyok :) a benzinszürö még csak 1e kmeres, a rángatás meg a fura hangok inkább gyújtáshiba lenne sztem :/ Majd még tesztelgetem, de ilyen hidegbe oly könnyen lemerül éjszaka az akksi, hétvégén vadászok egyet :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Október7, 2010 Megoszt Elküldve Október7, 2010 Azóta nem használtam, mert gyakorlaton vagyok :) a benzinszürö még csak 1e kmeres, a rángatás meg a fura hangok inkább gyújtáshiba lenne sztem :/ Majd még tesztelgetem, de ilyen hidegbe oly könnyen lemerül éjszaka az akksi, hétvégén vadászok egyet :D Hidegben? :D Mi lesz -20-nál? Link to comment Megosztás: More sharing options...
moti Elküldve Október8, 2010 Megoszt Elküldve Október8, 2010 Hidegben? :) Mi lesz -20-nál? Oldalán megvan repedve és ha megdöltöm folyik ki belőle a sav :/ de muszáj vennem egyet, télen nem fogok szórakozni Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Október8, 2010 Megoszt Elküldve Október8, 2010 Oldalán megvan repedve és ha megdöltöm folyik ki belőle a sav :/ de muszáj vennem egyet, télen nem fogok szórakozni ÍÍÍÍÍ Vigyázz ezzel, mert egyrészt rohadt veszélyes a sav, másrészt annak sem tesz jót amire ráfolyik. Gondolom tudod, csak fő a biztonság! Link to comment Megosztás: More sharing options...
moti Elküldve Október8, 2010 Megoszt Elküldve Október8, 2010 ÍÍÍÍÍ Vigyázz ezzel, mert egyrészt rohadt veszélyes a sav, másrészt annak sem tesz jót amire ráfolyik. Gondolom tudod, csak fő a biztonság! Ezt nem nagyon tudtam, eddig se volt vele gond csak már tavaly télen is szórakozott, nyáron pöccre indult, ezért nem vettem még egy másikat, de most már ideje egyet vennem bele?? Minimum 1.8as benzineshez milyen amperórájut meg milyen inditóamperüt vegyek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október8, 2010 Megoszt Elküldve Október8, 2010 55Ah-s elég bele ha nincsen telepakolva az autód elektromos extrákkal (riasztó, hifi, villanyablak, centrál, klíma, stb...), a nagyobb kapacitásúval csak azt éred el hogy a generátor soha nem fogja tudni teljesen feltölteni ha csak rövid utakon jársz vele. Indítóáram viszont minél nagyobb legyen, értelemszerűen annál könnyebben fog elindulni az autó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dyrasen Elküldve Október10, 2010 Megoszt Elküldve Október10, 2010 Hello srácok ki tudja mennyi lenne a jó kompresszió c20xe be? 13.5 öt mértünk Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Október10, 2010 Megoszt Elküldve Október10, 2010 Minden hengernél ennyi volt? Nekem felújítás előtt 12,5 Bar volt, de most gondolkodok el, hogy azóta nem is mértem :) Szerintem bőven jó még, ha minden hengernél egyformán ennyi az érték Link to comment Megosztás: More sharing options...
dyrasen Elküldve Október12, 2010 Megoszt Elküldve Október12, 2010 :D és kb mennyi lenne a gyári érték mert fogalmam sincs Minden hengernél ennyi volt? Nekem felújítás előtt 12,5 Bar volt, de most gondolkodok el, hogy azóta nem is mértem :) Szerintem bőven jó még, ha minden hengernél egyformán ennyi az érték Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Október12, 2010 Megoszt Elküldve Október12, 2010 :) és kb mennyi lenne a gyári érték mert fogalmam sincs kompresszió viszonyra 10,5öt ír. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Október13, 2010 Megoszt Elküldve Október13, 2010 kompresszió viszonyra 10,5öt ír. Igen, de ez két külön fogalom :) A kompresszió viszony (sűrítési arány) elméletben nem változik sosem , nah jó maximum akkor amikor síkolják a HF-et. Ergo ez az érték a hengerűrtartalom+ a sűrítési hengerűrtartalom hányadosából jön ki. Érthetően: mennyire sűríted össze az 1998ccm-t-->190,2ccm-re. A sűrítési végnyomásnak van mértékegysége is (Bar). Sajna gyári értéket nem találtam, de régebben olvastam valahol, hogy 10Bar környékén van a még elfogadható érték. Sajnos ennyit tudtam csak segíteni :D Volt apropója a kompressziómérésnek (hivatalosan sűrítési végnyomás mérés <_< ) ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts