Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
ma megint elszólt este valamelyik cső, most már nagy a gyanú, hogy hengerfej probléma, remélem csak a tömítés, gyanúsan nagy a nyomás a hűtőrendszerben, ha hengerfej repedés, akkor megköszönném majd ha rákérdeznél. holnap megy a szerelőhöz, aztán meglátom mit mond rá. az a baj számolgattam és ha mondjuk hf csere kell, akkor azt nem úszom meg 80-100K alatt, annyiért meg szinte komplett motort tudnék venni.

Akár 1 autót is, donornak.

Elküldve

Kivettem a jobb hátsó ablaküveget, mert kicseréltem, elég karcos volt és nem lehet visszarakni, mert rosszul vettem ki :S

Kiakasztottam a bowdent, és most beakadt a felső csigába és benyelte az egészet, most meg az ablaktekerőt megse lehet mozditani, az üveg is fával van alátámasztva :S

Hogyan lehetne orvosolni, mindenhol popszegecsek fogják??

Elküldve
Kivettem a jobb hátsó ablaküveget, mert kicseréltem, elég karcos volt és nem lehet visszarakni, mert rosszul vettem ki :S

Kiakasztottam a bowdent, és most beakadt a felső csigába és benyelte az egészet, most meg az ablaktekerőt megse lehet mozditani, az üveg is fával van alátámasztva :S

Hogyan lehetne orvosolni, mindenhol popszegecsek fogják??

Vedd ki az ablakemelő szerkezetét, és akkor normálisan kitudod játszani az üveget.

Elküldve

az üveget kitudom venni

A bowden kiadakat az alsó csigából és a felső csiga felhúzta és oda felvan tekeredve :s

Mindent popszegecsek fogják:s

Elküldve
ma megint elszólt este valamelyik cső, most már nagy a gyanú, hogy hengerfej probléma, remélem csak a tömítés, gyanúsan nagy a nyomás a hűtőrendszerben, ha hengerfej repedés, akkor megköszönném majd ha rákérdeznél. holnap megy a szerelőhöz, aztán meglátom mit mond rá. az a baj számolgattam és ha mondjuk hf csere kell, akkor azt nem úszom meg 80-100K alatt, annyiért meg szinte komplett motort tudnék venni.

sajna nem vagyok otthon, fater intézi a kocsit:D még arra gondoltam mielőtt szerelőhöz viszi, hogy nem e azért nagy a nyomás mert megadta magát a kiegyenlítő sapkája, olyan nem lehetséges? ja és megnézte fater és nem szólt el vízcső 1 liter vizet öntött bele mert akkor a kiegyenlítőből eltűnt és mintha a sapkánál tolta volna ki a vizet ahogy néztem akkor este. víz nem melegedett föl, hidegen pöccre indul, 1-2 perc alatt elég nagy lesz a nyomás a rendszerbe szerintem az nem normális azért.

Elküldve
az üveget kitudom venni

A bowden kiadakat az alsó csigából és a felső csiga felhúzta és oda felvan tekeredve :s

Mindent popszegecsek fogják:s

Hát akkor furd le a szegecseket, aztán akkor bowdent megigazitod.

Elküldve
Hát sok szerencsét hozzá esetleg ha tényleg hengerfej havernál van egy isuzu disel F astra ha minden igaz gyűrű törött de talán a hengerfejnek nemlett gondja végső esetbe rákérdezhetek

dyrasen majd kérdezz rá a hf-re milyen meg mennyiért adná. köszi

Elküldve
már nem tudom, de ha ez megoldódik lehetséges, hogy megy a háztól, aztán veszek egy ilyen vekit csak 2.0 16v benyósat.

Huhh, hát úgy tűnik a HF tömítés fáradt meg kicsit. Hosszabb állás után mindig 3 hengerezik?

Elküldve
az üveget kitudom venni

A bowden kiadakat az alsó csigából és a felső csiga felhúzta és oda felvan tekeredve :s

Mindent popszegecsek fogják:s

De azt nem értem, hogy ha ki tudtad venni, akkor miért nem tudod visszarakni ugyanúgy?

Elküldve
Huhh, hát úgy tűnik a HF tömítés fáradt meg kicsit. Hosszabb állás után mindig 3 hengerezik?

nem, volt olyan, hogy napokig semmi nem volt vele, aztán kitolta a vizet, szerelő ma szedte le elvileg a hf-et azt mondta fater mikor átvitte megpörgették elég jól és csak úgy tolta ki a vizet a kiegyenlítőn, na majd kiderül, hogy csak tömítés e, de gyanús a hf- repedés. azt mondta szerelő, hogy ezeknél az isuzuknál előfordul, pedig én meg a pont ellenkezőt hallottam na de mind1. ja pesten tudnák meg heggöltetni ha repedt 30 k körül, de annyiért már veszek hf-et, meg egy felújítás nem 100%. holnap remélem okosabb leszek már.

Elküldve
nem, volt olyan, hogy napokig semmi nem volt vele, aztán kitolta a vizet, szerelő ma szedte le elvileg a hf-et azt mondta fater mikor átvitte megpörgették elég jól és csak úgy tolta ki a vizet a kiegyenlítőn, na majd kiderül, hogy csak tömítés e, de gyanús a hf- repedés. azt mondta szerelő, hogy ezeknél az isuzuknál előfordul, pedig én meg a pont ellenkezőt hallottam na de mind1. ja pesten tudnák meg heggöltetni ha repedt 30 k körül, de annyiért már veszek hf-et, meg egy felújítás nem 100%. holnap remélem okosabb leszek már.

Akkor inkább jó állapotú bontottat, mint a forrasztásos dolgot... Abban én nem bíznék túl sokáig :rolleyes:

Elküldve
Akkor inkább jó állapotú bontottat, mint a forrasztásos dolgot... Abban én nem bíznék túl sokáig :rolleyes:

levették a hf-et és sajna repedt, meg az előkamra is elmozdult vagy valami ilyesmi:(<_< szóval nem tom mi légyen, fater azt mondta ha megcsináljuk megveszi tőlem:D

Elküldve
levették a hf-et és sajna repedt, meg az előkamra is elmozdult vagy valami ilyesmi:(:rolleyes: szóval nem tom mi légyen, fater azt mondta ha megcsináljuk megveszi tőlem:D

Részvétem <_<

Elküldve

Voltam lent megnéztem a hengerfejet isuzu disel hez hát elég ramaty hűtővíz kamra jobb szélén nagyon elvan vékonyodva az a helyzet nem igazán ajánlanám nemtudni meddig birja ki

Elküldve

Hello srácok mégse mult el a probléma ma mentem vele felmelegedett és szépen lassan megált az autó injektor híd tül üres :pnagy nehezen haza értem 20 km alatt kb 6 x kellett megálnom vagyis magátol ált meg rámértem indítózás de ac nem kap feszt az összes relé ami elérhető ki lett cserélve mi lehet még? mert néha megy néha nem

Elküldve
Hello srácok mégse mult el a probléma ma mentem vele felmelegedett és szépen lassan megált az autó injektor híd tül üres :pnagy nehezen haza értem 20 km alatt kb 6 x kellett megálnom vagyis magátol ált meg rámértem indítózás de ac nem kap feszt az összes relé ami elérhető ki lett cserélve mi lehet még? mert néha megy néha nem

Az AC-n mérted, hogy nincs feszültség? Az AC relé újra lett kicserélve? Kábeleknél ninccs szakadás valahol, vagy elfekedett rész? Esetleg a csatlakozócsaruk nincsenek eloxidálódva (AC-nál pl.)?

Elküldve

JÓNak néztem a vezetékeket de az az érdekes ha felmelegszik utána nemjó vákumkapcsoló nemtom hol lehet benne ha van ami a benzin nyomást szabályozza hogy mikor menyen az AC ha tudnám hogy mik vannak abban az áramkörben akkor talán meglenne a ludas

Az AC-n mérted, hogy nincs feszültség? Az AC relé újra lett kicserélve? Kábeleknél ninccs szakadás valahol, vagy elfekedett rész? Esetleg a csatlakozócsaruk nincsenek eloxidálódva (AC-nál pl.)?
Elküldve
JÓNak néztem a vezetékeket de az az érdekes ha felmelegszik utána nemjó vákumkapcsoló nemtom hol lehet benne ha van ami a benzin nyomást szabályozza hogy mikor menyen az AC ha tudnám hogy mik vannak abban az áramkörben akkor talán meglenne a ludas

X20XEV-ben az injektorhíd vezérlésoldali végén van a benzinnyomás szabályzó.

Elküldve
JÓNak néztem a vezetékeket de az az érdekes ha felmelegszik utána nemjó vákumkapcsoló nemtom hol lehet benne ha van ami a benzin nyomást szabályozza hogy mikor menyen az AC ha tudnám hogy mik vannak abban az áramkörben akkor talán meglenne a ludas

Maga a benzinpumpa nem lehet, hogy kezdi megadni magát (ahogy bemelegszik)? Vagy az már volt kiszedve, próbálva?

Esetleg még az is lehet, hogy nem elektromos gond, hanem valami dugulás van és nem a bemelegedéssel van összefüggésben, hanem a nyomás kialakulásával :rolleyes:

Esetleg még egy hülye kérdés: a benzinszűrő volt cserélve mostanában? Jó irányba lett visszarakva? Találkoztam már olyannal, amin a feliratozott folyásirányos nyíl fordítva volt.

Elküldve

Hello van kettő AC m beletettem mindkettővel ezt produkálja :rolleyes: nemtom hogy a szűrőnek van e köze ahhoz hogy nem kap feszt <_< persze most reggel hogy próbáltam hidegen egyből megkapta a feszt és megy de melegen nem vagyis ha kicsit hűl már kap is megy egy db ig és nemkapolyan 5 km enként megált gondolhatod mire haza értem 20 km ről persze elötte lementem vele 30 at meg megint 30 és semmi beértem a városba melegedett és vége motorfőfok jeladót cseréltem ac t cseréltem reléket cseréltem ha elindul az ac meg nyomja rendesen egykét tekerés és megvan a nyomás de az injektor hidon ami van szelep megnyomom elötte meg csak levegő jön jah üzemanyag szűrő meg ugyvan legalábbis nálam egyik vége vastagabb mint a másik és a csövek is ugy vannak nem lehet fordítva feltenni mert nem megy a helyére

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.