warwolf Elküldve November27, 2007 Elküldve November27, 2007 akár akadhat egy :P Változtass a titulusodon, mer' nem fedi a valóságot! :(
npeti Elküldve December2, 2007 Elküldve December2, 2007 Sziasztok! Az autóm VEctra c20ne motorral. Kérdésem az lenne hogy a gyújtáselosztónál a vezérműtengely szimeringnél folyik az olaj, kicseréltettem a szimeringet kb 7000 km ezelőtt mikor a kocsi hozzámkerült, de most újból előjött ez a gond, létezhet hogy csak ennyit bír ki a szimering? A motorban elég sok kilóméter van 272 000 km, arra is gondoltam hogy talán a vezérműtengely kopott ki ennyire?? Ilyen esetben létezik valami megoldás az állandó szimering csere helyett? Válaszokat előre is köszönöm! NPeti
kavics Elküldve December2, 2007 Elküldve December2, 2007 Változtass a titulusodon, mer' nem fedi a valóságot! :( ;) a corsa is megvan még szal félig fedi :)
warwolf Elküldve December2, 2007 Elküldve December2, 2007 Sziasztok! Az autóm VEctra c20ne motorral. Kérdésem az lenne hogy a gyújtáselosztónál a vezérműtengely szimeringnél folyik az olaj, kicseréltettem a szimeringet kb 7000 km ezelőtt mikor a kocsi hozzámkerült, de most újból előjött ez a gond, létezhet hogy csak ennyit bír ki a szimering? A motorban elég sok kilóméter van 272 000 km, arra is gondoltam hogy talán a vezérműtengely kopott ki ennyire?? Ilyen esetben létezik valami megoldás az állandó szimering csere helyett? Válaszokat előre is köszönöm! NPeti Sztem ha gyári szimeringet veszel, nem fog szivárogni......
Amigo Elküldve December5, 2007 Elküldve December5, 2007 Sziasztok! Na a következő a helyzet a vectrámmal: - oldalt kifúj a kipufogóm - szar lett a zöldkártyám - bizonytalan az alapjáratom - ég a motorellenörző lámpám szerintetek utóbbi három a lambdaszonda hibájával magyarázható? hogy lehet ezt kimérni?
kori Elküldve December5, 2007 Elküldve December5, 2007 Elsősorban a hibakódot olvasnám ki a computerből.
lacza Elküldve December9, 2007 Elküldve December9, 2007 igen ajánlatos ha tech 1 akkor ki lehet villogtatni ha tech 2 akkor gép kell hozzá ird meg milyen évjárat
kori Elküldve December9, 2007 Elküldve December9, 2007 Nekem az Omihz Tech2 kell de simán ki lehet villogtatni.
lacza Elküldve December13, 2007 Elküldve December13, 2007 sziasztok van egy gondom Hátha valakinek van egy ötelete AF-as automata váltóm van kb 1km -et megyek az autóval szépen vált és egyszer csak villogni kezd a sportváltó visszajelzöje a müszerfalon ,onantól kezdve nem vált egyest ha megállok. Ha kézzel váltok veszi miden fokozatot.tech 1 nem ir ki hibát :(
uhuhu Elküldve December14, 2007 Elküldve December14, 2007 olyan nincs, ha villog, akkor van hibakód....
lacza Elküldve December15, 2007 Elküldve December15, 2007 olyan nincs, ha villog, akkor van hibakód.... [/quote Tulajdonképpen igazad van. Van rá ötleted hogy olvasam ki mert a motorét kivillogtatom ha áll az nem gond. de a váltóé nem marad benne ha leveszem gyújtásról,és visszateszem eltünik.Valami elektromos gebasz van vagy a váltóban senzor vagy kábel ha ki tudnám olvasni a kódot egyszerü lenne :(
Nandesz78 Elküldve Január4, 2008 Elküldve Január4, 2008 Helló. Izzítással kapcsolatban szeretnék egy kis segítséget kérni! Az autó: Opel Vectra A 1.7D A probléma: Főleg hideg motornál nem izzít elég ideig az autó kb 2-3 másodpercig tart az izzítás és ezért nagyon nehezen is indul! A gyertyákat megnéztem eggyenként és mindd tökélletesen működik ha adok neki áramot. Én az izzító relére gyanakszom de nem tudom hogy tudnám leellenőrizni a működését! Fölöslegessen meg nem akarok venni 12000 Ft-ért egy új relét! Valaki tudna segíteni nekem?
palazol Elküldve Január4, 2008 Elküldve Január4, 2008 c16nz boldog tulaja vagyok, de rosszalkodik a drága 33-as hibakódot olvastam hogyan tovább? vákuum rendszerről valami infó? mit-hová pontosan
fábi Elküldve Január11, 2008 Elküldve Január11, 2008 Hali! A hibakódot hogy lehet törölni? Vagy törlődik magától, ha tünetmentes a kicsikém?
Tom Elküldve Január11, 2008 Elküldve Január11, 2008 Hali! A hibakódot hogy lehet törölni? Vagy törlődik magától, ha tünetmentes a kicsikém? Igen, elméletileg kitörlődik magától is néhány indtás után, ha nem jelentkezik újból a hiba, de az akkusaru kb. 1 percig történő levételével azonnal is tudsz törölni. Illetve szerintem még a TECH műszer is barátod, de az nem kifejezetten a háztartások alapkelléke.
fábi Elküldve Január12, 2008 Elküldve Január12, 2008 Igen, elméletileg kitörlődik magától is néhány indtás után, ha nem jelentkezik újból a hiba, de az akkusaru kb. 1 percig történő levételével azonnal is tudsz törölni. Illetve szerintem még a TECH műszer is barátod, de az nem kifejezetten a háztartások alapkelléke. Kösz! Tényleg nincs Tech-em. Miből gondoltad??? :huh: :D :lol:
ImreLaci Elküldve Január14, 2008 Elküldve Január14, 2008 sziasztok van egy gondom Hátha valakinek van egy ötelete AF-as automata váltóm van kb 1km -et megyek az autóval szépen vált és egyszer csak villogni kezd a sportváltó visszajelzöje a müszerfalon ,onantól kezdve nem vált egyest ha megállok. Ha kézzel váltok veszi miden fokozatot.tech 1 nem ir ki hibát :huh: Esetleg nézd meg az olajszintet a váltóban. Üzemmeleg, járó motornál, P állásban.
Suba Elküldve Január22, 2008 Elküldve Január22, 2008 Sziasztok! Elöl hol mennek el a vecikben a tetőablak vízelvezető csöveket? Hogyan tudnák hozzáférni? Köszi előre is.
tgabika76 Elküldve Január23, 2008 Elküldve Január23, 2008 Ötletszinten az A oszlopban, legalábbis a Caliban meg az E Kadettban ott megy, az alsó vége meg a küszöb elejénél jön ki a kasztniból (jó esetben, mert van hogy eltömődik vagy valamiért visszacsúszik és akkor pont a küszöbbe folyik a víz). Hogy hogyan tudsz hozzáférni azt passzolom, de én mindenképp tetőkárpit lebontással kezdeném.
kavics Elküldve Február7, 2008 Elküldve Február7, 2008 Sziasztok! Elöl hol mennek el a vecikben a tetőablak vízelvezető csöveket? Hogyan tudnák hozzáférni? Köszi előre is. vectrában 4 vízelvezető cső van a tetőablakhoz, a tetőablak modul 4 sarkában. kettő megy előre az a oszlopban, kettő hátra a c oszlopban. cseréjéhez, kifűzásáhez bontani kell rendesen :)
Suba Elküldve Február10, 2008 Elküldve Február10, 2008 vectrában 4 vízelvezető cső van a tetőablakhoz, a tetőablak modul 4 sarkában. kettő megy előre az a oszlopban, kettő hátra a c oszlopban. cseréjéhez, kifűzásáhez bontani kell rendesen :) :) Köszi az infót!
frankie Elküldve Március4, 2008 Elküldve Március4, 2008 Sziasztok! 94-es Vectram van X20Xev motorral. Kb 3000-3500-as fordulatnal elkezd remegni a motor vagy a valto... ilyenkor zavaro zaj keletkezik a kocsiban es ha kezem rajt tartom a valton, akkor ezt a remegest meg tudom szuntetni (csillapitani). Magasabb fordulaton megszunik. Varosban nem zavar, de hosszutavon elegge bosszanto tud lenni, ha epp ebben a tartomanyban porog a motor. Szerintetek mi okozhatja ezt? Tudom, hogy egyik motortarto bak meg van gyengulve, de lehet o a felelos ezert a jelensegert? Udv frankie
Novák Ádám Elküldve Március16, 2008 Elküldve Március16, 2008 89- es Vectrám van ! A problémám a köv. Néha nem indul be az autó. Leteszem a garázsba tökéletesen működve és másnap szeretném indítani és az istennek se indul. Forgatni forgat de nem indul. Néha meg pöccre beindul. Mi tanácsoltok hol keressem a problémát ?
mikroferi Elküldve Március29, 2008 Elküldve Március29, 2008 Sziasztok!A következő lenne a problémám.Van egy 91 es A vectram c20ne motorral.Minden rendben vele imádom is csak hogy van egy aprócska gondom.Kb az 5.-ik szerelőnél járok vele aki azt mondja rátette gépre,az adataiteljesen rendben.Nemrég lett szelepszárszimering cserélve,valamint hengerfej síkbahúzva,szelepek becsiszolva.Tehát olajat nem eszi,vizet nem eszi mért adatok tökéletesek,mégis ha bemelegszik a motor fehéresen füstöl.Senki nem tudja miért.Ha tudtok adjatok tippeket.Előre is köszi!
Recommended Posts