Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Sziasztok!

Az autóm VEctra c20ne motorral.

Kérdésem az lenne hogy a gyújtáselosztónál a vezérműtengely szimeringnél folyik az olaj, kicseréltettem a szimeringet kb 7000 km ezelőtt mikor a kocsi hozzámkerült, de most újból előjött ez a gond, létezhet hogy csak ennyit bír ki a szimering? A motorban elég sok kilóméter van 272 000 km, arra is gondoltam hogy talán a vezérműtengely kopott ki ennyire?? Ilyen esetben létezik valami megoldás az állandó szimering csere helyett?

Válaszokat előre is köszönöm!

NPeti

Elküldve
Sziasztok!

Az autóm VEctra c20ne motorral.

Kérdésem az lenne hogy a gyújtáselosztónál a vezérműtengely szimeringnél folyik az olaj, kicseréltettem a szimeringet kb 7000 km ezelőtt mikor a kocsi hozzámkerült, de most újból előjött ez a gond, létezhet hogy csak ennyit bír ki a szimering? A motorban elég sok kilóméter van 272 000 km, arra is gondoltam hogy talán a vezérműtengely kopott ki ennyire?? Ilyen esetben létezik valami megoldás az állandó szimering csere helyett?

Válaszokat előre is köszönöm!

NPeti

Sztem ha gyári szimeringet veszel, nem fog szivárogni......

Elküldve

Sziasztok!

Na a következő a helyzet a vectrámmal:

- oldalt kifúj a kipufogóm

- szar lett a zöldkártyám

- bizonytalan az alapjáratom

- ég a motorellenörző lámpám

szerintetek utóbbi három a lambdaszonda hibájával magyarázható?

hogy lehet ezt kimérni?

Elküldve

sziasztok van egy gondom

Hátha valakinek van egy ötelete

AF-as automata váltóm van kb 1km -et megyek az autóval szépen vált és egyszer csak villogni kezd a sportváltó visszajelzöje

a müszerfalon ,onantól kezdve nem vált egyest ha megállok. Ha kézzel váltok veszi miden fokozatot.tech 1 nem ir ki hibát :(

Elküldve

olyan nincs, ha villog, akkor van hibakód....

[/quote

Tulajdonképpen igazad van. Van rá ötleted hogy olvasam ki mert a motorét kivillogtatom ha áll az nem gond.

de a váltóé nem marad benne ha leveszem gyújtásról,és visszateszem eltünik.Valami elektromos gebasz van

vagy a váltóban senzor vagy kábel ha ki tudnám olvasni a kódot egyszerü lenne :(

  • 3 weeks later...
Elküldve

Helló. Izzítással kapcsolatban szeretnék egy kis segítséget kérni!

Az autó: Opel Vectra A 1.7D

A probléma: Főleg hideg motornál nem izzít elég ideig az autó kb 2-3 másodpercig tart az izzítás és ezért nagyon nehezen is indul! A gyertyákat megnéztem eggyenként és mindd tökélletesen működik ha adok neki áramot.

Én az izzító relére gyanakszom de nem tudom hogy tudnám leellenőrizni a működését! Fölöslegessen meg nem akarok venni 12000 Ft-ért egy új relét!

Valaki tudna segíteni nekem?

Elküldve

c16nz boldog tulaja vagyok, de rosszalkodik a drága 33-as hibakódot olvastam hogyan tovább? vákuum rendszerről valami infó? mit-hová pontosan

Elküldve
Hali!

A hibakódot hogy lehet törölni?

Vagy törlődik magától, ha tünetmentes a kicsikém?

Igen, elméletileg kitörlődik magától is néhány indtás után, ha nem jelentkezik újból a hiba, de az akkusaru kb. 1 percig történő levételével azonnal is tudsz törölni.

Illetve szerintem még a TECH műszer is barátod, de az nem kifejezetten a háztartások alapkelléke.

Elküldve
Igen, elméletileg kitörlődik magától is néhány indtás után, ha nem jelentkezik újból a hiba, de az akkusaru kb. 1 percig történő levételével azonnal is tudsz törölni.

Illetve szerintem még a TECH műszer is barátod, de az nem kifejezetten a háztartások alapkelléke.

Kösz!

Tényleg nincs Tech-em.

Miből gondoltad??? :huh: :D :lol:

Elküldve
sziasztok van egy gondom

Hátha valakinek van egy ötelete

AF-as automata váltóm van kb 1km -et megyek az autóval szépen vált és egyszer csak villogni kezd a sportváltó visszajelzöje

a müszerfalon ,onantól kezdve nem vált egyest ha megállok. Ha kézzel váltok veszi miden fokozatot.tech 1 nem ir ki hibát :huh:

Esetleg nézd meg az olajszintet a váltóban. Üzemmeleg, járó motornál, P állásban.

  • 2 weeks later...
Elküldve

Sziasztok!

Elöl hol mennek el a vecikben a tetőablak vízelvezető csöveket? Hogyan tudnák hozzáférni?

Köszi előre is.

Elküldve

Ötletszinten az A oszlopban, legalábbis a Caliban meg az E Kadettban ott megy, az alsó vége meg a küszöb elejénél jön ki a kasztniból (jó esetben, mert van hogy eltömődik vagy valamiért visszacsúszik és akkor pont a küszöbbe folyik a víz). Hogy hogyan tudsz hozzáférni azt passzolom, de én mindenképp tetőkárpit lebontással kezdeném.

  • 2 weeks later...
Elküldve
Sziasztok!

Elöl hol mennek el a vecikben a tetőablak vízelvezető csöveket? Hogyan tudnák hozzáférni?

Köszi előre is.

vectrában 4 vízelvezető cső van a tetőablakhoz, a tetőablak modul 4 sarkában. kettő megy előre az a oszlopban, kettő hátra a c oszlopban. cseréjéhez, kifűzásáhez bontani kell rendesen :)

Elküldve
vectrában 4 vízelvezető cső van a tetőablakhoz, a tetőablak modul 4 sarkában. kettő megy előre az a oszlopban, kettő hátra a c oszlopban. cseréjéhez, kifűzásáhez bontani kell rendesen :)

:)

Köszi az infót!

  • 4 weeks later...
Elküldve

Sziasztok!

94-es Vectram van X20Xev motorral. Kb 3000-3500-as fordulatnal elkezd remegni a motor vagy a valto... ilyenkor zavaro zaj keletkezik a kocsiban es ha kezem rajt tartom a valton, akkor ezt a remegest meg tudom szuntetni (csillapitani). Magasabb fordulaton megszunik. Varosban nem zavar, de hosszutavon elegge bosszanto tud lenni, ha epp ebben a tartomanyban porog a motor. Szerintetek mi okozhatja ezt? Tudom, hogy egyik motortarto bak meg van gyengulve, de lehet o a felelos ezert a jelensegert?

Udv

frankie

  • 2 weeks later...
Elküldve

89- es Vectrám van ! A problémám a köv. Néha nem indul be az autó. Leteszem a garázsba tökéletesen működve és másnap szeretném indítani és az istennek se indul. Forgatni forgat de nem indul. Néha meg pöccre beindul. Mi tanácsoltok hol keressem a problémát ?

  • 2 weeks later...
Elküldve

Sziasztok!A következő lenne a problémám.Van egy 91 es A vectram c20ne motorral.Minden rendben vele imádom is csak hogy van egy aprócska gondom.Kb az 5.-ik szerelőnél járok vele aki azt mondja rátette gépre,az adataiteljesen rendben.Nemrég lett szelepszárszimering cserélve,valamint hengerfej síkbahúzva,szelepek becsiszolva.Tehát olajat nem eszi,vizet nem eszi mért adatok tökéletesek,mégis ha bemelegszik a motor fehéresen füstöl.Senki nem tudja miért.Ha tudtok adjatok tippeket.Előre is köszi!

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.