warwolf Elküldve November27, 2007 Megoszt Elküldve November27, 2007 akár akadhat egy :P Változtass a titulusodon, mer' nem fedi a valóságot! :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
npeti Elküldve December2, 2007 Megoszt Elküldve December2, 2007 Sziasztok! Az autóm VEctra c20ne motorral. Kérdésem az lenne hogy a gyújtáselosztónál a vezérműtengely szimeringnél folyik az olaj, kicseréltettem a szimeringet kb 7000 km ezelőtt mikor a kocsi hozzámkerült, de most újból előjött ez a gond, létezhet hogy csak ennyit bír ki a szimering? A motorban elég sok kilóméter van 272 000 km, arra is gondoltam hogy talán a vezérműtengely kopott ki ennyire?? Ilyen esetben létezik valami megoldás az állandó szimering csere helyett? Válaszokat előre is köszönöm! NPeti Link to comment Megosztás: More sharing options...
kavics Elküldve December2, 2007 Megoszt Elküldve December2, 2007 Változtass a titulusodon, mer' nem fedi a valóságot! :( ;) a corsa is megvan még szal félig fedi :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve December2, 2007 Megoszt Elküldve December2, 2007 Sziasztok! Az autóm VEctra c20ne motorral. Kérdésem az lenne hogy a gyújtáselosztónál a vezérműtengely szimeringnél folyik az olaj, kicseréltettem a szimeringet kb 7000 km ezelőtt mikor a kocsi hozzámkerült, de most újból előjött ez a gond, létezhet hogy csak ennyit bír ki a szimering? A motorban elég sok kilóméter van 272 000 km, arra is gondoltam hogy talán a vezérműtengely kopott ki ennyire?? Ilyen esetben létezik valami megoldás az állandó szimering csere helyett? Válaszokat előre is köszönöm! NPeti Sztem ha gyári szimeringet veszel, nem fog szivárogni...... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Amigo Elküldve December5, 2007 Megoszt Elküldve December5, 2007 Sziasztok! Na a következő a helyzet a vectrámmal: - oldalt kifúj a kipufogóm - szar lett a zöldkártyám - bizonytalan az alapjáratom - ég a motorellenörző lámpám szerintetek utóbbi három a lambdaszonda hibájával magyarázható? hogy lehet ezt kimérni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve December5, 2007 Megoszt Elküldve December5, 2007 Elsősorban a hibakódot olvasnám ki a computerből. Link to comment Megosztás: More sharing options...
lacza Elküldve December9, 2007 Megoszt Elküldve December9, 2007 igen ajánlatos ha tech 1 akkor ki lehet villogtatni ha tech 2 akkor gép kell hozzá ird meg milyen évjárat Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve December9, 2007 Megoszt Elküldve December9, 2007 Nekem az Omihz Tech2 kell de simán ki lehet villogtatni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
lacza Elküldve December13, 2007 Megoszt Elküldve December13, 2007 sziasztok van egy gondom Hátha valakinek van egy ötelete AF-as automata váltóm van kb 1km -et megyek az autóval szépen vált és egyszer csak villogni kezd a sportváltó visszajelzöje a müszerfalon ,onantól kezdve nem vált egyest ha megállok. Ha kézzel váltok veszi miden fokozatot.tech 1 nem ir ki hibát :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve December14, 2007 Megoszt Elküldve December14, 2007 olyan nincs, ha villog, akkor van hibakód.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
lacza Elküldve December15, 2007 Megoszt Elküldve December15, 2007 olyan nincs, ha villog, akkor van hibakód.... [/quote Tulajdonképpen igazad van. Van rá ötleted hogy olvasam ki mert a motorét kivillogtatom ha áll az nem gond. de a váltóé nem marad benne ha leveszem gyújtásról,és visszateszem eltünik.Valami elektromos gebasz van vagy a váltóban senzor vagy kábel ha ki tudnám olvasni a kódot egyszerü lenne :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nandesz78 Elküldve Január4, 2008 Megoszt Elküldve Január4, 2008 Helló. Izzítással kapcsolatban szeretnék egy kis segítséget kérni! Az autó: Opel Vectra A 1.7D A probléma: Főleg hideg motornál nem izzít elég ideig az autó kb 2-3 másodpercig tart az izzítás és ezért nagyon nehezen is indul! A gyertyákat megnéztem eggyenként és mindd tökélletesen működik ha adok neki áramot. Én az izzító relére gyanakszom de nem tudom hogy tudnám leellenőrizni a működését! Fölöslegessen meg nem akarok venni 12000 Ft-ért egy új relét! Valaki tudna segíteni nekem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
palazol Elküldve Január4, 2008 Megoszt Elküldve Január4, 2008 c16nz boldog tulaja vagyok, de rosszalkodik a drága 33-as hibakódot olvastam hogyan tovább? vákuum rendszerről valami infó? mit-hová pontosan Link to comment Megosztás: More sharing options...
fábi Elküldve Január11, 2008 Megoszt Elküldve Január11, 2008 Hali! A hibakódot hogy lehet törölni? Vagy törlődik magától, ha tünetmentes a kicsikém? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Január11, 2008 Megoszt Elküldve Január11, 2008 Hali! A hibakódot hogy lehet törölni? Vagy törlődik magától, ha tünetmentes a kicsikém? Igen, elméletileg kitörlődik magától is néhány indtás után, ha nem jelentkezik újból a hiba, de az akkusaru kb. 1 percig történő levételével azonnal is tudsz törölni. Illetve szerintem még a TECH műszer is barátod, de az nem kifejezetten a háztartások alapkelléke. Link to comment Megosztás: More sharing options...
fábi Elküldve Január12, 2008 Megoszt Elküldve Január12, 2008 Igen, elméletileg kitörlődik magától is néhány indtás után, ha nem jelentkezik újból a hiba, de az akkusaru kb. 1 percig történő levételével azonnal is tudsz törölni. Illetve szerintem még a TECH műszer is barátod, de az nem kifejezetten a háztartások alapkelléke. Kösz! Tényleg nincs Tech-em. Miből gondoltad??? :huh: :D :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ImreLaci Elküldve Január14, 2008 Megoszt Elküldve Január14, 2008 sziasztok van egy gondom Hátha valakinek van egy ötelete AF-as automata váltóm van kb 1km -et megyek az autóval szépen vált és egyszer csak villogni kezd a sportváltó visszajelzöje a müszerfalon ,onantól kezdve nem vált egyest ha megállok. Ha kézzel váltok veszi miden fokozatot.tech 1 nem ir ki hibát :huh: Esetleg nézd meg az olajszintet a váltóban. Üzemmeleg, járó motornál, P állásban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Suba Elküldve Január22, 2008 Megoszt Elküldve Január22, 2008 Sziasztok! Elöl hol mennek el a vecikben a tetőablak vízelvezető csöveket? Hogyan tudnák hozzáférni? Köszi előre is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január23, 2008 Megoszt Elküldve Január23, 2008 Ötletszinten az A oszlopban, legalábbis a Caliban meg az E Kadettban ott megy, az alsó vége meg a küszöb elejénél jön ki a kasztniból (jó esetben, mert van hogy eltömődik vagy valamiért visszacsúszik és akkor pont a küszöbbe folyik a víz). Hogy hogyan tudsz hozzáférni azt passzolom, de én mindenképp tetőkárpit lebontással kezdeném. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kavics Elküldve Február7, 2008 Megoszt Elküldve Február7, 2008 Sziasztok! Elöl hol mennek el a vecikben a tetőablak vízelvezető csöveket? Hogyan tudnák hozzáférni? Köszi előre is. vectrában 4 vízelvezető cső van a tetőablakhoz, a tetőablak modul 4 sarkában. kettő megy előre az a oszlopban, kettő hátra a c oszlopban. cseréjéhez, kifűzásáhez bontani kell rendesen :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Suba Elküldve Február10, 2008 Megoszt Elküldve Február10, 2008 vectrában 4 vízelvezető cső van a tetőablakhoz, a tetőablak modul 4 sarkában. kettő megy előre az a oszlopban, kettő hátra a c oszlopban. cseréjéhez, kifűzásáhez bontani kell rendesen :) :) Köszi az infót! Link to comment Megosztás: More sharing options...
frankie Elküldve Március4, 2008 Megoszt Elküldve Március4, 2008 Sziasztok! 94-es Vectram van X20Xev motorral. Kb 3000-3500-as fordulatnal elkezd remegni a motor vagy a valto... ilyenkor zavaro zaj keletkezik a kocsiban es ha kezem rajt tartom a valton, akkor ezt a remegest meg tudom szuntetni (csillapitani). Magasabb fordulaton megszunik. Varosban nem zavar, de hosszutavon elegge bosszanto tud lenni, ha epp ebben a tartomanyban porog a motor. Szerintetek mi okozhatja ezt? Tudom, hogy egyik motortarto bak meg van gyengulve, de lehet o a felelos ezert a jelensegert? Udv frankie Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novák Ádám Elküldve Március16, 2008 Megoszt Elküldve Március16, 2008 Sziasztok ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novák Ádám Elküldve Március16, 2008 Megoszt Elküldve Március16, 2008 89- es Vectrám van ! A problémám a köv. Néha nem indul be az autó. Leteszem a garázsba tökéletesen működve és másnap szeretném indítani és az istennek se indul. Forgatni forgat de nem indul. Néha meg pöccre beindul. Mi tanácsoltok hol keressem a problémát ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mikroferi Elküldve Március29, 2008 Megoszt Elküldve Március29, 2008 Sziasztok!A következő lenne a problémám.Van egy 91 es A vectram c20ne motorral.Minden rendben vele imádom is csak hogy van egy aprócska gondom.Kb az 5.-ik szerelőnél járok vele aki azt mondja rátette gépre,az adataiteljesen rendben.Nemrég lett szelepszárszimering cserélve,valamint hengerfej síkbahúzva,szelepek becsiszolva.Tehát olajat nem eszi,vizet nem eszi mért adatok tökéletesek,mégis ha bemelegszik a motor fehéresen füstöl.Senki nem tudja miért.Ha tudtok adjatok tippeket.Előre is köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts