gyuszibacsi Elküldve November29, 2005 Megoszt Elküldve November29, 2005 Volt egy kis pause (melódia folytán) Délután lesz a főpróba, meg reggel és újra jelentkezem a fejleményekkel A modult "hogyé" adod?, jól látom Budaőrs?, mert én meg itt vagyok a Sasadi útnál Link to comment Megosztás: More sharing options...
meriva1.8 Elküldve November29, 2005 Megoszt Elküldve November29, 2005 Majd pü-ben megbeszéljük. Budaörs az stim. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyuszibacsi Elküldve November30, 2005 Megoszt Elküldve November30, 2005 Helló "npasi"! Nem tűntem el, de tegnap du.+ma reggel+ma du. is "pöccre" indult a kicsike, még a végén lehet, hogy a jeladó kábele volt a ludas, ja meg a stekkere, ami a motorblokk tetején van kb., mert az is el volt törve, nem bírta a meleget a bakelit... Igazából arra nem kaptam választ,(ha esetleg tudod, köszi)hogy ha nincs a vezérlés (amit én vibrálásnak írtam a trafóra menő stekkeren, akkor is lehet-e rossz a gyújtásmodul? Netán meggyógyult az autóka?! El ne kiabáljam, de ha hétvégéig mindig így indul, akkor már kezdek reménykedni! Üdv.: Gyula Link to comment Megosztás: More sharing options...
meriva1.8 Elküldve November30, 2005 Megoszt Elküldve November30, 2005 Ha a trafóra menő 2-pólusú csatiról beszélsz, ha azon nincs semmilyen vezérlés jellegű jel, akkor lehet rossz a gyújtásmodul vagy a Hallos jeladó vagy esetleg még más is. De többnyire ez a sorrend. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyuszibacsi Elküldve December1, 2005 Megoszt Elküldve December1, 2005 Igen-igen, az egyik fele dupla fekete (erre megy a 12V)a másik zöld vez. Amikor nem indult, akkor a 12V-ot megkapta, de a csati két pólusára nem volt a "vibrálás", ami a vezérlés gondolom. Viszont az a jeladó (az a Hall elem, ugye?) vezeték gagyi volt, a stekkere is széthullva, lehet, hogy az kh-zott. Hétvégéig csak kiderül már, hogy mi van...?!?! Egyszer kipróbáltuk (hogy lássam) hogy is kell működnie... Most meg, mióta visszatettem az eredeti trafó+modult kedd reggel, azóta pöccre indult. Netán ha megint nem indul, akkor csak egy modult tennék bele, de az már benne is maradna. Ami Neked van, az gyári (és mennyi cash lenne?) Köszi, üdv.: Gyula Link to comment Megosztás: More sharing options...
SixtusAngel Elküldve Január27, 2006 Megoszt Elküldve Január27, 2006 Aham, le, mert meguntuk, hogy sosem működött rendesen. Ráadásul ez a motor - amit Ti is használtok - egy picivel több lehetőséget adott. Köszi a jókívánságot! Ez típus hiba. Tipikusan az elkopot féltengelycsukló hangja. H amár egyenesben is fogja csinálni akko rcserélni kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Január27, 2006 Megoszt Elküldve Január27, 2006 jajjajjj. itt forditva megy a fórum.... te az elején lévőre válaszoltál... szerintem. főkéépp hogy egy régi hozzászólást idéztél :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Albert Elküldve December13, 2006 Megoszt Elküldve December13, 2006 Ez ma történt egy haver ótójával :lol: Ottan fogja az ajtót az utsó képen.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve December13, 2006 Megoszt Elküldve December13, 2006 mi történt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Albert Elküldve December13, 2006 Megoszt Elküldve December13, 2006 Ööööööööööö hát hogyérted. :lol: Kigyulladt... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve December14, 2006 Megoszt Elküldve December14, 2006 Ú de kurvára nem vidám ez. :) Nekem sem sokon múlott... :lol: :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Albert Elküldve December14, 2006 Megoszt Elküldve December14, 2006 Valszeg neki is elektromos zárlat. Csak ő bement vásárolni az ósünbe vmit és mirevisszaért a kocsihoz (szerinte 5 perc múlva) már lángokban állt. Ők hoztak porraloltót Ósünból és a Tűzoltók meg nagyon gyorsan kiétek. Amíg porraloltóval tolták addig a mociháztetőt fel sem tudták nyitni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
greg Elküldve December20, 2006 Megoszt Elküldve December20, 2006 Lebontottam a fél műszerfalat, hogy kicseréljem a rizsszemizzókat középen, a fűtésszabályzó gombok körül. 2 órát tököltem a művelettel, és csak egy, azaz egy db izzót tudtam cserélni. Merthogy nem volt többnek hely. Pedig esküszöm átnéztem. :lol: Most az az egy világít, de elég karcsú. A fűtéskezelő kapcsolók fele még mindig sötétben van. :) A hőszabályzónál piros/kék csíknak nem kéne világítania??? :) Meg a ventillátorkapcsolónak? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve December20, 2006 Megoszt Elküldve December20, 2006 ugyemlékszem, hogy ott csak 1 azaz egy darab izzó van összesen.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve December20, 2006 Megoszt Elküldve December20, 2006 ugyemlékszem, hogy ott csak 1 azaz egy darab izzó van összesen.... ...meg vannak ilyen fényvezető plexik amik vagy elkoszolódtak, vagy eltörtek és ezért nem vezetik el annak az egy szem izzónak a fényét az összes kezelőelemhez. Link to comment Megosztás: More sharing options...
greg Elküldve December21, 2006 Megoszt Elküldve December21, 2006 Hát ez szomorú. Köszönöm az infókat. Mert szétszedni emiatt teljesen hülyeség. A másik ilyen középső panel pedig (ami otthon van nekem) az pont a tükörképe. :lol: Így marad. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
bull60 Elküldve Augusztus1, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2007 Hello! C20ne-es Vectrám van és 1 makacs problémával kűzdök.Valahonnan komoly benzinszag jön be a kocsiba,kivül nemlehet érezni mintha a kocsi alól jönne.Abenzin sehol nem csöpög,ha melegvan és letekerem a tanksapkát nagyon erőteljesen fúj kifelé a benzingőz.Nem szív,fúj!.Találkozott valaki ilyen problémával közületek?Ha valaki tudna segíteni megköszönném.Mégvalami kicseréltem a betöltő csövet hátha a légtelenítő szelep romlott el,semmi sem változott,a légtelenitő csövekbe belefújtam nincsenek aldugulva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Augusztus1, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2007 Mégvalami kicseréltem a betöltő csövet hátha a légtelenítő szelep romlott el,semmi sem változott,a légtelenitő csövekbe belefújtam nincsenek aldugulva. Pedig szerintem ott kell keresni a problémát! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
bull60 Elküldve Augusztus1, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2007 Pedig szerintem ott kell keresni a problémát! :) Két darab cső van,az egyik a tank oldalába a másik a tank teteje és a kaszni közé megy be.Nemtudom ,hogy a felső cső is a tankba csatlakozik vagy kivan vezetve a levegőbe?Próbáltam kihúzni de nemtudtam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Augusztus1, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2007 Vecin nem tudom hogy van,A Corsájét már szedtem szét! Link to comment Megosztás: More sharing options...
bull60 Elküldve Augusztus1, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2007 Vecin nem tudom hogy van,A Corsájét már szedtem szét! És azon,hogy van a felső?vissza van vezetve a tankba? Link to comment Megosztás: More sharing options...
bull60 Elküldve Augusztus4, 2007 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2007 Ha tud valaki c20ne-es vectrához gyári szervíz könyvet ,vagy net címet ahol elolvasható megköszönném. Link to comment Megosztás: More sharing options...
lacza Elküldve November27, 2007 Megoszt Elküldve November27, 2007 sziasztok Ha már a C20N nél tartunk nincs vakainek egy fölösleges motorja :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve November27, 2007 Megoszt Elküldve November27, 2007 sziasztok Ha már a C20N nél tartunk nincs vakainek egy fölösleges motorja :P Keresd meg Dénest : http://www.opelforum.hu/index.php?showuser=369 Hátha :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
kavics Elküldve November27, 2007 Megoszt Elküldve November27, 2007 sziasztok Ha már a C20N nél tartunk nincs vakainek egy fölösleges motorja :P akár akadhat egy :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts