Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Helló "npasi"!

Nem tűntem el, de tegnap du.+ma reggel+ma du. is "pöccre" indult a kicsike, még a végén lehet, hogy a jeladó kábele volt a ludas, ja meg a stekkere, ami a motorblokk tetején van kb., mert az is el volt törve, nem bírta a meleget a bakelit...

Igazából arra nem kaptam választ,(ha esetleg tudod, köszi)hogy ha nincs a vezérlés (amit én vibrálásnak írtam a trafóra menő stekkeren, akkor is lehet-e rossz a gyújtásmodul? Netán meggyógyult az autóka?!

El ne kiabáljam, de ha hétvégéig mindig így indul, akkor már kezdek reménykedni! Üdv.: Gyula

Link to comment
Megosztás:

Igen-igen, az egyik fele dupla fekete (erre megy a 12V)a másik zöld vez.

Amikor nem indult, akkor a 12V-ot megkapta, de a csati két pólusára

nem volt a "vibrálás", ami a vezérlés gondolom.

Viszont az a jeladó (az a Hall elem, ugye?) vezeték gagyi volt, a stekkere is széthullva, lehet, hogy az kh-zott.

Hétvégéig csak kiderül már, hogy mi van...?!?!

Egyszer kipróbáltuk (hogy lássam) hogy is kell működnie...

Most meg, mióta visszatettem az eredeti trafó+modult kedd reggel, azóta pöccre indult. Netán ha megint nem indul, akkor csak egy modult tennék bele, de az már benne is maradna.

Ami Neked van, az gyári (és mennyi cash lenne?)

Köszi, üdv.: Gyula

Link to comment
Megosztás:

  • 1 month later...
Aham, le, mert meguntuk, hogy sosem működött rendesen. Ráadásul ez a motor - amit Ti is használtok - egy picivel több lehetőséget adott.

Köszi a jókívánságot!

Ez típus hiba. Tipikusan az elkopot féltengelycsukló hangja. H amár egyenesben is fogja csinálni akko rcserélni kell.

Link to comment
Megosztás:

  • 10 months later...

Valszeg neki is elektromos zárlat. Csak ő bement vásárolni az ósünbe vmit és mirevisszaért a kocsihoz (szerinte 5 perc múlva) már lángokban állt. Ők hoztak porraloltót Ósünból és a Tűzoltók meg nagyon gyorsan kiétek. Amíg porraloltóval tolták addig a mociháztetőt fel sem tudták nyitni.

Link to comment
Megosztás:

Lebontottam a fél műszerfalat, hogy kicseréljem a rizsszemizzókat középen, a fűtésszabályzó gombok körül. 2 órát tököltem a művelettel, és csak egy, azaz egy db izzót tudtam cserélni. Merthogy nem volt többnek hely. Pedig esküszöm átnéztem. :lol: Most az az egy világít, de elég karcsú. A fűtéskezelő kapcsolók fele még mindig sötétben van. :)

A hőszabályzónál piros/kék csíknak nem kéne világítania??? :)

Meg a ventillátorkapcsolónak? :)

Link to comment
Megosztás:

  • 7 months later...

Hello! C20ne-es Vectrám van és 1 makacs problémával kűzdök.Valahonnan komoly benzinszag jön be a kocsiba,kivül nemlehet érezni mintha a kocsi alól jönne.Abenzin sehol nem csöpög,ha melegvan és letekerem a tanksapkát nagyon erőteljesen fúj kifelé a benzingőz.Nem szív,fúj!.Találkozott valaki ilyen problémával közületek?Ha valaki tudna segíteni megköszönném.Mégvalami kicseréltem a betöltő csövet hátha a légtelenítő szelep romlott el,semmi sem változott,a légtelenitő csövekbe belefújtam nincsenek aldugulva.

Link to comment
Megosztás:

Pedig szerintem ott kell keresni a problémát! :)

Két darab cső van,az egyik a tank oldalába a másik a tank teteje és a kaszni közé megy be.Nemtudom ,hogy a felső cső is a tankba csatlakozik vagy kivan vezetve a levegőbe?Próbáltam kihúzni de nemtudtam.

Link to comment
Megosztás:

  • 3 months later...
Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.