zotya975 Elküldve Február17, 2019 Megoszt Elküldve Február17, 2019 9 órája, nistvan98 írta: Köszönöm de ugyanannyi az alapjárat ha ledugozom, a map szenzor alattit, az idáig is levolt de akkor is ugyanennyi, 500-600 között mozgott az alapjárat Nekem egyszer volt olyan hogy stabil 500--on volt az alapjárat, este amikor hazajöttem, aztán reggelre "kialudta magát" mire elkezdem volna keresni a hibát. Így aztán ki sem derült mi okozta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nistvan98 Elküldve Február17, 2019 Megoszt Elküldve Február17, 2019 1 hour ago, zotya975 said: Nekem egyszer volt olyan hogy stabil 500--on volt az alapjárat, este amikor hazajöttem, aztán reggelre "kialudta magát" mire elkezdem volna keresni a hibát. Így aztán ki sem derült mi okozta. Nálam akkor tért magához mikor km óra spirál csere miatt levolt húzva az akksiról fél napig, körülbelül 10 percig tartott az öröm , azután újra 500 lett.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február17, 2019 Megoszt Elküldve Február17, 2019 7 perce, nistvan98 írta: Nálam akkor tért magához mikor km óra spirál csere miatt levolt húzva az akksiról fél napig, körülbelül 10 percig tartott az öröm , azután újra 500 lett.. Ugye a motorvezérlő, adott idő után, ha le van véve az akkusaru resetelődik. Amikor például hegesztem a karosszériát, és napokig nincs bent az akku nekem jó nehezen indul, dadog, puffog kell pár perc amig kisimul a járása. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nistvan98 Elküldve Február17, 2019 Megoszt Elküldve Február17, 2019 3 hours ago, zotya975 said: Ugye a motorvezérlő, adott idő után, ha le van véve az akkusaru resetelődik. Amikor például hegesztem a karosszériát, és napokig nincs bent az akku nekem jó nehezen indul, dadog, puffog kell pár perc amig kisimul a járása. Igen az tiszta, esetleg az létezhet hogy nálam másik szelepfedél van rajta, azért nincsen az a karter kivezető rajta? X16sz motorokon elvileg az összesen rajta van elvileg, gyárilag én úgy néztem őket Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február17, 2019 Megoszt Elküldve Február17, 2019 2 órája, nistvan98 írta: Igen az tiszta, esetleg az létezhet hogy nálam másik szelepfedél van rajta, azért nincsen az a karter kivezető rajta? X16sz motorokon elvileg az összesen rajta van elvileg, gyárilag én úgy néztem őket Létezhet, talán egy karbis kadetről került rá, de igazából ennek nincs nagy jelentősége, mert a vékonyabbik kartergázcső bekötés csonkja 99% -ban el van dugulva ott a fojtószelepházban az olajsártól. Akkor is szellőzik a szelepfedél ha nincs ott a csonk, csak a vastagabbik, hiszen pont az alapjárati motoron keresztül kap ilyenkor levegőt a nagy fekete fojtószelepház fedél alól amibe belemegy a vastagabbik cső. Link to comment Megosztás: More sharing options...
niuss Elküldve Február17, 2019 Megoszt Elküldve Február17, 2019 Sziasztok a kormány porvédő gumit hogy tudom legegyszerübben cserélni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
nistvan98 Elküldve Február17, 2019 Megoszt Elküldve Február17, 2019 Esetleg azt tudjátok, hogy ez a ECU csatlakozó melyik kiolvasóval kompatibilis ? Elsőre ODB2-nek néztem de annak több a csatlakozása.. telefon segítségével fajin fedélzeti számítógépet lehetne csinálni! https://i.imgur.com/1MJF3m8.png Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Február17, 2019 Megoszt Elküldve Február17, 2019 6 órája, niuss írta: Sziasztok a kormány porvédő gumit hogy tudom legegyszerübben cserélni? Szervós? Akkor sehogy nem egyszerű. :D 49 perce, nistvan98 írta: Esetleg azt tudjátok, hogy ez a ECU csatlakozó melyik kiolvasóval kompatibilis ? Elsőre ODB2-nek néztem de annak több a csatlakozása.. telefon segítségével fajin fedélzeti számítógépet lehetne csinálni! https://i.imgur.com/1MJF3m8.png Semmivel. Tech1, vagy gemkapocs. Élőadatot nem tudsz belőle kiszedni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
niuss Elküldve Február17, 2019 Megoszt Elküldve Február17, 2019 4 perce, wookie írta: Szervós? Akkor sehogy nem egyszerű. :D Gondolom meg kell bontanom a szervócsöveket és csak az egyik irányba tudom lehúzni?!De nincs sok hely Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Február17, 2019 Megoszt Elküldve Február17, 2019 Simáról én bent a helyén cseréltem, de a szervós szívás a csövezés miatt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nistvan98 Elküldve Február17, 2019 Megoszt Elküldve Február17, 2019 (edited) 9 minutes ago, wookie said: Szervós? Akkor sehogy nem egyszerű. :D Semmivel. Tech1, vagy gemkapocs. Élőadatot nem tudsz belőle kiszedni. köszönöm, de akkor a többi kábele mire szolgál ? Módosítva Február17, 2019 : nistvan98 Link to comment Megosztás: More sharing options...
niuss Elküldve Február17, 2019 Megoszt Elküldve Február17, 2019 3 perce, wookie írta: Simáról én bent a helyén cseréltem, de a szervós szívás a csövezés miatt. Ki kell vennem a kormányművet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Február17, 2019 Megoszt Elküldve Február17, 2019 1 perc, nistvan98 írta: köszönöm, de akkor a többi kábele mire szolgál ? Minden szál egy-egy vezérlőhöz tartozik. Egy a motor, egy a váltó (automata) egy az abs, egy a légzsák, egy az összkerék, és így tovább. Just now, niuss írta: Ki kell vennem a kormányművet? Szerintem nem árt. S akkor már a kormányrúd szimeringet is érdemes cserélni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nistvan98 Elküldve Február17, 2019 Megoszt Elküldve Február17, 2019 (edited) Just now, wookie said: Minden szál egy-egy vezérlőhöz tartozik. Egy a motor, egy a váltó (automata) egy az abs, egy a légzsák, egy az összkerék, és így tovább. Szerintem nem árt. S akkor már a kormányrúd szimeringet is érdemes cserélni. Világos, köszönöm! Opelnél mikortól jelent meg az ODB2 csatlakozás ? Módosítva Február17, 2019 : nistvan98 Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Február17, 2019 Megoszt Elküldve Február17, 2019 5 perce, nistvan98 írta: Világos, köszönöm! Opelnél mikortól jelent meg az ODB2 csatlakozás ? Maga a csatlakozó már 96tól van, de attól még mögötte a kommunikácicó az nem az. 2000től mint a többinél, onnantól volt ugye kötelező. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
nistvan98 Elküldve Február17, 2019 Megoszt Elküldve Február17, 2019 3 minutes ago, wookie said: Maga a csatlakozó már 96tól van, de attól még mögötte a kommunikácicó az nem az. 2000től mint a többinél, onnantól volt ugye kötelező. Köszönöm szépen segítséged! Link to comment Megosztás: More sharing options...
niuss Elküldve Február17, 2019 Megoszt Elküldve Február17, 2019 köszi Wookie akkor ez megint jó móka lesz:( Link to comment Megosztás: More sharing options...
nistvan98 Elküldve Február18, 2019 Megoszt Elküldve Február18, 2019 Alapjárati motor, és a fojtószelep állás érzékelő eltud romlani ? Mik a tünetei? És a pollen szűrő hol találom ? Kesztyű tartó mögött nem volt, Opel Vectra A 1.6i x16sz cdx, 1988-1995 Link to comment Megosztás: More sharing options...
niuss Elküldve Február18, 2019 Megoszt Elküldve Február18, 2019 1 óra, nistvan98 írta: Alapjárati motor, és a fojtószelep állás érzékelő eltud romlani ? Mik a tünetei? És a pollen szűrő hol találom ? Kesztyű tartó mögött nem volt, Opel Vectra A 1.6i x16sz cdx, 1988-1995 Pollenszűrő nincs benne! 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
niuss Elküldve Február18, 2019 Megoszt Elküldve Február18, 2019 Szeretem ezt a kocsit!Valamit megcsinálsz,rajta,utána állhatsz neki a következő dolognak :)Nem hagyja unatkozni az embert:) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február18, 2019 Megoszt Elküldve Február18, 2019 9 órája, nistvan98 írta: Alapjárati motor, és a fojtószelep állás érzékelő eltud romlani ? Mik a tünetei? És a pollen szűrő hol találom ? Kesztyű tartó mögött nem volt, Opel Vectra A 1.6i x16sz cdx, 1988-1995 Az alapjárati motort és a fojtószelep potit is lehet tesztelni.mérni. Igaz ez F astra de szerintem ebben nagy különbség nincs. Az alapjárati motort hibakiolvasási üzemmódban gyujtáson mozgatja az motorvezérlő: A fojtószelep potit szintén gyujtáson lehet méricskélni multiméterrel. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
nistvan98 Elküldve Február19, 2019 Megoszt Elküldve Február19, 2019 On 2/18/2019 at 4:43 PM, zotya975 said: Az alapjárati motort és a fojtószelep potit is lehet tesztelni.mérni. Igaz ez F astra de szerintem ebben nagy különbség nincs. Az alapjárati motort hibakiolvasási üzemmódban gyujtáson mozgatja az motorvezérlő: A fojtószelep potit szintén gyujtáson lehet méricskélni multiméterrel. Ez nagy segítség volt, Köszönöm! A fojtószelep állás érzékelőnél mennyit kell majd mérnem, amennyi a videón is látszik? Illetve akadt egy másik próbléma is, időközben.. miértne alapon ugye.. km óra spirál csere volt, és kattog az óra.. akárhogy olajoztam, zsíroztam ugyanazt csinálta, már a leghosszabbat hoztam ki, így érződik mikor összedugom hogy belekap és ott marad mind a két végén.. közben mondták hogy az óra mehanikája is lehet rossz, "száraz" és zsírozzam be: szétszedtem, de már most megérte, tucatnyi égő hiányzot a műszerfalból, de: innen az órát hogyan szedhetem jobban szét ? https://kepkuldes.com/image/6SGx5t Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február19, 2019 Megoszt Elküldve Február19, 2019 36 perce, nistvan98 írta: Ez nagy segítség volt, Köszönöm! A fojtószelep állás érzékelőnél mennyit kell majd mérnem, amennyi a videón is látszik? Illetve akadt egy másik próbléma is, időközben.. miértne alapon ugye.. km óra spirál csere volt, és kattog az óra.. akárhogy olajoztam, zsíroztam ugyanazt csinálta, már a leghosszabbat hoztam ki, így érződik mikor összedugom hogy belekap és ott marad mind a két végén.. közben mondták hogy az óra mehanikája is lehet rossz, "száraz" és zsírozzam be: szétszedtem, de már most megérte, tucatnyi égő hiányzot a műszerfalból, de: innen az órát hogyan szedhetem jobban szét ? https://kepkuldes.com/image/6SGx5t Hát igazából csak az enyémet mértem még így nem tudom mennyire normális, de ha van egy alap fesz amit mérsz és folyamatos az emelkedés akkor szerintem jó. Amikor elszakadt a bowdenem, nekem is kattogott amit vettem, és bármit csináltam vele, zsíroztam olajoztam nem szűnt meg. Aztán vettem a bontóban egy használt gyárit, az egyből jó lett, amit vettem meg nekiadtam valakinek ajándékba, kínlódjon vele ő. Villával ( amivel eszel a konyhában) aláfeszítve lehet a legkönnyebben levenni a mutatót a tengelyről. Mivel nincs fix pozíciója, előtte érdemes átugrasztani a mutatót a kezdőpöckön ( vagy ki kell venni a pöcköt úgyis ki kell szedni a számlap leszedéséhez) és megnézni a rugó hova húzza le, és azt megjegyezni hogy pont úgy kerüljön vissza. A számlapot a kezdőpöcök és még néhány pöcök fogja, amikről csak le kell húzni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nistvan98 Elküldve Február19, 2019 Megoszt Elküldve Február19, 2019 (edited) 1 hour ago, zotya975 said: Hát igazából csak az enyémet mértem még így nem tudom mennyire normális, de ha van egy alap fesz amit mérsz és folyamatos az emelkedés akkor szerintem jó. Amikor elszakadt a bowdenem, nekem is kattogott amit vettem, és bármit csináltam vele, zsíroztam olajoztam nem szűnt meg. Aztán vettem a bontóban egy használt gyárit, az egyből jó lett, amit vettem meg nekiadtam valakinek ajándékba, kínlódjon vele ő. Villával ( amivel eszel a konyhában) aláfeszítve lehet a legkönnyebben levenni a mutatót a tengelyről. Mivel nincs fix pozíciója, előtte érdemes átugrasztani a mutatót a kezdőpöckön ( vagy ki kell venni a pöcköt úgyis ki kell szedni a számlap leszedéséhez) és megnézni a rugó hova húzza le, és azt megjegyezni hogy pont úgy kerüljön vissza. A számlapot a kezdőpöcök és még néhány pöcök fogja, amikről csak le kell húzni. Köszönöm, megpróbálom akkor majd holnap! Sokan mondták hogy nem hiszik el hogy a utángyártott nem jó, kattog vele.. elsőnél még énis azt mondtam az valóban rövid volt, de a mostanit lehet érzeni hogy belepattan, az óránál és a fogaskeréknél is.. nem igaz tényleg hogy azért kattog mert nem tetszik neki.. vagy talán azért mert feszül, de nem hinném.. több helyre is átpakoltam, máshol vezettem el de akkor is.. :D Módosítva Február19, 2019 : nistvan98 Link to comment Megosztás: More sharing options...
mol79 Elküldve Február20, 2019 Megoszt Elküldve Február20, 2019 Sziasztok! Tud valaki olyan szakembert aki a gyári elektromos ablakot meg tudja javítani? Egy 1992-es 5 ajtós A vectrám van, 4 elektromos ablak gyárilag, de már csak a jobb első működik Vettem új kapcsolót az ebayen, de úgy néz ki nem az a baj, a szerelő szerint az ablakemelő motorok rosszak, vagy a vezérlés ami a motorral egybe van építve, A csergő opelnél lenne gyári új, darabja 120 ezer A bontókban, legalábbis akiket én hívtam nem volt sehol Már az is jó lenne, ha a bal elsőt meg tudnám csináltatni. Előre is köszi a segítséget Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts