patsz80 Elküldve Február3, 2016 Megoszt Elküldve Február3, 2016 Mostmár indulni se hajlandó teker és csattog az ac relé. A motor jeladó kap pluszt ha rossz le tud testelni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
patsz80 Elküldve Február3, 2016 Megoszt Elküldve Február3, 2016 Ott pl átjöhet a 12v testre? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Február3, 2016 Megoszt Elküldve Február3, 2016 Bármi lehetséges. Te nem csabai vagy? Link to comment Megosztás: More sharing options...
patsz80 Elküldve Február3, 2016 Megoszt Elküldve Február3, 2016 On 2016. 01. 31. at 23:39, wookie írta: Ne-nél (motronicnál) az ac relé az egy dupla relé, az kapcsolja a feszt az ecunak meg az injektoroknak is. Egy biztos az új relével sem lett jobb.. Valami nagyon szívat test részen.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dani122 Elküldve Február10, 2016 Megoszt Elküldve Február10, 2016 Sziasztok! Vectra A 1992 es,1.6 benzin,C16NZ Van egy kis problémám:ingadozó alapjárat, indítási nehézségek(nehezen teker ha pár napig nem használom az autót.14.5v ot tölt a generátor), nemrég volt cserélve a vezérlés(utána lomhán ment és még előgyújtást kellett rátekerni)lehet hogy amiatt?, Tegnap kiírta a 13-as hibakódot( 13 Lambda szonda – nincs feszültségváltozás), Előre is köszi a tippeket! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február10, 2016 Megoszt Elküldve Február10, 2016 (edited) 51 perce, Dani122 írta: Sziasztok! Vectra A 1992 es,1.6 benzin,C16NZ Van egy kis problémám:ingadozó alapjárat, indítási nehézségek(nehezen teker ha pár napig nem használom az autót.14.5v ot tölt a generátor), nemrég volt cserélve a vezérlés(utána lomhán ment és még előgyújtást kellett rátekerni)lehet hogy amiatt?, Tegnap kiírta a 13-as hibakódot( 13 Lambda szonda – nincs feszültségváltozás), Előre is köszi a tippeket! Én megnézném, hogy biztosan jelen van-e a vezérlés először is, ha utána lomha volt...az alapjárat problémára az alapjárati léptető motor takarítással lehet kezdeni, ha nehezen teker állás után akkor vagy az akku halódik vagy valami szívja állás közben az akkut. Módosítva Február10, 2016 : zotya975 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dani122 Elküldve Február17, 2016 Megoszt Elküldve Február17, 2016 http://youtu.be/Di2S2rqT0fQ Megnéztem és jelen van minden. kitakarítottam az alapjárati motort , mintha egy picivel jobb lenne de szinte alig volt dzsuvás a linken a gyújtás látható hogy kóvályog. micsináljak következő körben?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dani122 Elküldve Február17, 2016 Megoszt Elküldve Február17, 2016 Minden jelen van Léptetőmotor tiszta,alig volt dzsuvas egy picivel mintha jobb lenne központizár vezetekei voltak elszakadva ah ajtónal valszev eg szívhatta mert azóta nincs gond az indítassal ezen a linken a gyújtás látszódik hogy kóvályog Na most mit tegyek? http://youtu.be/Di2S2rqT0fQ Link to comment Megosztás: More sharing options...
niuss Elküldve Február21, 2016 Megoszt Elküldve Február21, 2016 Sziasztok A problémám a következö:Hidegen pöc röff!amikor eléri az üzemi hömérsékletet elkezd rángatni és leáll!!Utána nem is inditható!Ha visszahül ujra simán beindul!! Aki tudna nekem segíteni nagyon megköszönném! Fontos lenne! Nagyon köszönöm elöre is! vectra A 92-es c20ne Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dani122 Elküldve Február21, 2016 Megoszt Elküldve Február21, 2016 21 perce, niuss írta: Sziasztok A problémám a következö:Hidegen pöc röff!amikor eléri az üzemi hömérsékletet elkezd rángatni és leáll!!Utána nem is inditható!Ha visszahül ujra simán beindul!! Aki tudna nekem segíteni nagyon megköszönném! Fontos lenne! Nagyon köszönöm elöre is! vectra A 92-es c20ne Nem lehet hogy hengerfejes? nekem amikor hengerfejes volt felmelegedett elment az ereje és leállt. Amíg nem hült vissza nem indult. Link to comment Megosztás: More sharing options...
niuss Elküldve Február21, 2016 Megoszt Elküldve Február21, 2016 mennyi volt a javitás?nagyon remélem nem hengerfejes! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dani122 Elküldve Február21, 2016 Megoszt Elküldve Február21, 2016 100.000 az alkatrész (+30000 volt a henherfejsíkolás) de teljes generál volt ha már egyszer meg lett bontva.(gyűrüzés,főtengejcsapágyak,szelepek,…) munkadíj meg egy tálca sör volt mert mi csináltuk a sógival. Ja,5km-en evett 5 liter vizet.nézz bele az olajbeöntőbe hogy nem-e habos,mert akkor összeborult a víz az olajjal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
niuss Elküldve Február21, 2016 Megoszt Elküldve Február21, 2016 Nem eszi a vizet nem habos a vezérmüház!hidegen szép tiszta a kipufogógáz,de ha bemelekszik fehérebb lesz a kipufogógáz és olajpöttyök jelennek meg ha odarakom a kezem.olajlehuzo györü törés esélyes nem?ha leveszem a hengerfejet én is cserélni akarok mindent!150-200 ft alatt ugyse uszom meg ugye? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dani122 Elküldve Február21, 2016 Megoszt Elküldve Február21, 2016 Ha az akkor az olajnak fogynia kell.én kivenném a gyertyákat megnézném őket. Szép világosasbarnának kellene lennie.ha olajos , sötét ,kormos akkor esélyes hogy olaj kerül az égéstérbe.akkor vagy a gyűrű vag a hengerfejtömítés van oda. A bardiauto.hu -n összetudod számolni mi mennyibe kerül.ha szakival csináltatod akkor az még min 100.000 a munkadíja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
niuss Elküldve Február21, 2016 Megoszt Elküldve Február21, 2016 200 alatt nem uszom meg mi? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dani122 Elküldve Február21, 2016 Megoszt Elküldve Február21, 2016 Hááát szerintem nem. de ez csak tipp volt igy messziről. reméljük más is olvassa a bejegyzest és hátha tud valami okosabbat mondani! hátha nem ilyen nagy a gond!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
niuss Elküldve Február21, 2016 Megoszt Elküldve Február21, 2016 nálad mi volt a konkrét gond?kiderült? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dani122 Elküldve Február21, 2016 Megoszt Elküldve Február21, 2016 A hengerfejtömítés.összeégett a víz az olajjal meg a hengerbe is ment a víz onnan lefele a dugattyuknál a kartelba. Gondolhatod milyen volt a motorkenés ha telivolt vizesolajos habbal 5l víz/10 km és leállt. azóta 70.000km-t ment a kicsike.persze közbe azért voltak egyébb bajai. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február22, 2016 Megoszt Elküldve Február22, 2016 (edited) 16 órája, niuss írta: mennyi volt a javitás?nagyon remélem nem hengerfejes! A "hengerfejesség" egy gyűjtőfogalom, jellemzően a hengerfej, a hengerfej tömítés, vagy akár a blokk repedést-sérülését jelenti amikor olaj-víz vagy akár az égéstér találkozik egymással. Variációk: olaj-vízjárat szakad össze: a hűtőfolyadék tetején olaj úszik, az olajszint nő , a nívópálcánál habos trutyi ( a betöltösapinál trutyi jelenléte rövidtávnál normális) vagy ezek kombinációja. Olaj-égéstér közlekedik egymással: olaj fogy, kipufogó kékes olajszagú füst, magas kartergáz, a nivópálca helyén füstöl. Vízjárat szakad össze az égéstérrel: a motor beledolgozik a vízkörbe a gumicsöveket felfújja ezek néha el is durrannak ( ha nem vesszük észre megszűnik a hűtés a motor beáll). A víz fogy, a kipufogó fehéren füstől, állás közben víz tűnik el ( bejut az adott hengerbe) indításkor a kiegyenlítőben emelkedik a szint. Van nálad valamelyik tünet? Módosítva Február22, 2016 : zotya975 Link to comment Megosztás: More sharing options...
niuss Elküldve Február22, 2016 Megoszt Elküldve Február22, 2016 Némi vizcsökkenést észleltem a kiegyenlitöbe de nem számottevö!!Olaj tiszta nem trutyis!Lehuztam a kartercsövet szinte csak kondenzviz jön tehát tiszta!!Hidegen indul,alapjárat tökéletes!De ahogy kezd bemelegedni,gázadásra elkezd szaggatni,ki-ki hagynak a hengerek és késöbb le is áll!!Kipufogó szine töményebb fehérebb lesz és köpködi az olajat!Melegen utána már nem is lehet beinditani!!Ha visszahül ujra indul!Nagyon érdekes! Köszi aki tud segiteni!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dani122 Elküldve Február22, 2016 Megoszt Elküldve Február22, 2016 On 2016. február 10. at 12:35, zotya975 írta: Én megnézném, hogy biztosan jelen van-e a vezérlés először is, ha utána lomha volt...az alapjárat problémára az alapjárati léptető motor takarítással lehet kezdeni, ha nehezen teker állás után akkor vagy az akku halódik vagy valami szívja állás közben az akkut. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dani122 Elküldve Február22, 2016 Megoszt Elküldve Február22, 2016 http://youtu.be/Di2S2rqT0fQ Megnéztem és jelen van minden. kitakarítottam az alapjárati motort , mintha egy picivel jobb lenne de szinte alig volt dzsuvás a linken a gyújtás látható hogy kóvályog. micsináljak következő körben?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
niuss Elküldve Február22, 2016 Megoszt Elküldve Február22, 2016 (edited) 9 órája, zotya975 írta: A "hengerfejesség" egy gyűjtőfogalom, jellemzően a hengerfej, a hengerfej tömítés, vagy akár a blokk repedést-sérülését jelenti amikor olaj-víz vagy akár az égéstér találkozik egymással. Variációk: olaj-vízjárat szakad össze: a hűtőfolyadék tetején olaj úszik, az olajszint nő , a nívópálcánál habos trutyi ( a betöltösapinál trutyi jelenléte rövidtávnál normális) vagy ezek kombinációja. Olaj-égéstér közlekedik egymással: olaj fogy, kipufogó kékes olajszagú füst, magas kartergáz, a nivópálca helyén füstöl. Vízjárat szakad össze az égéstérrel: a motor beledolgozik a vízkörbe a gumicsöveket felfújja ezek néha el is durrannak ( ha nem vesszük észre megszűnik a hűtés a motor beáll). A víz fogy, a kipufogó fehéren füstől, állás közben víz tűnik el ( bejut az adott hengerbe) indításkor a kiegyenlítőben emelkedik a szint. Van nálad valamelyik tünet? Nem lehet hogy a gyujtáselosztó szarakodik?És melegen nincs olyan gyujtás?csak 1 tipp esetleg vizhömérséklet jeladó? Módosítva Február22, 2016 : niuss Link to comment Megosztás: More sharing options...
niuss Elküldve Február22, 2016 Megoszt Elküldve Február22, 2016 valaki tud segiteni akinek hasonló a problémája? Nagyon fontos lenne köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
niuss Elküldve Február28, 2016 Megoszt Elküldve Február28, 2016 sziasztok cserélt már valaki holtponti jeladót?hog lehet hozzáférni?megnéztem de nagyon gánya helyen van!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts