Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Sziasztok!

Vectra A 1992 es,1.6 benzin,C16NZ

Van egy kis problémám:
ingadozó alapjárat,

indítási nehézségek(nehezen teker ha pár napig nem használom az autót.14.5v ot tölt a generátor),

nemrég volt cserélve a vezérlés(utána lomhán ment és még előgyújtást kellett rátekerni)lehet hogy amiatt?,

Tegnap kiírta a 13-as hibakódot( 13 Lambda szonda – nincs feszültségváltozás),

Előre is köszi a tippeket!

 

 

Link to comment
Megosztás:

51 perce, Dani122 írta:

Sziasztok!

Vectra A 1992 es,1.6 benzin,C16NZ

Van egy kis problémám:
ingadozó alapjárat,

indítási nehézségek(nehezen teker ha pár napig nem használom az autót.14.5v ot tölt a generátor),

nemrég volt cserélve a vezérlés(utána lomhán ment és még előgyújtást kellett rátekerni)lehet hogy amiatt?,

Tegnap kiírta a 13-as hibakódot( 13 Lambda szonda – nincs feszültségváltozás),

Előre is köszi a tippeket!

 

 

Én megnézném, hogy biztosan jelen van-e a vezérlés először is, ha utána lomha volt...az alapjárat problémára az alapjárati léptető motor takarítással lehet kezdeni, ha nehezen teker állás után akkor vagy az akku halódik vagy valami szívja állás közben az akkut.

Módosítva : zotya975
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

A problémám a következö:Hidegen pöc röff!amikor eléri az üzemi hömérsékletet elkezd rángatni és leáll!!Utána nem is  inditható!Ha visszahül ujra simán beindul!!

Aki tudna nekem segíteni nagyon megköszönném!

Fontos lenne!

Nagyon köszönöm elöre is!

vectra A 92-es c20ne

Link to comment
Megosztás:

21 perce, niuss írta:

Sziasztok

A problémám a következö:Hidegen pöc röff!amikor eléri az üzemi hömérsékletet elkezd rángatni és leáll!!Utána nem is  inditható!Ha visszahül ujra simán beindul!!

Aki tudna nekem segíteni nagyon megköszönném!

Fontos lenne!

Nagyon köszönöm elöre is!

vectra A 92-es c20ne

Nem lehet hogy hengerfejes?

nekem amikor hengerfejes volt felmelegedett elment az ereje és leállt.

Amíg nem hült vissza nem indult.

Link to comment
Megosztás:

100.000 az alkatrész (+30000 volt a henherfejsíkolás) de teljes generál volt ha már egyszer meg lett bontva.(gyűrüzés,főtengejcsapágyak,szelepek,…)

munkadíj meg egy tálca sör volt mert mi csináltuk a sógival. :w00t:

Ja,5km-en evett 5 liter vizet.nézz bele az olajbeöntőbe hogy nem-e habos,mert akkor összeborult a víz az olajjal.

Link to comment
Megosztás:

Nem eszi a vizet nem habos a vezérmüház!hidegen szép tiszta a kipufogógáz,de ha bemelekszik fehérebb lesz a kipufogógáz és olajpöttyök jelennek meg ha odarakom a kezem.olajlehuzo györü törés esélyes nem?ha leveszem a hengerfejet én is cserélni akarok mindent!150-200 ft alatt ugyse uszom meg ugye?

Link to comment
Megosztás:

Ha az akkor az olajnak fogynia kell.én kivenném a gyertyákat megnézném őket. Szép világosasbarnának kellene lennie.ha olajos , sötét ,kormos akkor esélyes hogy olaj kerül az égéstérbe.akkor vagy a gyűrű vag a hengerfejtömítés van oda.

A bardiauto.hu -n összetudod számolni mi mennyibe kerül.ha szakival csináltatod akkor az még min 100.000 a munkadíja.

Link to comment
Megosztás:

A hengerfejtömítés.összeégett a víz az olajjal meg a hengerbe is ment a víz onnan lefele a dugattyuknál a kartelba. Gondolhatod milyen volt a motorkenés ha telivolt vizesolajos habbal

   5l víz/10 km és leállt.

azóta 70.000km-t ment a kicsike.persze közbe azért voltak egyébb bajai.

Link to comment
Megosztás:

16 órája, niuss írta:

mennyi volt a javitás?nagyon remélem nem hengerfejes!

A "hengerfejesség" egy gyűjtőfogalom, jellemzően a hengerfej, a hengerfej tömítés, vagy akár a blokk repedést-sérülését jelenti amikor olaj-víz vagy akár az égéstér találkozik egymással. Variációk: olaj-vízjárat szakad össze: a hűtőfolyadék tetején olaj úszik, az olajszint nő , a nívópálcánál habos trutyi ( a betöltösapinál trutyi jelenléte rövidtávnál normális) vagy ezek kombinációja. Olaj-égéstér közlekedik egymással: olaj fogy, kipufogó kékes olajszagú füst, magas kartergáz, a nivópálca helyén füstöl. Vízjárat szakad össze az égéstérrel: a motor beledolgozik a vízkörbe a gumicsöveket felfújja ezek néha el is durrannak ( ha nem vesszük észre megszűnik a hűtés a motor beáll). A víz fogy, a kipufogó fehéren füstől, állás közben víz tűnik el ( bejut az adott hengerbe) indításkor a kiegyenlítőben emelkedik a szint. Van nálad valamelyik tünet?

Módosítva : zotya975
Link to comment
Megosztás:

Némi vizcsökkenést észleltem a kiegyenlitöbe de nem számottevö!!Olaj tiszta nem trutyis!Lehuztam a kartercsövet szinte csak kondenzviz jön tehát tiszta!!Hidegen indul,alapjárat tökéletes!De ahogy kezd bemelegedni,gázadásra elkezd szaggatni,ki-ki hagynak a hengerek és késöbb le is áll!!Kipufogó szine töményebb fehérebb lesz és köpködi az olajat!Melegen utána már nem is lehet beinditani!!Ha visszahül ujra indul!Nagyon érdekes!

Köszi aki tud segiteni!!!

Link to comment
Megosztás:

On 2016. február 10. at 12:35, zotya975 írta:

Én megnézném, hogy biztosan jelen van-e a vezérlés először is, ha utána lomha volt...az alapjárat problémára az alapjárati léptető motor takarítással lehet kezdeni, ha nehezen teker állás után akkor vagy az akku halódik vagy valami szívja állás közben az akkut.

Link to comment
Megosztás:

9 órája, zotya975 írta:

A "hengerfejesség" egy gyűjtőfogalom, jellemzően a hengerfej, a hengerfej tömítés, vagy akár a blokk repedést-sérülését jelenti amikor olaj-víz vagy akár az égéstér találkozik egymással. Variációk: olaj-vízjárat szakad össze: a hűtőfolyadék tetején olaj úszik, az olajszint nő , a nívópálcánál habos trutyi ( a betöltösapinál trutyi jelenléte rövidtávnál normális) vagy ezek kombinációja. Olaj-égéstér közlekedik egymással: olaj fogy, kipufogó kékes olajszagú füst, magas kartergáz, a nivópálca helyén füstöl. Vízjárat szakad össze az égéstérrel: a motor beledolgozik a vízkörbe a gumicsöveket felfújja ezek néha el is durrannak ( ha nem vesszük észre megszűnik a hűtés a motor beáll). A víz fogy, a kipufogó fehéren füstől, állás közben víz tűnik el ( bejut az adott hengerbe) indításkor a kiegyenlítőben emelkedik a szint. Van nálad valamelyik tünet?

Nem lehet hogy a gyujtáselosztó szarakodik?És melegen nincs olyan gyujtás?csak 1 tipp

esetleg vizhömérséklet jeladó?

Módosítva : niuss
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.