KARY Dee Elküldve Június10, 2016 Megoszt Elküldve Június10, 2016 Üdv mindenkinek. Lenne egy igen csak égető problémám. Adott egy 2001-es Corsa c 1.7 di (y17dt). szeretném kicserélni az önindítót de sajnos a felső csavart nem találom. Tudna nekem valaki segíteni hol találhatom és hogy jön le. Előre is köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morfin Elküldve Június18, 2016 Megoszt Elküldve Június18, 2016 Üdv! Régen jártam erre de most bővűlt az opel kollekcióm. A régo jól bevált astra f után vettem egy combo c-t is. Egy kérdésrm lenne. Ha a forgalmi szerint "nem olvasható a motorszám" hogyan tudom megállapítani milyen tipusu motorom van? Jelenleg csak azt tudom hogy 1.7 dizel. Meg állítólag y17dtl. Van ilyen? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Június18, 2016 Megoszt Elküldve Június18, 2016 2 órája, Morfin írta: Üdv! Régen jártam erre de most bővűlt az opel kollekcióm. A régo jól bevált astra f után vettem egy combo c-t is. Egy kérdésrm lenne. Ha a forgalmi szerint "nem olvasható a motorszám" hogyan tudom megállapítani milyen tipusu motorom van? Jelenleg csak azt tudom hogy 1.7 dizel. Meg állítólag y17dtl. Van ilyen? Küld privátban alvázszámot és megmondom a motorkódod. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morfin Elküldve Június18, 2016 Megoszt Elküldve Június18, 2016 2 órája, Davee írta: Küld privátban alvázszámot és megmondom a motorkódod. A forgalmiban az van hogy y17dtl valószinüleg az volt az eredeti de engem az érdekelne hogy ha nem látom a motoron a kódot honnan tudom megállapítani mi van benne? Milyen látható külömbség van a külőmbőző tipusokon? Link to comment Megosztás: More sharing options...
KARY Dee Elküldve Június19, 2016 Megoszt Elküldve Június19, 2016 Üdv mindenkinek. Nem régiben vásároltam egy 2001-es C corsát. 1.7 16v DTI. (y17dt) A problémám a következő tele nyomja a vízrendszert levegővel. Állítólag volt hengerfej felújítás, de nem tudom mi lehet a probléma. Valakinek ötlete??? Segítségeteket előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Június19, 2016 Megoszt Elküldve Június19, 2016 18 órája, Morfin írta: A forgalmiban az van hogy y17dtl valószinüleg az volt az eredeti de engem az érdekelne hogy ha nem látom a motoron a kódot honnan tudom megállapítani mi van benne? Milyen látható külömbség van a külőmbőző tipusokon? Ha valóban le van rohadva a szám akkor egyik verzió az, hogy az adott motor ismertető jeleit keresed, másik megoldás, hogy minden öntött alkatrészen van egy GM szám azok alapján beazonosítható milyen motorról származik. 2 órája, KARY Dee írta: Üdv mindenkinek. Nem régiben vásároltam egy 2001-es C corsát. 1.7 16v DTI. (y17dt) A problémám a következő tele nyomja a vízrendszert levegővel. Állítólag volt hengerfej felújítás, de nem tudom mi lehet a probléma. Valakinek ötlete??? Segítségeteket előre is köszönöm. Hát az, hogy állítólag, meg a valóban között nagy különbség van, utána kell járni valóban hengerfejezve lett-e a motor, ha igen akkor is elronthatták. Máshol nem igen találkozik a vízzel a "levegő". Valószínűleg az egyik henger dolgozik bele a vízkörbe mert át van szakadva a tömítése. Link to comment Megosztás: More sharing options...
KARY Dee Elküldve Június19, 2016 Megoszt Elküldve Június19, 2016 Köszönöm a választ. Tehát a leghelyesebb ha elviszem én jómagam felújíttatni a hengerfejet?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Június20, 2016 Megoszt Elküldve Június20, 2016 19 órája, KARY Dee írta: Köszönöm a választ. Tehát a leghelyesebb ha elviszem én jómagam felújíttatni a hengerfejet?? Első körben utána kell járni valóban hengerfejezve volt-e, ha igen akkor annak a nyomai látszanak, pl hengerfej tömítésen, csavarokon, stb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morfin Elküldve Június21, 2016 Megoszt Elküldve Június21, 2016 On 2016. 06. 19. at 15:27, Davee írta: Ha valóban le van rohadva a szám akkor egyik verzió az, hogy az adott motor ismertető jeleit keresed, másik megoldás, hogy minden öntött alkatrészen van egy GM szám azok alapján beazonosítható milyen motorról származik. Tudnál ilyen ismertető jelet mondani? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június21, 2016 Megoszt Elküldve Június21, 2016 1 óra, Morfin írta: Tudnál ilyen ismertető jelet mondani? 3 fajta 1.7-es dieselt építettek be f-be és szerintem később se lett több motorfajta. Fényképezd le, tedd fel a képet, és megmondjuk milyen motor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Június21, 2016 Megoszt Elküldve Június21, 2016 3 órája, Morfin írta: Tudnál ilyen ismertető jelet mondani? Nem ismerem a dízeleket nagyon ahogy zotya is mondja tegyél fel róla képet és megpróbáljuk megmondani melyik az. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Június21, 2016 Megoszt Elküldve Június21, 2016 4 órája, zotya975 írta: 3 fajta 1.7-es dieselt építettek be f-be és szerintem később se lett több motorfajta. Fényképezd le, tedd fel a képet, és megmondjuk milyen motor. De ez egy Combo C ahogy fentebb is írta. Mondjuk abba is háromféle 1.7-es dízelt szereltek, de rögtön az évjárat alapján lehet szűkíteni a kört, ugyanis az Y17DT-t és az Y17DTL-t csak 2004 júniusáig szerelték be, 2004 júliustól pedig egyedül a Z17DTH volt elérhető. Probléma a két korábbi (Y-nal kezdődő motorkódú) motorral van, azok ugyanis nem sokban különböznek ránézésre, ellenben a forgalmiban ha helyesen van megadva a teljesítmény adat, akkor már meg is van a megfejtés: az Y17DTL ugyanis 48kw/65LE-s, míg az Y17DT 55kW-ot avagy 75LE-t tud. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morfin Elküldve Június21, 2016 Megoszt Elküldve Június21, 2016 4 órája, zotya975 írta: 3 fajta 1.7-es dieselt építettek be f-be és szerintem később se lett több motorfajta. Fényképezd le, tedd fel a képet, és megmondjuk milyen motor. c combo Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morfin Elküldve Június21, 2016 Megoszt Elküldve Június21, 2016 (edited) Módosítva Június21, 2016 : Morfin Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morfin Elküldve Június22, 2016 Megoszt Elküldve Június22, 2016 On 2016. 06. 19. at 15:27, Davee írta: 22 órája, tgabika76 írta: De ez egy Combo C ahogy fentebb is írta. Mondjuk abba is háromféle 1.7-es dízelt szereltek, de rögtön az évjárat alapján lehet szűkíteni a kört, ugyanis az Y17DT-t és az Y17DTL-t csak 2004 júniusáig szerelték be, 2004 júliustól pedig egyedül a Z17DTH volt elérhető. Probléma a két korábbi (Y-nal kezdődő motorkódú) motorral van, azok ugyanis nem sokban különböznek ránézésre, ellenben a forgalmiban ha helyesen van megadva a teljesítmény adat, akkor már meg is van a megfejtés: az Y17DTL ugyanis 48kw/65LE-s, míg az Y17DT 55kW-ot avagy 75LE-t tud. Ez 2003-as de nem vagyok biztos benne hogy a forgalmi pontos az 48kw-ot ír Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Június23, 2016 Megoszt Elküldve Június23, 2016 Akkor pedig az az Y17DTL lesz Link to comment Megosztás: More sharing options...
csabi500 Elküldve Október5, 2016 Megoszt Elküldve Október5, 2016 Sziasztok van egy 2006.dec.1.7cdti 74kw os astra h.Minden előzmény nélkül motor+szervízkulcs piktogram felvillan ,turbó letilt.1500-as fordulat.................................................. Áthelyeztem a kérdésed az Astra H topikba. - forumadmin Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peetwolf Elküldve Január9, 2017 Megoszt Elküldve Január9, 2017 Sziasztok. Egy kis segítséget szeretnék kérni. Tapasztalatot, és lehetőség szerint megoldási javaslatot az alábbi problémára: Adott egy 2005-ös 1,3-as dízel C Corsa. Nagyon nehezen indul, sokáig 5-10mp kell inditózni és olyan mintha a hengerek egymás után egyesével indulnának be. Amióta megvan ezt csinálja, pedig vétel előtt hozzáértő kezek nézték át és cseréltek mindent. Pl izzító gyertyákat. Amúgy indulás után semmi gond, hibajel nincs, computer üres, megy szépen nem kormol nem füstöl (jobban mint ami egészséges egy 11 éves dízel motortól). Köszi előre is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
combi27 Elküldve Április21, 2017 Megoszt Elküldve Április21, 2017 Szasztok, Opel Corsa C 1.3cdti, 2006-os moddolt SW 100 lóerőre... Tud valaki valakit aki nem horror áron (40-60 ezerért) , de kiírja belőle az egr-t? eddig külföldi utakra volt használva, évente egy tisztitás kellett neki..De most fater használja faluban és 3 havonta pucolni kell... Link to comment Megosztás: More sharing options...
angnaas Elküldve November26, 2017 Megoszt Elküldve November26, 2017 Üdv! Egy Corsa 1.3 cdti z13dt motorral hidegen nagyon nehezen indul. Alapjáraton kissé egyenetlen a motor. Rendszertelenül időnként "rúg" egyet. 10 másodpercenként kb. 3-at. Hibakód nincs. Porlasztók, map szenzor, nyomás szabályzó szelep cserélve. EGR szelep kiiktatva. Teljes tanácstalanság. Amúgy nem erőtlen, megy rendesen. Hálás lennék, ha valaki tudna mondani valami biztatót. Előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
ComboCT Elküldve Június24, 2018 Megoszt Elküldve Június24, 2018 Sziasztok Nekem olyan problémám van, hogy adott egy Z13DTJ motor és állandóan azt irja ki, hibának, hogy a motorolaj elhasználódott. Sehol nem találtam még megoldást sőt utalást se erre a hibára. Valaki találkozott már ilyennel? Link to comment Megosztás: More sharing options...
majki85 Elküldve Július11, 2018 Megoszt Elküldve Július11, 2018 Sziasztok! 2006os corsa c 1.3cdti nem tudja valaki a kuplungfőhengert hogy lehet kiszedni? Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
RPka91 Elküldve Szeptember14, 2018 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2018 Sziasztok! Volna egy 2004-es Meriva A 1.7 CDTi, mely olyan hibát produkál, hogy 1900-as fordulatnál megtorpan egyet, mintha levenném a lábamat a gázról. Alatta fölötte nem produkálja, és folyamatos gyorsításnál sem. Mitől lehet ez? Vész üzemmódban nem produkálja. De úgy meg nem merem hosszútávon használni. :/ Az opel szervizben sem tudtak mit mondani, a gépük nem olvasott ki semmit. Előre is köszönöm! Üdv, Árpi Link to comment Megosztás: More sharing options...
EX3MS1 Elküldve Október12, 2018 Megoszt Elküldve Október12, 2018 Sziasztok! Nem olyan régen vásároltam egy 2006 Corsát 1.3CDTI motorral, kb 270 000 km(Jelenleg 170 000km , valamikor valaki vissza tekerte, azonban a szervizkönyvet elfelejtették ki venni belőle , abban 2016 -ben volt az utolsó bejegyzés 230 000-ezer km, évente kb 20 000 - 30 000 mentek vele ). Többé kevésbé hibátlanul működik is, azonban valami gondja van a motornak. Hidegen - melegen minden gond nélkül indul, azonban indítás után menet közben mikor eléri a 2000 fordultatott erőteljesebb gáz adásra hol erősebb hol gyengébb fémes hang kíséretében 1-2 ránt + egy nagy adag szürkés füstöt is ki köp magából, a motor hiba jelző lámpa megvillan, de hibát nem tárol, aztán a következő hidegindításig nem jelentkezik hasonló. Az autó jól megy dinamikus azonban erősebb gyorsításokkor feketén füstöl, nappal nem túl erősen látszik, azonban éjszaka az utánam lévő autót elég szépen elhomályosítja. Valakinek van rá ötlete miért rángathat? Link to comment Megosztás: More sharing options...
orjo Elküldve Szeptember29, 2019 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2019 Sziasztok Nem reg vasaroltam egy 2003 Corsat 1.7dti 55 kw , kb 225 000 km-rel .MI okozhatja a videoban lathato corsa c fordulatszam ingadozasat ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts