forumadmin Elküldve Február2, 2012 Megoszt Elküldve Február2, 2012 Inkább a hibák, kérdések. A fogyasztásról ne itt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opclaca Elküldve Március18, 2012 Megoszt Elküldve Március18, 2012 Sziasztok érdeklődnék hogy van e valaki akinek turbos benzines verdája van,lenne 1-2 érdekesség itt. :-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Március19, 2012 Megoszt Elküldve Március19, 2012 Turbós benzines? C Corsából? :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
alfonz Elküldve Április5, 2012 Megoszt Elküldve Április5, 2012 Sziasztok! Olyan kérdéssel fordulok Hozzátok,hogy nekem van egy 2001-es 1,4-es 90 lóerős 16 szelepes,gyári sport C corsám és most szeretnem gázüzeművé átalakíttatni,de ahhoz tudnom kéne,hogy ez a típus központi injektoros vagy hengerenkénti injektoros befecskendezésű??? Segítségeteket előre is köszönöm!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április5, 2012 Megoszt Elküldve Április5, 2012 Hengerenkénti. Neked a motorkódod ha minden igaz Z14XE (forgalmiban a motorszám rovatnál ellenőrizheted), amiből az 5. karakter (az E betű) a hengerenkénti befecskendezésre (="einzeleinspritzung") utal. Ha központi injektoros lenne, akkor ott Z betű lenne (="zentraleinspritzung"), de ilyen motor nem is volt C Corsához. Link to comment Megosztás: More sharing options...
alfonz Elküldve Április5, 2012 Megoszt Elküldve Április5, 2012 Hengerenkénti. Neked a motorkódod ha minden igaz Z14XE (forgalmiban a motorszám rovatnál ellenőrizheted), amiből az 5. karakter (az E betű) a hengerenkénti befecskendezésre (="einzeleinspritzung") utal. Ha központi injektoros lenne, akkor ott Z betű lenne (="zentraleinspritzung"), de ilyen motor nem is volt C Corsához. Link to comment Megosztás: More sharing options...
alfonz Elküldve Április5, 2012 Megoszt Elküldve Április5, 2012 Köszönöm szépen a segítséget,sokat segítettél!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
alfonz Elküldve Április6, 2012 Megoszt Elküldve Április6, 2012 Sziasztok! Van egy 2001-es C Corsám 1,4-es 16 szelepes sport változat és olyan problémám merült fel már egy ideje,hogy hirtelen-erőteljes fékezéskor leáll az autó és csak nagyon nehezen-vagy egyáltalán nem is indul!Volt,hogy elmentem vele 300km-t nyugisan szinte csak motorféket használva és semmi baja,de,ha felgyorsulok mondjuk 80km/órára és csontra lefékezek,akkor leáll a motor!!!Amíg nyomom a gázt semmi baj,de,ha hirtelen magas fordulatszámról alapjáratra kell visszaállnia azt már nem bírja és megfullad!!!Voltam már 3 szerelőnél volt már számítógépes hibalekérdezésen,de minden hiába semmi hibát nem találtak és a számítógép is mindent rendben talált:(:(:(!!! Légyszíves,ha valaki találkozott már ilyennel,segítsen!!! S.O.S!!! Előre is köszönöm a segítséget!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Április6, 2012 Megoszt Elküldve Április6, 2012 esetleg egy üzemanyag nyomást kellene nézni... meg feszültséget hogy tölt-e rendesen a generátor ... más ötletem nincs Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kisnyúl Elküldve Október18, 2012 Megoszt Elküldve Október18, 2012 Kedves Segítőkész Emberek! Egy Vauxhall C 1.2 Corsám van gondolom ugyan az , mintha Opel lenne... A problémám vele, hogy már többször felvillant a kézifék kijelző pedig nincs behúzva, ma pedig autópályán 100-120 km/ó sebességnél megtette ugyan ezt de a fordulatszámmérő és a km óra közben föl-le járt nullától kakadásig kb fél percen keresztül. Közben a motor járt illetve éppen gyorsítottam. Gondolom ez vmi hibaüzenet. Ismeri valaki? Mi lehet a hiba?Köszönöm előre is a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Október18, 2012 Megoszt Elküldve Október18, 2012 Kedves Segítőkész Emberek! Egy Vauxhall C 1.2 Corsám van gondolom ugyan az , mintha Opel lenne... A problémám vele, hogy már többször felvillant a kézifék kijelző pedig nincs behúzva, ma pedig autópályán 100-120 km/ó sebességnél megtette ugyan ezt de a fordulatszámmérő és a km óra közben föl-le járt nullától kakadásig kb fél percen keresztül. Közben a motor járt illetve éppen gyorsítottam. Gondolom ez vmi hibaüzenet. Ismeri valaki? Mi lehet a hiba?Köszönöm előre is a segítséget! nézd meg a fékolajszíntett Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kisnyúl Elküldve Október20, 2012 Megoszt Elküldve Október20, 2012 nézd meg a fékolajszíntett Köszönöm! Meg fogom biztosan, remélem ez lesz az! Köszönöm még egyszer! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kisnyúl Elküldve Október25, 2012 Megoszt Elküldve Október25, 2012 nézd meg a fékolajszíntett Fékolaj szint max.-on van, szerencsére, vagy sajnos... Volt alkalmam újra megcsodálni ezt a jelenséget amikor autópályán elkezdenek a mutatók fel le ugrálni... Most egy kcsit jobban megfigyeltem. A sebességmérő, fordulatszám méró a víz és az benzin mutató is leesik a fézifék lámpa ég. Az írányjelző nem működik ha ez a jelenség éppen folyamatban van... Nekem lövésem sincs mi lehet. Van valakinek ötlete? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Október26, 2012 Megoszt Elküldve Október26, 2012 Fékolaj szint max.-on van, szerencsére, vagy sajnos... Volt alkalmam újra megcsodálni ezt a jelenséget amikor autópályán elkezdenek a mutatók fel le ugrálni... Most egy kcsit jobban megfigyeltem. A sebességmérő, fordulatszám méró a víz és az benzin mutató is leesik a fézifék lámpa ég. Az írányjelző nem működik ha ez a jelenség éppen folyamatban van... Nekem lövésem sincs mi lehet. Van valakinek ötlete? valami kontakt hiba lesz ... csak hol :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Október27, 2012 Megoszt Elküldve Október27, 2012 valami kontakt hiba lesz ... csak hol :) Esetleg a fékolajszint érzékelőjénél? Csatlakozó kontakt spray páros egy próbát megér szerintem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Október27, 2012 Megoszt Elküldve Október27, 2012 Esetleg a fékolajszint érzékelőjénél? Csatlakozó kontakt spray páros egy próbát megér szerintem. de minden műszer libeg neki Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Október27, 2012 Megoszt Elküldve Október27, 2012 de minden műszer libeg neki Csak azért gondoltam hátha befolyásolja, de csak a levegőbe beszélek ám B korzás létemre :D C-t csak pár hónapig vezettem :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Október27, 2012 Megoszt Elküldve Október27, 2012 Csak azért gondoltam hátha befolyásolja, de csak a levegőbe beszélek ám B korzás létemre :D C-t csak pár hónapig vezettem :P valakinek volt már ez a hiba.... ott talán az óra csatija szarakodott.. talán... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Október28, 2012 Megoszt Elküldve Október28, 2012 valakinek volt már ez a hiba.... ott talán az óra csatija szarakodott.. talán... :) Meglehet. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
sgery Elküldve Október31, 2012 Megoszt Elküldve Október31, 2012 Egy vezmű lánc csattanás esetén milyen összeggel lehet számolni 1,3 cdti esetén? kb 3e-res fordulaton pattant el... Ha netán hasfájós összeg lenne, érdemes bontott motort bedobni helyére? Esetleg egy 1.7 cdti-t? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve November1, 2012 Megoszt Elküldve November1, 2012 Egy vezmű lánc csattanás esetén milyen összeggel lehet számolni 1,3 cdti esetén? kb 3e-res fordulaton pattant el... Ha netán hasfájós összeg lenne, érdemes bontott motort bedobni helyére? Esetleg egy 1.7 cdti-t? biztos hogy 6 számjegyű összeg lesz :( valszeg az első szám nem 1 es lesz csak abból indulok ki hogy a z14xep-nél ami láncos ,egy vezérlés csere kb 100e nálad gondolom hengerfej javítás is lesz Link to comment Megosztás: More sharing options...
sgery Elküldve November1, 2012 Megoszt Elküldve November1, 2012 biztos hogy 6 számjegyű összeg lesz :( valszeg az első szám nem 1 es lesz csak abból indulok ki hogy a z14xep-nél ami láncos ,egy vezérlés csere kb 100e nálad gondolom hengerfej javítás is lesz Én is erre számítottam. Szerencsére jó helyre vittem (itteni kolléga), olcsóbb lesz a javítás mint amúgy lehetne, legalábbis reméljük :) Nem örülök ennek, mert ez már nem hozza vissza az árát. A turbó és nagynyomású szivattyú csere még csak-csak dob az árán de ez már nem fog. Lassan teljesen új lesz a kocsi... :/ Mennyibe kerül egy bontott 1.7 cdti motor? És mennyire kompatibilis az 1.3-as elemeivel? (váltó, ü.a. szivattyú, turbó stb..) Kérdem ezt azért, mert ha már sokat kell rá költeni, legalább valami haszna legyen, mert ez az 1.3-as elég vérszegény sajnos :( Igazából az egész kocsiban egy dolog nem tetszik, az alul méretezett motor (főleg, hogy egy benyás 2l-es vectra b-ből szálltam át...) A hely, a kilátás és a többi nagyon tetszik, a külseje sem rossz (bár ez sem egy vectra..) Link to comment Megosztás: More sharing options...
madar89 Elküldve Március4, 2013 Megoszt Elküldve Március4, 2013 üdv! a 1.0-ás 2003 as opel corsa c p1405-ös hibát dobja valami kipufogógáz visszavezetést ír a diag! mit tudok ezzel tennI? előre is köszönöm a segítséget Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Március4, 2013 Megoszt Elküldve Március4, 2013 üdv! a 1.0-ás 2003 as opel corsa c p1405-ös hibát dobja valami kipufogógáz visszavezetést ír a diag! mit tudok ezzel tennI? előre is köszönöm a segítséget Kipufogógáz visszavezetést az EGR (németeknél AGR) szelep végzi, valószínűleg egy takarítás megoldja a problémát. Egy ilyen kis szerkentyűt kell keresned: De vigyázz a leszedéssel, mert ez bent van a vízkörben, tehát leszedés előtt le kell engedned a hűtővizedet. Ilyenkor pedig már illik tömítést cserélni, esetleg megpróbálkozni a lefalazásával, így kicsit javítasz a motoron, bár csodákat nem művel. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
madar89 Elküldve Március5, 2013 Megoszt Elküldve Március5, 2013 (edited) Kipufogógáz visszavezetést az EGR (németeknél AGR) szelep végzi, valószínűleg egy takarítás megoldja a problémát. Egy ilyen kis szerkentyűt kell keresned:http://www.bondauto.hu/arukep/0_1329316908_255.jpg De vigyázz a leszedéssel, mert ez bent van a vízkörben, tehát leszedés előtt le kell engedned a hűtővizedet. Ilyenkor pedig már illik tömítést cserélni, esetleg megpróbálkozni a lefalazásával, így kicsit javítasz a motoron, bár csodákat nem művel. nagyon köszönöm a segítséget! :) Módosítva Május16, 2013 : mackosajt Képpel nem idézünk!! Idézéskor törekedjetek az IMG-s részt törölni az idézett részből. Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts