vadlee Elküldve Január26, 2013 Megoszt Elküldve Január26, 2013 Sziasztok! Pár éve tulaja vagyok egy 2001-es 1.7di Corsának. Full fapad, eddig elégedett is voltam vele míg kollégám Astra H mániájának hála, én is szeretném a komfortosabbá tenni kicsikémet. Vissza olvastam itt a fórumon pár oldalt, és megfogott a tempomat kérdés nagyon. Szóval ez tényleg lehetséges??:) Enyémben is benne vannak az "extrák": tanítható ablaktörlő, tolatásra töröl a hátsó lapát, belső világítást bekapcsolva hagyva risztózik az autó stb. Olyan kérdéseim lennének hogy: - tempomat: mi kell hozzá az indexkaron kívül? -elektoromos ablak,centrálzár,ködlámpa: elővan hozzá készítve minden?(úgyértem vezetékelés megvan e? vagy nekem kell madzagozni?) Egyenlőre ezek a funkciók lennének a legfontosabbak nekem, később gondolkozom klímán, ülésfűtésen. A ledezés is megtetszett:) Köszönöm segítségeteket, vadlee. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Wolf80 Elküldve Január28, 2013 Megoszt Elküldve Január28, 2013 Sziasztok! Új vagyok a fórumon,segítséget kérnék. Van egy 2001 Opel Corsa C 1.0 Z10XE motorkódú gépem. A probléma: ha beindítom az autót,azonnal elindul a hütőventillátor,és nem áll le. A hőmárséklet jeladot már kicseréltem,de nem tudom,hogy mi vezérli a ventillátort.??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
AtiZafi Elküldve Január28, 2013 Megoszt Elküldve Január28, 2013 Sziasztok! Pár éve tulaja vagyok egy 2001-es 1.7di Corsának. Full fapad, eddig elégedett is voltam vele míg kollégám Astra H mániájának hála, én is szeretném a komfortosabbá tenni kicsikémet. Vissza olvastam itt a fórumon pár oldalt, és megfogott a tempomat kérdés nagyon. Szóval ez tényleg lehetséges?? :) Enyémben is benne vannak az "extrák": tanítható ablaktörlő, tolatásra töröl a hátsó lapát, belső világítást bekapcsolva hagyva risztózik az autó stb. Olyan kérdéseim lennének hogy: - tempomat: mi kell hozzá az indexkaron kívül? -elektoromos ablak,centrálzár,ködlámpa: elővan hozzá készítve minden?(úgyértem vezetékelés megvan e? vagy nekem kell madzagozni?) Egyenlőre ezek a funkciók lennének a legfontosabbak nekem, később gondolkozom klímán, ülésfűtésen. A ledezés is megtetszett:) Köszönöm segítségeteket, vadlee. az 1,7 DI vagy DTI -be nem volt rendelhető extra (egyetlen darabot sem találsz a mobile.de-n max elírás a hirdetésben. Sőt a diagnosztikai műszerek menüpontjaiban is hiányzik ennek aktiválási lehetősége. Csak a GSI-be lehetett rendelni Az opel szerviz szerint nem is kommunikálna az 1,7 motorvezérlő a karosszériavezérlővel. Merthogy az 1,7 DTI régebbi motor és a C Corsa Can-bus (ugye az astra ahonnan ismerős a motor az nem az) Itt volt a dilemma, hiába tudja a motor és hiába tudja a BCM kommunikálnak-e majd??? Rápróbálkoztam. Rizikóztam és bevásároltam látatlanba, úgy hogy senkitől sem kaptam tanácsot. Végül sikerült bele hack-elni. Olyan gyári extra amit nem is lehetett rendelni :-) Klímát felejtsd el ahhoz minden kell az elektromos dolgokon keresztül a kezelőszerveken túl a csövek, hűtők, kompresszor....még a szíj sem egyezik De ha ennyire fapados lehet, hogy kár dolgozni a sok extrával, többe kerül mint eladni, aztán olyat venni amibe ezek megvannak Link to comment Megosztás: More sharing options...
AtiZafi Elküldve Január28, 2013 Megoszt Elküldve Január28, 2013 Sziasztok! Új vagyok a fórumon,segítséget kérnék. Van egy 2001 Opel Corsa C 1.0 Z10XE motorkódú gépem. A probléma: ha beindítom az autót,azonnal elindul a hütőventillátor,és nem áll le. A hőmárséklet jeladot már kicseréltem,de nem tudom,hogy mi vezérli a ventillátort.??? klímás? Ellenőriztesd a klímanyomást. Az is tud ilyeneket csinálni Aztán múltkor áramtalanítani akartam a digitklímámat, mert "lefagyott" a kezelőszerv. elkezdtem kihúzgálni a biztiket találomra. ki-be.. másik ki- be majd végül volt olyan aminek kihúzására (azt hiszem egy nagyobb) beindult a ventilátor......meglepődtem. A fene sem érti. Szóval több oka is lehet :-) Mégis a klímanyomásra tippelek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Wolf80 Elküldve Február3, 2013 Megoszt Elküldve Február3, 2013 klímás? Ellenőriztesd a klímanyomást. Az is tud ilyeneket csinálni Aztán múltkor áramtalanítani akartam a digitklímámat, mert "lefagyott" a kezelőszerv. elkezdtem kihúzgálni a biztiket találomra. ki-be.. másik ki- be majd végül volt olyan aminek kihúzására (azt hiszem egy nagyobb) beindult a ventilátor......meglepődtem. A fene sem érti. Szóval több oka is lehet :-) Mégis a klímanyomásra tippelek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Wolf80 Elküldve Február3, 2013 Megoszt Elküldve Február3, 2013 sajnos nem klimás de már szétvet az ideg Link to comment Megosztás: More sharing options...
antibuli Elküldve Február23, 2013 Megoszt Elküldve Február23, 2013 sziasztok Hadd kérdezzem meg Tőletek, hogy 1.3 cdti 2006-os Combóba be lehet e a fogyasztás mérést izzitani? Nagy kijelző van benn, fel van programozva. A problémám, hogy a GID és a motorvezérlő közé kellene még egy szál vezeték, de sem a webtish sem a tish 2000 az 1.3-ast nem irja erre a vezetékre. kösz Link to comment Megosztás: More sharing options...
haziko Elküldve Március24, 2013 Megoszt Elküldve Március24, 2013 Sziasztok P1112 es hibával találkoztatok már? Corsa C 1.4 Twinport 2003 Z14XEP Motorkódú autóról van szó!Olvastam a fórumon hogy másnak is volt már ilyen problémája de konkrét választ nem találtam a hibára!!Szívósort,légtömegmérőt,a szívósoron lévő szenzort cseréltem már!A hiba még mindig benne van! Az autó működik!De ha a Diagnosztikai gépet rákötöm akkor ott a hiba.Hiába törlöm a hibát ha kb. 30 km/h fölé megyek a hibát visszaírja!Ha gyújtásra rakom az autót a szervizlámpának 2 mp után ki kéne aludnia de nem alszik ki csak ha beindítom! Az autószerelő szerint motorvezérlő elektronika:( Ötleteket válaszokat előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Március24, 2013 Megoszt Elküldve Március24, 2013 a twinport vezérlőt néztétek már ??? szerintem az lesz a hiba ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
haziko Elküldve Április1, 2013 Megoszt Elküldve Április1, 2013 Bocsi a késői válaszért! A twinport vezérlő alatt mit értesz?A vákumszelepet(vezérlőt)?Azt is cseréltük már!!! A héten lesz kipróbálva egy másik motorvezérlő elektronikával s szakik szerint az a rossz:(:( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Április1, 2013 Megoszt Elküldve Április1, 2013 Bocsi a késői válaszért! A twinport vezérlő alatt mit értesz?A vákumszelepet(vezérlőt)?Azt is cseréltük már!!! A héten lesz kipróbálva egy másik motorvezérlő elektronikával s szakik szerint az a rossz:( :( igen arra gondoltam ... benne van a pakliba hogy az elektronika a ludas :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
huggybear Elküldve Május13, 2013 Megoszt Elküldve Május13, 2013 Sziasztok! Kollégámnak van egy C Corsa-ja, amelyben a jobb első tompított kiégett. Gondoltuk, egyszerűen kicseréljük és kész. Sajnos az új izzót betéve sem világít a lámpa! A régi izzó viszont nem égett ki, mert a balos lámpában működik! Tapasztalt már valaki ilyen gondot? Mi okozhatja ezt? Biztosítékot néztük, nincs megszakadva, cseréltük, akkor sem lett jó. Köszi előre is! G. Link to comment Megosztás: More sharing options...
huggybear Elküldve Május14, 2013 Megoszt Elküldve Május14, 2013 Kérlek titeket, ha valaki tud valami tippet, ossza meg velem legyen szíves! Nagyon köszönöm! G. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Május14, 2013 Megoszt Elküldve Május14, 2013 Sziasztok! Kollégámnak van egy C Corsa-ja, amelyben a jobb első tompított kiégett. Gondoltuk, egyszerűen kicseréljük és kész. Sajnos az új izzót betéve sem világít a lámpa! A régi izzó viszont nem égett ki, mert a balos lámpában működik! Tapasztalt már valaki ilyen gondot? Mi okozhatja ezt? Biztosítékot néztük, nincs megszakadva, cseréltük, akkor sem lett jó. Köszi előre is! G. B Corsa-ban külön biztosítékon van a bal és a jobb oldal is, szerintem C-ben is. Nézzétek még egyszer. Link to comment Megosztás: More sharing options...
weri69hun Elküldve Május17, 2013 Megoszt Elküldve Május17, 2013 szevasztok,segiségeteket kérném corsa c 2004-es,a gyujtáskapcsolóm beragadt,a kormányzárt sem nyitotta,hivtam szerelőt,gumikalapáccsal ütögette,de a kulcs nem fordult el.kb30percig kocogtatta mozgatta,majd kijelentette,hogy autómentővel be viszi a műhelybe és ott lefúrja kicseréli a gyujtáskapcsolót a kulcsokba átrakja a jeladót mindössze 30000-ért.de amiért most próbálkozott 5000-t elkért.az autó egy telephelyen maradt mert sokaltam az árat.nagyon megköszönöm a fórumban talált leírásokat ,és főleg a youtube videókat a gyujtáskapcsoló beragadásával kapcsolatban,jó néhány ezret megmentettem,hála a közösségnek.Csak nem hagyott a dolog és visszamentem az autómhoz és a közölt modszerral ki tudtam venni a kapcsoló betétet,ki tudtam oldani a kormányzárat.A lamellákat kiszedtem belőle igy már egy kis leleményességgel cipőfüzővel rögzitve a kapcsoló belsőt haza tudtam hozni az autót.AZ kérdésem lenne milyen gyújtáskapcsolót vegyek bele,mert most ez kódolt volt,azt is olvastam ,hogy a mostani kulcsok jel adóját át lehet tenni az új kapcsoló kulcsaiba,mit tanácsoltok,ha lehetne gyujtáskapcsolót milyet ajánlotok? előre is köszi . Link to comment Megosztás: More sharing options...
herr.toth Elküldve Május26, 2013 Megoszt Elküldve Május26, 2013 Sziasztok! Sürgősbe lenne olyan kérdésem, hogy akku csere után mit jelent, ha a gyári rádió azt írja ki, hogy Safe és egyszerűen nem tudom működésre bírni (zenét hallgatni). 2002-es Corsa C 1.7 Di-ről lenne szó. Amúgy minden más án működik. A segítségeteket előre is köszönöm! Ákos Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mariann Elküldve Május26, 2013 Megoszt Elküldve Május26, 2013 Szia. A Carpass-on található egy rádió kód, az kell neked! A menete nem igényel komolyabb tudást. Videok is vannak róla: Sziasztok! Sürgősbe lenne olyan kérdésem, hogy akku csere után mit jelent, ha a gyári rádió azt írja ki, hogy Safe és egyszerűen nem tudom működésre bírni (zenét hallgatni). 2002-es Corsa C 1.7 Di-ről lenne szó. Amúgy minden más ######án működik. A segítségeteket előre is köszönöm! Ákos 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomiU33 Elküldve Június24, 2013 Megoszt Elküldve Június24, 2013 Sziasztok! A C Corsámnak a kijelzőjén(ahol az időt és a hőmérsékletet mutatja) lehet izzót cserélni mert nem világít az egyik fele?Vagy valami más problémája van? Köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
kjancsi Elküldve Július23, 2013 Megoszt Elküldve Július23, 2013 Corca c 2000-es évjárat 3 ajtós jobb oldali ajtó zárja nyitáskor visszazár. Már szétszedtem odáig az ajtót, hogy kivetten a szerkezetet, kicsit megolajoztam. Ezután egy kicsit könnyebben járt de még mindig visszazár. A zárszerkezet ebben van benne, és nekem azt kellene tudnom, hogy amit kézzel is fel lehet húzni belül az ajtónál, azt támasztja -e valami rugó vagy sem. Vagy van valami ötlet mi lehet vele a baj. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kjancsi Elküldve Július23, 2013 Megoszt Elküldve Július23, 2013 Sziasztok! A C Corsámnak a kijelzőjén(ahol az időt és a hőmérsékletet mutatja) lehet izzót cserélni mert nem világít az egyik fele?Vagy valami más problémája van? Köszönöm Én már cseréltem, biztos hogy lehet. De már nem emlékszem milyen égő kellett oda. Link to comment Megosztás: More sharing options...
huggybear Elküldve Augusztus5, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2013 Sziasztok! Nem tud valaki esetleg korrekt áron C Corsa kulcshoz elektromos panelt? Fontos lenne! Köszönöm előre is! G. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ImI888 Elküldve Augusztus20, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus20, 2013 Sziasztok! 2003-as C-s Corsába cserélnék gyári kazettás-rádiót. Beépítő keretet honnan tudok rendelni? Illetve adott típusú kábel átalakítót? vagy mindenképp át kell forrasztgatnom? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Augusztus21, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2013 Sziasztok! 2003-as C-s Corsába cserélnék gyári kazettás-rádiót. Beépítő keretet honnan tudok rendelni? Illetve adott típusú kábel átalakítót? vagy mindenképp át kell forrasztgatnom? Legtöbb autósboltban lehet kapni beépítő keretet és kábelt is hozzá ami az Opel-est átalakítja ISO szabványúra. Most így hirtelen: http://www.autoradiokeret.hu/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=93&category_id=14&option=com_virtuemart&Itemid=102 De google-ban rákeresel vagy millió webshop van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ImI888 Elküldve Augusztus29, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2013 Sziasztok! A rádió cserém megoldódott, keretestől... :) Viszont észrevettem és kinyomoztam egy hibát: Mindkét lámpa elektromosan állítható. Mindegyiknél bekapcsolt állapotban az állító elektromos motorja rázkódásra elkezd működni. Nem állítja a magasságot, csak elkezd járni, majd megáll. Van a környezetemben pár ilyen Corsa (C-s,2002-2003) szinte mindegyiknél ez a tünet. Internetes nyomozás után kiderült: a motoron belül valami érintkezik ezért csinálja szinte mindegyiknél, ha nem is széri a hiba, de valami hasonló. Még orvosolható lenne is a probléma, ha nem lenne egybe öntve a lámpa meg a motor. Holnap megpróbálok egy pót darabot megbontani. Találkoztatok már ezzel a hibával? Illetve a komplett lámpa cserén kívül van rá javítási megoldás? Természetesen a végső megoldás: a halál. :) (Megszüntetem a motor áramellátását) Segítségeteket előre is köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ratobi Elküldve Szeptember1, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2013 Sziasztok! Frissen vásárolt 2007-es combómban CC20-as gyári rádiós magnó van. Az előző tulajnak állítólag egy akku csere óta kiírja, hogy "display safe" El lehet tüntetni ezt valahogy? A rádió működik, csak zavar, hogy az alsó sort elfoglalja a kijelzőből a felirat. A szervizben azt mondták, hogy ez nem kódos rádió. Akkor mi lehet a gond? Cserélhettek bent rádiót? Rácz T 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts