Georgo Elküldve November10, 2016 Megoszt Elküldve November10, 2016 Sziasztok! Van egy C Corsám,és a második kulcs nem inditja a motort.Összelehet programozni esetleg, vagy bedöglött rajta valami? Megköszönném ha tudna segiteni valaki. Üdv,Georgo Link to comment Megosztás: More sharing options...
hemi Elküldve November10, 2016 Megoszt Elküldve November10, 2016 Szia! Gondolom ez nem gyári második kulcs .. feltételezem lemásolták így eladáskor meg volt a 2db kulcs ami szépen nyitotta az ajtókat... ha gyári immos a második kulcs is, akkor fel kell programozni az új transpondert, és már indíthatja is az autót. Ha nem rég vetted az autót, akkor szerintem programoztasd át azt is amivel most is megy a gép... Amikor sikerült arról is számolj be kérlek. Jó lenne olvasni, amikor valaki megírja mi volt a probléma megoldása is. Még akkor is, ha nem itt kap érdemi választ, de Ő maga megtudta oldani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Georgo Elküldve November10, 2016 Megoszt Elküldve November10, 2016 Köszi a hozzászólásod,én úgy veszem észre,hogy eredeti a második kulcs is,mert benne van az immo,meg a kulcsszár is azonos számú.Távirányitással nyitja-zárja az ajtókat,csak a motor nem indúl vele.Pörgeti de nem indúl be.Cseréljek benne transpondert ?DE én nem tudom azt felprogramozni,jól sejtem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November10, 2016 Megoszt Elküldve November10, 2016 Jól sejted. Op-com-mal vagy Tech2-vel (márkaszervizben) tudnak kulcsot programozni. Ezekkel meg lehet nézni azt is hogy összesen hány db kulcs van az autóra programozni. Ha ez több annál amennyi a kezedben van, akkor kezdhetsz aggódni, mert ez azt jelenti hogy a világban valakinél van egy kulcs ami nyitja és indítja is az autódat. De erre is van megoldás: az összes felprogramozott kulcsot törölni kell, és újra ráprogramozni azokat amelyek a kezedbe vannak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Georgo Elküldve November11, 2016 Megoszt Elküldve November11, 2016 Köszönöm,majd referálok ha megoldódott a probléma. Link to comment Megosztás: More sharing options...
forumadmin Elküldve November14, 2016 Szerző Megoszt Elküldve November14, 2016 Ezt a reklám helye: http://autokulcsmasolas.hu/ vagy http://www.zarkiraly.hu/kulcsmasolas Link to comment Megosztás: More sharing options...
atka8918 Elküldve November17, 2016 Megoszt Elküldve November17, 2016 Sziasztok. Nemrégiben vásároltam egy C Corsát(2001) és jelentkezett egy olyan probléma hogy ha bal irányba indexelek akkor elég gyakran elkezd gyorsan villogni mint amikor kivan égve egy izzó. Izzókat ellenőriztem relét cseréltem. Járt már valaki hasonló cipőben? Esetleg ötlet hogy mi lehet a gond? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November17, 2016 Megoszt Elküldve November17, 2016 6 órája, atka8918 írta: Sziasztok. Nemrégiben vásároltam egy C Corsát(2001) és jelentkezett egy olyan probléma hogy ha bal irányba indexelek akkor elég gyakran elkezd gyorsan villogni mint amikor kivan égve egy izzó. Izzókat ellenőriztem relét cseréltem. Járt már valaki hasonló cipőben? Esetleg ötlet hogy mi lehet a gond? Na és azt nézted már hogy ha bal irányba indexelsz akkor mindkét ( három) index villog egyfolytában, vagy amikor gyorsabban villog akkor egyik kialszik? Alapból az egyik izzó kiégése ( vagy más okból nem működése kontakthibás csati, foglalat) szokott gyorsabban villogni. Próbáld csatlakozó-kábel mozgatással előidézni a hibát az izzók mögött. Link to comment Megosztás: More sharing options...
atka8918 Elküldve November17, 2016 Megoszt Elküldve November17, 2016 9 órája, zotya975 írta: Na és azt nézted már hogy ha bal irányba indexelsz akkor mindkét ( három) index villog egyfolytában, vagy amikor gyorsabban villog akkor egyik kialszik? Alapból az egyik izzó kiégése ( vagy más okból nem működése kontakthibás csati, foglalat) szokott gyorsabban villogni. Próbáld csatlakozó-kábel mozgatással előidézni a hibát az izzók mögött. Egyenlőre csak menet közben jelentkezett a hiba. De leellenőrzöm a csatlakozókat is a lámpa testekben hátha az okozza a problémát. Köszönöm a gyors segítséget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
atka8918 Elküldve November26, 2016 Megoszt Elküldve November26, 2016 Sziasztok. Pontosan hol helyezkedik el az index relé a corsa c-ben? Attól tartok hogy nem azt cseréltem ki amit kellett volna. Sikerült megnéznem amikor gyorsan villog akkor a bal hátsó index izzó nem villog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November26, 2016 Megoszt Elküldve November26, 2016 5 órája, atka8918 írta: Sziasztok. Pontosan hol helyezkedik el az index relé a corsa c-ben? Attól tartok hogy nem azt cseréltem ki amit kellett volna. Sikerült megnéznem amikor gyorsan villog akkor a bal hátsó index izzó nem villog. Akkor inkább nem az izzó kontakthibás? Azért villog gyorsabban... Link to comment Megosztás: More sharing options...
nlajos89 Elküldve December18, 2016 Megoszt Elküldve December18, 2016 Sziasztok! Szeretett Corsámban, ami 1.2-es, 2004-es évjáratú, elől hátul van ködlámpa, de kapcsolóm csak egy nyomógombos volt, ezért gondoltam jó lenne elől-hátul külön kapcsolni. Vettem is egy olyant ami két kapcsolós, beszereltem, de továbbra is csak a hátsó lámpa kacsolójával lehet működtetni.. tudom, hogy kell egy relé külön az első ködlámpáknak is, de még nem tudtam beszerezni, gondoltam átteszem kipróbálás erejéig az első helyére(17-es foglalat), ám akkor jött a gondom: biztosíték táblán nincs aljzat csatlakozója a 15 A-es biztosítéknak.. csatoltam képet is. Van valakinek ötlete? Előre is köszi a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Napoleonee Elküldve Február12, 2017 Megoszt Elküldve Február12, 2017 Sziasztok! Probléma a következő: A teljes bal oldali index nem működik. Elakadásjelzőre is csak a jobb oldal villog. Amikor jobbra indexelek, hallom, hogy a relék felől kattog, de bal oldal esetén nincs kattogás. Műszerfalra visszajelzés van (gyorsan villog nyilván). Indexkart kicseréltem, mert amúgy is rossz volt már, és volt belőle másik. Hiba még mindig fenn áll. Mi lehet a gond? Relé, vagy valami más? És ha igen akkor a C Corsában összesen hány indexrelé van, és pontosan melyik(ek) az(ok)? Előre is köszi a választ: Dávid Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tityi Elküldve Február25, 2017 Megoszt Elküldve Február25, 2017 Sziasztok! Van közöttünk olyan aki cserélt már Corsán antennát? Az enyém körül konkrétan lemállott a gumiszigetelés, valamint az antenna belső részének is annyi Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Február26, 2017 Megoszt Elküldve Február26, 2017 Corsán nem, de Astrán igen, és szerintem az elv ugyanaz. Ha maga az antennatalp (amiben az erősítő is van) is rossz, akkor kicsit nehezebb: először is fel kell szabadítani belül a tetőkárpitot (A-B-C-oszlop burkolatok, napellenzők, olvasólámpa ki, a cél az hogy belül a tetőkárpitot el tudd mozdítani előre a szélvédő irányába pár centit), ha ez megvan, akkor előre kell húzni 1-2 centit a tetőkárpitot, mert a csomagtérajtó felett, nagyjából az antenna magasságában egy L-alakú lemez tartja a helyén, amitől nem lehet lefelé feszíteni. Ha ebből a lemezből kijött a tetőkárpit, akkor a keletkezett helyen (ha ügyes vagy, ez éppen akkora hogy befér a karod) a felnyitott csomagtérajtó felől benyúlva egy 13-as kulccsal az antennatalp csavarját leveszed, így már az antenna a tetőről felfelé kihúzható. Cseréled amit kell, majd fordított sorrendben vissza az egész, és kész is. 2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tityi Elküldve Február28, 2017 Megoszt Elküldve Február28, 2017 On 2017. 02. 26. at 12:05, tgabika76 írta: Corsán nem, de Astrán igen, és szerintem az elv ugyanaz. Ha maga az antennatalp (amiben az erősítő is van) is rossz, akkor kicsit nehezebb: először is fel kell szabadítani belül a tetőkárpitot (A-B-C-oszlop burkolatok, napellenzők, olvasólámpa ki, a cél az hogy belül a tetőkárpitot el tudd mozdítani előre a szélvédő irányába pár centit), ha ez megvan, akkor előre kell húzni 1-2 centit a tetőkárpitot, mert a csomagtérajtó felett, nagyjából az antenna magasságában egy L-alakú lemez tartja a helyén, amitől nem lehet lefelé feszíteni. Ha ebből a lemezből kijött a tetőkárpit, akkor a keletkezett helyen (ha ügyes vagy, ez éppen akkora hogy befér a karod) a felnyitott csomagtérajtó felől benyúlva egy 13-as kulccsal az antennatalp csavarját leveszed, így már az antenna a tetőről felfelé kihúzható. Cseréled amit kell, majd fordított sorrendben vissza az egész, és kész is. Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kishenceg Elküldve Március13, 2017 Megoszt Elküldve Március13, 2017 Sziasztok! Corsa C 1,2-es, nincs áram a szivargyújtóban. A könyve szerint a 26-os biztosíték amit ellenőrizni kell, de a biztosítéktáblán üres a helye. Korábban működött a szivargyújtó, így nem igazán értem a helyzetet. Valamit elnéztem, vagy mi lehet a gond? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Március16, 2017 Megoszt Elküldve Március16, 2017 Gyújtáson nézted, ugye? Mert csak úgy van benne áram... Link to comment Megosztás: More sharing options...
biker1988 Elküldve Április2, 2017 Megoszt Elküldve Április2, 2017 Sziasztok! Van a páromnak egy C Corsája 1.4 16 szelep, 90 ló 2002-es. Világít a check lámpa (Autó csavarkulccsal). Hibakódokat kiolvastam, hűtőventilátor relé nyitott állapotban 1,2,3. Tehát computer szerint 3 relé is nyitott állapotban ragadt. Ami furcsa, hiszen nem sok esély van rá, hogy 3 relé egyszerre halna meg. Ventilátor működik, bizonyos hőfok felett, dugónál araszolásban kapcsol, ki-be. Klíma bekapcsolásra szintén kapcsol, tehát a relék működnek. Kérdés, hogy akkor a computer milyen hibát lát? Főleg úgy, hogy minden működik. Valakinek valamilyen ötlet? Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április3, 2017 Megoszt Elküldve Április3, 2017 Tárolt hibakód vagy létező hiba? Mert nem mindegy hogy csak régről bentragadt valami a hibatárolóban, vagy a probléma most is jelen van... Link to comment Megosztás: More sharing options...
16DA Elküldve Július13, 2017 Megoszt Elküldve Július13, 2017 (edited) Sziasztok. A beteg corsa c 1,7d. Klímacsövet hegesztettek, azóta nem indul. A kulcsos sárga lámpa villog. Merre induljak Immo bolondulhatott meg? Előre is köszi. Módosítva Július13, 2017 : 16DA Link to comment Megosztás: More sharing options...
petike73 Elküldve Szeptember26, 2017 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2017 Sziasztok! 200-os corsa c 1.2 twinport-os. km mutató le fel járkál álló helyzetben is. megy a km számláló is. van valakinek ötlete? hibakódom nincs bal első jeladó cserélve lett újra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Szeptember27, 2017 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2017 18 órája, petike73 írta: Sziasztok! 200-os corsa c 1.2 twinport-os. km mutató le fel járkál álló helyzetben is. megy a km számláló is. van valakinek ötlete? hibakódom nincs bal első jeladó cserélve lett újra. OP-commal vagy TECH2-vel meg kell nézni a másik 3 jeladót is álló helyben. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Szeptember27, 2017 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2017 6 órája, Davee írta: OP-commal vagy TECH2-vel meg kell nézni a másik 3 jeladót is álló helyben. Nem kötekedésből, pusztán a kíváncsiság vezérel, de miért? Amennyire tudom, a sebességjeladó a bal első kerékcsapágyban van, az én téli autómban legalábbis (Corsa C 1.0, 2002), amiben nincs ABS, a többi kerékagyban nincs is jeladó, tehát azoknak elvileg semmi közük a sebességmérőhöz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Szeptember28, 2017 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2017 13 órája, tgabika76 írta: Nem kötekedésből, pusztán a kíváncsiság vezérel, de miért? Amennyire tudom, a sebességjeladó a bal első kerékcsapágyban van, az én téli autómban legalábbis (Corsa C 1.0, 2002), amiben nincs ABS, a többi kerékagyban nincs is jeladó, tehát azoknak elvileg semmi közük a sebességmérőhöz. Ha nincs bent ABS akkor nem érvényes, de ha van bent akkor bekavarhat a többi. (C topicba nem sűrűn járok megszokás hogy egyből ABS-re gondolok ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts