hemi Elküldve Január30, 2004 Megoszt Elküldve Január30, 2004 Érdekes ezzel a tipus semmi gázzzz nincs? Vagy tüntetőleg nem használjaák a tipus tulajok a topicot:))? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Elküldve Február20, 2004 Megoszt Elküldve Február20, 2004 Opel omega 88 as, 2.4 cdi motor, automata sebességváltó...sajnos. Létezik olyan, hogy a sok /kb6 hó/ állástól a seb váltó szimering tönkremegy? Most vettem az autót, és kb 80 km után elfolyt az olaj a seb váltóból.. Valamint a váltókaron van egy "S" betű is... ez mit takar? gdea :?: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Elküldve Április8, 2004 Megoszt Elküldve Április8, 2004 Opel omega 88 as, 2.4 cdi motor, automata sebességváltó...sajnos. Létezik olyan, hogy a sok /kb6 hó/ állástól a seb váltó szimering tönkremegy? Most vettem az autót, és kb 80 km után elfolyt az olaj a seb váltóból.. Valamint a váltókaron van egy "S" betű is... ez mit takar? gdea :?: Hello Vendég ! Engedd meg hogy segítsek. Nálam 1 O.Omega Caravan '92 2600ccm benzines virgonckodik szintén aut.váltóval,és a váltókar teteján a "S" betű-s gomb 1szeri megnyomására a műszerfalad bal szélén kigyullad szintén 1 "S" visszajelzés.Így van?Amikor ez világít,"sportos"vezetési stílust választottál.Röviden:az 1-es fokozatok magasabb fordulatszámoknál-ezáltal nagyobb sebességnél-követik egymást.Fontos:menet közben is használható-különösen hasznos tud lenni kritikus helyzetben. Üdv:a magyar aszfalt Istene legyen veled. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kis_herceg Elküldve Május24, 2004 Megoszt Elküldve Május24, 2004 Tipus hiba kell...? A 4ajtósoknál beázik a jobb felső sarka a csomagtartónak, ahol a lemezek összepasszintódnak és a víz nem mellette folyik el, hanem bekukkant a kárpitra. Sajna nehezen szárad ki a csomagtartó. De a sziloplaszt sok mindenre jó :) Eddig 3 családunkba lévő Omega produkálta ezt. Ezek után én ezt tipushibának nevezném. Lev Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Június8, 2004 Megoszt Elküldve Június8, 2004 Utálom az Opelt! :) :) Tipushibának tartom, hogy egy k**** légkondihűtő miatt szét kell szerelnem a fél autót :o Gondolok itt a "normál" hűtő kiszerelésére, stb... Grr:) Sose gondoltam volna hogy visszasírom az Airbus 320-ast :oops: :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Július2, 2004 Megoszt Elküldve Július2, 2004 Érdekes ezzel a tipus semmi gázzzz nincs? Vagy tüntetőleg nem használjaák a tipus tulajok a topicot:))? Ez az Opel legtökéletesebb autója, nem tudtad Hemi? :) Ezt most kicsit több mint 1 havi tapasztalatomat felhasználva mondom :) :D :) :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
Flowachild Elküldve Július29, 2004 Megoszt Elküldve Július29, 2004 Én azt sérelmezem, hogy olyan kretén módon oldották meg a fényszórók rögzítését, hogy a lökhárító felső pereme (!) támasztja alá őket, ami azt eredményezi, hogy egy kisebb ütközés során - ami egyáltalán nem indokolná a dolgot - betörnek a fényszórók üveg búrái. :? Ez nagyon gagyi megoldás. Ahogyan az is, hogy az indexbúrát a fényszóró műanyag házának oldalához kell rögzíteni, ám a fülek, amelyekbe a tartó fémet kell rögzíteni, gyenge műanyagból készülnek, és bizony könnyen törnek. Az eredmény: az ember elhagyja útközben az indexbúráját... :) Velem már történt ilyen. :x Link to comment Megosztás: More sharing options...
hemi Elküldve Július29, 2004 Szerző Megoszt Elküldve Július29, 2004 Legalább nem kerül sokba:)) Sajnálatos ez Opel technológia szinvonal. (talanság?) Astra hasonló.... Nagyon sok ehez hasonló gyártás technólogiai megoldások vannak a 90-es évekből. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Flowachild Elküldve Július29, 2004 Megoszt Elküldve Július29, 2004 Egyetértek. A legnagyobb baj az volt az Opellel a 80-90-es években, hogy rengeteget költött fejlesztésre (az A Omega fejlesztése 2 milliárd német márkába került 5 év alatt!), ám a gyártási technológiára annyira nem figyelt oda, mert az olcsó előállíthatóság volt a legfőbb szempont. :? Így lesznek a "jó ötletekből" - silányabb minőségű és kevésbé megbízható - "jobb autók"... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Július29, 2004 Megoszt Elküldve Július29, 2004 Nem tom más Opelen hogy volt pl az említett indexbúra, de az Asconán is hasonló volt. de sosem hagytam el, még csatt után se .. :D :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
GPont Elküldve Július30, 2004 Megoszt Elküldve Július30, 2004 Nem tom más Opelen hogy volt pl az említett indexbúra, de az Asconán is hasonló volt. de sosem hagytam el, még csatt után se .. :D :) Na most meg Te írtad helyettem! Szóval a Thököly nevű nemistudomminenevezzem abszolválása után letörtek az indexet a lámpához fogó fülek, és csak lógott a madzag végén :evil: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Július30, 2004 Megoszt Elküldve Július30, 2004 Viszont dizájnos vót, nem?:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
GPont Elküldve Július30, 2004 Megoszt Elküldve Július30, 2004 Viszont dizájnos vót, nem?:) Nagyon :evil: :evil: :evil: Én meg pipa! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Július30, 2004 Megoszt Elküldve Július30, 2004 Mi törpént? Garázda gizda? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Flowachild Elküldve Július31, 2004 Megoszt Elküldve Július31, 2004 Nehogy már ti magyarázzatok nekem a Thököly útról! :smt012 ARRAFELÉ LAKOM! :evil: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Július31, 2004 Megoszt Elküldve Július31, 2004 DE Te egy Omcsival suhansz, mi meg Asconások egy csodával mentünk arra :))) Hja bocs csak volt Asconás vok.. :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Augusztus12, 2004 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2004 Ac pumpám halodott be. :? Mennyire tipushíba? Vagy tényleg csak a felszívott homokot nem szereti? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hemi Elküldve Augusztus12, 2004 Szerző Megoszt Elküldve Augusztus12, 2004 Az nem hiszem, hogy az lenne:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Augusztus12, 2004 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2004 Megátkozatok engemet Akaliban :)) Mondom én :D) Egyébként a homkozótól függetlenül, mennyire jellemző az AC meghibásodás? Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Augusztus12, 2004 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2004 Megátkozatok engemet Akaliban :)) Mondom én :D) Egyébként a homkozótól függetlenül, mennyire jellemző az AC meghibásodás? nem jellemző. de ne feledd, a szekered elmult 10 éves futott rengeteget, szerintem ez most nem tipushiba, inkább végelgyengülésben elhalálozott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Augusztus12, 2004 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2004 Ákos, azt tom mitől halt meg most, most csak úgy érdeklődöm :)) Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Augusztus12, 2004 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2004 Ákos, azt tom mitől halt meg most, most csak úgy érdeklődöm :)) mitől? Link to comment Megosztás: More sharing options...
manta Elküldve Augusztus12, 2004 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2004 hát homokos vót 8) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Augusztus12, 2004 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2004 Manta néni telibe trafálta 5 pont Neki :D Homokos volt.. sajna szószerint, ez a baj. :) A pumpa utáni szűrő eltömődött!! a homoktól. Sőt, sajna átpréselődött egy kicsike is :D No most járom a kutakat mintavételezési céllal, oszt ha meglesz a bűnös a 4 kútból, akko biza megcsináltatok mindent. Remélem a motor nem kapott annyit, hogy komlyabb baja legyen, mert az Ascim várja ezt a motort :P :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Szeptember15, 2004 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2004 Úgyan még Fót elöt kipucoltattam, megnézettem az AC pumpát, de mostmár elég sokat ment, szal mondhatom eddig jó... :) Semmi zörej semmi hang :D Így jó :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts