spzoli Elküldve Március8, 2009 Megoszt Elküldve Március8, 2009 9.3 Angel eyes Többféle variáció létezik. Az FK gyártja a külön indexest, ebből van krómos illetve fekete hátterű, valamint 94 előtti és utáni. A Sonar az egybe indexest gyártja, de a fajtái ugyanazok, mint az FK-nak. Tapasztalatok (FK): • Az új lámpába nem fért be a szabványos Hella izzó feje (kicsi a nyílás) • garanciába visszavitel, nincs megoldás, majd a főnök megnézi. • szóltak, hogy megoldódott a probléma, találtak olyan izzót, ami belemegy. (de nem a Hella) • maradt a reszelés, vagy a tartókonzolt félig kiakasztani a foncsorból. • Halogen izzóval semmit se lehet látni. Hiába jó a vetített kép, nincs elég ereje. • Párásodás, valahol mindig beázik. • körbenyomni szilóval. • hátsó takarókupakok ellenőrzése (én levettem a refiét, így most megszűnt a jelenség) • nedvszívó zacsit berakni a lámpába. • A lámpán belül nagyon meleg van, és sajnos a kábelek összeérhetnek és olvasztgatják egymást. • Xenonnal sokkal jobban lehet látni vele. Természetesen be kell állítani rendesen. • A gyári magasság állító motort be lehet szerelni. • A vetített kép szép egyenletes. • A gyári kábelezéshez könnyen csatlakoztatható, egyértelmű minden, nem kell kötözgetni össze vissza. • Az index eláll a sárvédőtől. Beszerelés (FK) • Gyári lámpa kiszerelése(index 1 csavarral, lámpa 3 csavarral) • Az izzókat érdemes kiszerelt állapotban berakni, így egyszerűbb. • FK kábelköteg befűzése, minden egyértelmű, nehéz elrontani. • Lámpák fizikai beszerelése (teljesen megegyezik a gyárival) • Csatlakozók összedugása, teszt. Előny (FK) • Jobban látni vele, mint a gyárival (xenonnal) • Szebb, mint a gyári. • Külön van az index, tehát ha koppanás van, lehet külön cserélni az indexet. • Xenonnal se vakít. Hátrány (FK) • Párásodik, többet kell vele foglalkozni. • Rendőrök jobban felfigyelnek (még nem tapasztaltam, de már hallottam) • Ronda az elálló index. Tapasztalatok (Sonar) • Vetített képe két tojás. Sötétben azért ez is szépen elosztja a fényt, csak a két tojásformát jobban kiemeli • Ezek is hajlamosak a párásodásra. • A karikák ledesek, de nincs csatlakozó a kábelen, hanem csak a drótok lógnak... bárhova beköthető. • Külön lehet állítani a tompított és a refi magasságát, de a csavarokhoz nehéz hozzáférni Előnyök (Sonar) • Ha nem volt törve a kocsi, nagyon szépen méretpontos a lámpa • Alul két külön led-et be lehet kötni (ha valaki erre gerjed...) • Mivel egyben van a búra, nagyon egységes arculatot teremt, illik a szappantartó design-hoz • Nem vakít (Xenon-nal nincs tapasztalatom) Hátrányok (Sonar) • Mivel műanyag a lámpa, ezért könnyen karcolódik, egy év használat után már látszanak a nyomok • Drága, koccanásnál egész lámpát kell cserélni • +50%-os halogénekkel sincs olyan fénye, mint egy felújított gyári lámpának jobb minőségű, de nem emelt fényerejű izzóval Beszerelés (Sonar) • Mint FK-nál Szerző: Spzoli és Mauser 2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
forumadmin Elküldve Január30, 2012 Megoszt Elküldve Január30, 2012 Köszönjük Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts