Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Skacok....

Lehet lámer kérdés, de mi az a betétszürő? :shock: a gyári helyére vmi tuning szürő? vagy mi a nyavaja? 8) Csak mert láttam hirdetve vhol, 8rongyért.... de gözöm sincs róla mi az...állitólag c20xe-hez...

Igen a betétszűrő a gyári helyére kerül. Ebben az esetben nincs semmi átalakítás, csak kicseréled a szűrőt. Ezek általában textilbetétesek. Ugyan úgy örökéletőnek mondják őket. Tisztítani kell 8-10 ezrenként.

Az ár egy kicsit kevésnek tűnik nekem. Egy normál textilbetétes szűrő ára megegyezik a direktével 15-20 ezer között. a jobbak...

  • Hozzászólások 578
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Elküldve
Lehet lámer kérdés, de mi az a betétszürő? :shock: a gyári helyére vmi tuning szürő? vagy mi a nyavaja? 8) Csak mert láttam hirdetve vhol, 8rongyért.... de gözöm sincs róla mi az...állitólag c20xe-hez...

Pontosan. Méretre, formára megegyezik a gyárival, de ez egy fémrács szerkezetből és egy "textil" szűrőrétegből áll, ami egy spec. olajjal van átitatva. Élettartama nagyon hosszú, mivel csak ki kell mosni, és újra kell olajozni.

Elküldve

Üdv. oldal lakók most találtam ezt az oldalt nagyon tetszik bár néhány dolog még zavaros olvastam a szűrős dolgokról nekem egy c18nz-be van eg bontex gyári helyére való belső szűrőm azt olvastam télen ez a jóóó. most szeretném direktre cserélni de én nem gondolkozok csövekben csak egyből a dobozra .A belső szűrő szerintem sokat ér de gondolom a direkt jobb lessz a klubtagság érdekelne ha valaki megirja mi is ez köszi

Elküldve

klubinfo:

http://www.opelklub.hu/article.php?story=2...030914195425982

http://www.opelklub.hu/article.php?story=2...030914195045839

Egyéb tagsággal kacsolatos kérdéseket légyszi a Kérdezd a vezetőséget / Jelentkezéssel kapcsolatban topikban tedd fel

hogy ontopik is legyen :)

nekem egy c18nz-be van eg bontex gyári helyére való belső szűrőm azt olvastam télen ez a jóóó. most szeretném direktre cserélni de én nem gondolkozok csövekben csak egyből a dobozra

ezt nemegészen értem ugyhogy tisztázzuk: tehát vagy egy Bontex textil a gyári szürő helyén. Ehelyett szeretnél direktszűrőt? Akkor nem a dobozra kell hanem helyette, és nemtudom van egy olyan amelyik rámegy a gyári csőre és nem igényel saját méretűt :?

Elküldve

Bocsi az előzőekért. A direkt szűrőt ugy gondoltam hogy a légszűrő házat és a gumicsővet kivenném és egyből az injektor feletti "dobozra" feltenni. Vagy ez nem jó ötlet?

  • 2 weeks later...
Elküldve

Hahó mondjatok valamit fentebbi hülye ötletemre ,meg aztán az is érdekelne milyet érdemes venni mert 6500 tól a csillagokig lehet kapni ? :) :lol:

Elküldve
Bocsi az előzőekért. A direkt szűrőt ugy gondoltam hogy a légszűrő házat és a gumicsővet kivenném és egyből az injektor feletti "dobozra" feltenni. Vagy ez nem jó ötlet?

Szerintem akkor jársz legjobban ha kipróbálod. Én annak idején ezt tettem, de mintha rosszabbul ment volna, de lehet hogy csak a kocsinak volt szar kedve. Amúgy a csőnek nincs semmi akadálya hogy maradjon. (szerintem) Csak a direktet megfogatni nem a legegyszerűbb. :)

Elküldve
Bocsi az előzőekért. A direkt szűrőt ugy gondoltam hogy a légszűrő házat és a gumicsővet kivenném és egyből az injektor feletti "dobozra" feltenni. Vagy ez nem jó ötlet?

Szeva Lacikiru!!!

Nincs azzal semmibaj ha egyyből a légtömegmérőre rakod rá a direktet,nekem is ott volt ,de:

-bele fog érni a toronyba,zörögni fog és szanaszét veri majd a "fényezést" ott!

-másrészt a géptetőt is szétfogja cseszni,ugyanis a rajta lévő hang- és hőszigetelő takaróba is belefog érni!!!

Én részemről azt javaslom hogy vegyél a gumicső helyett egy szép krómcsövet és úgy rakd fel,vagy vegyél egy rezonátor csövet és azzal együtt szereld be!!! :)

Elküldve
Köszi az infót a rezonátor csőröl irhatnál miaz és vi fil kosztet firint :)

na az enyém ilyen, de majd lesz egy hideg levegős bevezetés neki és még egy leválasztás is a melegtől, télen jó így :-)

pic3776472.jpg

Elküldve
Köszi az infót a rezonátor csőröl irhatnál miaz és vi fil kosztet firint  :)

Na,az enyém meg így néz ki!

Ja,rezonátor-cső : " Feladata a motorba áramló levegő sebességének növelése. Működése egyszerű rezonanciaelvre épül: a cső rugalmassági moduluszából (anyagjellemző) és geometriájából (átmérő, falvastagság, elemi hossz) adódó saját rezgésének értékét úgy alakítjuk ki, hogy az megegyezzen a hengerekbe áramló levegő saját lengésszámával. Amíg a két frekvenciamennyiség közel azonos intervallumban mozog, rezonancia lép fel, amely többszörösére gyorsíthatja a szívócsőben kialakuló levegő sebességét. A fenti elv azonban csak bizonyos fordulatszám-tartományban érvényes (kb. 2000-2500 1/perc). "

Elküldve
Mennyibe kerülnek ezek a toronymerevítők?? Sokat számít az autó stabiliásában?? :?  

Üdv.: Atommanó

Szia Atommanó!!

Olyan 20e Ft körül mozognak!!!!

Saját tapasztalatom és véleményem szerint elég sokat számítanak!! Azt tudni kell, hogy az én futóművem teljesen gyári,egyedül a gátlók vannak cserélve gázos Monroe-ra. Még ilyen feltételek melllett is miután beleraktam,igencsak érezhetően stabilabb volt az autó viselkedés,nem volt az a régi össze-vissza billegek elöl!!! :) (no meg az se elhanyagolható,hogy a karosszéria nem csavarodik annyira tőle a rossz minőségű Pesti utakon,egyszóval stabilabb lett a gépezet!!!)

Üdv.: Future(alias András) :lol:

Elküldve
Elnézést, egy kicsit nagy lett a kép!!!! :)

Nem is kicsit, ugyhogy moderálnom kellett.

De linkként megmarad tehát ráklikkolni lehet. Figyelmesebben légyszi.

Elküldve
Elnézést, egy kicsit nagy lett a kép!!!! :)

Szia Future !

Olyan szuper ez a kép, hogy szerepelni kell itt :lol:

Kicsit átcakkoztam és így a szép kék autóval rendelkező fiatalembernek sem lesz vele problémája :wink:

pic4556204.jpg

Elküldve

nem akarok beleszólni, de ez a magnumleírás a rezonátorcsőről naon gááááz :!: inkább arra jó, hogy elvezeti a szívócsonk felöl, így télleg nem fogja szétverni a torony oldalát és a ghtető szigetelését, valamint a moci hidegebb levegőt kap, ami köztudottan jobb ugyebár.

viszont a toronymerevítőknél milyet érdemes venni? mert idáig csak jót és józ hallottam róla, so be kellene 1be ruházni...

Elküldve
viszont a toronymerevítőknél milyet érdemes venni? mert idáig csak jót és józ hallottam róla, so be kellene 1be ruházni...

Sajna nemtom milyet érdemes venni!! Vannak még ugyebár univerzálisak,amik állíthatóak szélességűek,de szerintem ezek a típusra készítettek sokkal merevebbek!! Annyi volt vele csak a meló.hogy a furatokat egy kicsit ki kellet nagyítani,hogy tökéletesen paszoljon a gépbe!!! :)

Elküldve

Sziasztok!!

Visszatérve a direktszűrős témához!!!!

Van különbség dszűrő és dszűrő között??? Itt többek között gondolok a :

- márkájukra?

- arra pl. hogy van amilyiknek zárt kupak van a tetején és van amelyiknek ott is szívó része van?

- mennyit számít a méretkülönbség?

Röviden ennyi!!! :)

Elküldve

nekem vagy 4 fajta volt az aastrában, de nagy különbséget nem vettem észre az autó müködésén :evil: pedig mind a szívó oldal, mind a kipuffogó oldal meg volt csinálva...

a toronymerevítőnél márkát/színt értettem,hogy milyet érdemes venni? javítsatok ki ha tévedek, de a szín jelzi az anyagát a tm-nek, nemde?

Guest
Ez a téma már lezárult.



×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.