nagy istván Elküldve Február11, 2008 Elküldve Február11, 2008 sziasztok.ki szeretném kérni a véleményeteket.van egy c24ne mocim amit gázzal hajtok,erre szeretnék dirrektszürőt rakni.lehet?másoktól hallottam,hogy gázhoz nem jó,mert nincs folytása.igazi cél az lenne,hogy a gáz miatti teljesítmény veszteséget pótolja.kösz.istván.
Demó Elküldve Február11, 2008 Elküldve Február11, 2008 sziasztok.ki szeretném kérni a véleményeteket.van egy c24ne mocim amit gázzal hajtok,erre szeretnék dirrektszürőt rakni.lehet?másoktól hallottam,hogy gázhoz nem jó,mert nincs folytása.igazi cél az lenne,hogy a gáz miatti teljesítmény veszteséget pótolja.kösz.istván. Direktszűrőtől treljesítménynövekedést ne várj. :) Rálehet valahogy rakni, ez tuti, de haszna nem sok lesz, hacsak nem a szívóhang miatt raknád be.
nagy istván Elküldve Február12, 2008 Elküldve Február12, 2008 Direktszűrőtől treljesítménynövekedést ne várj. :) Rálehet valahogy rakni, ez tuti, de haszna nem sok lesz, hacsak nem a szívóhang miatt raknád be. valahol olvastam,hogy 5-8% pluszt ad.nekem az jó lenne.esetleg más elfogatható áru okoságot tudtok ajánlani?
urbanjozsi Elküldve Február12, 2008 Elküldve Február12, 2008 valahol olvastam,hogy 5-8% pluszt ad.nekem az jó lenne.esetleg más elfogatható áru okoságot tudtok ajánlani? Az autó oldalára felragasztott sárkányos matrica is kb ennyit jelent :)
Tápiószecső Elküldve Február12, 2008 Elküldve Február12, 2008 valahol olvastam,hogy 5-8% pluszt ad.nekem az jó lenne.esetleg más elfogatható áru okoságot tudtok ajánlani? Dobj ki 100kg-t a kocsiból. :)
nagy istván Elküldve Február12, 2008 Elküldve Február12, 2008 Dobj ki 100kg-t a kocsiból. :) dobnék,de mit.bár nehéz a lelkem:1621 kg-hídmérlegen mérve.
warwolf Elküldve Február12, 2008 Elküldve Február12, 2008 valahol olvastam,hogy 5-8% pluszt ad.nekem az jó lenne.esetleg más elfogatható áru okoságot tudtok ajánlani? Más okosság, a betétszűrő.Több haszna van, mint a direktnek.Értelemszerűen drága is ca. 17e. környéke, márkától függően. A direktszűrő is csak akkor adhat plusz teljesítményt, ha tökéletesen le tudod rekeszteni a motortér forró levegőjétől.
Tápiószecső Elküldve Február12, 2008 Elküldve Február12, 2008 dobnék,de mit.bár nehéz a lelkem:1621 kg-hídmérlegen mérve. Akkor onnan 200-at is. :) Nem tudom mit, nem egyszerű kategória a súlycsökkentés sem, és bizonyos szint felett nem is olcsó. De egy szűrőcserétől ne várj sokat, sőt. Olcsón nem lehet nagyon erőt növelni, főleg úgy hogy elveszed a kaját tőle. Gondolom a gáz leginkább fogyasztáscsökkentés (nem abszolút, hanem forintosított) miatt került bele. Ezért csak a hatásfoknövelés van mint lehetőség, ennek viszont legegyszerűbb módja a súlycsökkentés. :) Esetleg növelj kompressziót. Nem tudom gáznál ez mennyire megvalósítható. Kizárólag gázzal használod vagy benzinnel is?
Stefan Elküldve Február12, 2008 Elküldve Február12, 2008 Az autó oldalára felragasztott sárkányos matrica is kb ennyit jelent :) Most miért? A sárkányostól tényleg gyorsabban megy! :lol: :D :) :)
Sörös Sanyi Elküldve Február12, 2008 Elküldve Február12, 2008 Srácok, ebben az esetben azt hiszem, pont nem vicces a sárkányos matrica. Ugyanis az a Senator egy Vauxhall, aminek sárkány a jele, ami rá is van matricázva a hintóra. De ez nem épp CS-s szekér. Gondoltam, ezt idebiggyesztem, és védelmébe kelek kicsit Istvánnak és a vasnak.
Stefan Elküldve Február12, 2008 Elküldve Február12, 2008 Srácok, ebben az esetben azt hiszem, pont nem vicces a sárkányos matrica. Ugyanis az a Senator egy Vauxhall, aminek sárkány a jele, ami rá is van matricázva a hintóra. De ez nem épp CS-s szekér. Gondoltam, ezt idebiggyesztem, és védelmébe kelek kicsit Istvánnak és a vasnak. Igazad van. De mi persze nem a Vauxhallos jelre gondoltunk, meg hát ugye a Villám jelre sem... Szóval sorry, ha félreérthető voltam esetleg. Mea culpa :) Egyébként nekem betétszűrőm van, de nem érzem, hogy jobban menne (vagy már megszoktam), mindenesetre egy jó minőségű biztos jobb a motornak is (nekem K&N van a C14NZ-ben) és mivel lehet tisztítani a hozzá való cuccal, ezért hosszabb távon gazdaságosabb is, nem beszélve a környezetvédelemről.
Sörös Sanyi Elküldve Február12, 2008 Elküldve Február12, 2008 Tudom én, én ne tudnám? :) A legnagyobb ellensége vagyok az efféléknek. Csak Ki tudja, hátha István még nem látott egy igazi, vérbeli CS-s autót, és félreérti. :) :)
Stefan Elküldve Február12, 2008 Elküldve Február12, 2008 Tudom én, én ne tudnám? :D A legnagyobb ellensége vagyok az efféléknek. Csak Ki tudja, hátha István még nem látott egy igazi, vérbeli CS-s autót, és félreérti. :lol: :lol: Igyekeztem minél több smilét használni, hogy ne értse félre :) CS rulez! :D :lol: :) :)
Tápiószecső Elküldve Február12, 2008 Elküldve Február12, 2008 ... és mivel lehet tisztítani a hozzá való cuccal, ezért hosszabb távon gazdaságosabb is, nem beszélve a környezetvédelemről. Te hova mosod a koszos szűrőt?
warwolf Elküldve Február12, 2008 Elküldve Február12, 2008 Te hova mosod a koszos szűrőt? Kifőzi, majd újrahasznosítja a löttyöt ! :)
urbanjozsi Elküldve Február13, 2008 Elküldve Február13, 2008 Kifőzi, majd újrahasznosítja a löttyöt ! :) Kismókusok kenyérre is kenhetik, nagymókusok süteménybe is rakhatják :) :) :D
Stefan Elküldve Február13, 2008 Elküldve Február13, 2008 Kismókusok kenyérre is kenhetik, nagymókusok süteménybe is rakhatják :lol: :) :lol: :) :) :D Jól van, nyertetek, de nekem igazából a motornak való érvek számítanak, csak az E85-ösök kedvéért írtam. Egyébként szerintem az a koszos lötty még mindíg jobban lebomlik, mint a műanyagdarab úgy egy az egyben.
J0hnny Elküldve Február13, 2008 Elküldve Február13, 2008 Kismókusok kenyérre is kenhetik, nagymókusok süteménybe is rakhatják :lol: :) :lol: :) :) :D Te sem vagy 100-as! :lol:
nagy istván Elküldve Február15, 2008 Elküldve Február15, 2008 Srácok, ebben az esetben azt hiszem, pont nem vicces a sárkányos matrica. Ugyanis az a Senator egy Vauxhall, aminek sárkány a jele, ami rá is van matricázva a hintóra. De ez nem épp CS-s szekér. Gondoltam, ezt idebiggyesztem, és védelmébe kelek kicsit Istvánnak és a vasnak. kösz a "védelmet".mi az a "cs" kocsi?nem vágom még ezt a netes szlenget.a kompresziót megpróbálom.súlyt nem tudok csökkenteni,mit dobjak ki:fűthető üléseket,klímát?
Sörös Sanyi Elküldve Február15, 2008 Elküldve Február15, 2008 kösz a "védelmet".mi az a "cs" kocsi?nem vágom még ezt a netes szlenget. A CS a Carstyling oldal rövidített neve. Lehet, hogy tesznek fel ide igényes autókat is (sőt, biztos, Coupe Irmsher Cravanja és Anti LET GSi-je is fenn volt). Ám jellemzően a legtöbbje vagy leharcolt, jobb napokat megélt autó, vagy abszolult széria tucatautó, amire mindenféle giccses teszkós vacak van ráaggatva, meg sárkányos matricával* tele van ragasztva. A harmadik kategória a "sok pénzem van, szórom a vasamra" féle tulajok autói, amin minden széles, minden ragyog, minden ültetett, de semmi összhatás, csak mennek a trend után. Szóval szerintem ennyi a CS. De biztos van itt olyan, aki pozitív véleményt is tud mondani. Én nem. :) *Sárkányos matrica: Mindenféle nonfiguratív ábra, sárkányok, akár pézsmapatkányok. Mindegy, csak olcsó legyen és igénytelen. Én még annak tekintem a különböző tuningelem gyárak matricáját is. Mi a fenének kiragaszgatni az ajtóra? Egy fillért nem fizettek azért, hogy reklámozzam őket. Nem is beszélve arról, amikor nem is azok a cuccok vannak benne, amik ki vannak ragasztva (pl Ladában széria, sz@rrá kiült ülés, ajtón meg virít a Sparco vagy Recaro matrica).
nagy istván Elküldve Február15, 2008 Elküldve Február15, 2008 A CS a Carstyling oldal rövidített neve. Lehet, hogy tesznek fel ide igényes autókat is (sőt, biztos, Coupe Irmsher Cravanja és Anti LET GSi-je is fenn volt). Ám jellemzően a legtöbbje vagy leharcolt, jobb napokat megélt autó, vagy abszolult széria tucatautó, amire mindenféle giccses teszkós vacak van ráaggatva, meg sárkányos matricával tele van ragasztva. A harmadik kategória a "sok pénzem van, szórom a vasamra" féle tulajok autói, amin minden széles, minden ragyog, minden ültetett, de semmi összhatás, csak mennek a trend után. Szóval szerintem ennyi a CS. De biztos van itt olyan, aki pozitív véleményt is tud mondani. Én nem. :) remélem nem tartozok a "tescós" táborba.a matricákat én csináltam,a saját autóm volt a próba.szerintem nem nagyon gáz.
urbanjozsi Elküldve Február15, 2008 Elküldve Február15, 2008 A CS a Carstyling oldal rövidített neve. Lehet, hogy tesznek fel ide igényes autókat is (sőt, biztos, Coupe Irmsher Cravanja és Anti LET GSi-je is fenn volt). Ám jellemzően a legtöbbje vagy leharcolt, jobb napokat megélt autó, vagy abszolult széria tucatautó, amire mindenféle giccses teszkós vacak van ráaggatva, meg sárkányos matricával tele van ragasztva. A harmadik kategória a "sok pénzem van, szórom a vasamra" féle tulajok autói, amin minden széles, minden ragyog, minden ültetett, de semmi összhatás, csak mennek a trend után. Szóval szerintem ennyi a CS. De biztos van itt olyan, aki pozitív véleményt is tud mondani. Én nem. :) Az enyém is fenn van de maga az oldal az sz@r! Hát még az aréna
Sörös Sanyi Elküldve Február15, 2008 Elküldve Február15, 2008 remélem nem tartozok a "tescós" táborba.a matricákat én csináltam,a saját autóm volt a próba.szerintem nem nagyon gáz. Ugyan már! :) Különben is, a gazdájának kell tetszeni, nem nekem. :) Az én véleményem abszolult nem mérvadó. De a Vauxhall embléma szerintem rendben van egy Opelon. :D Node mostmáraztán direktszűrö! :lol: :)
Recommended Posts