Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

direktszürő


Guest

Recommended Posts

Mennyibe kerül?

Szerintem az én gyári új osztóművemnek viccesebb ára van. :P

70 rugesz.. :lol:

Jójóó... de az élményért fizetni kell :hiya: ;)

Féktisztítóval :hiya: ,de ha baja lesz akkor nem Én leszek a hibás :lol: :hiya:

ééétem.. de mondjuk egyenlőre nem nagyon akarom megint kiszedni.. pláne,hogy jön a rosszidő...sőőt már itt is van..

Még mielött odafagyok a riasztót akarom kicserélni, megokosítani, meg esetleg akku sarukat+akkut...

Na de ez OFF megyek is mielött hátsón leszek billentve :lol:

Link to comment
Megosztás:

  • Hozzászólások 578
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Szép, de ha már licitálunk, van durvább is: a Lotus Omega felújított fűzött C36GET blokkja 9.3M Ft...

Ennek töredékéért fel lehetne építeni egy sokkal komolyabb motort C30SE-böl. és akkor legalább nem kell 377lóval kocsikázni, hanem nyugodtan gázt lehet adni 700 ló körüli teljesítménnyel. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ennek töredékéért fel lehetne építeni egy sokkal komolyabb motort C30SE-böl. és akkor legalább nem kell 377lóval kocsikázni, hanem nyugodtan gázt lehet adni 700 ló körüli teljesítménnyel. :lol:

Hát jah, osztómű esetében is kb. a negyedéből építhteő már olyan cucc, ami 5-6x erősebb a gyárinál és minden egyéb tekintetben is veri az eredeti megoldást. De ez itt már kicsit off itt. :lol:

:lol:

Link to comment
Megosztás:

Azt hiszem párszor már leírtuk itt,hogy kétféle lehetőség van.

-Vagy berakod az 5000Ft-os "direktszürőt",amitől "szép" szívó hangja lesz a verdának,de menni nem fog tőle jobban,mert a motortérből fogja szívni a forró levegőt.

-Vagy veszel normális betétszűrőt(K&N,Green stb),ami nem olcsó,de talán valamicskét jobban megy tőle a verda.Pszichikai lóerők. :lol:

Drága barátom egy kicsit félre értettél én azt kérdeztem kell e vlmilyen ÁTALAKITÁS vagy csak leveszem a gyári doboz fedelét és rátolom a direct szürőt a gyári csonkra......vagy kell vlmilyen átalakitó........

Tapasztalat megvan bőven a szürővel kapcsolatban mert anno calibrámba az volt némi átalakitással.........de azt majd később..........

Link to comment
Megosztás:

Szeva mindenkinek még anno én kreáltam ezt a témát azt hiszem még 2004ben és őrülők annak hogy ilyen sok hozzászolás tapasztalat cserélt gazdád.

Anno calibrám volt tettem bele direct szürőt akkor volt a verdámba 136000km mikor eladtam 250000volt benne,és soha semmi gondom nem volt vele a (verdának se)ez miatt. egyedül annyi amiért inditottam is a forumot nem volt igazán torokhang egyébként 8szelepes volt a verda.A szürő no name volt a tisztito szett pedig KandH volt.Tapasztalatom pedig igen is nyomatékosabb volt a verda még meleg levegő terelés nélkül is...........

1.8 mocik alatt szerintem a hangzáskedvéért érdemes, tőbb paci kedvéért pedig felesleges belerakni változás nem lesz. a lényeg az ha rendesen van a szürő karbantartva baj sosem lehet.............nem kell a bizonyos kilométert megvárni a tisztitásig vizuálisan is lehet látni mikor már illő lenne a tisztitása........

Hallomásból tudom kisebb köbcentinél jobb a torok hang ezért proba kedvéért szeretnék belerakni a 1.616v vectrámba és most megintcsak megkérdezném drága barátaim hogy átalakitás nélkül, mert csak igy érdekelne igazán a dolog bele tudnék e pattintani egy direct szürőt Köszi

ZOzi

Link to comment
Megosztás:

Ajjajj... Tapasztalat bőséggel?

Az a helyzet hogy pont a 8szelepes Calibra az amelyik nagyon nem lesz hálás ha direktszűrőt pakolsz bele, nem tesz jó a motornak hosszú távon semmiképp, ráadásul csak pszichikai lóerők járnak vele, semmi egyéb. Nekem is volt, de csak pár hónapig aztán dobtam is ki miutána szívósor örökké olajos volt belül... A szíváshang valóban jobb lett, ezzel áltattam magam én is hogy akkor biztos a teljesítmény is jobb, de az a helyzet hogy ebben már nem hiszek és nem is fog tudni meggyőzni senki mindaddíg, amíg nem látok egy objektív, adatokkal alátámasztott teljesítménymérést két egyforma motor összehasonlításával, ami a direktszűrő egyértelmű fölényét mutatná. Szóval sztem a direktszűrő utcai autóba csak ámítás.

Link to comment
Megosztás:

info:

http://kepfeltoltes.pirateclub.hu/pics/200...irektszuro1.jpg

http://kepfeltoltes.pirateclub.hu/pics/200...irektszuro2.jpg

Van még ilyen hasznos olvasnivalóm, csak az pdf-ben van és előbb át kell alakítanom valahogy feltölthető képformátummá hogy be tudjam ide rakni a fórumba.

Szeretném az emilemre pdf formátumra köszike

ZOZI

képpel nem idézünk! Tessék figyelni! MS

Link to comment
Megosztás:

Én ugy gondolom igy az olvasmányok után bár egy két dolgot azért cáfolnék 'már megint ugye tapasztalatból' de nem teszem ,ténylegesen kár belerakni azt a direktet a verdában mert a tények és bizonyitásuk azt mutatják csekély nyomaték végett igencsak károsithatják a motort.........Ah de azok a szivohangok............ na midegy.azért kivácsi lennék a calimmal anno még mennyit furikázhattam volna a direkt szürővel az biztos én beleraktam fennakadás nélkül azt a több mint 120000-ret meghibásodás nélkül de most igy a vectrámba igazábol már sajnálnám a kis 'kényes' motorját............

DE van még vlmi ami megfogot a tanulmányba tényleg a gyári utcai sportgépekbe nagy teljesitményű motorokba miért nem alapból tesznek bele sportszürőket ..igy talán tom a választ pl : nem előállitási kőltségkimélés végett..........

vigasztalás képpen meglepem magam egy proexel kifuvás terén.........

Link to comment
Megosztás:

  • 3 months later...

Heló.

Olyan problémám van hogy egy haverom GSi- jébe szerettünk volna direktszűrőt tenni (hozzátenném hogy egyikünk sem egy tálentum ebben a témában).

Gondoltam egyszerű lesz mivel az 1.6 os vectrámnál nagyon eccerű volt (kidobáltam a légszűrő házat meg a csövet és ráhúztam a megfelelő csonkra).

Itt azonban kicsit más a helyzet hiszen a gumicsőbe itt ilyen létömegmérők meg mindenféle kütyü van beépítve és ezeket nem hiszem hogy ki kéne onnan dobálni.

Szóval az érdekelne hogy Ti hogyan oldanátok/oldottátok meg a problémát? Létezik hozzá adapter, és ha igen, hol lehet kapni?

Előre is kösz a seggítséget.

Link to comment
Megosztás:

Olyan problémám van hogy egy haverom GSi- jébe szerettünk volna direktszűrőt tenni (hozzátenném hogy egyikünk sem egy tálentum ebben a témában).

Gondoltam egyszerű lesz mivel az 1.6 os vectrámnál nagyon eccerű volt (kidobáltam a légszűrő házat meg a csövet és ráhúztam a megfelelő csonkra).

Itt azonban kicsit más a helyzet hiszen a gumicsőbe itt ilyen létömegmérők meg mindenféle kütyü van beépítve és ezeket nem hiszem hogy ki kéne onnan dobálni.

Szóval az érdekelne hogy Ti hogyan oldanátok/oldottátok meg a problémát? Létezik hozzá adapter, és ha igen, hol lehet kapni?

Előre is kösz a seggítséget.

Én konkrétan hagynám úgy ahogy van. :) Feltételzve, hogy most gyári az állapot.

Hacsak nem akarja cserélgetni azt a légtömegmérőt (ami nem egy olcsó darab), mivel a direkt olajozásától nem egy esetben ment már tönkre.

Link to comment
Megosztás:

Heló.

Olyan problémám van hogy egy haverom GSi- jébe szerettünk volna direktszűrőt tenni (hozzátenném hogy egyikünk sem egy tálentum ebben a témában).

Gondoltam egyszerű lesz mivel az 1.6 os vectrámnál nagyon eccerű volt (kidobáltam a légszűrő házat meg a csövet és ráhúztam a megfelelő csonkra).

Itt azonban kicsit más a helyzet hiszen a gumicsőbe itt ilyen létömegmérők meg mindenféle kütyü van beépítve és ezeket nem hiszem hogy ki kéne onnan dobálni.

Szóval az érdekelne hogy Ti hogyan oldanátok/oldottátok meg a problémát? Létezik hozzá adapter, és ha igen, hol lehet kapni?

Előre is kösz a seggítséget.

Valahogy így:motor.jpg

Remélem Xray cartárs nem haragszik meg, hogy nyúltam tőle egy képet :)

Link to comment
Megosztás:

Valahogy így:http://xray78.extra.hu/autom/motor.jpg

Remélem Xray cartárs nem haragszik meg, hogy nyúltam tőle egy képet :)

psze használd a képet :)

Ez nem a legjobb megoldás sajna nekemsem, ha így szeretnéd megoldani a légszűrőt akkor a szűrő és a szívó cső közé

tegyél még egy köztes csődarabot is mert így pont akkora a gumicső hogy mikor odateszed a vezérlés oldalához feszül és a rázkódástól állandóan kihúzza a szűrőből a csövet. Én mondjuk spec nemcsípem a direktszűrőt de nekem ígyvolt sana, most gyorsmegoldásnak betekertem nyakba szigetelőszalaggal hogy ne csússzonn le de remélem nemsokáig marad így :D :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.



×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.