Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Mennyibe kerül?

Szerintem az én gyári új osztóművemnek viccesebb ára van. :P

70 rugesz.. :lol:

Jójóó... de az élményért fizetni kell :hiya: ;)

Féktisztítóval :hiya: ,de ha baja lesz akkor nem Én leszek a hibás :lol: :hiya:

ééétem.. de mondjuk egyenlőre nem nagyon akarom megint kiszedni.. pláne,hogy jön a rosszidő...sőőt már itt is van..

Még mielött odafagyok a riasztót akarom kicserélni, megokosítani, meg esetleg akku sarukat+akkut...

Na de ez OFF megyek is mielött hátsón leszek billentve :lol:

  • Hozzászólások 578
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Elküldve
Szép, de ha már licitálunk, van durvább is: a Lotus Omega felújított fűzött C36GET blokkja 9.3M Ft...

Ennek töredékéért fel lehetne építeni egy sokkal komolyabb motort C30SE-böl. és akkor legalább nem kell 377lóval kocsikázni, hanem nyugodtan gázt lehet adni 700 ló körüli teljesítménnyel. :lol:

Elküldve
Ennek töredékéért fel lehetne építeni egy sokkal komolyabb motort C30SE-böl. és akkor legalább nem kell 377lóval kocsikázni, hanem nyugodtan gázt lehet adni 700 ló körüli teljesítménnyel. :lol:

Hát jah, osztómű esetében is kb. a negyedéből építhteő már olyan cucc, ami 5-6x erősebb a gyárinál és minden egyéb tekintetben is veri az eredeti megoldást. De ez itt már kicsit off itt. :lol:

:lol:

Elküldve
Azt hiszem párszor már leírtuk itt,hogy kétféle lehetőség van.

-Vagy berakod az 5000Ft-os "direktszürőt",amitől "szép" szívó hangja lesz a verdának,de menni nem fog tőle jobban,mert a motortérből fogja szívni a forró levegőt.

-Vagy veszel normális betétszűrőt(K&N,Green stb),ami nem olcsó,de talán valamicskét jobban megy tőle a verda.Pszichikai lóerők. :lol:

Drága barátom egy kicsit félre értettél én azt kérdeztem kell e vlmilyen ÁTALAKITÁS vagy csak leveszem a gyári doboz fedelét és rátolom a direct szürőt a gyári csonkra......vagy kell vlmilyen átalakitó........

Tapasztalat megvan bőven a szürővel kapcsolatban mert anno calibrámba az volt némi átalakitással.........de azt majd később..........

Elküldve

Szeva mindenkinek még anno én kreáltam ezt a témát azt hiszem még 2004ben és őrülők annak hogy ilyen sok hozzászolás tapasztalat cserélt gazdád.

Anno calibrám volt tettem bele direct szürőt akkor volt a verdámba 136000km mikor eladtam 250000volt benne,és soha semmi gondom nem volt vele a (verdának se)ez miatt. egyedül annyi amiért inditottam is a forumot nem volt igazán torokhang egyébként 8szelepes volt a verda.A szürő no name volt a tisztito szett pedig KandH volt.Tapasztalatom pedig igen is nyomatékosabb volt a verda még meleg levegő terelés nélkül is...........

1.8 mocik alatt szerintem a hangzáskedvéért érdemes, tőbb paci kedvéért pedig felesleges belerakni változás nem lesz. a lényeg az ha rendesen van a szürő karbantartva baj sosem lehet.............nem kell a bizonyos kilométert megvárni a tisztitásig vizuálisan is lehet látni mikor már illő lenne a tisztitása........

Hallomásból tudom kisebb köbcentinél jobb a torok hang ezért proba kedvéért szeretnék belerakni a 1.616v vectrámba és most megintcsak megkérdezném drága barátaim hogy átalakitás nélkül, mert csak igy érdekelne igazán a dolog bele tudnék e pattintani egy direct szürőt Köszi

ZOzi

Elküldve

Ajjajj... Tapasztalat bőséggel?

Az a helyzet hogy pont a 8szelepes Calibra az amelyik nagyon nem lesz hálás ha direktszűrőt pakolsz bele, nem tesz jó a motornak hosszú távon semmiképp, ráadásul csak pszichikai lóerők járnak vele, semmi egyéb. Nekem is volt, de csak pár hónapig aztán dobtam is ki miutána szívósor örökké olajos volt belül... A szíváshang valóban jobb lett, ezzel áltattam magam én is hogy akkor biztos a teljesítmény is jobb, de az a helyzet hogy ebben már nem hiszek és nem is fog tudni meggyőzni senki mindaddíg, amíg nem látok egy objektív, adatokkal alátámasztott teljesítménymérést két egyforma motor összehasonlításával, ami a direktszűrő egyértelmű fölényét mutatná. Szóval sztem a direktszűrő utcai autóba csak ámítás.

Elküldve

info:

20071023082031direktszuro1.jpg

20071023082031direktszuro2.jpg

Van még ilyen hasznos olvasnivalóm, csak az pdf-ben van és előbb át kell alakítanom valahogy feltölthető képformátummá hogy be tudjam ide rakni a fórumba.

Elküldve
átalakitás nélkül, mert csak igy érdekelne igazán a dolog bele tudnék e pattintani egy direct szürőt Köszi ZOzi

Nem.kell hozzá némi köztes toldócső, valamint ki kell szedned a gyári szűrőházat.

Elküldve
Szeretném az emilemre pdf formátumra köszike

ZOZI

A másodjára írt hozzászólásomban az a cikk található amit említettem, csak időközben átalakult .pdf-ről jpeg-re. Így nem jó?

Elküldve
A másodjára írt hozzászólásomban az a cikk található amit említettem, csak időközben átalakult .pdf-ről jpeg-re. Így nem jó?

De jó köszi az infót!

Elküldve

Én ugy gondolom igy az olvasmányok után bár egy két dolgot azért cáfolnék 'már megint ugye tapasztalatból' de nem teszem ,ténylegesen kár belerakni azt a direktet a verdában mert a tények és bizonyitásuk azt mutatják csekély nyomaték végett igencsak károsithatják a motort.........Ah de azok a szivohangok............ na midegy.azért kivácsi lennék a calimmal anno még mennyit furikázhattam volna a direkt szürővel az biztos én beleraktam fennakadás nélkül azt a több mint 120000-ret meghibásodás nélkül de most igy a vectrámba igazábol már sajnálnám a kis 'kényes' motorját............

DE van még vlmi ami megfogot a tanulmányba tényleg a gyári utcai sportgépekbe nagy teljesitményű motorokba miért nem alapból tesznek bele sportszürőket ..igy talán tom a választ pl : nem előállitási kőltségkimélés végett..........

vigasztalás képpen meglepem magam egy proexel kifuvás terén.........

  • 3 months later...
Elküldve

Heló.

Olyan problémám van hogy egy haverom GSi- jébe szerettünk volna direktszűrőt tenni (hozzátenném hogy egyikünk sem egy tálentum ebben a témában).

Gondoltam egyszerű lesz mivel az 1.6 os vectrámnál nagyon eccerű volt (kidobáltam a légszűrő házat meg a csövet és ráhúztam a megfelelő csonkra).

Itt azonban kicsit más a helyzet hiszen a gumicsőbe itt ilyen létömegmérők meg mindenféle kütyü van beépítve és ezeket nem hiszem hogy ki kéne onnan dobálni.

Szóval az érdekelne hogy Ti hogyan oldanátok/oldottátok meg a problémát? Létezik hozzá adapter, és ha igen, hol lehet kapni?

Előre is kösz a seggítséget.

Elküldve
Olyan problémám van hogy egy haverom GSi- jébe szerettünk volna direktszűrőt tenni (hozzátenném hogy egyikünk sem egy tálentum ebben a témában).

Gondoltam egyszerű lesz mivel az 1.6 os vectrámnál nagyon eccerű volt (kidobáltam a légszűrő házat meg a csövet és ráhúztam a megfelelő csonkra).

Itt azonban kicsit más a helyzet hiszen a gumicsőbe itt ilyen létömegmérők meg mindenféle kütyü van beépítve és ezeket nem hiszem hogy ki kéne onnan dobálni.

Szóval az érdekelne hogy Ti hogyan oldanátok/oldottátok meg a problémát? Létezik hozzá adapter, és ha igen, hol lehet kapni?

Előre is kösz a seggítséget.

Én konkrétan hagynám úgy ahogy van. :) Feltételzve, hogy most gyári az állapot.

Hacsak nem akarja cserélgetni azt a légtömegmérőt (ami nem egy olcsó darab), mivel a direkt olajozásától nem egy esetben ment már tönkre.

Elküldve
Heló.

Olyan problémám van hogy egy haverom GSi- jébe szerettünk volna direktszűrőt tenni (hozzátenném hogy egyikünk sem egy tálentum ebben a témában).

Gondoltam egyszerű lesz mivel az 1.6 os vectrámnál nagyon eccerű volt (kidobáltam a légszűrő házat meg a csövet és ráhúztam a megfelelő csonkra).

Itt azonban kicsit más a helyzet hiszen a gumicsőbe itt ilyen létömegmérők meg mindenféle kütyü van beépítve és ezeket nem hiszem hogy ki kéne onnan dobálni.

Szóval az érdekelne hogy Ti hogyan oldanátok/oldottátok meg a problémát? Létezik hozzá adapter, és ha igen, hol lehet kapni?

Előre is kösz a seggítséget.

Valahogy így:motor.jpg

Remélem Xray cartárs nem haragszik meg, hogy nyúltam tőle egy képet :)

Elküldve
Ő igyekszik gyárit visszatenni bele! :)

Kisebb ccm.-nél jó poén a brutális szívóhang.Nagyobbnál már inkább csak hátrány egy ilyen.De pl. bemutatókon jól néz ki vele a motortér....Kb. ennyi a diretkszűrő előnye.....

Elküldve
Kisebb ccm.-nél jó poén a brutális szívóhang.Nagyobbnál már inkább csak hátrány egy ilyen.De pl. bemutatókon jól néz ki vele a motortér....Kb. ennyi a diretkszűrő előnye.....

Elismerem,Fürgében állat hangja volt! :)

Elküldve
Valahogy így:http://xray78.extra.hu/autom/motor.jpg

Remélem Xray cartárs nem haragszik meg, hogy nyúltam tőle egy képet :)

psze használd a képet :)

Ez nem a legjobb megoldás sajna nekemsem, ha így szeretnéd megoldani a légszűrőt akkor a szűrő és a szívó cső közé

tegyél még egy köztes csődarabot is mert így pont akkora a gumicső hogy mikor odateszed a vezérlés oldalához feszül és a rázkódástól állandóan kihúzza a szűrőből a csövet. Én mondjuk spec nemcsípem a direktszűrőt de nekem ígyvolt sana, most gyorsmegoldásnak betekertem nyakba szigetelőszalaggal hogy ne csússzonn le de remélem nemsokáig marad így :D :)

Elküldve

16V GSI-nél elég egyszerű megoldani, ahogy a képen is látszik. 8V-nél már nem annyira, ott kell egy adaptert építeni, amiről szerintem Johnny többet tudna mesélni, mert ő már csinált egyet.

Guest
Ez a téma már lezárult.



×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.