berlina Elküldve Szeptember11, 2006 Elküldve Szeptember11, 2006 enyémből Simota mosó semmit nem hozott ki, aztán petroleummal mostam, etttől már tisztult, azt persze nem tudom a Petroleum mennyivel agresszívabb, mint a benzin vagy a brigeciol
loree_gsi16v Elküldve Szeptember12, 2006 Elküldve Szeptember12, 2006 A mostani brigiciol olyan gyenge, hogy még a motorról a friss olajat alig hozza le. Amúgy haveromnak K&N mosó és olajzója van simota szűrőhöz, de azt mondta hogy tökéletesen kimossa úgyhogy én is azt fogok venni.
Gugu Elküldve Szeptember12, 2006 Elküldve Szeptember12, 2006 A mostani brigiciol olyan gyenge, hogy még a motorról a friss olajat alig hozza le. Amúgy haveromnak K&N mosó és olajzója van simota szűrőhöz, de azt mondta hogy tökéletesen kimossa úgyhogy én is azt fogok venni. K&N tuti muxik. és nem is drága... ahhoz képest hogy emnnyi ideig elég 1 szet főleg nem.
warwolf Elküldve Szeptember12, 2006 Elküldve Szeptember12, 2006 Szal akkor aztat mondjátok vala, hogy felejtős a brigéciol, és inkább benyával ecseteljem? Vagy pedig K&N cuccal?
loree_gsi16v Elküldve Szeptember12, 2006 Elküldve Szeptember12, 2006 Szal akkor aztat mondjátok vala, hogy felejtős a brigéciol, és inkább benyával ecseteljem? Vagy pedig K&N cuccal? A káenden szett 5 rongy és megéri mert jó. Ez nem távolkeleti sz@r :wub: :P :P
warwolf Elküldve Szeptember12, 2006 Elküldve Szeptember12, 2006 A káenden szett 5 rongy és megéri mert jó. Ez nem távolkeleti sz@r :wub: :P :P Akkor nincs más hátra, mint előre.................
Demó Elküldve Szeptember12, 2006 Elküldve Szeptember12, 2006 A következö szüröm is K&N lesz, az 57i szett csövestöl.
ZAG Elküldve Október18, 2006 Elküldve Október18, 2006 A következö szüröm is K&N lesz, az 57i szett csövestöl. Szia!! Ez a szett univerzális,vagy típusfüggő? Hol lehet beszerezni?? ZAG
warwolf Elküldve November7, 2006 Elküldve November7, 2006 A hidegre való tekintettel uninstalláltam a direktet, és visszaépítettem a gyári szűrőház+betét kombót.Egy ismi azt mondta, hogy nem tesz jót a hőfokszenzornak hogy 1X motormeleg levegőt szív, aztán pedig megkapja a kinti igenhideg levegőt.Ez vagy igaz, vagy nem, de nem is akarom kipróbálni. Amúgy a fogyim most lement 7.2-re, ami a nyári 8L környéki fogyikhoz képest igen szép teljesítmény...... Pedig ugyanúgy használom........... :unsure:
Tom Elküldve November7, 2006 Elküldve November7, 2006 A hidegre való tekintettel uninstalláltam a direktet, és visszaépítettem a gyári szűrőház+betét kombót.Egy ismi azt mondta, hogy nem tesz jót a hőfokszenzornak hogy 1X motormeleg levegőt szív, aztán pedig megkapja a kinti igenhideg levegőt.Ez vagy igaz, vagy nem, de nem is akarom kipróbálni. Amúgy a fogyim most lement 7.2-re, ami a nyári 8L környéki fogyikhoz képest igen szép teljesítmény...... Pedig ugyanúgy használom........... :unsure: Érdekes elképzelés. Ugyanis itt mindeki deklarálta, hogy a direkt a motortérben lévő meleg levegőt továbbítja a motorba és a gyári megoldással lehet a hideget biztosítáni, bár nagyobb szívási veszteség árán. Tehát csak a levegő hőfokból kiindulva télen a direkt jobbat tesz a motornak, nem? :blink:
opel16v Elküldve November7, 2006 Elküldve November7, 2006 ismi azt mondta, hogy nem tesz jót a hőfokszenzornak hogy 1X motormeleg levegőt szív, aztán pedig megkapja a kinti igenhideg levegőt. Ez hülyeség. :unsure:
warwolf Elküldve November8, 2006 Elküldve November8, 2006 Ez hülyeség. :unsure: Mosmá' mind1............. Amúgy meg az volt az igazi gáz, hogy amíg nem volt ideje átmelegedni a fémcsőnek, amin a direkt tobzódott, addig ment mint az állat, harapott ahogy kell.Ami egy 1.6-tól elvárható.De ahogy bejött pl. egy lámpánál ácsingózás, már átmelegedett, és szabályosan erőtlen lett a motor. Jövőre kitalálok v.mi okosságot erre a problemre.Ha meglesz még a gép...
warwolf Elküldve December9, 2006 Elküldve December9, 2006 Jövőre kitalálok v.mi okosságot erre a problemre.Ha meglesz még a gép... Elérkezett a jövő! :unsure: Megjött a KßN cucc, be is installáltam tegnap este a gépbe.Ma pedig teszteltem is. Végre visszakaptam az autóm rugalmasságát.Annyi, hogy nincs az a brutális szívóhang, cserébe viszont nagyon jól veszi a lapot, hála a hűvös időnek.Nem volt olcsóságos a dolog, de sztem ez jobb megoldás mint ami volt.........
Demó Elküldve December9, 2006 Elküldve December9, 2006 Elérkezett a jövő! :blink: Megjött a KßN cucc, be is installáltam tegnap este a gépbe.Ma pedig teszteltem is. Végre visszakaptam az autóm rugalmasságát.Annyi, hogy nincs az a brutális szívóhang, cserébe viszont nagyon jól veszi a lapot, hála a hűvös időnek.Nem volt olcsóságos a dolog, de sztem ez jobb megoldás mint ami volt......... K&N betétszürö? :unsure:
Udi Elküldve December9, 2006 Elküldve December9, 2006 Wolfi!! Nekem is olyan van, 1.4-esre szerintem nagyon jó... K&N 33-2653-2. :unsure:
zozi1977 Elküldve Október20, 2007 Elküldve Október20, 2007 hello mindenkinek szeretném megkérdezni kit nélkül lehet e berakni a gyári helyére direct szürőt a verdámba . légyszi akinek már van benne az irja le hogyan, milyen átalakitás kell hozzá he kell egyáltalán.verdám:2000vectrab1.616vszelepes
J0hnny Elküldve Október20, 2007 Elküldve Október20, 2007 hello mindenkinek szeretném megkérdezni kit nélkül lehet e berakni a gyári helyére direct szürőt a verdámba . légyszi akinek már van benne az irja le hogyan, milyen átalakitás kell hozzá he kell egyáltalán.verdám:2000vectrab1.616vszelepes Azt hiszem párszor már leírtuk itt,hogy kétféle lehetőség van. -Vagy berakod az 5000Ft-os "direktszürőt",amitől "szép" szívó hangja lesz a verdának,de menni nem fog tőle jobban,mert a motortérből fogja szívni a forró levegőt. -Vagy veszel normális betétszűrőt(K&N,Green stb),ami nem olcsó,de talán valamicskét jobban megy tőle a verda.Pszichikai lóerők. :lol:
urbanjozsi Elküldve Október20, 2007 Elküldve Október20, 2007 Azt hiszem párszor már leírtuk itt,hogy kétféle lehetőség van. -Vagy berakod az 5000Ft-os "direktszürőt",amitől "szép" szívó hangja lesz a verdának,de menni nem fog tőle jobban,mert a motortérből fogja szívni a forró levegőt. -Vagy veszel normális betétszűrőt(K&N,Green stb),ami nem olcsó,de talán valamicskét jobban megy tőle a verda.Pszichikai lóerők. :lol: Hi! Nekem volt bennt direktszűrő, normálisan beépítve,motr melegétől elzárva stb................. Amióta kivettem jobban megy az autó :lol: Mondjuk a hangja hiányzik :lol: Betétszűrőnek Én spec nem látom értelmét
warwolf Elküldve Október20, 2007 Elküldve Október20, 2007 Betétszűrőnek Én spec nem látom értelmét Pedig hasznos dolog.Én az Astrámban tapasztaltam.......
coupe Elküldve Október20, 2007 Elküldve Október20, 2007 Pedig hasznos dolog.Én az Astrámban tapasztaltam....... Kiváncsi lennék Te mit éreztél belöle,mert Én semmit.Sőt,5000km alatt úgy össze olajozta a légtömegmérőt,hogy rángatott tőle már a kocsim.Arról nem is beszélve hogy a szívócső tele volt homokkal :lol: Lehet Én csináltam valamit rosszul,de ha kevés az olaj akkor mégtöbb a homok,ha sok az olaj akkor légtömegmérő lesz oda.Az árából pedig kb 10 évig veszek gyári levegőszürőt :lol:
Laci4 Elküldve Október21, 2007 Elküldve Október21, 2007 Kiváncsi lennék Te mit éreztél belöle,mert Én semmit.Sőt,5000km alatt úgy össze olajozta a légtömegmérőt,hogy rángatott tőle már a kocsim.Arról nem is beszélve hogy a szívócső tele volt homokkal :lol: Lehet Én csináltam valamit rosszul,de ha kevés az olaj akkor mégtöbb a homok,ha sok az olaj akkor légtömegmérő lesz oda.Az árából pedig kb 10 évig veszek gyári levegőszürőt :lol: Kicsit OFF, de asszem anno írtad valahol.. mivel takarítottátok meg a légtömegmérőt? Féktisztítóval? mert múltkor kitakarítottam a pillangót, és környékét, gondoltam a légtömegnek se ártana valami.. de tüdő erőn kívűl mást nem mertem.. úgy kezelem mint a himes tojást.. drága móka volt anno.. eddig a legdrágább 1darab/ár alkatrészem.. :lol:
warwolf Elküldve Október21, 2007 Elküldve Október21, 2007 Kiváncsi lennék Te mit éreztél belöle,mert Én semmit. Elsősorban azt, hogy a verda bizonyos sebességeknél nem fogyott el, hanem ugyanolyan fickós maradt, mint előtte.Pl. 140km/h-nál már az 1.6 16V nem éppen erőgép.Ott ugyanis kezd kifogyni a szuflából.Betétszűrővel nem volt vele semmi gond, símán gyorsult tovább 170km/h-ig.Összeségében jobban dolgozott a motor, és nekem nem volt gondom sem az olajjal, sem pedig a homokkal.Egyik sem volt....... :lol:
Tom Elküldve Október21, 2007 Elküldve Október21, 2007 Kicsit OFF, de asszem anno írtad valahol.. mivel takarítottátok meg a légtömegmérőt? Féktisztítóval? mert múltkor kitakarítottam a pillangót, és környékét, gondoltam a légtömegnek se ártana valami.. de tüdő erőn kívűl mást nem mertem.. úgy kezelem mint a himes tojást.. drága móka volt anno.. eddig a legdrágább 1darab/ár alkatrészem.. :lol: Mennyibe kerül? Szerintem az én gyári új osztóművemnek viccesebb ára van. :lol:
J0hnny Elküldve Október21, 2007 Elküldve Október21, 2007 Mennyibe kerül? Szerintem az én gyári új osztóművemnek viccesebb ára van. :lol: Őszinte lesz a mosolyod? :lol:
coupe Elküldve Október21, 2007 Elküldve Október21, 2007 Kicsit OFF, de asszem anno írtad valahol.. mivel takarítottátok meg a légtömegmérőt? Féktisztítóval? mert múltkor kitakarítottam a pillangót, és környékét, gondoltam a légtömegnek se ártana valami.. de tüdő erőn kívűl mást nem mertem.. úgy kezelem mint a himes tojást.. drága móka volt anno.. eddig a legdrágább 1darab/ár alkatrészem.. :lol: Féktisztítóval :P ,de ha baja lesz akkor nem Én leszek a hibás :lol: :lol:
Recommended Posts