Astragsi Elküldve Április27, 2006 Megoszt Elküldve Április27, 2006 Köszi! Igazából nem is olcsót akarok, csak félek, hogy tönkremegy a motor tőle, mert hallottam olyat, hogy nem tesz neki jót? Tehát azért a teljesítményen is szeretnék növelni, és tisztában vagyok vele, hogy ez a kocsi nem lesz 10 évig alattam. :blink: Astra GSI forever B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április27, 2006 Megoszt Elküldve Április27, 2006 Teljesítményt ezzel nem fogsz növelni, akármilyet veszel. Csökkenteni viszont lehet vele, ha nem jól szereled be. :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Április27, 2006 Megoszt Elküldve Április27, 2006 Uraim kellene némi ötlet, agymunka meg várom a tapasztalatokat Kb 3-4 hete bekerült a direktszűrő (kölcsönkaptam a Tomét köszi neki) és az utóbbi 2 hétben amióta már reggel is elég jó idő van azt veszem észre, hogy amikor bemelgszik az autó alacsony fordulaton (cirka 1200 alatt) annyira berángat az autó, hogy a moci ki akar szakadni a helyéről. Az alapjárat közeli finom 2esben gurulást kb el lehet felejteni Lehet, hogy azért van mert nagyon meleg árad felé a motortól??? A lezárás meg a kopoltyú vágás még nincs meg, idővel azis meglesz. Vigyázz nehogy a légtömegmérőd bánja. Túlolajozás tönkreteheti. (úgy hallottam) Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Április27, 2006 Megoszt Elküldve Április27, 2006 A lezárás meg a kopoltyú vágás még nincs meg, idővel azis meglesz. Akkor már meg is van a megoldás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Április28, 2006 Megoszt Elküldve Április28, 2006 Akkor már meg is van a megoldás. ja csak tudod a lemez + kopoltyu + ujrafény nem nő a fán :) Azon gondolkoztam miből lenne a legjobb csinálni azt a lemezt? Vagy milyen 2 ötvözetből lenne a legoptimálisabb? Gondolok itt arra, hogy ha már lezárjuk, akkor ne olyan anyaggal ami a felvett hőt a szűrő felé sugározza le egy fél négyzetméteres felületen :) Vagy tul sokat aggódok megint? :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április28, 2006 Megoszt Elküldve Április28, 2006 Nem láttad a megoldást a versenyparipán? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Április28, 2006 Megoszt Elküldve Április28, 2006 Nem láttad a megoldást a versenyparipán? :) ennyire részletesen nem figyeltem meg :) van egy lük a géptetődön amit én nem szeretnék megcsinálni, helyette lesz kopoltyu miért mi a barbatrükk? :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április28, 2006 Megoszt Elküldve Április28, 2006 Nincs semmi trükk, az elválasztó lemezt mondom. :) 5perc alatt készült el, ahhoz képest tök jó lett. :) Egyébként vékony alulemezből van. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
thomasp Elküldve Április29, 2006 Megoszt Elküldve Április29, 2006 Sziasztok! Már régóta figyelgetem a csapatunk polcán a direktszűrőt és ma gondoltam egyet lenyúltam és felaplikáltam. Kíváncsi voltam az én járgányom mit szól hozzá. Nos az első tapasztalatok azt mutatják, hogy a gépsárkány hangja megváltozott mélyebb lett. Jóval mélyebb :) . Egy kicsit mintha jobban is menne, de az is lehet, hogy jobban nyomom neki. Bár nem vártam tőle nagy változást. Most néhány hétig használom oszt ha teccik akkor beruházok egyre, és igényesebben megcsinálom. Itt van néhány fotó: kep kep2 Viszont a kérdésem az, hogy lehet egyáltalán dieselre direktszűrőt tenni? Nem lesz baja a mocinak ha hosszú távon ezt haszálom? Egyébként jelen pillanatban így néz ki a gépsárkány: kep3 kep4 Egy hónapja esett át egy lakatoláson, és fényezésen (haverom és az munkám a fényezés) A szempilla az elején pediglen házilag készült és NEM szigszalag és tapéta, meg matrica, Hanem műgyanta. Ez pedig öcsém és az én kezem munkája. És Most készül a szempillás hűtőmaszk. Ha valakit érdekel meg tudom osztani a tapasztalataimat a műgyantával kapcsolatban. Üdv thomasp Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április29, 2006 Megoszt Elküldve Április29, 2006 Egyébként jelen pillanatban így néz ki a gépsárkány: kep3 kep4 OFF A felni mekkora, és honnan vetted, ha nem titok? ON Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve Április29, 2006 Megoszt Elküldve Április29, 2006 Sziasztok! Már régóta figyelgetem a csapatunk polcán a direktszűrőt és ma gondoltam egyet lenyúltam és felaplikáltam. Kíváncsi voltam.... Én is ugynígy szereltem bele a G astrámba és ugyanezek a tapasztalataim is. Mély gurgulázós hang gyorsításkor. Jobb gyorsulás. Nekem bejött! Szeretem! :) Rövidebbre vettem az idézetet. Gepard Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Június9, 2006 Megoszt Elküldve Június9, 2006 Nah, ma ém is beaplikáltam 1t a Fehér villámba! :huh: Simota gyártmány.Tudom, hogy sokan más márkákra esküsznek, de egy kedves hozzáértővel arra a közös nevezőre jutottunk, hogy nem tudnak annyival többet, mint amennyivel drágábbak.Kisit várni kellett egy 45 fokos könyökre, meg a kapott toldatból kellett esztergáltatni (by Paja apukája´) és így már mind2 rész beaplikálásával kiadta a szükséges toldatokat.A kasztnihoz rögzítettem, mert úgy magában eléggé mozgékony lett volna.A szívóhang jelentősen változott, főleg padlózáskor jön elő egy komoly hörgés, szal már megérte.Kaptam hozzá olajzó sprayt is, Sparco cucc, de kicsit gondba vagyok a felvitel vastagságával.Most elsőnek csak úgy érézéssel vittem fel rá az olajzó réteget, remélem elégséges lesz rá, de van erre v.mi kifinomult megoldás?Elvileg minden oldalra, egyenletesen ment fel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Június9, 2006 Megoszt Elküldve Június9, 2006 Nah, leteszteltem ma este.Kegyetlen hangot ad olyan 2000rpm-től.Egy-két előzésnél erősen átnéztek az előzendő autóból, hogy mi a manóból jön ki ez a hang :lol: Tehát az a virtuális +5LE símán megvan. :) Összeségében tecc. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Amusing Elküldve Június10, 2006 Megoszt Elküldve Június10, 2006 Nah, leteszteltem ma este.Kegyetlen hangot ad olyan 2000rpm-től.Egy-két előzésnél erősen átnéztek az előzendő autóból, hogy mi a manóból jön ki ez a hang :lol: Tehát az a virtuális +5LE símán megvan. :) Összeségében tecc. :huh: én is gondolkodom egy hasonlón de azt mondják a betét szűrőt cserélsz sportra, akkor alacsony fordulaton is jobb szívó hangja lesz. Viszont ez a verzió drágább is :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Június10, 2006 Megoszt Elküldve Június10, 2006 én is gondolkodom egy hasonlón de azt mondják a betét szűrőt cserélsz sportra, akkor alacsony fordulaton is jobb szívó hangja lesz. Viszont ez a verzió drágább is :huh: szerintm lényegesen jobb is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Június10, 2006 Megoszt Elküldve Június10, 2006 itt valami ármánykodás van...az én direktem (izé a Tomé csak én hiénázom) ugy kussol mint sz@r a fűben, semmi hangja Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rattesid Dénes Elküldve Június10, 2006 Megoszt Elküldve Június10, 2006 Ha nem pörgeted 1500 fölé nincs is nagyon hangja :huh: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve Június10, 2006 Megoszt Elküldve Június10, 2006 Jó szívó hangot Power Cap-el (ez + 4le)+ direkt szürővel tudsz elérni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Amusing Elküldve Június10, 2006 Megoszt Elküldve Június10, 2006 Jó szívó hangot Power Cap-el (ez + 4le)+ direkt szürővel tudsz elérni. ára kb? és hol lehet kapni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Június10, 2006 Megoszt Elküldve Június10, 2006 ára kb? és hol lehet kapni? Sztem Ebay.De nem szokott olcsóság lenni.Asszem a GSi topicban éppen ment v.mi szervezkedés, hogy Demó kinek, és mennyit rendeljen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve Június10, 2006 Megoszt Elküldve Június10, 2006 A Power Cap nekem kevlár volt és annó 5éve 35-ért csinálták. De ez csak C20XE-re van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Amusing Elküldve Június12, 2006 Megoszt Elküldve Június12, 2006 A Power Cap nekem kevlár volt és annó 5éve 35-ért csinálták. De ez csak C20XE-re van. vovv, tényleg nem volt olcsó :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Június12, 2006 Megoszt Elküldve Június12, 2006 vovv, tényleg nem volt olcsó :huh: Lehet ám olcsóbban is rendelni ilyet az ebayről. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve Június12, 2006 Megoszt Elküldve Június12, 2006 Igen lehet fémet ami + súly! Mondom én 5-éve vettem és akkor volt kint 140euro kb. Itt van egy 2005-ös ár. + ha jól látom van ott a X14, X16-os motorokhoz is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Június12, 2006 Megoszt Elküldve Június12, 2006 Az én motorkámhoz nem mondhatni, hogy éppen egy olcsóság lenne!!! :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts