Tom Elküldve November23, 2005 Elküldve November23, 2005 Bradas! De hát ez a direktszűrő topic. :wink:
meriva1.8 Elküldve November23, 2005 Elküldve November23, 2005 Jé, tényleg. Már kezdtem azt hinni, rossz helyre írtam a szűrős hozzászólásaimat. :wink:
mélykék76 Elküldve November23, 2005 Elküldve November23, 2005 Jé, tényleg. Már kezdtem azt hinni, rossz helyre írtam a szűrős hozzászólásaimat. :wink: :lol: :lol: :lol: ;) :D
berlina Elküldve December11, 2005 Elküldve December11, 2005 a red és a blue oil között mi a különbség? keresek kutatok, de erre még nem jöttem rá
kavics Elküldve December11, 2005 Elküldve December11, 2005 Üdv! úgy néz ki hozzámvágnak annyiért Simota direktszűrőt hogy érdemes kipróbálnom.... (max. dísz lesz itthon, ha nem jön be :lol: ) kérdésem milyen fajta olajozót érdemes venni? ill. hogy csak úgy majd ráhúzom a gyári helyére tavasszal, vagy pedig kéne vmi hosszabbító? tovább fejlesztem kérdésemet, mert nézegettem a mociteret, hogy hogyan lehetne beszerelni.... ami a hűtőmaszk felől jön cső azzal mi a rákot csináljak? lógjon a levegőbe?
rtomi Elküldve Január14, 2006 Elküldve Január14, 2006 Ma nekiláttam kimosni a Rekord direktszűrőjét. Csak a langyos zuhanytól kijött egy csomó dzsuva. :blink: Mi mehet a motorba? :)
adobodo Elküldve Január14, 2006 Elküldve Január14, 2006 Üdv! úgy néz ki hozzámvágnak annyiért Simota direktszűrőt hogy érdemes kipróbálnom.... (max. dísz lesz itthon, ha nem jön be :) ) kérdésem milyen fajta olajozót érdemes venni? ill. hogy csak úgy majd ráhúzom a gyári helyére tavasszal, vagy pedig kéne vmi hosszabbító? tovább fejlesztem kérdésemet, mert nézegettem a mociteret, hogy hogyan lehetne beszerelni.... ami a hűtőmaszk felől jön cső azzal mi a rákot csináljak? lógjon a levegőbe? Szerintem az lenne a legideálisabb, ha valahogy rá tudnád vezetni a hideg levegőt a szűrőre. Próbáld valami kólásflakonnal. :blink: :)
Stock16v Elküldve Január15, 2006 Elküldve Január15, 2006 Ma nekiláttam kimosni a Rekord direktszűrőjét. Csak a langyos zuhanytól kijött egy csomó dzsuva. :blink: Mi mehet a motorba? :) http://img.tar.hu/opeltomi/img/18902715.jpg Ha a szűrő koszos akkor a mociban nem sok trutyi lehet. Akkor lenne gond ha tiszta lenne. :)
rtomi Elküldve Január17, 2006 Elküldve Január17, 2006 Ha a szűrő koszos akkor a mociban nem sok trutyi lehet. Akkor lenne gond ha tiszta lenne. :D Ez is igaz. ;) Tavasszal kiakarom kanyarintani a szűrőt a hűtőrács mögé valahogy. Na majd akkor lesz dzsuvás igazán. ;) Bár amennyit járni fogok a Rekorddal? :)
Pitt Elküldve Január22, 2006 Elküldve Január22, 2006 ha veszek egy direktszűrőt akkor ahoz mi kell még?? mivel érdemes tisztogatni , meg milen csövekkel rakjam fel?? egy ismerősöm csak ugy felrakta az injektorraegyből, ahol a gyári csatlakozik de azugy szerintem elég kaka neki lett hang, decsakakkor ha tolja neki, pedig ez is csak 1.4 8v jah meg peppett jobban is megy csá
Stock16v Elküldve Január22, 2006 Elküldve Január22, 2006 ha veszek egy direktszűrőt akkor ahoz mi kell még?? mivel érdemes tisztogatni , meg milen csövekkel rakjam fel?? egy ismerősöm csak ugy felrakta az injektorraegyből, ahol a gyári csatlakozik de azugy szerintem elég kaka neki lett hang, decsakakkor ha tolja neki, pedig ez is csak 1.4 8v jah meg peppett jobban is megy csá Itt a lényeg mint fentebb már említették, hogy hideg levegőt kapjon a szűrő,és minnél kevésbé érje a motor álltal sugárzott hő. Ha ez nincs meg szerintem rosszabb mint a gyári. A haverodnak ha jól értelmezem a moci mögött van.Nyáron 40fokban azért megnézném mit produkál a gép. Szerintem nekünk sem lenne jó ha egy szaunában kellene a futópadon lenyomni x km-tert. A másik hogy én akármilyen szűrőt biztos hogy nem tennék bele,mert ha belegondolunk azért csak az a feladata hogy a mocidat megvédje mindenféle sz@rtól ami be akar jutni az égéstérbe. Szerintem a K&N-től nem kell jobb,de a Green sem rossz. Álltalában mindegyik márkához van gyári tisztítószett amin szintén nem nagyon kéne spórolni.
Pitt Elküldve Január23, 2006 Elküldve Január23, 2006 Itt a lényeg mint fentebb már említették, hogy hideg levegőt kapjon a szűrő,és minnél kevésbé érje a motor álltal sugárzott hő. Ha ez nincs meg szerintem rosszabb mint a gyári. A haverodnak ha jól értelmezem a moci mögött van.Nyáron 40fokban azért megnézném mit produkál a gép. Szerintem nekünk sem lenne jó ha egy szaunában kellene a futópadon lenyomni x km-tert. A másik hogy én akármilyen szűrőt biztos hogy nem tennék bele,mert ha belegondolunk azért csak az a feladata hogy a mocidat megvédje mindenféle sz@rtól ami be akar jutni az égéstérbe. Szerintem a K&N-től nem kell jobb,de a Green sem rossz. Álltalában mindegyik márkához van gyári tisztítószett amin szintén nem nagyon kéne spórolni. jah igen a green azt ismerem vagyis olyannal találkoztammár és ha a gyári tisztítószett elfogy akor mivel mosható??? és mennyivel nő a fogyasztás ????
Tom Elküldve Január23, 2006 Elküldve Január23, 2006 jah igen a green azt ismerem vagyis olyannal találkoztammár és ha a gyári tisztítószett elfogy akor mivel mosható??? és mennyivel nő a fogyasztás ???? A fogyasztás csökkeni fog, hisz csökkenek a szívási veszteségek is. Persze mivel jobb hangja lesz és talán picivel jobban is fog menni, ezért nyomja neki az ember, mint az állat és nő a fogyi. De az nem direkt hibája közvetlenül. Illetve majd akkor fog nőni, ha csak simán beledobod és nyáron a dugóban a 80 fokos levegőt fogja szipákolni (mondjuk azt azért halkan hozzáteszem, hogy nyáron a dugóban a gyári levegőszűrővel és házzal is közel 80 fokos levegőt szív a moci...).
Gugu Elküldve Január23, 2006 Elküldve Január23, 2006 Tisztitas-Olajzas Jóforman barmelyik "tuning" boltban kaphato tisztitó-oljazó szet. SzVSz ezt érdemes használni. Nekem mivel KN szűrőm van olyan tisztitót használok hozzá. egy adag nem tudom hany tisztításra elég, de én legalább 4-5 alkalmon túlvagyok, és még van a palackokba. Ráadásul nem volt valami horror az ára. kb mint 1-2 papírszűrő. Hideg-meleg levegő: Na ez az egyik legfontosabb. illetve hogy ne verje tele a szűrőt semmi sem dzsuva vizes porral-kosszal. elég az ami a kinti "friss tiszta" levegőben van. Ezért szoktak megfelelő szűrőházakba vezetett levegővel operálni ahelyett hogy a motortérből szívna levegőt a moci. Ha pedig onnan szív akkor viszon olyan légterelő kialakításokat használnak (normális esetekben) hogy az adott ponton mindíg friss levegő legyen.
Amusing Elküldve Január24, 2006 Elküldve Január24, 2006 és mi a véleményetek a sport betét szűrőről? Én most olyat szeretnék
Pistike Elküldve Január24, 2006 Elküldve Január24, 2006 Hi, A bmfairfilters.com -on érdekes dolgokat írnak róla a BMC CDA (Carbon Direct Airbox) típusú szűrőről. Az árától mondjuk majd' hanyatt estem cca.: 260 USD ! De elég jól néz ki. Egy karbon henger benne mosható szűrő és egy légterelő kúp. Eggyik vége a szívócsőre megy a másik egy levegőcsőre ami az autó fronjáról vezeti be a hideg levegőt. látot már ilyent valaki???
loree_gsi16v Elküldve Január24, 2006 Elküldve Január24, 2006 Hi, A bmfairfilters.com -on érdekes dolgokat írnak róla a BMC CDA (Carbon Direct Airbox) típusú szűrőről. Az árától mondjuk majd' hanyatt estem cca.: 260 USD ! De elég jól néz ki. Egy karbon henger benne mosható szűrő és egy légterelő kúp. Eggyik vége a szívócsőre megy a másik egy levegőcsőre ami az autó fronjáról vezeti be a hideg levegőt. látot már ilyent valaki??? Ja ilyesmit a Boombastik-ba. Nem ér annyit nincs értelme :) :D ;)
berlina Elküldve Február1, 2006 Elküldve Február1, 2006 keress csak rá google image-ben: monteverdi hai 450 ss monteverdi hai 450 gts lapos oválszuro az utastérben ennnnél komolyabb szívtorokhang nincs iss
kavics Elküldve Március9, 2006 Elküldve Március9, 2006 mennyit érhet egy Dbilas szűrőrendszer használtan (új ár: 60.000) mit lehet várni tőle? (nem + lóerőkre gondolok gondolom az nem mérhető), tapasztalatokat várnék, mert erősen vacilálok a dolgon:)
opel16v Elküldve Március9, 2006 Elküldve Március9, 2006 Önmagában nem sokat ér, talán kicsit jobb lesz a szívóhangja az autónak. :) Ezeket a dolgokat a dBilas leginkább a saját szívósorához ajánlja, oda már kell is a nagyobb áteresztő képesség. ;)
Gugu Elküldve Március16, 2006 Elküldve Március16, 2006 Uj ara a honlapjukon megtalalhato. nem kopo alkatresz, max csak a legszuro (K&N) ami benne van. sz=val a gyari ar felert ha a menetek nincsenek megszaggatva aszurohazban tuti elhozhato. Szivohangja szep (mit szep csodas en szerelmes vagyok bele) Es ha van meg egy szivocso is meg chip... hat akkor mar nagyon jo... Egyszer mar bescanelem a regi 1.4esem diagramjat.... volt nagy csodalkozas.... Az tudta amit a dbilas is ir a honlapon. mennyit érhet egy Dbilas szűrőrendszer használtan (új ár: 60.000) http://www.dbilas-dynamic.de/img/dbilas_FM_FP.jpg mit lehet várni tőle? (nem + lóerőkre gondolok gondolom az nem mérhető), tapasztalatokat várnék, mert erősen vacilálok a dolgon:) offfff Hehehe most nezem csak ezt a kepet... mennyi hely van ebben a motorterben.. En bezzeg tobb oran at farigcsaltam mire sikerult jol elhelyezni mindent... De most vegre JOOOOO :) kicsit átszerkesztettem. warwolf
redline Elküldve Április27, 2006 Elküldve Április27, 2006 Uraim kellene némi ötlet, agymunka meg várom a tapasztalatokat Kb 3-4 hete bekerült a direktszűrő (kölcsönkaptam a Tomét köszi neki) és az utóbbi 2 hétben amióta már reggel is elég jó idő van azt veszem észre, hogy amikor bemelgszik az autó alacsony fordulaton (cirka 1200 alatt) annyira berángat az autó, hogy a moci ki akar szakadni a helyéről. Az alapjárat közeli finom 2esben gurulást kb el lehet felejteni Lehet, hogy azért van mert nagyon meleg árad felé a motortól??? A lezárás meg a kopoltyú vágás még nincs meg, idővel azis meglesz.
Astragsi Elküldve Április27, 2006 Elküldve Április27, 2006 Hol lehet jó áron jó minöségű direktszűrőt kapni? Green az jó például? Bár nem a legolcsóbb típus. :blink: Astra GSI forever B)
Tom Elküldve Április27, 2006 Elküldve Április27, 2006 Hol lehet jó áron jó minöségű direktszűrőt kapni? Green az jó például? Bár nem a legolcsóbb típus. :blink: Astra GSI forever :D Szerintem csak K&N vagy JR. De a green sem rossz. Viszont ezek nem is lesznek olcsók... B)
Recommended Posts