Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

A toronyszillentnél sejtettem, hogy akadékoskodni fognak. :D

De mondjuk két évesen nem így kellene kinézniük...

http://kepfeltoltes.hu/140731/20140731035_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/140731/20140731036_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

De a kerékre nem gondoltam volna...

http://kepfeltoltes.hu/140731/20140731033_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Bazki te még ezekkel jársz????!!! :O

És komolyan így elmerted vinni műszakira?

Link to comment
Megosztás:

Azért vannak árak...

Hanspries - Német info.png

4 138 Ft3 724 Ft2 897 Ftközponti raktárról

DB

JP Group

4 421 Ft3 979 Ft3 095 Ftszállítás 1 munkanap

DB

Mapco - Német info.png

5 023 Ft4 521 Ft3 517 Ftszállítás 1 munkanap

DB

Akron-Eu. imp. info.png

5 392 Ft4 853 Ft3 774 Ftszállítás 1 munkanap

DB

Automega - Német info.png

5 412 Ft4 871 Ft3 788 Ftszállítás 1 munkanap

DB

Vemo - Vaico

5 528 Ft4 975 Ft3 870 Ftszállítás 1 munkanap

DB

Starline Eu.imp. info.png

5 638 Ft5 074 Ft3 946 Ftszállítás 1 munkanap

DB

Sachs info.png

6 817 Ft6 135 Ft4 771 Ftszállítás 1 munkanap

DB

Swag info.png

6 847 Ft6 162 Ft4 793 Ftszállítás 1 munkanap

DB

Febi - Német info.png

6 892 Ft6 203 Ft4 825 Ftszállítás 2 munkanap

DB

Boge info.png

7 065 Ft6 359 Ft4 945 Ftszállítás 1 munkanap

DB

Lemförder info.png

7 537 Ft6 783 Ft5 276 Ftszállítás 2 munkanap

DB

Sasic

7 569 Ft6 812 Ft5 298 Ftszállítás 2 munkanap

DB

Lemförder info.png

7 805 Ft7 025 Ft5 464 Ftszállítás 1 munkanap

DB

Corteco info.png

8 681 Ft7 813 Ft6 077 Ftszállítás 2 munkanap

DB

SKF info.png

11 485 Ft10 336 Ft8 039 Ftszállítás 1 munkanap

DB

Quality Workshop P

11 875 Ft10 687 Ft8 312 Ftszállítás 1 munkanap

DB

Kayaba

14 671 Ft13 204 Ft10 269 Ftszállítás 1 munkanap

DB

SNR info.png

16 875 Ft15 188 Ft11 812 Ftszállítás 2 munkanap

DB

Eredeti Opel info.png

31 898 Ft31 260 Ft28 708 Ftszállítás 2 munkanap

DB

Link to comment
Megosztás:

Azért vannak árak...

Hanspries - Német info.png

4 138 Ft3 724 Ft2 897 Ftközponti raktárról

DB

JP Group

4 421 Ft3 979 Ft3 095 Ftszállítás 1 munkanap

DB

Mapco - Német info.png

5 023 Ft4 521 Ft3 517 Ftszállítás 1 munkanap

DB

Akron-Eu. imp. info.png

5 392 Ft4 853 Ft3 774 Ftszállítás 1 munkanap

DB

Automega - Német info.png

5 412 Ft4 871 Ft3 788 Ftszállítás 1 munkanap

DB

Vemo - Vaico

5 528 Ft4 975 Ft3 870 Ftszállítás 1 munkanap

DB

Starline Eu.imp. info.png

5 638 Ft5 074 Ft3 946 Ftszállítás 1 munkanap

DB

Sachs info.png

6 817 Ft6 135 Ft4 771 Ftszállítás 1 munkanap

DB

Swag info.png

6 847 Ft6 162 Ft4 793 Ftszállítás 1 munkanap

DB

Febi - Német info.png

6 892 Ft6 203 Ft4 825 Ftszállítás 2 munkanap

DB

Boge info.png

7 065 Ft6 359 Ft4 945 Ftszállítás 1 munkanap

DB

Lemförder info.png

7 537 Ft6 783 Ft5 276 Ftszállítás 2 munkanap

DB

Sasic

7 569 Ft6 812 Ft5 298 Ftszállítás 2 munkanap

DB

Lemförder info.png

7 805 Ft7 025 Ft5 464 Ftszállítás 1 munkanap

DB

Corteco info.png

8 681 Ft7 813 Ft6 077 Ftszállítás 2 munkanap

DB

SKF info.png

11 485 Ft10 336 Ft8 039 Ftszállítás 1 munkanap

DB

Quality Workshop P

11 875 Ft10 687 Ft8 312 Ftszállítás 1 munkanap

DB

Kayaba

14 671 Ft13 204 Ft10 269 Ftszállítás 1 munkanap

DB

SNR info.png

16 875 Ft15 188 Ft11 812 Ftszállítás 2 munkanap

DB

Eredeti Opel info.png

31 898 Ft31 260 Ft28 708 Ftszállítás 2 munkanap

DB

banyek tényleg mán, kell amiket kiszedtem az enyémből?

Link to comment
Megosztás:

Mit beszélsz, az a szilent 24 éves.....mi az hogy két éves? A legtöbb ilyen, hát nem tudom az enyém 2002 es és makulátlan, volt a kezemben futómű cserekor, mindent cseréltem pedig csak egy gömbfejet kellett volna, szeretem ha makulátlan és ehez minden röhejes áron van, de ezt még én is visszaraktam mert nem találtam benne kivetnivalót.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem nem, a toronycsapágy nem fér átt azon a lyukon ha jól sejtem.

sztem meg, de

én most cseréltem, nekem nincs tányér alatta, így a csapágy, kb 5cm átmerőjű lehet

nekem ilyen:

https://cromax.hu/img/P0433530.JPG

nem tudom mitől függ, hogy tányéros-e, sztem tányér nélkül átfér a likon felül (vagy nem sok kell hozzá)

Módosítva : stirlitz
Link to comment
Megosztás:

Most cserélem őket, de nem azért mert ki vannak repedezve, hanem mert a csapágy ropog egy kicsit, és nem vagyok hajlandó még egyszer szétszedni csak a szilentekért... Nekem a rugózásban is aktívan részt vesz a toronyszilent, mégse pusztult szét így... Azt el tudom elképzelni, hogy 2 éve valakinek fizettél, hogy cserélje ki. :D

sztem meg, de

én most cseréltem, nekem nincs tányér alatta, így a csapágy, kb 5cm átmerőjű lehet

nekem ilyen:

https://cromax.hu/img/P0433530.JPG

nem tudom mitől függ, hogy tányéros-e

Jó a kicsi, mert még egy centivel lejjebb tudom tenni az elejét tányér nélkül :D

Link to comment
Megosztás:

Most cserélem őket, de nem azért mert ki vannak repedezve, hanem mert a csapágy ropog egy kicsit, és nem vagyok hajlandó még egyszer szétszedni csak a szilentekért... Nekem a rugózásban is aktívan részt vesz a toronyszilent, mégse pusztult szét így... Azt el tudom elképzelni, hogy 2 éve valakinek fizettél, hogy cserélje ki. :D

Jó a kicsi, mert még egy centivel lejjebb tudom tenni az elejét tányér nélkül :D

oh tényleg :omg:

mondjuk naon csodálkoztam, hogy mennyire "szabadon" van az a csapágy, mindenféle porvédelem nélkül és nem olyan zárt csapágy az, hogy ne menne bele a homok, ami mifelénk azért akad......mondjuk azóta hogy bitumenes lett az ucca, nincs annyi homok

Link to comment
Megosztás:

oh tényleg :omg:

mondjuk naon csodálkoztam, hogy mennyire "szabadon" van az a csapágy, mindenféle porvédelem nélkül és nem olyan zárt csapágy az, hogy ne menne bele a homok, ami mifelénk azért akad......mondjuk azóta hogy bitumenes lett az ucca, nincs annyi homok

Nembacc, ilyen régen voltam nálad? :D

Link to comment
Megosztás:

Most cserélem őket, de nem azért mert ki vannak repedezve, hanem mert a csapágy ropog egy kicsit, és nem vagyok hajlandó még egyszer szétszedni csak a szilentekért... Nekem a rugózásban is aktívan részt vesz a toronyszilent, mégse pusztult szét így... Azt el tudom elképzelni, hogy 2 éve valakinek fizettél, hogy cserélje ki. :D

Jó a kicsi, mert még egy centivel lejjebb tudom tenni az elejét tányér nélkül :D

Bontatlan dobozból vettük, ami bele lett rakva és valóban két éves.

Valami olasz gyártmányú ocsmányság. :)

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Csak egy apró megjegyzésem lenne a szervókormány utólagos beszerelése "cikkhez".

Én is ma megcsináltam, de még lenne 1-2 észrevételem, amit megosztanék, hátha más is nekilát majd.

Szóval csak annyi, hogy a kormánymű két oldalán lévő bilincseket nem 4-4, hanem 2-2 csavar tartja csak, lehet csak elírás volt.

Meg amire még érdemes figyelni, hogy megvételkor az olajtartályt tartó konzolt is kell venni, mert ezeket a kormányműszett hirdetők nem adják hozzá. Meg a rögzítő műanyagokat, ami a kasztnihoz fogatja a csöveket, azokat is külön be kell szerezni(kettő alul, kettő oldalt az akksi alatt). Mert a legtöbb hirdetésben ahol komplett "szetteket" árulnak, általában csak a kormányművet, szivattyút, tartályt, csöveket adják hozzá.

Meg még annyi, hogy a leírás X14NZ-hez van elméletileg, és nekem is X14NZ-m van, de a feszítőgörgőknek ugyan a két luka megvan ahova felmenne, de nincs bennük menet. Szóval azzal is számolni kell, hogy azt otthon kell utólagosan belevágni.

Azt meg csak megerősíteni tudom, hogy a légkulcs igen jó, ha van otthon. Anélkül nem tudom hogy szedtem volna le a főtengely ékszíjtárcsáját.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.