Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

És elöl használt valamit? Mert nekem az lenne a fontos, hisz én elől ülök :D . Neked gyárilag színezett az üveg? Mert azon is gondolkodtam, hogy veszek előre bontott, színezett üveget. Azoknak kb mennyi a fényáteresztésük?

Szinezett üveg 75%, nem sok mindent ér, olyan majdnem mint a sima üveg, azért nem éri meg szerintem cserélni.

  • Like 1
Elküldve

Szinezett üveg 75%, nem sok mindent ér, olyan majdnem mint a sima üveg, azért nem éri meg szerintem cserélni.

Nekem gyári színezett van körben. Bizony- bizony nagyon sokat számít!

Ha oldalról süt a Nap, egyszerűen nem ég a karom. Az első Astrámban színezetlen volt, és állandóan hosszú ujjú cuccot kellett viselni, hogy le ne égjek.... :(

  • Like 1
Elküldve

Szinezett üveg 75%, nem sok mindent ér, olyan majdnem mint a sima üveg, azért nem éri meg szerintem cserélni.

Hoogyaviharba ne.

A három vectrából csak az enyém fehér üveges, és brutálisan meleg szokott benne lenni.

A másik kettőben sokkal tompább a meleg.

Aztán meg volt amit elbontottam donor, az is zöld volt, ráadásul világos beltérrel. Na abba meg nem is volt kellemetlen beülni. Rengeteget számít.

  • Like 1
Elküldve

Nekem gyári színezett van körben. Bizony- bizony nagyon sokat számít!

Ha oldalról süt a Nap, egyszerűen nem ég a karom. Az első Astrámban színezetlen volt, és állandóan hosszú ujjú cuccot kellett viselni, hogy le ne égjek.... :(

Az enyém ilyen zöldes szinű 75% nem nagy szám, tied lehet kevesebb százalékos akkor.

Elküldve

Hoogyaviharba ne.

A három vectrából csak az enyém fehér üveges, és brutálisan meleg szokott benne lenni.

A másik kettőben sokkal tompább a meleg.

Aztán meg volt amit elbontottam donor, az is zöld volt, ráadásul világos beltérrel. Na abba meg nem is volt kellemetlen beülni. Rengeteget számít.

Még egy pont a zöld üvegeknek! :D

Nekem gyári színezett van körben. Bizony- bizony nagyon sokat számít!

Ha oldalról süt a Nap, egyszerűen nem ég a karom. Az első Astrámban színezetlen volt, és állandóan hosszú ujjú cuccot kellett viselni, hogy le ne égjek.... :(

Ez így igaz! Szerintem nagyon jó!

Elküldve

ritka :D

Szép állapot és még a szervízkönyve meg a gyári rádió kódkártyája is megvan. Ez a kevés futás azonban a másik véglet. Itt nálunk a szembenlévő házban is van egy ilyen keveset futott astra f calassic caravan. Ebben is kb 40.000 km volt amikor megvette jelenlegi tulajdonosa. Tényleg olyan mint az új, egy karcolás se volt rajta és a műanyag lökhárítók is még korom feketék. Azt azonban le kell szögezni, hogy közel se volt hibátlan autó. Sokat állt használaton kívül mozdulatlanul ami megteszi hatását, elsősorban a gumialkatrészeken. Folytak a szimeringek, kirepedtek a gumicsövek, kilyukadt a tank is, fékek berohadtak, tehát az dő nem múlik el nyomtalanul. Aki ilyen autót talál és netán megvesz az készüljön fel rá, hogy sokmindent a közeljövőben ki kell cserélni és egymás után jönnek majd elő a problémák. Aztán ha már minden gumialkatrész ki lesz cserélve akkor lesz egy szinte új autója, de addig sok gond lesz és meg kell küzdeni vele.

Elküldve

ritka :D

Szép állapot és még a szervízkönyve meg a gyári rádió kódkártyája is megvan. Ez a kevés futás azonban a másik véglet. Itt nálunk a szembenlévő házban is van egy ilyen keveset futott astra f calassic caravan. Ebben is kb 40.000 km volt amikor megvette jelenlegi tulajdonosa. Tényleg olyan mint az új, egy karcolás se volt rajta és a műanyag lökhárítók is még korom feketék. Azt azonban le kell szögezni, hogy közel se volt hibátlan autó. Sokat állt használaton kívül mozdulatlanul ami megteszi hatását, elsősorban a gumialkatrészeken. Folytak a szimeringek, kirepedtek a gumicsövek, kilyukadt a tank is, fékek berohadtak, tehát az dő nem múlik el nyomtalanul. Aki ilyen autót talál és netán megvesz az készüljön fel rá, hogy sokmindent a közeljövőben ki kell cserélni és egymás után jönnek majd elő a problémák. Aztán ha már minden gumialkatrész ki lesz cserélve akkor lesz egy szinte új autója, de addig sok gond lesz és meg kell küzdeni vele.

A motortérben elég sok a szilikon szerintem, attól olyan szééép fekete minden műanyag. :icon1:

1478961-20140530-087BTi.jpg

Elküldve

Szinezett üveg 75%, nem sok mindent ér, olyan majdnem mint a sima üveg, azért nem éri meg szerintem cserélni.

Nekem is zöldített üvegek vannak és tényleg számítanak.

Igaz, ha egésznap a tűző napon áll, akkor szinta mindegy, mert ez is felforrósodik.

De ha az üveg takarja a kezed, nem égeti le a nap a szőrödet... :D

Elküldve

Grínpíszes lettél?? :D :D

A zöld fény nyugtat. :D Most bekötöttem fixen zöldre, de majd variálható lesz csak sehol nem találok elfogadható árban billenőkapcsolót, illetve ahol olcsó ott a postaköltség horror.

Elküldve

Nekem is zöldített üvegek vannak és tényleg számítanak.

Igaz, ha egésznap a tűző napon áll, akkor szinta mindegy, mert ez is felforrósodik.

De ha az üveg takarja a kezed, nem égeti le a nap a szőrödet... :D

Anno mikor Jennersdorfba mentunk igencsak leegett a bal kezem a zold uveg ellenere. :)
Elküldve

Anno mikor Jennersdorfba mentunk igencsak leegett a bal kezem a zold uveg ellenere. :)

Hát sima üvegnél vagy üveg nélkül mégjobban leégett volna...

Na de nyomni kell fel UV és infraszűrős fóliát és nem lesz gond... :P

Elküldve

Hát sima üvegnél vagy üveg nélkül mégjobban leégett volna...

Na de nyomni kell fel UV és infraszűrős fóliát és nem lesz gond... :P

Sajnos legálisan azt sem lehet feltenni, mert túllépi vele a hatértéket. :)

Elküldve

Azt hittem, hogy a látható fény 70%-át kell átengednie... :o

Igen, de a zöld üveggel ezt már el is érted, ha erre még raksz bármit... :)

Elküldve

Wookie.

Nem kapartatjak le mert a csomi ajtó az nincsen foliázva.havonta kb 2* járok a műszaki állomáson és már nézetem àtt velük,mondjuk föleg a zőldkártya plakett miatt mert nekem piros van rajta de kéknek kellene lennie(c18xe).de akkor se szóltak hogy ez gáz.utolsó müszakin egy seat volt foliázva de akkor kellet is kaparni

az első a

A C-s motor hivatalosan Euro1-es, úgyhogy nemigen jár neki kék matrica sztem...

Elküldve

A C-s motor hivatalosan Euro1-es, úgyhogy nemigen jár neki kék matrica sztem...

Hátttőőő... a c16nz meg a c16se pont tudja az euro II-t, szóval ezzel nem értek egyet.

Elküldve

A C-s motor hivatalosan Euro1-es, úgyhogy nemigen jár neki kék matrica sztem...

A c20ne is euro II-es, de Magyarországon a 96 előtti autókat egységesen euro I-esként kezelik, mert nincs a besorolásra vonatkozó adatbázisa a közlekedési hatóságnak.

Elküldve

Meg fogja kapni a kék plakettet mert tudja azt a normát ami ahoz kell.

Esetleg valaki nem tud olcsó kárpitost pestmegyébe?

Első kagyló ülés tipikus hibája van.comb és derék támasz részén.

Elküldve

Ez csak "zöld" szem effektus vagy a kutya szeme is ledesített? :D

Barna neki, csak valahogy beződűt... :D

Meg fogja kapni a kék plakettet mert tudja azt a normát ami ahoz kell.

Esetleg valaki nem tud olcsó kárpitost pestmegyébe?

Első kagyló ülés tipikus hibája van.comb és derék támasz részén.

Nekem is kéket kapott a 94-es c14nz, de siralmas hogy akkora zavar van a rendszerben hogy vizsgabázisonként változik hogy mit kap ugyanaz az autó. <_<

Elküldve

Tenném is fel ha lehetne, de az a baj, hogy a sima üvegre sem szabályos :(

Hát sima üvegnél vagy üveg nélkül mégjobban leégett volna...

Na de nyomni kell fel UV és infraszűrős fóliát és nem lesz gond... :P

Elküldve

Tenném is fel ha lehetne, de az a baj, hogy a sima üvegre sem szabályos :(

Nekem hivatalos felrakó állomáson azt mondták, hogy ha nem színezett az üveg akkor lehet felrakni, 70%-os-at. Műbizonylatot is állítanak ki rá.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.